Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#505
Posted 20 June 2018 - 22:15
Vodafone, on 20 iunie 2018 - 07:38, said: Buna, O zi frumoasa iti dorim! Din nefericire pănă ieri nu am putut să-mi activez șase premii dintre cele câștigate în campania ce tocmai s-a încheiat. Mai exact nu am putut să-mi activez: 2 premii ''internet nelimitat 3 zile'' , 2 premii ''internet nelimitat 1 zi'' , 2 premii ''Video Pass''. Problema e faptul că unul din premiile ''Video pass'' pe care nu l-am putut activa în după-amiaza datei de 6 iunie e altul și nu era cel care era deja activ din data de 4 iunie până în data de 10 iunie 2018. Așadar vă rog respectuos să-mi activați succesiv, unul după expirarea celuilalt, următoarele premii: - cele două premii ''internet nelimitat 3 zile'' ( fiecare premiu durează de fapt 4 zile) , - cele două premii ''internet nelimitat 1 zi'' ( fiecare premiu durează de fapt 2 zile) , și cele două ''Video Pass''-uri. Premiile au fost pierdute ca urmare a faptului că aplicația ''My Vodafone'' funcționează extrem de defectuos , nu le-am putut activa și au dispărut în decursul procesului de activare și după fiecare eroare dată de aplicația My Vodafone'', au dispărut din contul premiilor disponiile la activat, Vă mulțumesc în mod anticipat. Edited by TheStarkestTruthMatters, 20 June 2018 - 22:16. |
#506
Posted 21 June 2018 - 07:27
Am accesat aplicatia, sunt alte oferte si au dispărut bonusurile de 1500 si 50000MB, era si normal dupa intrarea programului net in familie doar ca beneficiile s-au redus la jumătate.
Nu e problema, e de ajuns oricum (pentru mine). |
#507
Posted 23 June 2018 - 08:22
Iar merge prost aplicatia (in browser). Clipeste si nu se deschide.
|
#509
Posted 24 June 2018 - 16:54
danghetau, on 23 iunie 2018 - 08:22, said:
Iar merge prost aplicatia (in browser). Clipeste si nu se deschide. Transmite-le un printscreen cu modul in care clipeste! Eventual si codul de eroare. Daca n-are cod de eroare personalizat, e din setarile Windows-ului. Reinstaleaza-l, pe rand, pornind de la antepenultima versiune functionala de care dispui. Daca tot nu functioneaza, inseamna ca este vorba de o defectiune hardware a laptopului. Schimba-l! Daca nici dupa schimbarea laptopului si eventual migrarea pe Linux tot nu functioneaza, incearca sa te muti in alt cartier, ulterior in alt oras (exista bruiaj in zona). Numai in ultima instanta, schimbi providerul, dar nu inainte de a incerca migrarea in Australia. Dar atentie! Rauvoitori posteaza ca acolo nu merge pe Android! Vf-AU.JPG 15.54K 20 downloads Edited by Iert, 24 June 2018 - 16:55. |
#510
Posted 24 June 2018 - 17:17
Aplicatia este disponibila pentru utilizatorii ce detin un telefon cu sistem Android ori Ios.Pentru utilizatorii ce detin un telefon cu sistem Windows(Lumia,de ex),MyVodafone poate fi accesat direct din browser https://m.vodafone.ro si functioneaza ok(verificat acum pe un tel.Lumia).Pentru eventuale probleme pe anumite conturi, solutia potrivita este contact Vodafone , transmis eroarea respectiva alaturi de numarul de telefon asociat contului.
|
#511
Posted 24 June 2018 - 17:32
Pagina de web este disponibila pe browser, dar optiunile aplicației nu sunt disponibile decât pe aplicatie (in special promoțiile).
|
#512
Posted 24 June 2018 - 22:07
Promotia actuala este promovata cu scopul popularizarii aplicatiei MyVodafone, este de inteles sa fie valabila doar in aplicatie.De fapt si promotiile trecute au avut acelasi scop, de promovare a aplicatiei MyVodafone si a serviciilor ce pot fi activate in aceasta, astfel ca, este de inteles de ce nu sunt valabile accesand direct din browser MyVodafone.
|
#513
Posted 05 July 2018 - 20:52
Propunere @VODAFONE:
Nu puteti integra oarecum aplicatia NetPrimesti (in caz ca nu renuntati la promotie in viitor, caz nefericit..)in MyVodafone, ca tot este promovata oriunde aplicatia MyVodafone( sa nu mai vorbim de faptul ca este nr.1 in Google Play acum)?Astfel promovati doar o aplicatie, nu doua ,iar utilizatorul are acces mai usor la tot , plus ca este si in avantajul vostru... Edited by gump4, 05 July 2018 - 20:57. |
#514
Posted 06 July 2018 - 07:51
E o idee proasta, si iti zic si de ce, ca NetPrimesti are modulul ala idiot de supraveghere trafic care mananca baterie. Si e suficient de incarcata aplicatia MyVodafone si se misca destul de naspa deja si fara a o combina cu NetPrimesti.
Ce ar putea sa faca e sa faca doar o pagina in care sa afiseze datele de la info 2777, dar doar atat. Ce e mai naspa e ca datele info (credit, trafic, valabilitate, gratie) sunt mai detaliate prin metoda clasica SMS decat in aplicatie. Nu pricep de ce nu afiseaza in ambele acelasi nivel de informatii. Si oricum SMS e regele, dureaza de 5 ori mai mult sa afli ceva in aplicatie fata de metoda clasica. |
|
#515
Posted 06 July 2018 - 10:34
Aplicatia Net Primedti nu doar măsoara traficul de date(nu "supravegherea traficului" )dar si calculează consumul de date cumulat al tuturor utilizatorilor dintr-un grup.
Posibil ca ideea mea de integrare in MyVodafone sa fie proasta, pentru motivele enumerate de tine mai sus(chiar daca aici functioneaza perfect).Ideea ta cu o pagina in MyVodafone(eventual unde sa fie importate datele automat) e foarte buna. Edited by gump4, 06 July 2018 - 10:34. |
#516
Posted 31 July 2018 - 20:40
Buna ziua.
Off topic, dar referitor la: Vodafone, on 20 iunie 2018 - 07:38, said:
Cu privire la televiziune, nu avem dezvoltate inca astfel de servicii. Sunt ceva noutati legate de televiziune (+internet fix)? M-ar interesa pentru o locatie unde doar Telekom are cablat. In curand voi fi nevoit sa ii contractez daca nu.. Multumesc! |
#518
Posted 02 August 2018 - 09:32
boggo, on 31 iulie 2018 - 20:40, said:
Buna ziua. Off topic, dar referitor la: Sunt ceva noutati legate de televiziune (+internet fix)? M-ar interesa pentru o locatie unde doar Telekom are cablat. In curand voi fi nevoit sa ii contractez daca nu.. Multumesc! Daca poti astepta pana la finalizarea cu UPC (doar pe cablu, fara DTH), ar trebui sa bage oferte si pe partea de televiziune. Cel mai probabil de la anul (cred ca prin vara) o sa auzim ceva. |
#519
Posted 07 October 2018 - 11:35
Nu merge myvodafone din web browser de azi dimineata. La fel si pe telefon.
|
|
#521
Posted 08 October 2018 - 08:23
sorinu, on 07 octombrie 2018 - 11:35, said: Nu merge myvodafone din web browser de azi dimineata. La fel si pe telefon. Alex871, on 07 octombrie 2018 - 14:10, said: Credeam că numai eu am problema asta Buna, Ne pare rau pentru situatia de ieri. A fost vorba despre o disfunctionalitate care intre timp a fost rezolvata. In situatia in care intampinati in continuare probleme legate de aceasta aplicatie, va recomandam sa luati legatura cu noi. Puteti face aceasta fie apelandu-ne la *222/*777, fie trimitandu-ne un e-mail la adresa [email protected]. O zi frumoasa! |
#522
Posted 19 October 2018 - 11:44
Untitled.png 66.47K
64 downloads
Screenshot_2018-10-19-12-46-04.png 166.86K
71 downloads
Am facut cont pentru o cartela nou-nouta, abia desigilata. Edited by danutz21, 19 October 2018 - 11:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users