Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Aplicatia MyVodafone

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
586 replies to this topic

#505
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,982
  • Înscris: 09.12.2015

View PostVodafone, on 20 iunie 2018 - 07:38, said:

Buna, O zi frumoasa iti dorim!
Buna seara, Posted Image
Din nefericire pănă ieri nu am putut să-mi activez șase premii dintre cele câștigate în campania ce tocmai s-a încheiat.
Mai exact Posted Image nu am putut să-mi activez:
2 premii  ''internet nelimitat 3 zile'' , 2 premii ''internet nelimitat 1 zi'' , 2 premii ''Video Pass''.
Problema e faptul că unul din premiile ''Video pass'' pe care nu l-am putut activa în după-amiaza datei de 6 iunie
e altul și nu era cel care era deja activ din data de 4 iunie până în data de 10 iunie 2018.
Așadar vă rog respectuos să-mi activați succesiv, unul după expirarea celuilalt, următoarele premii:
- cele două premii  ''internet nelimitat 3 zile'' ( fiecare premiu durează de fapt 4 zile) ,
- cele două premii  ''internet nelimitat 1 zi'' ( fiecare premiu durează de fapt 2 zile) ,
și cele două ''Video Pass''-uri.
Premiile au fost pierdute ca urmare a faptului că aplicația ''My Vodafone'' funcționează extrem de defectuos ,
nu le-am putut activa și au dispărut în decursul procesului de activare și după fiecare eroare dată de aplicația My Vodafone'',
au dispărut din contul premiilor disponiile la activat,
Vă mulțumesc în mod anticipat. Posted Image

Edited by TheStarkestTruthMatters, 20 June 2018 - 22:16.


#506
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008
Am accesat aplicatia, sunt alte oferte si au dispărut bonusurile de 1500 si 50000MB, era si normal dupa intrarea programului net in familie doar ca beneficiile s-au redus la jumătate.
Nu e problema, e de ajuns oricum (pentru mine).

#507
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008
Iar merge prost aplicatia (in browser). Clipeste si nu se deschide.

#508
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Spune Vodafone și.....

#509
Iert

Iert

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 589
  • Înscris: 05.08.2017

View Postdanghetau, on 23 iunie 2018 - 08:22, said:

Iar merge prost aplicatia (in browser). Clipeste si nu se deschide.
Pamflet:
Transmite-le un printscreen cu modul in care clipeste! Eventual si codul de eroare.
Daca n-are cod de eroare personalizat, e din setarile Windows-ului. Reinstaleaza-l, pe rand, pornind de la antepenultima versiune functionala de care dispui.
Daca tot nu functioneaza, inseamna ca este vorba de o defectiune hardware a laptopului. Schimba-l!
Daca nici dupa schimbarea laptopului si eventual migrarea pe Linux tot nu functioneaza, incearca sa te muti in alt cartier, ulterior in alt oras (exista bruiaj in zona).
Numai in ultima instanta, schimbi providerul, dar nu inainte de a incerca migrarea in Australia. Dar atentie! Rauvoitori posteaza ca acolo nu merge pe Android!
Attached File  Vf-AU.JPG   15.54K   20 downloads
Posted Image

Edited by Iert, 24 June 2018 - 16:55.


#510
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
Aplicatia este disponibila pentru utilizatorii ce detin un telefon cu sistem Android ori Ios.Pentru utilizatorii ce detin un telefon cu sistem Windows(Lumia,de ex),MyVodafone poate fi accesat direct din browser https://m.vodafone.ro si functioneaza ok(verificat acum pe un tel.Lumia).Pentru eventuale probleme pe anumite conturi, solutia potrivita  este contact Vodafone , transmis eroarea respectiva alaturi de numarul de telefon asociat contului.

#511
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Pagina de web este disponibila pe browser, dar optiunile aplicației nu sunt disponibile decât pe aplicatie (in special promoțiile).

#512
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
Promotia actuala este promovata cu scopul popularizarii aplicatiei MyVodafone, este de inteles sa fie valabila doar in aplicatie.De fapt si promotiile trecute au avut acelasi scop, de promovare a aplicatiei MyVodafone si a serviciilor ce pot fi activate in aceasta, astfel ca, este de inteles de ce nu sunt valabile accesand direct din browser MyVodafone.


#513
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
Propunere @VODAFONE:
Nu puteti integra oarecum aplicatia  NetPrimesti (in caz ca nu renuntati la promotie in viitor, caz nefericit..)in MyVodafone, ca tot este promovata oriunde aplicatia MyVodafone( sa nu mai vorbim de faptul ca este nr.1 in Google   Play acum)?Astfel promovati doar o aplicatie, nu doua ,iar utilizatorul are acces mai usor la tot , plus ca este si in avantajul vostru...

Edited by gump4, 05 July 2018 - 20:57.


#514
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
E o idee proasta, si iti zic si de ce, ca NetPrimesti are modulul ala idiot de supraveghere trafic care mananca baterie. Si e suficient de incarcata aplicatia MyVodafone si se misca destul de naspa deja si fara a o combina cu NetPrimesti.

Ce ar putea sa faca e sa faca doar o pagina in care sa afiseze datele de la info 2777, dar doar atat.

Ce e mai naspa e ca datele info (credit, trafic, valabilitate, gratie) sunt mai detaliate prin metoda clasica SMS decat in aplicatie. Nu pricep de ce nu afiseaza in ambele acelasi nivel de informatii. Si oricum SMS e regele, dureaza de 5 ori mai mult sa afli ceva in aplicatie fata de metoda clasica.

#515
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
Aplicatia Net Primedti nu doar măsoara traficul de date(nu "supravegherea traficului" )dar si calculează consumul de date cumulat al tuturor utilizatorilor dintr-un grup.

Posibil ca ideea mea de integrare in MyVodafone sa fie proasta, pentru motivele enumerate de tine mai sus(chiar daca aici functioneaza perfect).Ideea ta cu o pagina in MyVodafone(eventual unde sa fie importate datele automat) e foarte buna.

Edited by gump4, 06 July 2018 - 10:34.


#516
boggo

boggo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 05.12.2005
Buna ziua.

Off topic, dar referitor la:

View PostVodafone, on 20 iunie 2018 - 07:38, said:

Cu privire la televiziune, nu avem dezvoltate inca astfel de servicii.

Sunt ceva noutati legate de televiziune (+internet fix)? M-ar interesa pentru o locatie unde doar Telekom are cablat. In curand voi fi nevoit sa ii contractez daca nu..

Multumesc!

#517
danutz21

danutz21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 18.07.2018
Ai varianta DTH oriunde pe teritoriul tarii.

#518
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postboggo, on 31 iulie 2018 - 20:40, said:

Buna ziua.

Off topic, dar referitor la:



Sunt ceva noutati legate de televiziune (+internet fix)? M-ar interesa pentru o locatie unde doar Telekom are cablat. In curand voi fi nevoit sa ii contractez daca nu..

Multumesc!

Daca poti astepta pana la finalizarea cu UPC (doar pe cablu, fara DTH), ar trebui sa bage oferte si pe partea de televiziune. Cel mai probabil de la anul (cred ca prin vara) o sa auzim ceva.

#519
sorinu

sorinu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,159
  • Înscris: 01.02.2003
Nu merge myvodafone din web browser de azi dimineata. La fel si pe telefon.

#520
Alex871

Alex871

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 04.01.2012
Credeam că numai eu am problema asta

#521
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postsorinu, on 07 octombrie 2018 - 11:35, said:

Nu merge myvodafone din web browser de azi dimineata. La fel si pe telefon.

View PostAlex871, on 07 octombrie 2018 - 14:10, said:

Credeam că numai eu am problema asta

Buna,

Ne pare rau pentru situatia de ieri. A fost vorba despre o disfunctionalitate care intre timp a fost rezolvata. In situatia in care intampinati in continuare probleme legate de aceasta aplicatie, va recomandam sa luati legatura cu noi. Puteti face aceasta fie apelandu-ne la *222/*777, fie trimitandu-ne un e-mail la adresa [email protected].

O zi frumoasa!

#522
danutz21

danutz21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 18.07.2018
Attached File  Untitled.png   66.47K   64 downloads Attached File  Screenshot_2018-10-19-12-46-04.png   166.86K   71 downloads

Am facut cont pentru o cartela nou-nouta, abia desigilata.

Edited by danutz21, 19 October 2018 - 11:47.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate