Touchscreen la masini
Last Updated: Nov 02 2016 10:15, Started by
wld-ro
, Feb 26 2015 13:41
·
0
#1
Posted 26 February 2015 - 13:41
Salutare,
Nu stiu daca s-a mai discutat, ma scuzati daca da. Propun sa dezbatem subiectul touchscreen prezent in masinile din ziua de astazi. Si nu ma refer doar la un media player instalat pe consola centrala de unde schimbi intre posturile radio, muzica sau ce mai este pe acolo. Ma refer la faptul ca unele dintre comenzile sa le spunem secundare ale masinii, dar in acelasi timp importante cum ar fi cele de climatizare (inclusiv dezaburire) au devenit butoane de tip touchscreen. Ceea ce mie mi se pare groaznic. Sunt de acord cu evolutia, dar asta mi se pare mai degraba involutie. Si nici macar nu este un ecran de calitate cum este cel de la telefoane, ci este unul foarte slab cu raspuns prost la atingere. Probabil ca la Tesla este ceva mai calitativ. Deci voi ce parere aveti ? Sunteti de acord sa aveti climatizarea pe touchscreen sau la rotita, indiferent ca vorbim de climatizare automata sau manuala ? |
#2
Posted 26 February 2015 - 13:47
Da, e foarte enervant, problema este ca adesea nu ai destul loc sa pui atat de multe butoane sau faci ca Porsche
Eu astept Android si Apple Play, care sa termine porcariile de navigatii originale. [ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/porsche-panamera-s-e-hybrid-review-2014_10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4
Posted 26 February 2015 - 14:47
http://www.autoevolu...14.html#agal_17
[ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/tesla-model-s-p85-review-2014_49.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 26 February 2015 - 14:55
#6
Posted 26 February 2015 - 15:17
O interfata execrabila
[ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/jaguar-xkr-2011-814_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 26 February 2015 - 15:26
...pe o masina superba. Dar raspunde la nevoile lui @wld-ro, pentru ca butoanele de setare temperatura, auto si dezaburire sunt fizice.
Adm, on 26 februarie 2015 - 13:47, said: Eu astept Android si Apple Play, care sa termine porcariile de navigatii originale. |
#8
Posted 26 February 2015 - 15:54
Cred ca sunt unele comenzi pe care as prefera "sa le simt". Pornind de la volum pana la o gramada de alte cacatisuri (clima, sursa media etc). Din experienta pot spune ca touch-ul necesita focusarea atentiei la manipulare, iar in timpul mersului nu este neaparat cea mai buna optiune.
Pentru o multime de nimicuri touch-ul este comod, insa pentru comenzile principale / des utilizate prefer (si) butoane fizice. |
#9
Posted 26 February 2015 - 15:56
bladhaund, on 26 februarie 2015 - 15:26, said:
adaptoare pentru Miracast care se conecteaza la intrarea AV a ecranului masinii. Edited by adrian_r5, 26 February 2015 - 15:56. |
#10
Posted 27 February 2015 - 21:55
Adm, on 26 februarie 2015 - 14:47, said:
http://www.autoevolu...14.html#agal_17 [ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/tesla-model-s-p85-review-2014_49.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ZIGZAG20, 27 February 2015 - 21:56. |
|
#11
Posted 28 February 2015 - 10:10
wld-ro, on 26 februarie 2015 - 13:41, said:
Salutare, Nu stiu daca s-a mai discutat, ma scuzati daca da. Propun sa dezbatem subiectul touchscreen prezent in masinile din ziua de astazi. Si nu ma refer doar la un media player instalat pe consola centrala de unde schimbi intre posturile radio, muzica sau ce mai este pe acolo. Ma refer la faptul ca unele dintre comenzile sa le spunem secundare ale masinii, dar in acelasi timp importante cum ar fi cele de climatizare (inclusiv dezaburire) au devenit butoane de tip touchscreen. Ceea ce mie mi se pare groaznic. Sunt de acord cu evolutia, dar asta mi se pare mai degraba involutie. Si nici macar nu este un ecran de calitate cum este cel de la telefoane, ci este unul foarte slab cu raspuns prost la atingere. Probabil ca la Tesla este ceva mai calitativ. Deci voi ce parere aveti ? Sunteti de acord sa aveti climatizarea pe touchscreen sau la rotita, indiferent ca vorbim de climatizare automata sau manuala ? Da tind sa iti dau dreptate. Faza e ca unele companii au niste touchscreen-uri care raspund destul de greu... nu stiu cum se face de nu-s in stare sa puna unele ca lumea in masini. Prefer comenzile primare gen clima, dezaburire, audio undeva usor de folosit si cu butoane/rotite. Mai mult imi distrage atentia un touchscreen, pe langa ca mi-e foarte lene sa ma duc in 250 de meniuri ca sa imi dau drumul la incalzirea in scaun... Daca umbli in meniul masinii sau butonezi telefonul in timp ce conduci e cam acelasi lucru. |
#12
Posted 02 March 2015 - 01:58
Quote The iPad Culture craves flat screens – including in their cars. Here’s the problem. When your touchscreen LCD croaks, your AC and audio system (as well as anything else controlled via the touchscreen) will no longer work. Or rather, you won’t be able to turn these accessories on (or perhaps, off). Mechanically speaking, there may be nothing wrong with your AC. The compressor, condenser and so on all working properly. But with a dead flat screen – or one no longer responsive to your touch – you’re looking at a big repair bill regardless. A replacement repair bill, actually. Because you don’t repair dead LCD displays. You pull them – and toss them. How much does a new iPad cost? Physical buttons and knobs, meanwhile, are pretty dependable and more important, individual. One knob or switch or button controls one thing. If the little knob you rotate to adjust the radio’s volume goes out, you won’t be able to adjust the volume… but your AC will still work. If the LCD touchscreen craps out, nothing works. http://ericpetersaut...es-think-twice/ |
#13
Posted 03 March 2015 - 22:32
Aseară ziceam pe un alt topic, referitor la climatizarea comandata prin touchscreen la noul Peugeot 308, ca Peugeot ar trebui sa-l concedieze, de preferat prin împușcare, pe cel care a inventat-o !
Un telefon, fie el și deștept, e ceva, iar un automobil e altceva ! Cine le confunda, și crede ca poate exploata un automobil ca pe un telefon, e un idiot ! |
#14
Posted 03 March 2015 - 23:23
Da, arata sexy si high tech si iti doresti al dracu de mult sa ai si tu asa ceva pana cand la 100km/h in serpentine vrei sa dai radioul mai tare si AC-ul la 22grade. La fosta masina puteai ca volumul era butonul de sus, il gaseai cu ochii inchisi. Si AC-ul avea 2 rotite, cea din dreapta e responsabila cu temperatura.
Ei acum ca esti hightech mai gaseste dracu si cu ma-sa fix cei 40x40 pixeli de pe ecranul de 9" pus in mijlocul masinii fara sa iei ochii de la drum cateva secunde. Dar na, pana nu te arzi nu stii cum e |
#15
Posted 04 March 2015 - 23:15
1 Exista o tendinta gresita, tinerilor le este data prea multa putere in companii.
Niste minti obosite cred ca produsele pentru tineri trebuie gandite tot de tineri, asa ca apar pe piata jucarii nefunctionale. 2 Cei mai multi cumparatori moderni sufera de cocalarizare, indiferent ca sunt romani, indieni sau americani. Cocalarii au intelect redus si se bucura la cioburi de oglinda. Din 1 si 2 va rezulta ca masinile destinate maselor vor fi din ce in ce mai proaste si mai nefunctionale. |
|
#16
Posted 10 July 2016 - 09:21
Reducerea nr. de componente fizice va duce si la scaderea pretului final al masinii.
Producatorii vor avea interesul de a economisi oricand e viabil, avand un business de volum. Pe viitor probabil vor aparea si modelele cu touch si feedback (ex: http://www.tomshardw...itsu,26244.html) Edited by manu2k5, 10 July 2016 - 09:25. |
#18
Posted 11 July 2016 - 11:19
In multe domenii da, dar totusi trebuie sa existe o comanda fizica pe care sa o poti recunoaste fara sa iti iei ochii de la sosea ca sa o operezi. Ca daca trebuie sa imi iau ochii de la sosea si sa ma uit in lateral catre ecranul multitouch cu toate functiile, pana gasesc meniul care ma intereseaza sau butonul care ma intereseaza si il operez avand grija sa il apas doar pe el nu si pe cel de langa care are functia opusa sau diferita....
Si eu sunt pro digital, dar totusi in anumite domenii cred ca nu e cea mai buna optiune |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users