Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba
 Facultate

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 

Touchscreen la masini

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,130
  • Înscris: 04.09.2013
Salutare,
Nu stiu daca s-a mai discutat, ma scuzati daca da. Propun sa dezbatem subiectul touchscreen prezent in masinile din ziua de astazi. Si nu ma refer doar la un media player instalat pe consola centrala de unde schimbi intre posturile radio, muzica sau ce mai este pe acolo. Ma refer la faptul ca unele dintre comenzile sa le spunem secundare ale masinii, dar in acelasi timp importante cum ar fi cele de climatizare (inclusiv dezaburire) au devenit butoane de tip touchscreen. Ceea ce mie mi se pare groaznic. Sunt de acord cu evolutia, dar asta mi se pare mai degraba involutie. Si nici macar nu este un ecran de calitate cum este cel de la telefoane, ci este unul foarte slab cu raspuns prost la atingere. Probabil ca la Tesla este ceva mai calitativ. Deci voi ce parere aveti ? Sunteti de acord sa aveti climatizarea pe touchscreen sau la rotita, indiferent ca vorbim de climatizare automata sau manuala ?

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,212
  • Înscris: 22.05.2003
Da, e foarte enervant, problema este ca adesea nu ai destul loc sa pui atat de multe butoane sau faci ca Porsche Posted Image
Eu astept Android si Apple Play, care sa termine porcariile de navigatii originale.

[ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/porsche-panamera-s-e-hybrid-review-2014_10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014
Sexy al naibii pe Porsche.

Era un articol mai demult cu bord complet digital și touch la ceva firmă americană cunoscută. Aveau un prototip. Arăta super.

#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,212
  • Înscris: 22.05.2003
http://www.autoevolu...14.html#agal_17

[ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/tesla-model-s-p85-review-2014_49.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postwld-ro, on 26 februarie 2015 - 13:41, said:

Sunteti de acord sa aveti climatizarea pe touchscreen sau la rotita, indiferent ca vorbim de climatizare automata sau manuala ?
Dar, daca nu sunt de acord, cum procedez?

#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,212
  • Înscris: 22.05.2003
O interfata execrabila

[ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/jaguar-xkr-2011-814_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#7
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
...pe o masina superba. Dar raspunde la nevoile lui @wld-ro, pentru ca butoanele de setare temperatura, auto si dezaburire sunt fizice.

View PostAdm, on 26 februarie 2015 - 13:47, said:

Eu astept Android si Apple Play, care sa termine porcariile de navigatii originale.
Jumatate e facut deja, au aparut adaptoare pentru Miracast care se conecteaza la intrarea AV a ecranului masinii. Cel putin pana acum, sistemele multimedia auto cu Android sunt slabe.

#8
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Cred ca sunt unele comenzi pe care as prefera "sa le simt". Pornind de la volum pana la o gramada de alte cacatisuri (clima, sursa media etc). Din experienta pot spune ca touch-ul necesita focusarea atentiei la manipulare, iar in timpul mersului nu este neaparat cea mai buna optiune.

Pentru o multime de nimicuri touch-ul este comod, insa pentru comenzile principale / des utilizate prefer (si) butoane fizice.

#9
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,734
  • Înscris: 23.04.2007

View Postbladhaund, on 26 februarie 2015 - 15:26, said:

adaptoare pentru Miracast care se conecteaza la intrarea AV a ecranului masinii.
La "treburi" precum acest Car Mirror Link MiraBox te referi ?

Edited by adrian_r5, 26 February 2015 - 15:56.


#10
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013

View PostAdm, on 26 februarie 2015 - 14:47, said:

My babyPosted Image .Astept si eu Apple play si Android Auto.

Edited by ZIGZAG20, 27 February 2015 - 21:56.


#11
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postwld-ro, on 26 februarie 2015 - 13:41, said:

Salutare,
Nu stiu daca s-a mai discutat, ma scuzati daca da. Propun sa dezbatem subiectul touchscreen prezent in masinile din ziua de astazi. Si nu ma refer doar la un media player instalat pe consola centrala de unde schimbi intre posturile radio, muzica sau ce mai este pe acolo. Ma refer la faptul ca unele dintre comenzile sa le spunem secundare ale masinii, dar in acelasi timp importante cum ar fi cele de climatizare (inclusiv dezaburire) au devenit butoane de tip touchscreen. Ceea ce mie mi se pare groaznic. Sunt de acord cu evolutia, dar asta mi se pare mai degraba involutie. Si nici macar nu este un ecran de calitate cum este cel de la telefoane, ci este unul foarte slab cu raspuns prost la atingere. Probabil ca la Tesla este ceva mai calitativ. Deci voi ce parere aveti ? Sunteti de acord sa aveti climatizarea pe touchscreen sau la rotita, indiferent ca vorbim de climatizare automata sau manuala ?

Da tind sa iti dau dreptate. Faza e ca unele companii au niste touchscreen-uri care raspund destul de greu... nu stiu cum se face de nu-s in stare sa puna unele ca lumea in masini. Prefer comenzile primare gen clima, dezaburire, audio undeva usor de folosit si cu butoane/rotite. Mai mult imi distrage atentia un touchscreen, pe langa ca mi-e foarte lene sa ma duc in 250 de meniuri ca sa imi dau drumul la incalzirea in scaun... Daca umbli in meniul masinii sau butonezi telefonul in timp ce conduci e cam acelasi lucru.

#12
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

Quote

The iPad Culture craves flat screens – including in their cars. Here’s the problem. When your touchscreen LCD croaks, your AC and audio system (as well as anything else controlled via the touchscreen) will no longer work. Or rather, you won’t be able to turn these accessories on (or perhaps, off). Mechanically speaking, there may be nothing wrong with your AC. The compressor, condenser and so on all working properly. But with a dead flat screen – or one no longer responsive to your touch – you’re looking at a big repair bill regardless. A replacement repair bill, actually. Because you don’t repair dead LCD displays. You pull them – and toss them. How much does a new iPad cost? Physical buttons and knobs, meanwhile, are pretty dependable and more important, individual. One knob or switch or button controls one thing. If the little knob you rotate to adjust the radio’s volume goes out, you won’t be able to adjust the volume… but your AC will still work. If the LCD touchscreen craps out, nothing works.

http://ericpetersaut...es-think-twice/

#13
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Aseară ziceam pe un alt topic, referitor la climatizarea comandata prin touchscreen la noul Peugeot 308, ca Peugeot ar trebui sa-l concedieze, de preferat prin împușcare,  pe cel care a inventat-o !

Un telefon, fie el și deștept, e ceva, iar un automobil e altceva ! Cine le confunda, și crede ca poate exploata un automobil ca pe un telefon, e un idiot !

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Da, arata sexy si high tech si iti doresti al dracu de mult sa ai si tu asa ceva pana cand la 100km/h in serpentine vrei sa dai radioul mai tare si AC-ul la 22grade. La fosta masina puteai ca volumul era butonul de sus, il gaseai cu ochii inchisi. Si AC-ul avea 2 rotite, cea din dreapta e responsabila cu temperatura.

Ei acum ca esti hightech mai gaseste dracu si cu ma-sa fix cei 40x40 pixeli de pe ecranul de 9" pus in mijlocul masinii fara sa iei ochii de la drum cateva secunde. Dar na, pana nu te arzi nu stii cum e :)

#15
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,065
  • Înscris: 02.03.2003
1 Exista o tendinta gresita, tinerilor le este data prea multa putere in companii.
Niste minti obosite cred ca produsele pentru tineri trebuie gandite tot de tineri, asa ca apar pe piata jucarii nefunctionale.

2 Cei mai multi cumparatori moderni sufera de cocalarizare, indiferent ca sunt romani, indieni sau americani.
Cocalarii au intelect redus si se bucura la cioburi de oglinda.

Din 1 si 2 va rezulta ca masinile destinate maselor vor fi din ce in ce mai proaste si mai nefunctionale.

#16
manu2k5

manu2k5

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.09.2007
Reducerea nr. de componente fizice va duce si la scaderea pretului final al masinii.
Producatorii vor avea interesul de a economisi oricand e viabil, avand un business de volum.

Pe viitor probabil vor aparea si modelele cu touch si feedback (ex: http://www.tomshardw...itsu,26244.html)

Edited by manu2k5, 10 July 2016 - 09:25.


#17
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 06.02.2008
Analog spre digital. Nu ăsta e sensul firesc?

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
In multe domenii da, dar totusi trebuie sa existe o comanda fizica pe care sa o poti recunoaste fara sa iti iei ochii de la sosea ca sa o operezi. Ca daca trebuie sa imi iau ochii de la sosea si sa ma uit in lateral catre ecranul multitouch cu toate functiile, pana gasesc meniul care ma intereseaza sau butonul care ma intereseaza si il operez avand grija sa il apas doar pe el nu si pe cel de langa care are functia opusa sau diferita....

Si eu sunt pro digital, dar totusi in anumite domenii cred ca nu e cea mai buna optiune

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate