Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum sa biciclim frumos si sanatos fara sa-i deranjam pe altii.
#19
Posted 11 May 2015 - 14:37
Barboso, on 11 mai 2015 - 14:32, said:
Si inca o precizare: si eu am bicicleta si mai ies cu ea. Dar o folosesc strict in scop de agrement / miscare, nu ca mijloc de transport din A in B. Merg 500 de metri pana la parc, pe strada, fara sa ma dau cu curu' de pamant ca n-am pista, dupa care ma plimb prin parc pana ma satur. Si mai merg 500 de metri pe strada inapoi, pana acasa. Unde fac un dus si de unde plec, daca am treaba, cu masina. |
#20
Posted 11 May 2015 - 14:38
Barboso, on 11 mai 2015 - 14:32, said:
Si inca o precizare: si eu am bicicleta si mai ies cu ea. Dar o folosesc strict in scop de agrement / miscare, nu ca mijloc de transport din A in B. Merg 500 de metri pana la parc, pe strada, fara sa ma dau cu curu' de pamant ca n-am pista, dupa care ma plimb prin parc pana ma satur. Si mai merg 500 de metri pe strada inapoi, pana acasa. Unde fac un dus si de unde plec, daca am treaba, cu masina. Ce doresc sa scot in evidenta e ca se poate cu multa bunavointa din partea tuturor. Inceputul e mai greu |
#21
Posted 11 May 2015 - 14:39
#23
Posted 11 May 2015 - 14:44
pg-soare, on 11 mai 2015 - 14:25, said: E simpla treaba, in Bucuresti, daca nu se face autostrada suspendata () pot exista ori mai multe masini, ori mai multi biciclisti. Nu au cum coexista amandoua parti. Care sa fie criteriul de departajare? Carora sa li se dea intaietate? Cine are gura mai mare? Cine se da mai mult in stamba? Care sunt in numar mai redus? Care nu au nicio taxa pe mijlocul de transport? pg-soare, on 11 mai 2015 - 14:25, said: Barboso, sa nu crezi ca te blamez - pe tine sau pe altii - , pentru ca nu mergi cu bicicleta, te inteleg perfect. pg-soare, on 11 mai 2015 - 14:25, said: Eu 5-6km ii fac in 10minute daca alerg ca bezmeticul, 20 daca merg lejer ( pe bicicleta), minim 25-30 cu metroul, RATB-ul fiind cea mai penal si hidos mijloc de deplasare cu care pot face si 40minute (+ timpul de aspteptare). pg-soare, on 11 mai 2015 - 14:31, said:
Inca un fapt ce ma amuza, se vehiculeaza ideea ca biciclistii sunt vai de mama lor, nu au bani de masini si d-aia o ard eco. pg-soare, on 11 mai 2015 - 14:31, said: Cred ca am bicicleta mai scumpa decat o masina la mana a doua mai varza...sau culmea,un prieten are un land cruiser de 80.000 si merge cu bicicleta prin oras. PENALI, ce sa mai! Sau nu... |
#24
Posted 11 May 2015 - 14:47
Cea mai mare problema, care o vad eu, e poluarea din orasele mari...
Numai buna sa te strecori printre masini... |
#25
Posted 11 May 2015 - 14:48
Alimentatia este iar un factor important atunci cand iti pute transpiratia. Tricouri care faciliteaza evaporarea transpiratiei e iar binevenita, dezavantajul lor e ca sunt scumpe.
Edited by Bursul, 11 May 2015 - 14:50. |
#26
Posted 11 May 2015 - 14:50
pg-soare, on 11 mai 2015 - 14:35, said: Pai zi asa, sa ne mutam cu toti la tine. Eu nu ma plimb prin parcuri, dar poate mai doreste cineva. Ma intreb, daca in 10 ani, sa zicem, jumatate din parcul auto ar fi electric (fara zgomot, fara fum), ar mai fi obiectii? Presimt ca da. |
#27
Posted 11 May 2015 - 14:51
LeopardSurd, on 11 mai 2015 - 14:37, said:
Când văd la 8 dimineața mașinile bară la bară, prefer oricând picioreta și bicicleta de mers la scârbici. Bursul, on 11 mai 2015 - 14:38, said:
Ideea e ca se poate merge si la lucru. 3-5 km in functie de cat poate fiecare. Ce doresc sa scot in evidenta e ca se poate cu multa bunavointa din partea tuturor. Inceputul e mai greu Sa faca pe langa trotuar o pista de juma' de metru, cu prioritate pt biciclete, da' nu exclusiva. Cand nu-s biciclisti pe-acolo, s-o poata incaleca si masinile, cu obligatia de a trage spre stanga si a o lasa libera daca-s blocaje, asa cum se procedeaza in vest pt a lasa liber pt echipajele de urgenta. Si sa arda amenzi de 1.000 lei soferilor care o blocheaza, n-am nimic impotriva. Edited by Barboso, 11 May 2015 - 14:55. |
#28
Posted 11 May 2015 - 14:51
O... K...
Va las sa cititi un articol oarecum despre mine Nu, nu sunt coreean dar am mutatia aia... spre bucuria sotiei si a colegilor de serviciu. http://www.mykoreanh....com/deodorant/ |
|
#29
Posted 11 May 2015 - 14:52
Bursul, on 11 mai 2015 - 14:38, said:
Ideea e ca se poate merge si la lucru. 3-5 km in functie de cat poate fiecare. Ce doresc sa scot in evidenta e ca se poate cu multa bunavointa din partea tuturor. Inceputul e mai greu Poti sa trimiti si scrisori internationale, de ce numai mail sau IM? Se poate, cu un pic de bunavointa. In loc de excel, ai putea sa folosesti o foaie A3 liniata. Cu un pic de bunavointa. In loc de baza de date, ai putea avea un catastif gros. In loc de telefon, ai putea sa ragi la vecinul de peste drum. O frunza, nu e mai ecologica decat hartia igienica? Si tot asa. Multe lucruri se pot face. Dar de ce le-am face? |
#30
Posted 11 May 2015 - 14:55
bladhaund, on 11 mai 2015 - 14:44, said:
Eu merg, pentru agrement. Bicicleta e un mijloc de transport nepractic si nepotrivit pentru desfasurarea de activitati cu scop lucrativ (cu exceptia curieratului pe bicicleta ). Cu masina parcurg in 2 minute. Pana ajungi tu pe bicicleta, imi ramane timp sa termin si treaba si eventual sa ma si intorc. bladhaund, on 11 mai 2015 - 14:44, said:
Mitul prietenului cu bani. Eu am un Mercedes, un Jaguar si un Porsche si merg cu... una din ele. Edited by Hider141, 11 May 2015 - 14:57. |
#31
Posted 11 May 2015 - 14:55
#32
Posted 11 May 2015 - 14:55
Quote O atitudine radicala, lipista de justificare rationala. Traiul in comunitatile omenesti ar trebui sa te invete ca in jur sunt si altii, cu interese contrare. Care sa fie criteriul de departajare? Carora sa li se dea intaietate? Cine are gura mai mare? Cine se da mai mult in stamba? Care sunt in numar mai redus? Care nu au nicio taxa pe mijlocul de transport? Quote Cu masina parcurg in 2 minute. Pana ajungi tu pe bicicleta, imi ramane timp sa termin si treaba si eventual sa ma si intorc. Quote Mitul prietenului cu bani. Eu am un Mercedes, un Jaguar si un Porsche si merg cu... una din ele. |
#33
Posted 11 May 2015 - 14:58
Barboso, on 11 mai 2015 - 14:51, said:
Repet, bicicliti cat vreti, n-am nimic impotriva, dar nu pe piste speciale, exclusive, construite prin desfiintarea benzilor de circulatie auto existente. De ce? Era dreptul tau, soseaua ta, si au luat din ea pentru pista de biciclete? Cate benzi de circulatie s-au desfiintat? Chiar asa de multe? Daca tu ai dreptul sa mergi pe 2-3 benzi, de ce n-as avea si eu dreptul sa merg pe o banda? |
|
#34
Posted 11 May 2015 - 15:00
bladhaund, on 11 mai 2015 - 14:50, said:
Eu am 5-6 km pana in parcul unde imi place sa ma plimb. Acesti 5 km ma conving de fiecare data cat de nepotrivit mijloc de transport (la modul serios) este o bicicleta. Ma intreb, daca in 10 ani, sa zicem, jumatate din parcul auto ar fi electric (fara zgomot, fara fum), ar mai fi obiectii? Presimt ca da. Ce factori te determina sa zici ca nu e un mijloc adecvat pentru deplasare? Imi si inchipui cum voi vreti sa carati flexul si sifonierul cu bicicleta. |
#35
Posted 11 May 2015 - 15:01
observi cum nu are nimic impotriva dar dupa aia are ceva impotriva
Quote Ce factori te determina sa zici ca nu e un mijloc adecvat pentru deplasare? Imi si inchipui cum voi vreti sa carati flexul si sifonierul cu bicicleta. Cand ai mertzan, jaguar si porsche bicicleta e o rusine, esti un nimic daca te deplasezi cu ea. Edited by andreim77, 11 May 2015 - 15:02. |
#36
Posted 11 May 2015 - 15:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users