Probleme garantie
Ultima postare: dec 27 2005 10:50, Inițiat de
romaximusro
, nov 17 2005 18:16
·
0
#20
Publicat: 08 decembrie 2005 - 19:01
treaba asta e o aberatie.. vroia ala sa imi refuze garantia din cauza ca pedala e zgariata. Cred si eu ca e zgariata, oricum atunci cand ei imi refuza garantia trebuie sa demonstreze ca defectul pe care il reclam e cauzat de mine si ca motivul pe care il invoca ei pt refuzarea garantiei a dus la defectarea garantiei.
|
#21
Publicat: 27 decembrie 2005 - 10:50
Sal,
intamplator am intrat pe acest topic. Sunt cu totul de acord cu criticile aduse la adresa FIRST BIKE. In urma cu aproximtiv 2 ani am cumparat (din Sibiu) un aparat multifunctional pentru fitness. Cand am ajuns acasa am constatat ca avea un cablu rupt. M-am dus la magazin, dar nu aveau piese de schimb. Mi-au promis ca in maxim 2-3 luni o sa primeasca !!!!!!! Dupa 2 luni m-am dus la magaz si surpriza: sediul s-a schimbat si angajatii la fel. Noii angajati mi-au spus foarte frumos ca acel cablu nu are garantie (e drept ca este specificat si in certificat) si nu-i intereseaza ce m-am inteles eu cu cei de la care am cumparat aparatul (fostii angajati). Nu zic ca este mare lucru acel cablu (in cateva minute l-am rezolvat), dar FIRST BIKE sunt NESERIOSI. [size=7] |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi