Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
MOTOARE HOTA cata3260X ARSE
Last Updated: Feb 09 2023 08:55, Started by
badboy1985ro
, Sep 28 2015 09:10
·
0
#19
Posted 29 September 2015 - 14:14
apropo cum imi dau seama daca rezistenta e arsa cu multimetru?
|
#20
Posted 29 September 2015 - 15:41
CE ar treui sa afiseze pe multimetru sau sa nu afiseze daca rezistenta e arsa?
|
#21
Posted 29 September 2015 - 17:13
Sa inteleg ca ai gasit sigurata termica pe firul care pleaca de la conexiunea A din poza pusa de tine catre bobina cealalta? trebuie sa iti dea continuitate, ai multimetru analogic sau digital?
|
#22
Posted 29 September 2015 - 19:00
Revin, continuitate daca e buna (siguranta termica) dar depinde cum masori - trebuie ca din butonul de pe hota sa nu fie pornit pe niciuna din viteze+lumina aprinsa ca se inchide circuitul prin filamentul becului. Se intege de la sine ca stecherul trebuie scos din priza
|
#24
Posted 29 September 2015 - 19:33
Deci de la 6 pana la 5 e un fir pe care este intercalata siguranta termica, si aceasta este indesata intre spirele bobinate si tole in zona punctului 5.
Ai un pistol de lipit? Edited by dicdobre, 29 September 2015 - 19:34. |
#25
Posted 29 September 2015 - 19:42
Multimetru digital DT830B
Firele 2,3 4 6 au conectivitate intre ele toate, am incercat toate combinatiile. Firele 1,5 conectivitate intre ele Firul 5 la 2,3,4,6 mort, nimic deci 5 nu are conectivitate cu nimic Firul 1 la 2,3,4,6 mort, nimic deci 1 nu are conectivitate cu nimic Banuiesc ca 1 duce la 5 e acelas fir si 5 la 6 unde acolo e rezistenta? Am pistol de lipit dar e ca dracu ca pleaca pe camasa mare se baga prin bobina, se intoarce pe sub camasa de la 6 si intra la 5 ce urmeaza? |
#26
Posted 29 September 2015 - 19:55
2-6 este o bobina cu iesiri intermediare 3;4 care iti permite sa ai 3 viteze in functie de pe unde alimentezi (2;3;sau 4)
1-5 este cealalta bobina care se alimenteaza cu firul rosu prin 1 si se inseriaza cu celalta bobina prin conexiunea 5-6 care acum este intrerupta. Dezlipeste conexiunea cu tresa 5-6 si pune un cablu in locul ei si ar trebui sa porneasca motorul, dar nu il mai lasa sa se incalzeasca (acum nu mai ai protectie) . |
#27
Posted 29 September 2015 - 20:10
deci practic de proba daca pun ceva intre 5 si 6 in seara asta 5 secunde sa vad ca porneste ar trebui sa mearga? idea e sa vad ca e siguranta si motoru e inca bun. Buba e ca 5 vine pe un fir mai mic nus de unde dracu iar 6 daca vezi pleaca pe un fir mai mare. Practic 6 se duce sub bobina si 5 se intoarce. Acum intrebarea mea e daca nu dezlipesc 5-6 si prind cu clesti doar de proba se intempla ceva?
Veau sa stiu daca motoru mai e bun daca merita bataia de cap. Edited by badboy1985ro, 29 September 2015 - 20:15. |
#29
Posted 29 September 2015 - 20:51
cu ce pot taia camasa aia? cutter lama? terbuie pusa inapoi dupa? Banuiesc ca nu trebuie sa atinga nici o bobina e si un fel de izolatie electrica nu? sau doar termina, dc 6 se duce sub bobina cu fir gros si se intoarce 5 cu fir subtire? Si nu au dus direct 5 la 6?
Edited by badboy1985ro, 29 September 2015 - 20:54. |
#30
Posted 29 September 2015 - 21:00
Nu o distrugi, dupa ce o sa dezlipesti din 5 si din 6 si ai sa dai afara conexiunea cu siguranta termica o sa iti trebuiasca dupa ce vei inlocui siguranta.
In 5 cred ca se intoarce chiar unul din piciorusele sigurantei termice vezi tu dupa ce dai afara. Ai probat cu punte intre 5-6 si iti merg ambele motoare? Edited by dicdobre, 29 September 2015 - 21:02. |
#31
Posted 30 September 2015 - 06:26
Vreo idee dece se duce in bobina camasa de la 5 si 6? exista posibilitatea sa nu o pot scoate dupa ce dezlipesc? sa fie ascunsa acolo siguranta?
Am mai citi de persoane care nu au putut ajunge la siguranta Edited by badboy1985ro, 30 September 2015 - 06:28. |
#32
Posted 30 September 2015 - 10:11
Cred ca am mai zis dar vad ca esti reticent, siguranta este intre bobinaj(spire) si tole, nu face parte din spire.
Camasa subtire cel mai probabil e pe piciorusul sigurantei termice, iar camasa groasa pe conductorul care vine din 6. Pana acum erai dispus sa cumperi motoare si acum te retine ceva sa dezlipesti firele acelea doua cu tresa si sa tragi usor afara siguranta arsa. Repet intrebarea ai probat cu o punte intre 5 si 6? Pune o poza si din partea celaltaa motorului daca trece tresa pe acolo, ca nu inteleg ce nelamuriri ai. |
#33
Posted 30 September 2015 - 10:15
dicdobre, on 30 septembrie 2015 - 10:11, said:
Cred ca am mai zis dar vad ca esti reticent, siguranta este intre bobinaj(spire) si tole, nu face parte din spire. Camasa subtire cel mai probabil e pe piciorusul sigurantei termice, iar camasa groasa pe conductorul care vine din 6. Pana acum erai dispus sa cumperi motoare si acum te retine ceva sa dezlipesti firele acelea doua cu tresa si sa tragi usor afara siguranta arsa. Repet intrebarea ai probat cu o punte intre 5 si 6? Pune o poza si din partea celaltaa motorului daca trece tresa pe acolo, ca nu inteleg ce nelamuriri ai. Nu am avut timp, ma ocup in wekend sau vineri seara dupa munca, Nu sunt reticient dar acum daca nu am skiluri prea mari de dezlipit as prefera sa o duc la service sa nu mai stric ceva in ea. Mersi oricum, te tin la curent |
|
#34
Posted 30 September 2015 - 10:22
Vezi cand dai afara siguranta termica sa citesti pe ea la ce temperatura si la cati amperi era calibrata sa tina - o sa cauti alta (altele) la aceleasi valori.
Edited by dicdobre, 30 September 2015 - 10:22. |
#35
Posted 01 October 2015 - 10:46
INtrebare scurta, Cele 2 motoare sunt legate in serie sau in paralel? Daca unu este ars celalt functioneaza daca e bun?
Edited by badboy1985ro, 01 October 2015 - 10:51. |
#36
Posted 01 October 2015 - 17:40
Salut dicdobre.
Confirm e siguranta tehnica. Intrebarea de mai sus era pentru cazul in care trebuie sa trec ambele motoare pe direct nu doar unul. Am trecut doar unul si functioneaza. Deci e siguranta, sper ca si la al 2-lea care l-am montat inapoi dupa accident si acu tre sal demontez iar sa fie acelas lucru. CONCLUZIE MOTORU SE INVARTE PE DIRECT LEGAT CU FIR SIMPLU 5-6 DIN POZA. SPER SA POT SCOATE SIGURANTA ACUM |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users