Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre aditivi. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Jan 27 2024 14:22, Started by
Kspic
, Sep 25 2015 10:34
·
0
#91
Posted 09 March 2020 - 08:52
Dura Lube cu sr3 se mai gaseste pe undeva?Tot caut de o luna si nu este nicaieri pe stoc.Daca nu Dura Lube exista alt aditiv cu sr3?
|
#92
Posted 10 May 2021 - 10:37
Mi-am comandat 2 pachete de "tratament diesel" de la Mathy.
1. Mathy tratament complet diesel 2. Mathy tratament diesel Primul pachet "Mathy tratament complet diesel" contine: 1 flacon pentru curatare sistem alimentare 1 flacon pentru curatare injectoare 1 flacon pentru AGR 1 flacon pentru filtrul de particule [ https://www.mathy.de/shop/out/pictures/generated/product/1/475_475_90/mathy-diesel-komplett-kur-diesel-additive.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Al doilea pachet "Mathy tratament diesel" contine: 3 flacoane pentru curatare sistem de alimentare 1 flacon pentru curatare injectoare [ https://www.mathy.de/shop/out/pictures/generated/product/1/475_475_90/mathy-diesel-kur-diesel-system-reiniger-injektor-reiniger.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In total vreo 100 euro, imi ajunge pentru 2 ani. In principal MAthy recomanda sa se mearga un plin cu solutia lor, un plin doar cu motorina. |
#93
Posted 10 May 2021 - 22:29
Teapa! De banii aia reconditionai un injector cu probleme intr-un atelier specializat.
Interesant e ca ai solutie pentru fiecare piesa. Pentru sistem de alimentare aparte, injectoare aparte Cat despre egr, nu exista niciun aditiv care sa-l curate. Doar indepartare mecanica dupa ce l-ai demontat. O spun fiindca bagam si eu inainte toate prostiile si dupa ce am demontat EGR-ul si am vazut ce e in el... plus in colectorul de admisie.... a trebuit sa frece cineva zilnic acolo o saptamana si s-au cheltuit cateva spray-uri ca sa înmoaie depunerile alea. Doar in cazul DPF-ului mai putem discuta. |
#94
Posted 11 May 2021 - 13:46
Nu e vorba de reconditionat, cat de prevenire.
Intrebare e: se pot preveni depunerile din injectoare? Daca nu, atunci e tzeapa. Daca da ... Putem discuta, orice argument e binevenit. |
#95
Posted 11 May 2021 - 18:02
Nu văd motive de necesitate a curățării injectoarelor, presiunile la care lucrează sunt foarte mari. Dar se poate îmbunătăți calitatea carburantului și arderea va fi cu mai puțină funingine și resturi nearse.
Cât despre egr, dacă arde carburantul mai bine depunerile vor fi mai mici și la drumuri lungi se vor atinge condițiile de autocurațare pentru o parte din cele existente. Aditivii sunt buni și pentru că stopează formarea bacteriilor în motorină |
#96
Posted 11 May 2021 - 18:24
Minciuni sau zic adevarul ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ikIFnkNZMzk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BocH2c4mYcc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#97
Posted 11 May 2021 - 23:17
Bursul, on 11 mai 2021 - 13:46, said:
Nu e vorba de reconditionat, cat de prevenire. Intrebare e: se pot preveni depunerile din injectoare? Daca nu, atunci e tzeapa. Daca da ... Putem discuta, orice argument e binevenit. E teapa, drept ai pornit. Bani aruncati. Mai bine ajutai un copil nevoias sa-si cumpere rechizite scolare. Octavian___, on 11 mai 2021 - 18:24, said:
Minciuni sau zic adevarul ? Tu cum crezi? Te gandesti ca face cineva teste si le posteaza pe youtube asa "pentru baieti"? |
#98
Posted 12 May 2021 - 11:36
Vizavi de partea comerciala, cred ca ceva fac aditivii (nu toti) dar nu complet, nu sunt leacuri miraculoase
|
#99
Posted 12 May 2021 - 12:01
Majoritatea aditivilor din sticluțe, doze, bidoane etc care se pot achiziționa în benzinării, magazine de piese auto, magazine online sunt formule achiziționate de la marii producători de aditivi. Chiar dacă se laudă că vând ultima senzație în domeniu și e ultima descoperire, este senzația că și descoperirea giganților din domeniu. Este foarte scump să descoperi ceva în lipsa unui laborator performant și a unei armate de chimiști. Cât privește eficiența, marea majoritate sunt ok deși nu fac minuni. Câteva procente reducere de consum, noxe, fricțiune, etc se pot obține și nu reprezintă ceva SF. Dacă merită, fiecare decide pe banii lui. Majoritatea celor care promit prevenție spun adevărul, sunt în dubii în privința celor care promit reparații. Dacă ceva e prost făcut la mașină, ori uzura a depășit un anumit nivel, nici un aditiv nu mai poate face ceva, cel mult să mascheze o perioadă de timp defectul pentru ca tu să poți să scapi de mașină.
|
#100
Posted 12 May 2021 - 17:06
daca pui ceva gen omv100+, ce mai poate imbunatati aditivul?
Edited by 41ex, 12 May 2021 - 17:06. |
|
#101
Posted 12 May 2021 - 18:21
Nimic. Dar ce te faci dacă ai o mașină mai ciudată și regenerează cu OMV 100 la 50-60% din intervalul de regenerare cu cea mai banală motorină? Sau când consumul de benzină crește brusc? Carburanții premium nu sunt o soluție pentru toate mașinile. Trebuie monitorizat, analizat, socotit și apoi trasă o concluzie!
|
#102
Posted 12 May 2021 - 19:45
#103
Posted 01 June 2021 - 12:50
Deci impresia dupa primul rezervor golit e ca motorul toarce mai frumos. Urmeaza un plin fara aditiv.
Inainte de a baga aditivul, am masurat valorile injectoarelor, dar nu am avut corectii mari. Nu am stiut ce altceva ce sa mai masor. Screenshot_20210515-200104.jpg 234.29K 12 downloads Screenshot_20210515-195605.jpg 217.03K 9 downloads Screenshot_20210515-195550.jpg 206.12K 8 downloads Screenshot_20210515-194049.jpg 165.34K 8 downloads Cred ca alea din mijloc au fost facute la 2000 rpm, parca asa am citit ca se masoara. Ultima cred ca e masurata cand stateam pe loc. Edited by Bursul, 01 June 2021 - 12:52. |
#104
Posted 10 October 2021 - 11:23
A mai folosit cineva asta? Pare cel mai potent din ce am găsit, promite să mărească CO cu 4 puncte. Deci în Shell vpower de 98 voi face 102.Millers CVL Turbo Fuel Treatment 500ml https://www.amazon.c...A66CJ4RYS5SP49M
|
#105
Posted 10 October 2021 - 12:13
de ce nu pui direct benzina fuel racing mol 102?
se gaseste in statiile Mol de cumparat |
|
#106
Posted 10 October 2021 - 15:21
Sunt in UK. Totuși din cate știu se găsește greu și aia. Nu ne-a spus nimeni cum e..
Am comandat deja..îmi vine marți..ce e ciudat că e doar pt 20 de litri. |
#107
Posted 11 October 2021 - 08:05
Sunt la al doilea pachet de aditivare din postul #92. Masina merge brici. Chiar la un semafor eram mandru ce frumos toarce motorul, vibratiile fiind aproape inexistente.
Ieri am bagat un plin fara aditiv, urmeaza - plin + 1 flacon pentru AGR - plin - plin + 1 flacon pentru filtrul de particule O sa vad cum se comporta iarna, mai ales ca nu mai am garaj subteran (unde temperatura nu scadea sub 5 grade oricat de frig era afara), acum o tin in strada.. Edited by Bursul, 11 October 2021 - 08:09. |
#108
Posted 12 October 2021 - 08:14
Flacon pentru filtru de particule, flacon pentru EGR, flacon pentru catalizator, flacon pentru supape, flacon pentru pistoane... eu cred ca e acelasi produs.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users