Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...
 Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 

De ce bagă șoferii și nu au răbdare

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#19
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
Trecerile de pietoni trebuie mutate la minim 20-25 m de intersectie. Astfel se va descongestiona traficul...vor apuca sa treaca 10-12 masini la un semafor scurt daca sunt 2 benzi. In loc de 2-4 masini.
Disperarea soferilor si lipsa de bun simt complica lucrurile. E un fel de...hehe, te-am facut, ti-am luat-o in fata. unii au atata tupeu incat doi retardati un el si o ea nu intelegeau de ce nu ii las sa se bage dupa ce venisera pana in fata la refugiul de tramvai. Erau ofensati. Deschis geamul si spus clar: voi aveti impresia ca eu nu am familie, nu ma grabesc ca si voi? Dar stau la rand. Daca nu stau la rand imi asum actiunea si merg mai departe pe langa refigiul de pietoni.

Legi dure, amenzi mari si infrastructura regandita. Insa nu ma astept sa se intample asta deoarece sunt niste idioti acolo care mai rau complica lucrurile decat sa le descurce. Am o gramada de exemple de intesectii idiot gandite.

Edited by xtremdriving, 28 January 2015 - 13:31.


#20
Nazmi

Nazmi

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 08.08.2014
Ciudat ca nu zice nimeni de parasutele care stau pe Facebook in loc sa fie atente la trafic.
Sau de astia de multinationala care au masinute de 14.300 euro si merg de parca masina aia 200 ani nu trebuie sa se strice.

Edited by Nazmi, 28 January 2015 - 13:30.


#21
liviu_np

liviu_np

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,195
  • Înscris: 05.06.2006
Eu am boala pe 3 tipuri de soferi care fac urmatoarele:
1. Intra intr-o intersectie aglomerata chiar dupa ce s-a pus rosu.
2. Blocheaza, stand la semafor, o strada laterala pe care poate intra unul ce vine din sens opus (vezi exemplu)
3. De pe banda 2 sau 3 fac la stanga (corect!) dar se opresc exact dupa ce trec de mijlocul intersectiei (vezi exemplu).

Attached Files



#22
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Eu anul trecut am primit o amenda pt 57 de km /ora in localitate. 15 euro +15 comisionul bancii.
De 30 de euro beam in carciuma si eu si prieteni mei.....
A, scuze, desi cred ca era evident unde am fost amendat. In oraselul ...din Germania. Am poza cu moaca mea la volan, se vedea si fundul GPS-ului, locul din drepta era mascat de un patrat alb....ma rog, chiar eram cu sotia...
"As fuhrer des auto..."
Dupa faza asta, cand mai ajung pe acolo, o sa ma uit de 1001 la kilometraj sa fie sub aia 50..
On topic.
Daca ar fi fost camere si ar fi primit poze +amenda +punctele macar 1001 soferi, sa vedeti brusc cum toata lumea va respecta culoarea, sensul, directia si ce mai vreti.
Am auzit ca , camerele puse pe DN1 s-au amortizat in cateva luni..Si dupa aia toti erau calmi si negrabiti...
Pt ca daca ai intrat pe galben ai mierlit-o, sa vezi cum nu mai apesi pedala..
Eu cand am primit o amenda pt asa ceva, ma rog, galben dupa verde, am ras si injurat.....Dar acum ma feresc..
Asa ca democratia se face cu blandete. Cand o sa fie 1000 lei punctul sa vedeti cu cate blandete se vor uita soferii la semafoare, etc.
Nu ai banul, nu-i bai. 100 lei /ziua de 8 ore de munca in folosul comunitatii. Maturator stradal.
Sa vedem cine mai cracneste dupa aia..

Edited by Prien, 28 January 2015 - 13:45.


#23
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
[ http://s21.postimg.org/rwpx8q4cn/image.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Un exemplu - statia de tramvai Apicola. Trec masinile una dupa alta pe dincolo de refugiu, nu ii vede nimeni. Odata un militian dirija masinile de pe refugiu, ca e trecere de pietoni cu semafor si era defect. Eu trec pe banda corecta, pe partea ailalta trec cateva masini. Deschid geamul si ii strig: "Pe aia nu ii vezi?" S-a facut ca ploua...
Exista lege - depasirea coloanei la stop = luat carnetul. Cine o aplica?
La fel si pentru blocarea intersectiei, trecere pe rosu samd. De exemplu aia care intra pe banda 1-a de facut "la dreapta" sau a 3-a "la stanga" si se baga in fata coloanei, in mijlocul intersectiei. Si cand se face verde uita sa mai plece...

Problemele traficului in Bucuresti:
1. Impotenta politiei. Ei nu inteleg ca sunt obligati sa aplice legea, nu au priviliegiul de a aplica legea.
2. Nesimtirea soferilor. Da-te la o parte sa trec io. Timpul meu e mai important ca timpul tau.
3. Parcarea aiurea plus lasatul masinii pe avarii. Pe Mihai Bravu din 3 benzi pe prima se parcheaza (de exemplu vizavi de Perla unde e poprirea interzisa) pe a 2-a se stationeaza pe avarii, coada e de pe Titulescu, dar IGPR e vizavi.... Ar trebui trasata o banda verde intre zona de parcare si benzile minim necesare (dupa studiul traficului) si orice masina oprita dincolo de banda verde sa se ridice.
4. Orientarea radiala a orasului Bucuresti. Mereu trebuie sa traversezi centrul, chiar si de pe A1 pe A2, centura inca e pe o banda pe sens, plina de gropi si se merge cu 5 km/ora.
5. Orientarea strazilor spre centru, nu spre periferie. Unirea/Victoriei minim 3 benzi. La Mihai Bravu/Viilor raman 2. Spre exterior DnaGhica/Fundeni/Bellu/Chibrit ramane o singura banda. Doamne fereste de un cutremur cand vor sa iasa toti din oras. Au "modernizat" iesirile din oras si le-au ingustat si mai mult - Giurgiului, Chitilei, Iancului, Pantelimon au ajuns ulite cu o banda de mers si 4 de parcare pe sens...

Cand realizezi ca toti aia de se grabesc sunt niste saraci si frustrati parca iti mai trece.
De ce saraci? Timpul e bani, nu ai timp inseamna nu ai bani, esti sarac. Esti bogat? Nu ai graba. Mergi ca boierul.
De ce frustrati? Ca sunt saraci, nu au timp, nu au bani, si se inghesuie ca vitele prin trafic sa ajunga cu un minut mai repede in viata lor nenorocita si gri...

Edited by Oxigen1234, 28 January 2015 - 15:04.


#25
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005

View Postxtremdriving, on 28 ianuarie 2015 - 13:29, said:

Trecerile de pietoni trebuie mutate la minim 20-25 m de intersectie. Astfel se va descongestiona traficul...


asta-i cea mai mare tampenie pe care am auzit-o...fa si un desen, ca sa vad cam cat i-ar trebui sotiei tale cu copilul de mana sa faca o traversare dubla, de intersectie, avand in diagonala punctul de destinatie.
ca sa nu mai zic ca  trecerile de pietoni ar fi fara semafor si degeaba ai avea verde atata timp cat se traverseaza intr-o veselie pe trecerea de pietoni, ca doar e intersectie aglomerata, no?... vrei trafic decongestionat? fa o centura utilizabila, o infrastructura a transportului in comun cu cap, nu muta trecerile de pietoni la 25 de metri de intersectie...

#26
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,059
  • Înscris: 02.03.2003

View PostOxigen1234, on 28 ianuarie 2015 - 14:56, said:

...
5. Orientarea strazilor spre centru, nu spre periferie. Unirea/Victoriei minim 3 benzi. La Mihai Bravu/Viilor raman 2. Spre exterior DnaGhica/Fundeni/Bellu/Chibrit ramane o singura banda. Doamne fereste de un cutremur cand vor sa iasa toti din oras. Au "modernizat" iesirile din oras si le-au ingustat si mai mult - Giurgiului, Chitilei, Iancului, Pantelimon au ajuns ulite cu o banda de mers si 4 de parcare pe sens...
...

Tu doresti sa fluidizezi traficul dar te lovesti de dorintele lui Oprescu. El doreste sa ingusteze arterele principale pentru a face benzi de biciclete.
Alte minti luminate au facut linii speciale pentru tramvai in loc sa le inlocuiasca cu troleibuze sau autobuze.
In loc sa gaseasca metode pentru folosirea la maxim a drumurilor, ei le ingradesc si le ingusteaza.

Intr-o capitala este obligatoriu ca traficul sa fie fluidizat, nicidecum blocat.
Capitala este un bun al intregii tari, nu este locul de joaca al unui primar ramolit sau al unor copii intarziati care viseaza un rai al hipsterilor.

#27
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
Trebuie făcute bulevarde între cartiere!, buşevarde care să ocolească zona semicentrală. Dar la ce primari avem...
Cât despre tramvaie, dragi colegi, vă rog să gândiţi. Într-un tramvai articulat (cu burduf) încap de 2-3 ori mai mulţi oameni decât într-un troleibuz sau autobuz. Plus că dacă tramvaiul are cale de rulare separată, va ajunge mai repede la destinaţie, şi astfel oamenii vor fi încurajaţi să-l folosească.

#28
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View PostOxigen1234, on 28 ianuarie 2015 - 14:56, said:

Un exemplu - statia de tramvai Apicola. Trec masinile una dupa alta pe dincolo de refugiu, nu ii vede nimeni.
Ce au construit acolo este o inutilitate. Toate statiile de tramvai construite in ultimii 5 ani sunt uni-dimensionale. Adica au o singura dimensiune: uriasa. La Apicola traficul cu tramvaiul e de 2-3 furnicutze, nu are nicio justificare economica linia de tramvai acolo. Spatiu ocupat degeaba pe carosabil, in detrimentul celor care ard combustibilul pe banii lor.

View Postdjl, on 28 ianuarie 2015 - 23:29, said:

Trebuie făcute bulevarde între cartiere!, buşevarde care să ocolească zona semicentrală. Dar la ce primari avem...
Terenurile sunt ocupate. Exproprierea e misto pana cand nu ti se intampla tie.

View Postdjl, on 28 ianuarie 2015 - 23:29, said:

Cât despre tramvaie, dragi colegi, vă rog să gândiţi. Într-un tramvai articulat (cu burduf) încap de 2-3 ori mai mulţi oameni decât într-un troleibuz sau autobuz. Plus că dacă tramvaiul are cale de rulare separată, va ajunge mai repede la destinaţie, şi astfel oamenii vor fi încurajaţi să-l folosească.
E irelevanta capacitatea teoretica a unui vagon de tramvai. Relevanta este capacitatea folosita. Cu exceptia a cateva trasee aglomerate, tramvaiele merg mai mult goale prin Bucuresti. Ar fi suficiente tramvaie de 1 vagon Tatra. La oameni normali (adica nu la visatori-eco-hipsteri-socialisti, asa cum sunt majoritatea edililor din Europa) un mijloc de transport nu se face mai atractiv stricand un altul mai bun ca el. Cel care e atractiv triumfa in mod natural. E evident ca tramvaiul nu e cel mai atractiv in mod absolut, deci un comportament sanatos dpdv economic ar dicta restrangerea severa a retelei de tramvai.

#29
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
Serios? Şi maşina e mai atractivă, când trebuie să faci expropieri pentru noi bulevarde şi noi locuri de parcare sau trebuie să faci n parcări supraetajate.

#30
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Pai nu trebuie sa ma crezi pe cuvant. Scoate capul pe fereastra si constati singur care mijloc de transport e mai atractiv.

Apoi, eu sunt mai putin adeptul dictonului "so ny facă". Eu personal nu trebuie sa fac nicio expropriere si nici nu trebuie sa construiesc nimic, asa ca nu ma simt deloc parte a unui astfel de efort colectiv, nu am de ce sa ma includ nici macar verbal in multimea celor care au impresica ca "fac". M-as bucura daca si primarii ar fi mai pe lungimea asta de unda, adica daca ar pune mai putine obstacole pe drum: linii de tramvai. piste de biciclete, semafoare reglate in unda rosie, bloarzi, trotuare largite, treceri de pietoni care gatuie tot traficul, semafoare cu buton care stau 5 minute pe culoarea verde la pietoni etc.

#31
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Liniile de tramvai largite, separate si cu iarba sunt o alta tampenie. Pai daca tot ocupi 50% sau 33% din suprafata drumului cu banda garantata, macar sa treaca pe acolo si autobuze, salvari, pompieri, ca daca pui iarba la ce o folosesti? Sa pasca vaca?
Ingustarea traseelor din centru nu e o idee rea cu conditia studierii traficului si amenajarea a noi cai pe care sa fie deviat.
Calea Victoriei - daca ar trece pe ea doar riveranii - ar ajunge sa aiba si o singura banda. DACA. Insa tot traficul nord-sud adica Pipera-Berceni se varsa pe acolo.
Mihai-Bravu e semi-blocat de ultima tampenie cu sens unic pe Dorobanti/Polona si Dimitrov ca preia traficul de pe Iancului ca e inutilizabil.
Buzesti se opreste la Parlament ca nu are trecere spre Pieptanari.
Pe axa est-vest exista alternative prin Unirii / Universitate / Romana / Victoriei - daca ar exista 3-4 alternative viabile nord-sud s-ar crea un caroiaj ca in orasele americane.

Edited by Oxigen1234, 29 January 2015 - 08:42.


#32
Carapicho

Carapicho

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,368
  • Înscris: 19.11.2006

View Postxtremdriving, on 28 ianuarie 2015 - 13:29, said:

Trecerile de pietoni trebuie mutate la minim 20-25 m de intersectie. Astfel se va descongestiona traficul...vor apuca sa treaca 10-12 masini la un semafor scurt daca sunt 2 benzi. In loc de 2-4 masini.
Disperarea soferilor si lipsa de bun simt complica lucrurile. E un fel de...hehe, te-am facut, ti-am luat-o in fata. unii au atata tupeu incat doi retardati un el si o ea nu intelegeau de ce nu ii las sa se bage dupa ce venisera pana in fata la refugiul de tramvai. Erau ofensati. Deschis geamul si spus clar: voi aveti impresia ca eu nu am familie, nu ma grabesc ca si voi? Dar stau la rand. Daca nu stau la rand imi asum actiunea si merg mai departe pe langa refigiul de pietoni.

Legi dure, amenzi mari si infrastructura regandita. Insa nu ma astept sa se intample asta deoarece sunt niste idioti acolo care mai rau complica lucrurile decat sa le descurce. Am o gramada de exemple de intesectii idiot gandite.
Ti-am citit postarea,i-am dat si  like dar mai am si ceva de adaugat.
Omule nu ai pe unde circula.Si eu ma enervez e astia de o ia pe linia de tranvai dar unii chiar sunt contra cronometru.Un prieten ce lucreaza la UPS si care conducea normal sa trasformat in Schumaher pentru altfel nu livreaza nici jumate din colete.

Nu avem infrastructura.Intersectiile sunt gandite sa faca coada.Avem ronduri cu semafor ,tampenia tampeniilor.Platim taxa de drumuri in benzina de cand a fost Base la trasporturi si cu banii aia nu sa facut nimic.
Platim vignieta si tot asa nu se face nimic cu banii.
Astia trebuie sa fluidizeze traficul,sa faca strazi suspendate si pe urma amenzi.

#33
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
Nu ar fi nevoie de acele borduri lângă linia de tramvai dacă nu s-ar băga multe maşini pe linia de tramvai. Cum ar fi 41 fără borduri? Păi ai face cât faci cu maşina!

#34
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Ar putea in plm sa lase macar spatii de intors masina / virat la stanga la liniile alea de tramvai cu bordura.    :death:

#35
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
Cu faptul că nu sunt spaţii de virat sunt de acord. Pe linia lui 41 ar trebui să fie voie să virezi la stânga pe Cal. Apeductului. Pot să lărgească Str. Virtuţii pe o lunigme de 100-200 m ca să facă bandă de virat la stânga... dar îi doare undeva de bucureşteni (pietoni, şoferi, biciclişti...).
P.S. Când e cald pe afară merg cu bicicleta. Recunosc că mă am nervi pe şoferi (din cauză că ştiu că nu mă prea respectă) şi mă bag aiurea. Dar când e necesar să semanlizez schimabarea direcţiei de mers sau o depăşire, nu-mi cade mâna dacă o ridic... Bine, dacă e să merg la talcioc la Valea Cascadelor sau să car chestii foarte grele, nu merg cu bicicleta.

Edited by djl, 30 January 2015 - 00:07.


#36
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,709
  • Înscris: 07.02.2003
E problema cu virajul la stanga unde zici intrucat taie tramvaiul intr-o zona unde are linie de tren, ar fi modificari serioase de facut. Trotuarul este destul de mic, nu mai e loc de banda fara sa stea pe linia de tramvai. Si nu se vrea interventia pe linie pentru ca trebuie sa poata merge rapid acolo, sa ramana independenta, sa nu stea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate