Telekom - Imposibilitate accesare myaccount
Last Updated: Jul 07 2015 08:45, Started by
partyman
, Jul 07 2015 08:23
·
0
#1
Posted 07 July 2015 - 08:23
Am incercat timp de 2 zile sa ma conectez la myaccount, sa pot achita factura, dar primesc eroarea 403 la orice incercare de accesare link myaccount. Mai are cineva problema asta?
Precizez ca incerc sa accesez myaccount folosind alt provider de internet(RDS), dar nu am mai avut problema asta pana acum. |
#3
Posted 07 July 2015 - 08:32
Schimba browserul. De obicei cam face figuri pe IE. Ieri, nu mi-a mers aplicatia mobila sa platesc factura catre ei.
|
#4
Posted 07 July 2015 - 08:38
Am patit si eu aceeasi chestie, trebuie sa stergi cache si cookies si o sa functioneze. Eu trebuie sa fac "manevra" asta de fiecare data cand vreau sa ma loghez.
|
#6
Posted 07 July 2015 - 08:45
sunt pe chrome, am reusit cu stergerea cookies, multumesc, oricum mi se pare o porcarie...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users