Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#560
Posted 13 January 2022 - 01:58
Se mai pot rezolva uneori mizeriile de logare cu un clear cache al aplicației.
|
#562
Posted 21 January 2022 - 00:30
Mentenanta in aplicatia MyVodafone de ieri de la ora 23:00 pana azi dimineata la 09:00.
|
#563
Posted 23 January 2022 - 12:42
Au adaugat functia de testare a vitezei retelei in aplicatie.
5A16C3B3-56F3-47D6-BB97-DD193E8A5FEE.jpeg 70.99K 53 downloads |
#564
Posted 23 January 2022 - 13:01
Consuma traficul din abonament/optiune? Sau este zero-rated?
|
#566
Posted 23 January 2022 - 19:48
E exceptat de la consum traficul din aplicație.
Screenshot_20220123-194303_My Vodafone.jpg 66.12K 50 downloads |
#567
Posted 08 February 2022 - 06:26
cristi_NT, on 17 decembrie 2021 - 12:31, said:
Am sunat ieri și alaltăieri la relații clienți să le explic că nu reușesc să asociez numărul cu aplicația și după ce nu au mers soluțiile propuse de ei , am revenit azi cu telefon doar ca sa observ că mi-au restricționat accesul la operator la relații cu clienții , așadar o să renunț la numărul de Vodafone , m-am saturat de incompetenți Am făcut sesizări peste sesizări, an sunat de pe ale numere și primesc doar abureli că vor rezolva problema in cel mai scurt timp. |
#568
Posted 08 February 2022 - 18:29
In aceeași situatie sunt si eu, cu 3 nr portate, nu le pot asocia in aplicatie, unde am facut contul anterior cu un nr de cartela. Eu am trimis mail si am comunicat ca daca nu se rezolva in maximum o saptamana-doua, voi porta din nou toate numerele. Este culmea sa nu poti adauga un nr, la ceilalti cum se poate?!
|
|
#569
Posted 08 February 2022 - 18:42
Am fost sunat azi de un operator și mi-au comunicat că situația se întâmplă și la numerele native din rețeaua Vodafone nu doar la cele portate și că încă nu știu cât va mai dura până la rezolvare.Mi-au făcut cadou 12 euro pentru fiecare număr, pentru inconvenient zic ei, dar mă gândesc că este din cauza faptului că pe 19 ianuarie am înregistrat o reclamație la ANPC.
G-Ionel, on 08 februarie 2022 - 18:29, said:
In aceeași situatie sunt si eu, cu 3 nr portate, nu le pot asocia in aplicatie, unde am facut contul anterior cu un nr de cartela. Eu am trimis mail si am comunicat ca daca nu se rezolva in maximum o saptamana-doua, voi porta din nou toate numerele. Este culmea sa nu poti adauga un nr, la ceilalti cum se poate?! |
#570
Posted 08 February 2022 - 19:20
Am reusit acum din interfata web my vodafone sa asociez doua nr. de abonament.
Incerc maine si cu al treilea, ca nu il folosesc eu efectiv. |
#571
Posted 08 February 2022 - 19:32
Ai facut asocierea pe baza de numar de tel sau pe baza de cod de client?
Poti apela *222 ,adica robotul te poate pune in legatura cu un operator daca doresti? |
#572
Posted 08 February 2022 - 20:36
Asocierea cu nr de telefon am reusit-o.
Da, pot apela si nr. *222 Edited by MembruAnonim, 08 February 2022 - 20:37. |
#574
Posted 16 February 2022 - 00:24
Cum se poate sterge/elimina din lista de servicii asociate un numar de telefon asociat?
In cont am doua numere prepay asociate, vreau sa sterg unul din ele si astfel sa-mi ramana asociat doar un numar. Attached FilesEdited by Ciubex, 16 February 2022 - 00:30. |
#575
Posted 16 February 2022 - 07:33
Din cate stiu eu doar daca acel numar de care vrei sa scapi il asociezi in alt cont.
Tu nu poti sterge, doar cei de la vodafone pot sterge. |
#576
Posted 16 February 2022 - 20:48
Din pacate nu mai am SIM-ul ala ce-l vreau sa-l scot din asociere.
Multumesc pentru raspuns! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users