Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce bagă șoferii și nu au răbdare
#37
Posted 02 February 2015 - 23:19
Sunt cazuri cind in orase se circula mai des prin centru, nu si prin alte strazi.
Pe Youtube e un clip cind se vede cit de aglomerat e o autostrada din si spre Moscova. Nu sunt sigur, dar e posibil ca in viitor, masinile toate vor fi precum taxiurile. Faci comenda si te duce unde vrei, la orice ora si in orice zi Fara sa mai ai tu masina si fara stresul locului de parcare. Sa se mareasca numarul aurobuzelor, tramvaielor, metroului... Solutii sunt dar.. : autoritatile dau din cap spunind ca ce vreau eu numai in America sau Germania este asa ceva. Ai e Romania, mai baiatule ! Uite, ceva mai detaliat. Suntem in data de 3 Aprilie 20XX, ora 17:00. Vreau sa plec pina la un magazin impreuna cu tatal meu, intru pe www.taxi.ro si fac o comanda si masina vine ( fara sofer uman, e pe pilot automat ). Spun adresa, scris, si se porneste la drum. Parcarile sunt statiile de taxi. Ciculatia decurge normal, nu e ambuteiaje deloc. Autovehiculele circula si pe alte strazi decat cele principale din centru. Numarul accidentelor au scazut enorm de mult. Numai la transporturi speciale mai sunt soferi umani dar asistati de un calculator la bord. Numai trasnport public e strada: taxi, maxi taxi, dube si camioane cu marfa. Amenzile de circulatie au devenit de mult amintiri. Rar se pot vedea agenti de circulatie. De la gara catre centru se procedeaza la fel, tot prin comanda la taxi. Trenurile de calatori sunt pline, lumea calatoreste. Nu sunt intirzieri. Edited by Kortana, 02 February 2015 - 23:19. |
#39
Posted 03 February 2015 - 00:29
Barboso, on 02 februarie 2015 - 23:28, said:
Sa-mi dai si mie nr dealerului tau ! Oamenii astia nu au carat niciodata vreun aragaz sau frigider ? Cred ca ei traiesc intr-o lume SF, nu au multe obiecte personale, nu au familie mare, nu fac deplasari pe distante lungi, nu au nevoie de un medicament noaptea. In mintea lor masina este inutila si incearca sa lupte impotriva ei invocand tot felul de idei ilogice. Le-ar place sa uniformizeze societatea, sa ii faca pe totii oameni "tovarasi", toti sa munceasca la aceeasi uzina si sa locuiasca in acelasi stup. |
#40
Posted 03 February 2015 - 00:36
Da, in Americe de Nord si-n UE se-nmultesc roboteii teleghidati... corecti politic, multiculturali, eco...
Daca mai castiga mult teren, ajungem sa ne refugiem spre est si prin Africa si America Latina. Aia parc-au ramas mai normali la cap... au ei alte probleme, inca n-au ajuns sa li se urasca, precum astora, cu binele. Edited by Barboso, 03 February 2015 - 00:38. |
#41
Posted 03 February 2015 - 01:41
Kortana, on 02 februarie 2015 - 23:19, said: Nu sunt sigur, dar e posibil ca in viitor, masinile toate vor fi precum taxiurile. Faci comenda si te duce unde vrei, la orice ora si in orice zi Kortana, on 02 februarie 2015 - 23:19, said: Numai trasnport public e strada: taxi, maxi taxi, dube si camioane cu marfa. Kortana, on 02 februarie 2015 - 23:19, said: Trenurile de calatori sunt pline Edited by bladhaund, 03 February 2015 - 01:43. |
#42
Posted 03 February 2015 - 09:33
bladhaund, on 03 februarie 2015 - 01:41, said:
Hai mai da-o dreq. Total Recall? Demolition Man? Frate, nici macar Star Trek? Omul, in general, numai e capabil sa sofeze corect. Numarul incidentelor / infractiunilor rutiere au crescut. Acum ramine de vazt daca va fi la fel sau se va schimba traficul rutier. Cit despre trenuri, spuneam, ca in acel "scenariu" lumea foloseste mai des trenurile decit in realitatea care e acum. Autobuzele si microbuzele autonome, ar sosi in statie la timp, nu ar mai fi aglomeratie si ajunge cu bine la destinatie. Numarul autovehiculelor a crescut mult in ultima perioada de time, de aici problema paracarilor si a traficului aglomerat. Deci, e nevoie mare de atitudinea si vointa autoritailor in rezolvarea problemelor. Recunoaste ca si tu ai fi de acord cu acest concept, nu ai mai fi stresat cu: problema parcarii, taxele ( rovinieta de exemplu), bani pentru un plin de benzina, teama / frica de cei care nu stiu sa circule, problemele rutiere iarna.... Edited by Kortana, 03 February 2015 - 09:43. |
#43
Posted 03 February 2015 - 13:38
Kortana, on 03 februarie 2015 - 09:33, said: Omul, in general, numai e capabil sa sofeze corect. Kortana, on 03 februarie 2015 - 09:33, said: Numarul incidentelor / infractiunilor rutiere au crescut. Kortana, on 03 februarie 2015 - 09:33, said: Autobuzele si microbuzele autonome, ar sosi in statie la timp, nu ar mai fi aglomeratie si ajunge cu bine la destinatie. Kortana, on 03 februarie 2015 - 09:33, said: Deci, e nevoie mare de atitudinea si vointa autoritailor in rezolvarea problemelor. Kortana, on 03 februarie 2015 - 09:33, said: Recunoaste ca si tu ai fi de acord cu acest concept, nu ai mai fi stresat cu: problema parcarii, taxele ( rovinieta de exemplu), bani pentru un plin de benzina, teama / frica de cei care nu stiu sa circule, problemele rutiere iarna.... - Parcare gasesc intotdeauna, cu plata sau gratuita, daca trebuie sa merg la o institutie sau alt stabiliment mare. Totul este sa cunosti orasul si sa nu fi din Braila, dand sfaturi pentru Bucuresti. - Daca trebuie sa merg intr-o vizita (de lucru sau de distractie), pretind ca gazda sa-mi asigure parcare. Daca nu poate, nu efectuez vizita si invit cealalta parte la mine, pentru ca eu ii asigur intotdeauna parcare - Singurul stres legat de taxe este enervarea ca ai nostri sunt niste hoti, iar impozitul anual pe masina e de 5x cat in Germania, de exemplu. Mi se pare incorect, dar solutia este reasezarea grilei, nu are treaba cu renuntatul la masina. Singura grija legata de vinieta este sa-mi pun o alarma in calendar, odata pe an, sa o reinnoiesc. Reinnoirea o fac electronic, pe calculator sau tableta. - Plinul meu de benzina are 100 l (masina de iarna), iar cel de motorina are 80 l (masina de vara); nu sunt stresat de niciunul, ma bucur de autonomia extinsa conferita de rezervorul mare - Teama fata de cei care nustiu sa circule o diminuez circuland eu cu un SUV de clasa mare (iarna) sau cu o masina cat mai puternica(vara); rezolv si problema circulatiei de iarna, cu aceeasi solutie. Daca pot sa te ajut cu alte solutii practice, care nu presupun datul peste cap al societatii, as fi bucuros sa le expun. |
#44
Posted 03 February 2015 - 14:12
Quote Omul, in general, numai e capabil sa sofeze corect. Nu stiu altii cum sunt, da' eu n-as lua in seama toti agramatii... nu-s chiar niste genii, ca sa (oare ar fi trebuit sa scriu "casa"... pe "limba ta" ?) ma bazez pe ideile si solutiile lor. Daca examenul s-ar da pe bune, nu "a la Arges", si-ar fi ca pe vremuri, cu poligon, eventual si cu traseu de noapte, oamenii ar fi in stare si sa conduca. Solutia asta ar fi, nu sa te lasi in seama unor (scurt)circuite. Quote Recunoaste ca si tu ai fi de acord cu acest concept Quote Notiunea unui tatuc care imi rezolva problema in mod magic imi repugna. P.S. Pana la urma (parca s-a mai intrebat), ce "baga soferii" ? Si unde "baga" ? Ca ma zgarie pe ochi si titlul asta... |
#45
Posted 03 February 2015 - 14:25
@Barboso: am raspuns mai la misto, caci mesajul a fost doar o noua expunere pe eterna tema ce bine ar fi daca am putea si noi primi ceva gratis. In cazul de fata, o metoda de transport. Si ideea a imbracat cea mai elaborata forma in care ajunge acest delir, adica rasturnatul societatii.
Bai, daca vrei sa circuli gratis cu masina, exista si acum o solutie mult mai simpla: te angajezi la stat, pe un post cu masina si sofer. Oamenii acestia nu pricep ca nu exista gratis, ci doar platit de altul. |
#46
Posted 03 February 2015 - 14:47
Completare - mesajul a fost: "ce bine ar fi daca am putea fi niste legume care sa primeasca gratis".
Dpmdv, foarte bine a zis RT: RealThing, on 29 ianuarie 2015 - 00:52, said: Mecanica all the way. Inca traiesc cu niste masini la care eu conduc electronica. Cand ajunge invers, e timpul sa conduca jumatatea, no fun for me. Poate atunci imi iau doua dacii 1310 atunci si ma dau cu barboso pe vreun maidan, noi si fiarele . restul se descurca electronica pentru ei . Edited by Barboso, 03 February 2015 - 14:49. |
|
#47
Posted 03 February 2015 - 15:00
terratec, on 03 februarie 2015 - 00:29, said: Oamenii astia nu au carat niciodata vreun aragaz sau frigider ? Cred ca ei traiesc intr-o lume SF, nu au multe obiecte personale, nu au familie mare, nu fac deplasari pe distante lungi, nu au nevoie de un medicament noaptea. In mintea lor masina este inutila si incearca sa lupte impotriva ei invocand tot felul de idei ilogice. Le-ar place sa uniformizeze societatea, sa ii faca pe totii oameni "tovarasi", toti sa munceasca la aceeasi uzina si sa locuiasca in acelasi stup. Barboso, on 03 februarie 2015 - 00:36, said:
Da, in Americe de Nord si-n UE se-nmultesc roboteii teleghidati... corecti politic, multiculturali, eco... Daca mai castiga mult teren, ajungem sa ne refugiem spre est si prin Africa si America Latina. Aia parc-au ramas mai normali la cap... au ei alte probleme, inca n-au ajuns sa li se urasca, precum astora, cu binele. Dar când şoferii parchează pe unde apucă şi nu mai pe unde să treci, cum e? Nu vor şi ei uniformizarea societăţii. Nu neg utilitatea maşinii, dar să fie multe maşini pe unde e loc. Fiecare e liber să aibă maşină dacă vrea, dar să nu-i sufoce pe alţii cu ele. |
#48
Posted 03 February 2015 - 15:21
Quote Dar când şoferii parchează pe unde apucă şi nu mai pe unde să treci, cum e? Sunt destule trotuare late de cinci sau sase metri, unde-ar putea face (permite) parcare(a) pe juma' de trotuar - traficul pietonal din zona nu justifica latimea aia a trotuarului. Au Calea Victoriei de care si-au batut joc pt trei ametiti de biciclisti... le-au rezervat jumate de sosea. Etc... |
#49
Posted 03 February 2015 - 15:26
Pe Cal. Victoriei ar fi avut loc toată lumea, dacă ar fi conceput-o ca lumea. Acolo aş fi vrut R.A.T.B. pe ambele sensuri. Dar la noi se face de dragul de a se face.
Oricum, de atâtea piste pentru biciclişti (sunt biciclist) nu ar fi nevoie dacă: 1) Şoferii nu ar fi agresivi; 2) Bicicliştii ar şti să semnalizeze şi să claxoneze; 3) Nu ar fi maşini parcate astfel încât să iasă din rând; 4) Nu ar trebui ocolite gurile de canal pentru apă pluvială şi copacii netoaletaţi. |
#50
Posted 03 February 2015 - 15:37
Kortana, on 02 februarie 2015 - 23:19, said:
Nu sunt sigur, dar e posibil ca in viitor, masinile toate vor fi precum taxiurile. Ceva care mi se mare mai interesant si modern si care nu e utopie este un sistem de transport alternativ aerian, deci care nu ocupa spatiu la sol si e independent Am vazut asa ceva la un birou de arhitectura... un asemenea sistem ar descongestiona ratb-ul in asa masura incat ar reduce si necesarul de vehicule de transport public lumea preferand in loc de ele sistemul alternativ. Acesta va cuprinde trasee pe toate strazile si bulevardele importante si cateva secundare mai izolate si va conecta practic oricare 2 puncte intre ele, rutele fiind generate pe loc de computer. Managementul retelei complet computerizat. Capsula de calatori poate fi de tip gondola de 4 locuri sau maxigondola 16 - 24 locuri, propulsia electromagnetica cu motoare liniare controlate computerizat si reducerea frecarii prin levitatie magnetica odata atinza o viteza de la care forta de levitatie invinge gravitatia, 15-20 la ora... cine stie depinde de design. Transportorul fizic va fi o linie de sustinere si propulsie cu macaze si tot ce trebuie, sustinuta pe piloni ce va stragate toate rutele iar babinele vor rula fi la o inaltime de 3-4m fata de sol atfle neincomodand cu nimic traficul de jos, statiile fiecare vor avea peroane si scari/lift/platforma de acces. Eneregie electrica, poluare in oras zero, consum rezonabil de mic, capacitate scalabila. Edited by andreic, 03 February 2015 - 15:49. |
#51
Posted 03 February 2015 - 19:32
djl, on 03 februarie 2015 - 15:26, said:
Pe Cal. Victoriei ar fi avut loc toată lumea, dacă ar fi conceput-o ca lumea. Acolo aş fi vrut R.A.T.B. pe ambele sensuri. Dar la noi se face de dragul de a se face. Oricum, de atâtea piste pentru biciclişti (sunt biciclist) nu ar fi nevoie dacă: 1) Şoferii nu ar fi agresivi; 2) Bicicliştii ar şti să semnalizeze şi să claxoneze; 3) Nu ar fi maşini parcate astfel încât să iasă din rând; 4) Nu ar trebui ocolite gurile de canal pentru apă pluvială şi copacii netoaletaţi. Trebuie sa realizezi ca pe strazile unei capitale nu pot circula autovehiculele concomitent cu bicicletele. Strazile sunt construite pentru a permite deplasarea unor mijloace de transport cu caracteristici tehnice asemanatoare, ale caror conducatori respecta un set de reguli bine stabilite. Cand introduci pe strazi biciclete sau patine cu rotile vei avea accidente si ambuteiaje. In cazul climei din Romania vei avea doua luni in care vor iesi multi hipsteri pe strazi si zece luni in care se va circula normal. Prioritatea nr.1 a unei capitale este fluidizarea traficului. Asta nu se face introducand jucarii noi si ziduri despartitoare. Soferii pot fi foarte usor disciplinati, ei respecta un cod rutier si sunt invatati sa plateasca amenzi. Daca le faci locuri de parcare si ii penalizezi cand sunt nesimtiti, poti sa fii sigur ca nu vor parca aiurea. |
|
#52
Posted 03 February 2015 - 19:49
Eu merg când e cald pe afară cu bicicleta. Îmi este mult mai facil, nu mai pierd timpul cu mersul pe jos...
|
#53
Posted 03 February 2015 - 19:53
jericho, on 28 ianuarie 2015 - 15:11, said:
asta-i cea mai mare tampenie pe care am auzit-o...fa si un desen, ca sa vad cam cat i-ar trebui sotiei tale cu copilul de mana sa faca o traversare dubla, de intersectie, avand in diagonala punctul de destinatie. Semaforul nu trebuie sa fie in coltul intersectiei. E greu cu 3d-ul, nu? Edited by xtremdriving, 03 February 2015 - 19:53. |
#54
Posted 03 February 2015 - 20:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users