Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Proiect model motor turboreactor Youtube.
Ultima postare: apr 10 2016 09:20, Inițiat de
Toward-the-unknown
, mar 24 2016 11:28
·
0
#1
Publicat: 24 martie 2016 - 11:28
Buna ziua la toata lumea.
Sunt somer de ceva timp, si zic sa ma apuc de youtube pana imi gasesc ceva de lucru. Asa ca mi-am facut curaj, si am inceput sa pun videoclipuri pe youtube. Primul proiect a fost un model de motor turboreactor sau model jet engine cum ii spune pe engleza. Primul care l-am construit nu a vrut sa porneasca, stiu ce trebuie facut diferit ca sa mearga, asa ca ma apuc sa construiesc altul mai mic, pentru ca primul motor mi-a mancat aproape tot fierul vechi ) N-am masinarii gen strung sau freza, dar am un flex, bormasina, slefuitor, circular si aparat de sudura. Intrati aici https://www.youtube....C-7_-O1O9PEh60g si daca va place ce fac, poate dati subscribe, like, share, comment 20160322_155556.jpg 324,3K 27 download-uri |
#5
Publicat: 24 martie 2016 - 11:56
Nea gica, de la scularie poate si el sa faca asa ceva .
Fara flex , fara bormasina , indraznesc sa zic ca se descurca si fara un aparat de sudura daca-si pune ambitia si intinde cateva " antene " sa procure niste piese din dezmembrari care cu minim de efort pot fi adaptate . Care-i contributia inginerului la acest " proiect "? Ai calculat ceva ? Stiai de la inceput , macar aproximativ ? cata putere vei obtine ? |
#6
Publicat: 24 martie 2016 - 12:07
Nu stiu mecanica, sunt din alta bransa. Dar sincer, nu imi pot imagina cum fara un strug o sa poti scoate o piesa centrata. Si la turatiile alea.
Am dat multe gauri la viata mea si sunt prieten cu pila. Dar cand vreau o gaura dreptata fara freza.... Altfel, tiomarami, are dreptate. Ce calcule ai facut? |
#7
Publicat: 24 martie 2016 - 12:33
tiomarami, pe 24 martie 2016 - 11:56, a scris:
Nea gica, de la scularie poate si el sa faca asa ceva . Fara flex , fara bormasina , indraznesc sa zic ca se descurca si fara un aparat de sudura daca-si pune ambitia si intinde cateva " antene " sa procure niste piese din dezmembrari care cu minim de efort pot fi adaptate . Care-i contributia inginerului la acest " proiect "? Ai calculat ceva ? Stiai de la inceput , macar aproximativ ? cata putere vei obtine ? Nu-i trebuie sa calculeze, trebuie doar sa masoare Pune un arc in fata "motorului" un arc caruia ii masoara in prealabil rigiditatea, masoara debitul de aer introdus si care e forta degajata de debitul ala de aer, masoara debitul de benzina Face un bilant energetic pornind de la diferenta dintre forta degajata de motorul in functiune minus forta degajata de debitul de aer. Poate calcula si eficienta Dar, in cazul lui eficienta era mult superioara eliminand turbina care nu are nici un rol. In cazul jetului, lucrul mecanic de la turbina foloseste la comprimarea aerului care intra in motor iar la schema aia rudimentara as merge pe un compresor centrifugal decat pe unul axial. |
#8
Publicat: 24 martie 2016 - 12:51
M-am uitat de curiozitate pe link-urile e YouTube. Noaptea minții! Nu te supăra, în afară de faptul că poți folosi respectivul Jet-Engine ca să prăjești niște cîrnați ca în parodia dupa Top Gun - la ce se mai poate folosi? Că am văzut că era fixat (extrem de profesional - pe o scîndură) cu sîrmă de balot.
Sincer îți admir perseverența și aptitudinile meșteșugărești, dar cam atît. Baftă în continuare. |
#10
Publicat: 24 martie 2016 - 14:59
Tsunnnami, pe 24 martie 2016 - 14:52, a scris:
d-aia i-am si propus sa faca o moara de vant sa scoata apa. ar cumpara taranii asa ceva pe camp pentru irigatii Angrenare directă pe un multiplicator de turație care să fie conectat prin ax cardanic la pompă (eventual submersibilă - nu are probleme de amorsare). |
|
#11
Publicat: 24 martie 2016 - 16:12
TinMan, pe 24 martie 2016 - 12:51, a scris:
M-am uitat de curiozitate pe link-urile e YouTube. Noaptea minții! Nu te supăra, în afară de faptul că poți folosi respectivul Jet-Engine ca să prăjești niște cîrnați ca în parodia dupa Top Gun - la ce se mai poate folosi? Că am văzut că era fixat (extrem de profesional - pe o scîndură) cu sîrmă de balot. Sincer îți admir perseverența și aptitudinile meșteșugărești, dar cam atît. Baftă în continuare. Momentan e doar o plita cu gaz ceva mai complicata, nu motor. |
#14
Publicat: 24 martie 2016 - 22:55
neoliviu, pe 24 martie 2016 - 11:41, a scris:
mai bine faci unul centrifugal Serafim606, pe 24 martie 2016 - 11:46, a scris:
Si care este partea utila a acestui motor? La ce va fi folosit? tiomarami, pe 24 martie 2016 - 11:56, a scris:
Nea gica, de la scularie poate si el sa faca asa ceva . Fara flex , fara bormasina , indraznesc sa zic ca se descurca si fara un aparat de sudura daca-si pune ambitia si intinde cateva " antene " sa procure niste piese din dezmembrari care cu minim de efort pot fi adaptate . Care-i contributia inginerului la acest " proiect "? Ai calculat ceva ? Stiai de la inceput , macar aproximativ ? cata putere vei obtine ? Domnilor negativi mai sunteti, eu experimentez cu un motor de reactie, iar voi ma luati cu pompe de apa si mori de vant, de unde pana unde? ) Dupa ce fac un motor cu reactie functional, o sa vin aici sa va fac ciuda, daca tot ma luati in batjocura |
#16
Publicat: 25 martie 2016 - 01:30
Toward-the-unknown, pe 24 martie 2016 - 22:55, a scris:
Domnilor negativi mai sunteti, eu experimentez cu un motor de reactie, iar voi ma luati cu pompe de apa si mori de vant, de unde pana unde? ) Dupa ce fac un motor cu reactie functional, o sa vin aici sa va fac ciuda, daca tot ma luati in batjocura Tsunnnami, pe 24 martie 2016 - 12:33, a scris: Nu-i trebuie sa calculeze, trebuie doar sa masoare Pune un arc in fata "motorului" un arc caruia ii masoara in prealabil rigiditatea, masoara debitul de aer introdus si care e forta degajata de debitul ala de aer, masoara debitul de benzina Face un bilant energetic pornind de la diferenta dintre forta degajata de motorul in functiune minus forta degajata de debitul de aer. Poate calcula si eficienta Dar, in cazul lui eficienta era mult superioara eliminand turbina care nu are nici un rol. In cazul jetului, lucrul mecanic de la turbina foloseste la comprimarea aerului care intra in motor iar la schema aia rudimentara as merge pe un compresor centrifugal decat pe unul axial. Acuma am vazut tot, mai devreme eram la servici. Ia vezi ce-am scris mai sus sa-i masori forta pe care o degaja motorul Cu ce mergi? Cu gaz sau cu benzina? Eu n-as fi pornit-o ca tine, dar ma rog, ai facut ceva. Ca prim aspect, de ce arzi combustibilul aproape de turbina? Iti face praf paletele. Stii cum functioneaza un jet? As porni de la camera de ardere in care bagi tu aer comprimat si ii dai cu combustibil si masori forta cum am scris mai sus, cu un arc. Pana acolo ar trebui sa fie simplu ca no sa ai nimic in miscare, e doar aerul cumprimat care intra in motor, tu aduci combustibilul, ala arde si mareste energia fluidului pe care o destinzi in ajutajul de reactie Camera de ardere trebuie sa fie mica, nu poti face tot volumul ala al tau o camera de ardere ca-ti va exploda Dupa ce ai ceva functional, scazi presiunea aerului pana cand nu-ti mai functioneaza. Bun, acum ai un parametru (presiunea) pe care esti obligat sa-l depasesti cu grupul tau turbo-compresor pentru a se sustine singur Grupul turbo-compresor il invarti electric pana cand depasesti presiunea de care ai nevoie la ardere Dupa care le asamblezi Tot nu inteleg la ce-ti foloseste chestia asta |
#17
Publicat: 25 martie 2016 - 07:26
Toward-the-unknown, pe 24 martie 2016 - 22:55, a scris: Are compresor centrifugal. ... Cu acest motor doar experimentez, si chiar daca o sa porneasca o sa fie de putere foarte mica. ... Mi-a placut ideea. Tinand cont de posibilitatile tehnice extrem de reduse e remarcabila realizarea. Totusi doua componente sunt critice in functionarea unui TC si cel putin pentru prima faza ti-as recomanda sa folosesti elemente dintr-un grup turbocompresor auto montate intr-o teava de otel. Doua discuri ar trebui sa limiteze la interior camera de ardere sa nu distrugi rapid elementele TC si rulmentii. Pornire cu aer comprimat din vreo statie PECO, alimentat cu o minibutelie de gaz din aia pt arzatoare hobby, pus pe un cadru de bicicleta care are si frane bune |
#18
Publicat: 25 martie 2016 - 10:23
Tsunnnami, pe 25 martie 2016 - 01:30, a scris: Acuma am vazut tot, mai devreme eram la servici. Ia vezi ce-am scris mai sus sa-i masori forta pe care o degaja motorul Cu ce mergi? Cu gaz sau cu benzina? Eu n-as fi pornit-o ca tine, dar ma rog, ai facut ceva. Ca prim aspect, de ce arzi combustibilul aproape de turbina? Iti face praf paletele. Stii cum functioneaza un jet? As porni de la camera de ardere in care bagi tu aer comprimat si ii dai cu combustibil si masori forta cum am scris mai sus, cu un arc. Pana acolo ar trebui sa fie simplu ca no sa ai nimic in miscare, e doar aerul cumprimat care intra in motor, tu aduci combustibilul, ala arde si mareste energia fluidului pe care o destinzi in ajutajul de reactie Camera de ardere trebuie sa fie mica, nu poti face tot volumul ala al tau o camera de ardere ca-ti va exploda Dupa ce ai ceva functional, scazi presiunea aerului pana cand nu-ti mai functioneaza. Bun, acum ai un parametru (presiunea) pe care esti obligat sa-l depasesti cu grupul tau turbo-compresor pentru a se sustine singur Grupul turbo-compresor il invarti electric pana cand depasesti presiunea de care ai nevoie la ardere Dupa care le asamblezi Tot nu inteleg la ce-ti foloseste chestia asta Da, stiu cum functioneaza un jet, dar nu sunt expert in motoare cu reactie, n-am date tehnice, de aia si experimentez. Motorul acesta chiar daca o sa functioneze, o sa aiba putina forta de care te poti folosi, deci n-o sa-l folosesc la nimic, doar experimentez cu el sa aflu cativa parametrii ca sa zic asa. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi