achizitionare vw golf 6 variant
Ultima postare: nov 14 2015 20:38, Inițiat de
claudiu013196
, ian 27 2014 10:59
·
0
#37
Publicat: 01 noiembrie 2014 - 20:59
Pai tocmai aia ziceam. Nu e de mirare ca 4motion se misca mai bine decat cel standard desi pierde o gramada de putere in transmisie.
Alta cutie. Mi s-a parut ciudat sa fie laudat pt punctele slabe, dinamica si elasticitatea. Nu pot decat sa ma gandesc la Yaris 1.4d 90 ca si comparatie. Fuge chistocul ala de zici ca-i apucat. |
#38
Publicat: 01 noiembrie 2014 - 21:10
ionut_ionut, on 01 noiembrie 2014 - 20:34, said:
Pb sunt cumparatorii,majoritatea vor sa fie pacaliti,toti vor masini de ut. genratie,cat mai dotate,vechi de 2-3 ani,max 120k km la 25-30% din pretul de nou. NU EXISTA ASA CEVA !!! nici macar cu tva pierdut pe drum. Mergi si fa test cu Kia 1,4,ai sa ramai dezamagit,masina este lesinata,iar la partea cu consumul nu este chiar atat de roz. In conditiile in care golful tau scoate 7 si kia va consuma peste 10%. Pune matale o diferenta in regim mixt de 2,5-3L,un rulaj de 100,000km,un pret mediu la motorina de 2 euro si vezi ce iese. In ultimii 7-8 ani am avut in familie 11 dieseluri (inclusiv japoneza),nu este dracul atat de negru,una a trecut de 240k km si e tedei. 105 cp, un pilot si o clima ti se par dotari sau de ultima generatie? La o medie de ~15k/an in conditiile din romania nu ajungi sa faci 100k daca dupa 150k in afara apar probleme. Peste 10% pe kia poate doar bucuresti, vezi ce zic pe forumu kia. Am spus ca nu sunt vitezoman, ma intereseaza sa mearga mai mult decat fite.Sunt constient ca va avea un cuplu mai mic. A trecut de 240k, dar cati in Romania? spune si ce masina, ce reparatii, sa nu fie un golf 4 1.9 alh....eu comparam masini dupa 2008, nu inainte. Asa e usor sa aruncam vorbe fara argumente. Si ma rog de ce a-ti shimbat atatea masini in 8 ani, de bune ce sunt tedeiurile? la atatea masini daca imi dai voie pot sa te suspectez ca fiind un mic "comerciant"? Editat de Zyx, 01 noiembrie 2014 - 21:35. |
#39
Publicat: 01 noiembrie 2014 - 21:20
Nu e niciun secret ca euro4 au fost mai bune decat euro5 iar euro3 decat euro4. Masinile nu au fost facute voit proaste dupa 2008 ci au devenit mai complexe, s-au bagat motoare noi in locul unora cu un deceniu sau mai mult in spate si multe alte chestii schimbate la acelasi pret de vanzare.
Daca pt fiecare lucru in plus ar fi crescut pretul de vanzare (si nu ma refer la dotari), ar fi fost totul ok. |
#43
Publicat: 01 noiembrie 2014 - 23:22
Nu vreau sa sperii pe nimeni dar cam tot ce este Variant vine de prin Belgia Olanda. Tocmai am niste colegi belgieni la munca ce au niste MB C200 ca masina de companie. Vrei sa spun ce grija au de masina ? Li se cam rupe, este doar o masina pentru ei. Imi era mie jena cand eram cu ei in masina cum sarea saraca masina peste speed bumpers.Sa mai zic cum accelerau masina cu motorul rece? Ideea e ca majoritatea masinilor de flota nu prea sunt ingrijite.Au majoritatea intretinerea facuta la dealer dar cam atat. Nu conteaza ca masina are 2-3 ani...200.000km inseamna uzura chiar daca e doar rulata pe autostrada. O volanta, un EGR astea cad cam la orice diesel de generatie mai noua. Daca tot ai dat 8300EUR pe Golf pune-l la punct si ai grija de el, altfel risti sa mai faci un alt samsar fericit.
Editat de ajaccio, 01 noiembrie 2014 - 23:23. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi