Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#541
Posted 13 December 2021 - 07:42
Nu pot accesa aplicatia MyVodafone nicicum, de mai bine de 1 luna.
Something went wrong Please, close your browser tab and try again |
#543
Posted 13 December 2021 - 10:14
petrepescarul, on 11 decembrie 2021 - 19:50, said:
Aveti in myvodafone, in meniul rapid aceasta rubrica? Un print se poate? Screenshot_20211213-101327_My Vodafone.jpg 77.3K 63 downloads Rubrica aia e doar pe cont cu abonament, pentru prepaid ai rubrica "oferte" in prima sectiune, dupa cost control. Edited by MembruAnonim, 13 December 2021 - 10:17. |
#544
Posted 14 December 2021 - 22:11
MembruAnonim, on 13 decembrie 2021 - 10:14, said:
Screenshot_20211213-101327_My Vodafone.jpg Rubrica aia e doar pe cont cu abonament, pentru prepaid ai rubrica "oferte" in prima sectiune, dupa cost control. Multumesc pt confirmare, tot am incercat sa-i explic la o tuta ca sint pe prepay si ca am incarcat direct din aplicatie si nu am primit bonusul de reincarcare. Ma tot trimitea la bonusuri si etc, etc, etc... si ca de acolo pot sa activez bonusul lui peste prajit. Tot incercam sa-i explic ca nu am aceasta rubrica, nu doar pe telefonul de pe care am incarcat si am cautat respectiva rubrica pe inca alte 2 telefone marci diferite si nu exista asa ceva. In final mi-a spus sa-i trimit modelul de telefon si ce versiune de sistem am . tuta.png 31.81K 52 downloads |
#547
Posted 16 December 2021 - 19:07
am un numar de flex nou , si de 3 zile ma chinui sa mi-l asociez in myvodafone , fara succes , un alt coleg mi-a spus ca dupa cateva zile o sa mearga , in schimb vad ca aceasta problema persista la unii si mai bine de o luna , ce se poate face ???
am sunat si in centrala de vreo 2 ori si ma tot aburesc sa incerc incerc peste 30 de min .... cand incerc tot nu merge ))))))))))) Edited by cristi_NT, 16 December 2021 - 19:05. |
#548
Posted 16 December 2021 - 19:15
Unde si cui trebuie sa ma adresez sa ma ajute sa pot folosi aplicatia MyVodafone sa pot vedea facturile???
Am incercat sa fac cont si totdeauna primesc eroare la asocierea unui serviciu. |
#549
Posted 16 December 2021 - 19:22
#550
Posted 17 December 2021 - 12:31
Am sunat ieri și alaltăieri la relații clienți să le explic că nu reușesc să asociez numărul cu aplicația și după ce nu au mers soluțiile propuse de ei , am revenit azi cu telefon doar ca sa observ că mi-au restricționat accesul la operator la relații cu clienții , așadar o să renunț la numărul de Vodafone , m-am saturat de incompetenți
|
|
#551
Posted 17 December 2021 - 13:40
Cea mai serioasa companie.Daca nici un amarat de cont sa vezi facturile nu se poate face.........mi-e jena,scarba,nu mai am cuvinte!
|
#552
Posted 18 December 2021 - 00:54
La abonamente în meniul rapid al aplicației My Vodafone, exista secțiunea „Servicii suplimentare”. De aici se puteau activa/dezactiva restricționările și redirecționările apelurilor. De ceva timp nu se mai vedea nimic în acest meniu, care arăta ca în imaginea atașată aici.
Am făcut sesizare pe 18 noiembrie 2021. Nu am primit nici un răspuns direct până-n ziua de azi, ci doar un răspuns indirect: secțiunea „Servicii suplimentare” a fost ștearsă de tot din meniul rapid! Cică tehnologia și aplicațiile avansează... Attached Files |
#553
Posted 05 January 2022 - 09:02
Oare ati patit sa dati comanda in magazinul online prin aplicatie, sa efectuati plata si sa primit doar mailul de confirmare al platii? Mailul legat de detaliile comenzii nu l-am primit si nu gasesc nicaieri un istoric al comenzilor. Am incercat pe site, dar cand dau la detalii comanda, ma redirectioneaza in contul vodafone.
|
#554
Posted 06 January 2022 - 09:43
la voi merge My Vodafone ?
testat pe mobil si desktop, aplicatia e moarta. |
#555
Posted 06 January 2022 - 10:12
Mie imi merge acum, de pe mobil.
Edited by MembruAnonim, 06 January 2022 - 10:12. |
|
#556
Posted 06 January 2022 - 10:21
a revenit acu 10 min, dar nu am mai putut edita,
parca era 30 min editarea unui post, dar se pare ca timpul e mai mic |
#557
Posted 06 January 2022 - 10:42
Merge ok și aici My Vodafone.
Din cate țin minte 15 minute este termenul limită pentru editarea unei postări. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users