Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mesagerie vocală selectivă
Last Updated: Feb 21 2015 01:04, Started by
rv
, Oct 19 2014 05:13
·
0
#1
Posted 19 October 2014 - 05:13
Am portat de curând un abonament de grup din VF în Orange și am niște nelămuriri legate de mesageria vocală. La vechiul operator o puteam activa selectiv, doar pentru când telefonul este închis sau se vorbește deja la el. Acum, deși am tot căutat pe forumuri, nu am reușit să mă lămuresc ce se poate face dacă vrei să intre mesageria (respectiv opțiunea de notificare apeluri pierdute) doar la ton de ocupat / fără semnal. Din meniul telefonului am putut activa/dezactiva doar opțiunea pentru ocupat, celelalte opțiuni sunt blocate de operator, iar la *100# / 555 mă lasă doar să cresc timpul de intrare a mesageriei de la 20 la 30 de secunde. Se poate face ceva, sau astea sunt limitările Orange?
|
#2
Posted 19 October 2014 - 09:27
Astea sunt limitarile serviciului. Cel mult poti sa cresti timpul de reactie la 30 de secunde si daca raspunzi in intervalul respectiv nu se mai redirecteaza catre mesagerie.
|
#3
Posted 19 October 2014 - 10:12
Pentru "ocupat" iti activezi call-waiting-ul, pe unii ii enerveaza sa-l aibe, pe mine ma enerveaza aia care nu-l au :-)
|
#4
Posted 19 October 2014 - 10:35
AlexEn, on 19 octombrie 2014 - 09:27, said:
Astea sunt limitarile serviciului. Cel mult poti sa cresti timpul de reactie la 30 de secunde si daca raspunzi in intervalul respectiv nu se mai redirecteaza catre mesagerie. Mesageria vocala la orange e un serviciu absolut retardat. |
#5
Posted 19 October 2014 - 10:40
rv, on 19 octombrie 2014 - 05:13, said:
Am portat de curând un abonament de grup din VF în Orange și am niște nelămuriri legate de mesageria vocală. La vechiul operator o puteam activa selectiv, doar pentru când telefonul este închis sau se vorbește deja la el. Acum, deși am tot căutat pe forumuri, nu am reușit să mă lămuresc ce se poate face dacă vrei să intre mesageria (respectiv opțiunea de notificare apeluri pierdute) doar la ton de ocupat / fără semnal. Din meniul telefonului am putut activa/dezactiva doar opțiunea pentru ocupat, celelalte opțiuni sunt blocate de operator, iar la *100# / 555 mă lasă doar să cresc timpul de intrare a mesageriei de la 20 la 30 de secunde. Se poate face ceva, sau astea sunt limitările Orange? Salut, Odata activat serviciul, redirectionarea apelurilor catre Mesageria Vocala se va face automat pentru toate situatiile (nu poti raspunde la telefon, acesta este inchis sau te afli in afara ariei de acoperire). O zi buna, Orange Helper |
#6
Posted 19 October 2014 - 11:29
rv, on 19 octombrie 2014 - 05:13, said:
Din meniul telefonului am putut activa/dezactiva doar opțiunea pentru ocupat, celelalte opțiuni sunt blocate de operator, iar la *100# / 555 mă lasă doar să cresc timpul de intrare a mesageriei de la 20 la 30 de secunde. Se poate face ceva, sau astea sunt limitările Orange? AlexEn, on 19 octombrie 2014 - 09:27, said:
Astea sunt limitarile serviciului. Cel mult poti sa cresti timpul de reactie la 30 de secunde si daca raspunzi in intervalul respectiv nu se mai redirecteaza catre mesagerie. La mine sint active toate, nu stiu la ce limitari/blocaje va referiti. f300, on 19 octombrie 2014 - 10:12, said:
Pentru "ocupat" iti activezi call-waiting-ul, pe unii ii enerveaza sa-l aibe, pe mine ma enerveaza aia care nu-l au :-) Ca sa nu te enervez. Apropo de "call-waiting" si de nervi: Daca esti intr-o convorbire cu un client Orange si respectivul pune apelul in asteptare, se activeaza simpaticul mesaj " Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti", care se repeta, bilingv, in romana si engleza, la infinit! Trebuie sa ai nervi de otel sa rezisti mai mult. @Orange_helper, ai putea propune colegilor sa inlocuiasca "picatura chinezeasca" cu ceva mai suportabil? La ceilalti operatori e ori un fond muzical, ori pur si simplu "liniste".... Am mai intrebat asta si pe un alt topic, cu ceva vreme in urma, dar am fost ignorat. Poate acum am mai mult noroc. Daca nu, o sa rog un moderator sa faca si mesajele mele vizibile. Multumesc. |
#7
Posted 19 October 2014 - 11:57
lone-wolf, on 19 octombrie 2014 - 11:29, said:
Screenshot_2014-10-19-11-42-15.png Screenshot_2014-10-19-11-42-27.png Screenshot_2014-10-19-11-52-50.png La mine sint active toate, nu stiu la ce limitari/blocaje va referiti. Screenshot_2014-10-19-11-42-58.png Ca sa nu te enervez. Apropo de "call-waiting" si de nervi: Daca esti intr-o convorbire cu un client Orange si respectivul pune apelul in asteptare, se activeaza simpaticul mesaj " Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti", care se repeta, bilingv, in romana si engleza, la infinit! Trebuie sa ai nervi de otel sa rezisti mai mult. @Orange_helper, ai putea propune colegilor sa inlocuiasca "picatura chinezeasca" cu ceva mai suportabil? La ceilalti operatori e ori un fond muzical, ori pur si simplu "liniste".... Am mai intrebat asta si pe un alt topic, cu ceva vreme in urma, dar am fost ignorat. Poate acum am mai mult noroc. Daca nu, o sa rog un moderator sa faca si mesajele mele vizibile. Multumesc. Multumim pentru mesaj. Am transmis propunerea ta colegilor nostri. O zi buna, Orange Helper |
#8
Posted 19 October 2014 - 12:10
#9
Posted 19 October 2014 - 16:44
lone-wolf, on 19 octombrie 2014 - 11:29, said:
La mine sint active toate, nu stiu la ce limitari/blocaje va referiti. Multumesc. Lone_wolf, si la om sunt active toate, problema lui este ca nu se pot dezactiva independent unele de altele. Mai citeste o data titlul topicului. Edited by AlexEn, 19 October 2014 - 16:44. |
#10
Posted 19 October 2014 - 17:11
|
#11
Posted 19 October 2014 - 17:42
O limitare marca Orange!
Acum 4 an cand am renuntat la ei aveau aceleasi limitari, pacat ca n-au evoluat la capitolele acestea! Paramise ca din punctul asta de vedere sunt cei mai restrictivi catre clienti si care ii ingradesc cel mai mult! |
#12
Posted 19 October 2014 - 18:26
lone-wolf, on 19 octombrie 2014 - 11:29, said:
Apropo de "call-waiting" si de nervi: Daca esti intr-o convorbire cu un client Orange si respectivul pune apelul in asteptare, se activeaza simpaticul mesaj " Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti", care se repeta, bilingv, in romana si engleza, la infinit! Trebuie sa ai nervi de otel sa rezisti mai mult. Uh, asta chiar e de cacao. Noroc ca n-am Orange sa trebuiasca sa-l schimb. Pai chiar asta e ideea la call-waiting sa NU iti spuna ca e ocupat ci sa sune normal, ca si cum ai avea mai multe linii. Bine ca nu spune si cu cine vorbesti... |
#13
Posted 19 October 2014 - 19:59
f300, de ce sa mai sune? legatura e deja facuta, celalalt participant la convorbire il pune pe hold. Despre asta e vorba in postul citat de tine.
Nu se refera la situatia in care tu suni pe cineva care e intr-o alta convorbire. |
#15
Posted 19 October 2014 - 21:11
O mare problema cu mesageria vocala e ca uneori nu ești notificat.
Ma trezesc uneori sa mi se spună "te am sunat azi, ai avut telefonul inchis" și eu sa nu primesc niciun mesaj. Sau primesc mesajul după câteva zile. De toată jena . După ce ca e un serviciu plătit (cel care te suna își consuma din minute), nici nu funcționează cum trebuie. Edited by Coldone, 19 October 2014 - 21:16. |
|
#17
Posted 20 October 2014 - 04:09
#18
Posted 20 October 2014 - 07:27
Coldone, on 19 octombrie 2014 - 21:11, said:
O mare problema cu mesageria vocala e ca uneori nu ești notificat. Ma trezesc uneori sa mi se spună "te am sunat azi, ai avut telefonul inchis" și eu sa nu primesc niciun mesaj. Sau primesc mesajul după câteva zile. De toată jena . După ce ca e un serviciu plătit (cel care te suna își consuma din minute), nici nu funcționează cum trebuie. Ai posibilitatea de a nu il mai utiliza, decat sa te frustrezi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users