Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Repararea sistemului de fisiere / Windows Store Apps Troubleshooter
Last Updated: Dec 20 2015 15:36, Started by
_-_
, Nov 14 2014 01:36
·
0
#1
Posted 14 November 2014 - 01:48
Deoarece au fost mai multe cazuri in care diversi utilizatori s-au plans ca intampina probleme cu aplicatiile moderne din Windows 8/ Windows 8.1 sau asa-numitele "aplicatii Metro" sau "pentru interfata Metro/ moderna" (adica aplicatiile descarcate din Windows Store), pentru a evita cautarea si postarea de link-uri in mod repetat referitoare la Troubleshooterul creat special de catre Microsoft pentru verificarea si repararea unor probleme cu aplicatiile moderne sau alte solutii alternative in cazul in care Troubleshooterul nu functioneaza, deschid acest thread.
Solutiile oferite de Microsoft pentru utilizatorii care experimenteaza probleme cu aplicatiile moderne in Windows 8.1 (cand aplicatiile nu pornesc, se inchid singure, nu se pot conecta la Internet, nu functioneaza normal etc.) se gasesc aici: Troubleshoot problems with an app. Link direct pentru descarcare: AppsDiagnostic.diagcab (dupa descarcare puteti porni acest troubleshooter la fel ca pe orice program executabil). Vedeti si: Troubleshoot problems with an app. Unealta la care m-am referit mai sus este mai pe larg documentata aici: Windows Store Apps Troubleshooter - Fix Apps in Windows 8. Unele variante alternative pentru acest TroubleShooter sunt furnizate tot de catre Microsoft insa, nu cunosc din ce motive, link-urile catre ele dispar periodic, iar Microsoft nu dedica o pagina de unde sa se poata descarca oricand ultima versiune a acestei unelte fie pentru Windows 8, fie pentru Windows 8.1. De exemplu un link deocamdata functional catre o varianta a Troubleshooterului care este compatibila cu Windows 8 gasim aici: WIndows 8 apps not working as couldn't connect to the internet. De fapt link-ul direct nu mai functioneaza, dar apare in descriere si este acesta: Apps.DiagCab. Va recomand sa descarcati si voi acest TroubleShooter pentru a-l putea utiliza in situatia in care Microsoft il muta din paginile la care s-a facut referire in acest topic. Oricum, noi speram sa va putem tine in permanenta la curent cu informatii despre acest instrument si sa va oferim in permanenta link-uri functionale pentru descarcarea lui. Aceste link-uri le vom actualiza in primul comentariu de la acest topic, daca va fi necesar. Puteti posta in subiectul de fata orice intrebari, recomandari, ori solutii alternative privitoare la problemele intampinate cu aplicatiile moderne. Va recomand ca inainte de a utiliza acest Troubleshooter sa lansati de la Command Prompt (Admin) comanda pentru verificarea si repararea sistemului de fisiere, deoarece uneori este suficient atat: sfc /scannow Daca ultima comanda esueaza, atunci inseamna ca problemele sunt mai grave si va fi necesar sa rulati tool-ul DSIM (Deployment Imaging and Servicing Management), respectiv seria de comenzi: Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealthMai multe detalii puteti gasi aici: How to Use DISM to Fix Component Store Corruption in Windows 8 and Windows Server 2012. Sper sa va fie informatiile de folos! Pentru a regasi mai usor threadul de fata am pus un link catre el si in Lista de subiecte importante (Windows 8).
Edited by _-_, 23 December 2014 - 11:33.
|
#2
Posted 23 November 2014 - 15:41
Am efectuat azi niste update-uri pentru Windows 8.1 si am descoperit ca in urma update-urilor nu mai puteam sa deschid PC Settings. Oricare alta aplicatie pornea fara probleme.
Solutia am gasit-o aici: http://www.thewindow...ink-windows-8-1 PC_Settings_1.PNG 1.28MB 20 downloads De la Command Prompt (Admin) trebuie lansata comanda: powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\ImmersiveControlPanel\AppxManifest.xml La mine si-a revenit la normal fara restart. Sau http://winaero.com/b...loading-circle/ Alte comenzi care s-ar putea dovedi utile sunt: powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.XML powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\camera\AppxManifest.xml powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\FileManager\AppxManifest.xmlSursa: http://blogs.msdn.co...indows-8-1.aspx Daca problemele sunt legate de permisiunile de citire pentru grupul All Applications Packages, atunci pot fi urmate indicatiile de aici: http://blogs.technet...ke-it-stop.aspx In situatia in care update-urile esueaza si nu se pot instala nici manual, se poate utiliza fix-ul WindowsUpdateDiagnostic.diagcab (Detalii aici: How do I reset Windows Update components?).
Edited by _-_, 14 January 2015 - 17:54.
|
#3
Posted 28 February 2015 - 14:13
Ma confrunt cu o problema ciudata. Am constatat ca dintr-o data (mai exact dupa pornirea laptopului) nu mai functioneaza Live Tiles si pe fiecare tile imi apare acel simbol ce apare atunci cand o aplicatie nu este instalata sau trebuie actualizata (se actualizeaza):
W8_1Tiles.png 106.61K 15 downloads Computerul nu si-a facut update-uri iar pentru aplicatiile din Store nu exista actualizari. Aplicatiile functioneaza normal cu exceptia informatiilor din Live Tiles care nu mai exista si a acelui simbol ce apare in coltul din dreapta-jos. Troubleshooterul la care m-am referit in primul link nu a rezolvat nimic si nici lansarea manuala a comenzii: wsresetpentru resetarea cache-ului. De fapt, acum nici Store-ul nu se mai deschide. Imi apare doar mesajul "Loading Store": Loading Store.png 5.5K 12 downloads Celelalte solutii incercate sunt cele de aici: http://windowsitpro....-store-problems O solutie (incomoda) ar fi dezinstalarea si rezinstalarea aplicatiilor, dar prefer o solutie mai eleganta. Se pare ca si altii au fost afectati de aceeasi problema: http://helpdeskgeek....tiles-updating/ http://answers.micro...7c-acf3c218ede0 |
#4
Posted 28 February 2015 - 14:14
Eu am avut o problema similara dupa ce am revenit de la 10 la 8.1.
La mine nu mai functiona nicio aplicatie metro si nici in store nu mai puteam intra. Contul era dat peste cap, nici sincronizarea OneDrive. Asadar, am facut backup la date si apoi am facut un cont nou. |
#5
Posted 28 February 2015 - 15:59
La mine aplicatiile functioneaza, inclusiv Store-ul care si-a revenit dupa restart, dar live tiles tot nu functioneaza si sagetica de pe tile-uri a ramas. Nu vreau sa schimb contul si nici sa reinstalez aplicatiile nu-mi prea vine.
Mi s-a intamplat si mie odata sa nu mi se deschida aplicatiile moderne, dar s-a rezolvat dupa rularea troubleshooter-ului din primul comentariu. |
#6
Posted 28 February 2015 - 16:15
La rularea unor variante alternative de Windows StoreApps Troubleshooter primesc aceste erori:
WindowsStoreAppsTroubleshooter.PNG 25.95K
17 downloads si
WindowsStoreAppsTroubleshooter_2.PNG 19.72K
15 downloads
De corectat nu le poate corecta, iar driverul pentru display era actualizat la ultima versiune. |
#7
Posted 11 June 2015 - 17:39
Daca la rularea comenzii
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealthprimiti eroarea 0X800f0906 "The source files could not be downloaded", atunci puteti monta local (offline) imaginea care contine sursele. Pentru aceasta aveti nevoie de imaginea .ISO a DVD-ului de instalare pentru Windows 8.1. Se procedeaza in felul urmator: 1) Montati imaginea ISO: click dreapta pe imaginea .ISO, alegeti "Open with" si apoi faceti click pe optiunea "Windows Explorer". Sa presupunem ca imaginea a fost montata ca disk-ul J:! (ar trebui sa existe fisierul J:\sources\install.wim) 2) Deschideti "Command Prompt (Admin)", dupa ce ati facut click dreapta pe Butonul Start. 3) Lansati comanda: DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /sources:WIM:J:\Sources\Install.wim:1 /LimitAccess4) Demontati imaginea: click dreapta pe J: in File Explorer si alegeti optiunea Eject. Daca primiti vreo eroare, cum ar fi eroarea 0X800f081f "The source files could not be found", atunci puteti proceda in felul urmator. Executati pasii 1 si 2, apoi procedati ca mai jos: 3) Creati folderul cu numele "offline" pe disk-ul C: c: cd \ md offline4) Lansati comenzile: dism /mount-image /readonly /imagefile:J:\sources\install.wim /index:1 /mountdir:C:\offline dism /online /cleanup-image /restoreHealth /source:c:\offline /limitaccess ... In exemplul de mai sus, voi inlocuiti "J:" cu disk-ul virtual ce contine imaginea .ISO montata. Succes! Edited by _-_, 11 June 2015 - 18:10. |
#8
Posted 04 July 2015 - 11:16
O aplicatie ce include diverse tools-uri de la Microsoft printre care si Windows Store Apps Troubleshooter este Tweaking.com - Windows Repair (All in One).
Se poate descarca oricare dintre urmatoarele variante: Windows Repair - http://www.softpedia...ws-Repair.shtml Portable Windows Repair - http://www.softpedia...ws-Repair.shtml (In cazul variantei portabile, dupa dezarhivarea continutului se porneste executabilul Repair_Windows.exe) Inainte de pornirea repararii cititi cu atentie recomandarile! In primul rand, nu uitati sa faceti backup la Registry! wr.PNG 70.63K 22 downloads |
#9
Posted 20 December 2015 - 15:36
O metoda alternativa celei prezentate in postul #7 este cea expusa aici: http://forum.softped...6#entry18422885
(Doar aplicati la Windows 8.1 in loc de Windows 10.) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users