Baie de ulei sparta
Ultima postare: nov 28 2014 16:00, Inițiat de
Ditian
, nov 24 2014 17:46
·
0
#1
Publicat: 24 noiembrie 2014 - 17:46
Salut!
Am reusut sa sparg baia de ulei, ( Octavia 1,9 tdi) urcat masina pe platforma (o gramada de bani), sudat in argon si apoi ulei nou. Erau mai multe fisuri in jurul surubul prin care se scurge uleiul dar din cauza incarcarii cu sudura acesta nu mai etansa perfect si picura. Mecanicul a infasurat cu o banda (nu stiu de care) pe surubul si nu a mai curs nimic. Am montat baia la loc am mers o saptamana asa si azi am constatat ca picura iara. Nu tare dar suficient cat sa vezi. Am data scutul jos si am mai strans putin si acum abia se prelinge cate o picatura. Intrebarea e daca pot pune poxipol sau ceva de genul ca sa etansez fara sa mai umblu la baie? |
#5
Publicat: 24 noiembrie 2014 - 18:24
Sudorul si mecanicul nu si-au facut treaba.
Cand sunt astfel de sparturi eu sudez complet si daca nu pot proteja filetul atunci il refac. Nu poti lipi eficient decat pe uscat si nici asa nu ai garantia ca va tine. Cel mai bun lucru este sa o sudezi iar, dar cum trebuie. |
#6
Publicat: 24 noiembrie 2014 - 18:25
Am vrut sa cumpar dar a instistat la sudura ca poate sa o repare. Pentru snur de azbest trebuie sa colesc iara baia de ulei. Pana la urma daca tine poxipol-ul, schimb data viitoare uleiul cu tot cu baie.
De sudat e ok. Nu curge de la sudura ci de la filet. Editat de Ditian, 24 noiembrie 2014 - 18:26. |
#7
Publicat: 24 noiembrie 2014 - 19:55
Nu ti se pare ca e ca la medici: operatia a reusit, pacientul mort. Pai degeaba a sudat spartura daca a distrus filetul ca nu s-a ajuns la rezultatul dorit - etanseitatea baii. Mergi cu ea asa pana la urmatorul schimb (orice interventie presupune golirea uleiului) si atunci pui o alt baie in stare buna.
|
#9
Publicat: 25 noiembrie 2014 - 17:21
Am luat o solutie asemanatoare poxipol-ului (din doua componente) de la BISON, specifica clar si pt aluminiu. Problema e ca am mers cu masina si era uleiul mai fluid de la caldura si inca mai picura putin. Astept pana maine sa se intareasca si aplic din nou. Macar sa o fac sa nu mai picure chiar daca am acoperit surubul de scurgere. Peste un an fie schimb ulei cu tot cu baie (ca la reprezentanta: ai problema la o bujie dar iti schimba jumtate din motor) sau scot ulei cu aspirare.
|
#10
Publicat: 25 noiembrie 2014 - 21:02
Hai sa spun un mic secret : Decapeaza bine suprafata pe o soprafata pe o palma, sa zicem asa, pune un strat de "lipici" din ala, pune apoi o textura din bumbac mai rara (ca o armatura) si aplica iar un strat de "lipici". Acolo unde supureaza ulei nu se lipeste, dar mai departe de fisura, fiind uscat si decapat, se va lipi si-ti va asigura etanseitatea pentru mai mult sau mai putin timp !
|
|
#11
Publicat: 26 noiembrie 2014 - 12:51
Din pacate am terminat tot tubul si tot mai picura. Asta pt ca am fost nevoit sa pun peste uleiul care se scurgea. Acum avand un strat solid de adeziv ma gandesc sa incerc sa mai i-au inca unul si sa aplic cum a spus colegul. Sa aplic mai multe compresii de tifon imbibate in adeziv. Sa merg tot pe aceasi solutie sau sa incerc altceva?
|
#13
Publicat: 28 noiembrie 2014 - 16:00
Apa sfintita ca la reclama.
A pus pana la urma peste inca un strat cu poxipol cand era totul uscat si nu mai curgea ulei fiind motorul rece. Se pare ca a mers, astazi dupa un drum de 60 de km nu a curs nicio pictura. Oricum sunt tot timpul cu ochii pe joja si am la mine un litru de ulei. Pana la urma tot am sa o schimb pt ca acum am surubul de scurgere acoperit dar daca ma tine pana la urmatorul schimb sunt multumit pt acum am alte cheltuieli cu masina cum ar fi distributia. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi