Despre aditivi. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Jan 27 2024 14:22, Started by
Kspic
, Sep 25 2015 10:34
·
0
#109
Posted 16 October 2021 - 10:25
mi-a venit millers-ul, inca nu l-am turnat. mi se pare ciudat ca dopul nu are sigiliu, iar dopul de sub, pe care trebuie apasat inainte de rotire, miroase. e normal sa-i simt mirosul desi e nedesfacut?
si am mai citit la comentarii de aditivi ca sunt foarte corozivi si ca ar fi stricat inclusiv pompa de benzina. e posibil sa fie si daunatori? si inca o chestie, de ce trebuie turnat inaintea benzinei in rezervor? nu se agita oricum cand se pune masina in miscare? ba chiar se recomanda mixarea in canistra. Edited by 207cc, 16 October 2021 - 10:27. |
#110
Posted 16 October 2021 - 12:00
Aditivii în exces pot fi dăunători prin reacțiile chimice pe care le provoacă, unul din efecte fiind coroziunea. Aditivii comerciali trebuie să aibă atâta substanță activă încât să fie inofensivi pentru componentele mașinii. Dar și așa se pot produce supraaditivări dacă nu se respectă dozajul ori se combină cu carburanți extra aditivați de la benzinărie. Am văzut atât de mulți care o fac! Încântați de faptul că mașina merge mai bine măresc doza, riscând prin asta defecțiuni.
Cât privește Miller's aceștia au formule customizate de Lubrizol sau Afton, aceleași regăsite și în Liqui Moly sau Metabond. Din acest motiv nu mi-au stârnit curiozitatea. |
#111
Posted 16 October 2021 - 16:11
207cc, on 16 octombrie 2021 - 10:25, said:
mi-a venit millers-ul, inca nu l-am turnat. mi se pare ciudat ca dopul nu are sigiliu, iar dopul de sub, pe care trebuie apasat inainte de rotire, miroase. e normal sa-i simt mirosul desi e nedesfacut? si am mai citit la comentarii de aditivi ca sunt foarte corozivi si ca ar fi stricat inclusiv pompa de benzina. e posibil sa fie si daunatori? si inca o chestie, de ce trebuie turnat inaintea benzinei in rezervor? nu se agita oricum cand se pune masina in miscare? ba chiar se recomanda mixarea in canistra. ptr aditivi cel mai bine cauta posturi ale lui ionita123, el punea înainte de a face plinul de rezervor, cand pleca din parcare spre benzinarie. citește |
#112
Posted 16 October 2021 - 18:56
pai la toate scrie ca se recoanda sa se puna in sortimentele deja aditivate, ca sa fie cresterea cat mai mare, asta ne indeamna chiar ei.
am vazut la comentarii ca asta ar avea cel mai bun pret si cea mai buna performanta pe hartie. desi parca nu dau la fel de multe asigurari/compatibilitati precum millers sau altii: https://www.nfadditi...ne-Boosters.php |
#113
Posted 25 November 2021 - 21:26
Salut!
Pentru un 1.4 TSI 125 cp din 2017: este contraindicat sau indicat un aditiv benzina? Masina are 60k km si am impresia ca are un foarte mic tremurat la relanti la rece. Nu are missfire sau alte chestii, dar daca o accelerez putin si coboara acum de la turometru, chiar inainte de a ajunge la relanti are un mic tremurat. Cei de la reprezentanta zic sa nu pun nici un aditiv, dar nici nu mi-au verificat vreodata valorile pe injectoare sau altceva ca sa vada daca am depuneri pe supape (ceea ce suspectez eu). Oricum depunerile pe supape nu stiu daca se pot curata cu aditiv sau trebuie intervenit "fizic". As pune un Liqui Moly aditiv benzina, dar nu imi dau seama daca se poate da ceva "peste cap" la motor de la un flacon de 300ml la un plin. Merci! |
#114
Posted 26 November 2021 - 09:36
ce parere aveti de acest aditiv, poate avea vreun efect negativ asupra motorului?
https://www.amazon.c...023548445&th=1# AR9200 V2 is a unique high performance, synthetic ester based additive pack utilising Molybdenum & Nano Tungsten Disulfide (Mo-WS2 ) next-generation lubrication technology, providing advanced anti-wear and friction modification properties to the engine oil in street petrol and diesel or race derived engines. Synthetic Nano WS2 is one of the most lubricious substances in the world and combined with Molybdenum provides longer-lasting and far superior performance to conventional anti-wear additives. The load bearing ability of the surface treated with AR9200 V2 is extremely high at over 4,200,000 PSI with over 5,000,000 PSI shock load capability, 15 times more than the previous generation Nano WS2. AR9200 V2 penetrates and helps restore worn surfaces and the new lubricating micro-thin film provides an ultra-low coefficient of friction (COF 0.03) that prevents sticking, wear, corrosion and oxidation. It is suitable for use in all four stroke petrol or diesel engines, including turbocharged, direct injection, with or without particulate filter (DPF) or three way catalytic convertors (TWC). AR9200 V2 can be added to any viscosity class mineral or synthetic oil with low, medium or full SAPS rating. |
#115
Posted 03 December 2021 - 11:20
Am pus aditivul fara pâlnie...am văzut prea târziu că rezervorul are un căpăcel de cauciuc pe gat, am turnat totuși așa, o parte a trecut pe langa căpăcel cred și o parte pe acele decupaje din plastic mai spre exterior. A ajuns ok aditivul in rezervor prin acele urechiușe? Urechiușele sunt imediat după capacul rezervorului care se încuie.
Edited by 207cc, 03 December 2021 - 11:22. |
#116
Posted 14 December 2021 - 15:22
Xman_ghio, on 25 noiembrie 2021 - 21:26, said:
Masina are 60k km si am impresia ca are un foarte mic tremurat la relanti la rece. Nu are missfire sau alte chestii, dar daca o accelerez putin si coboara acum de la turometru, chiar inainte de a ajunge la relanti are un mic tremurat. Eu pot da exemplul meu la diesel: anii trecuti aveam tot asa la relanti la rece mici zvacnituri, tot la 2-3 secunde. Am bagat ceva aditivi, iar acele zvacnituri au disparut. Poate fi si o concidenta, poate de la motorina, alt ulei ... dar nah, acum conduc mai linistit. Insa nu s-a intamplat de la primul flacon. Pana acum am bagat vreo 7-8 flacoane, urmeaza ultimul. Daca citesti mai inainte am facut si ceva masuratori la injectoare, nu aveau nimic. Ce sa zic? Daca nu te intereseaza ca lumea rade de tine, ca dai bani pe prostii, fa o incercare. |
#117
Posted 15 December 2021 - 08:22
Diferenta dintre “benzina scumpa” si cea “normala” nu o fac aditivii! Ambele tipuri sunt aditivate!
|
#118
Posted 24 December 2021 - 01:56
am cumparat archoil ar9200 v2. are ceva daca il pun in ulei deja uzat si nu la un schimb nou de ulei?
mi se pare un pic ciudat ca trebuie adus la temperatura motorul inainte de a-l turna, plus inca 15 minute de idle sau condus dupa. si ca trebuie agitat inainte. si ca trebuie sa fii precis, doar 40ml la litru de ulei, cu abatere permisa de doar 4ml !! |
|
#119
Posted 24 December 2021 - 10:27
Unicul dezavantaj e ca, uleiul fiind uzat o sa-l dai jos mai devreme si din cauza asta aditivul o sa plece cu el, o sa aiba mai putin timp de actiune fata de cand il pui intr-un ulei nou. Tu decizi.
|
#120
Posted 24 December 2021 - 11:06
Ai răbdare până faci schimbul de ulei. În același timp alege un ulei cu pachet de aditivare Lubrizol pentru că Infineum are deja destul Bor. În cazul în care ai deja un ulei cu Infineum, redu doza de Archoil la jumătate. E unul din cei mai buni aditivi de ulei de pe piață!
|
#121
Posted 24 December 2021 - 11:19
am shell ap-l 0w-30. aditivul nu mi se pare asa scump, 28 de lire pe an e ok.
Edited by 207cc, 24 December 2021 - 11:21. |
#122
Posted 24 December 2021 - 13:42
vinciun, on 24 decembrie 2021 - 10:27, said:
Unicul dezavantaj e ca, uleiul fiind uzat o sa-l dai jos mai devreme si din cauza asta aditivul o sa plece cu el, o sa aiba mai putin timp de actiune fata de cand il pui intr-un ulei nou. Tu decizi. Ulei bun vezi aprobarile mb229.5 sau mb229.51 sau 2 in coada, domnule 207cc.Fiecare ce are nevoie la masina lui. |
#123
Posted 25 December 2021 - 03:32
mi-e teama sa nu infunde ceva sau sa se depuna aiurea. mai ales daca uleiul si-a mai consumat din pachetul de detergenti etc.. pe de alta parte, daca nu-mi place ceva e mai usor sa schimb uleiul nefiind nou.
|
|
#124
Posted 25 December 2021 - 13:59
a zis si vinciun mai sus :pune ulei nou fără nici un fel de aditivi suplimentar, dacă iti e frica. Poti alege Shell sau Valvoline.
|
#125
Posted 06 January 2022 - 03:29
am cumparat si millers petrol injector cleaner, pe eticheta scrie a fi folosit in 24 de luni de la data fabricatiei imprimata pe sticla. de ce expira?
din nefericire, mi-a fost trimisa o sticla din august 2019, le-am scris, mi-au dat banii inapoi...dar de ce trebuie sa-l arunc acum, de ce expira dupa doar 2 ani? |
#126
Posted 02 February 2022 - 20:16
Am vazur acuma la supermarket solutie curatare DPF de la "STP". Este cineva care a folosit?
Am incercat prin toamna ceva de la Liqui Moly, dar aici nu gasesc. O fi bun orice? Attached FilesEdited by tfmercedez, 02 February 2022 - 20:17. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users