Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Ultima postare: mar 15 2022 21:52, Inițiat de
usd
, iul 21 2013 16:34
·
0
#523
Publicat: 19 octombrie 2018 - 12:29
danutz21, on 19 octombrie 2018 - 11:44, said:
Untitled.png Screenshot_2018-10-19-12-46-04.png Am facut cont pentru o cartela nou-nouta, abia desigilata. Buna! Te rugam sa ne oferi numarul in cauza impreuna cu mai multe detalii cu privire la situatia intampinata printr-un email la adresa [email protected], noi vom verifica si te vom ajuta cu mare drag. |
#525
Publicat: 01 noiembrie 2018 - 08:54
mihnearau1, on 31 octombrie 2018 - 17:13, said:
Nu merge myvodafone din web browser adica intru cu user-parola, aleg cont client, cod client si gata... revine fereastra cu ales firma! Buna, Te rugam sa iei legatura cu noi. Ai posibilitatea fie sa ne contactezi la *222, fie sa completezi formularul de suport de aici: https://www.vodafone...ntact/index.htm O zi frumoasa! |
#527
Publicat: 01 februarie 2019 - 13:54
Iar nu merge aplicatia, nici pe desktop nici pe mobil.
Oare cat de greu este sa mentii naibii o treaba care merge iar daca vrei sa implementezi o functie noua sa o testezi inainte cateva zile? Sau sa faci aplicatie separata, asa cum era/este Shake sau Net Primesti. Lasati o aplicatie in care putem macar sa incarcam cartelele sau sa platim facturile, o aplicatie care sa mearga. |
#533
Publicat: 30 noiembrie 2021 - 16:58
Din pacate nu ma mai pot loga in contul meu MyVodafone. Am incercat sa resetez parola, chiar sa ma loghez si fara parola dar niciodata nu primesc SMS-ul de confirmare.
Toate astea dupa ce am trecut de la PrePay pe Flex (septembrie). Dupa acele 30 zile nici nu am mai prelungit... oare s-a dezactivat numarul? Semnal am... |
#534
Publicat: 06 decembrie 2021 - 11:43
Au ceva probleme cu aplicatia?
Am abonament red14, 14 euro cu tva. Intru in aplicatie si acolo surpriza: pret pe luna abonament 16.66 Inca nu am primit factura pe luna noiembrie si nici notificare cum ca s-ar scumpi. Pe octombrie a fost facturat 14euro. De aceea intreb, sa fie vreun bug in sistem? |
#539
Publicat: 08 decembrie 2021 - 22:12
La mine se misca ok vad. Am doar servicii mobile, poate sunt probleme la cei cu fix.
Dar au redesenat interfata cost control pentru abonamente și nu mai afiseaza altceva decat minute nat/intl nelimitate si net nelimitat, nu mai vad contorul de date in SEE, in UK, in afara SEE etc asa cum era inainte. Trebuie apelat clasicul *123#. Editat de MembruAnonim, 08 decembrie 2021 - 22:15. |
#540
Publicat: 11 decembrie 2021 - 19:50
De citeva zile am o discutie pe messenger cu un operator, imi tot spune sa intru in my vodafone in meniul rapid si sa caut rubrica Bonusuri si Optiuni.
Ii tot explic ca pe 2 telefoane, de la fabricanti diferiti nu am aceasta rubrica, am trimis print cu tot meniul ... am rugat respectivul operator sa-mi posteze un print cu acea optiune... my voma.png 23,11K 21 download-uri Aveti in myvodafone, in meniul rapid aceasta rubrica? Un print se poate? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi