Noul S Classe
Ultima postare: dec 15 2006 03:10, Inițiat de
ronyn
, oct 22 2005 11:45
·
0
#1
Publicat: 22 octombrie 2005 - 11:45
se cloceste noul S Classe ..e super din punc de vedere tehnologic..ca sa numai spun ca look-ul e superios oricarui Mercedes.. ca design--o combinatie intyer Maybach si mercedes CLS ,
faruri cu infrarosu, sistem de protectie contra accidentelor prin intermediul unor sisteme de protectie si radare care depisteaza inaintea ta daca esti pe cale sa intri intr-un alt obiect ..adica...in cazul in care te apropii prea tare de un obiect .masina se franeaza si incerac sa depasesca obstacolul automat sau mentine o anumita distanta intre tine si masina respectiva"DISTRONIC PLUS" +toate sistemele de protectie cunoscute - scaunul soferului are acuma reglaje si ptr umeri !! -la impact frontal scaunele din fata sunt impise spre spate automat -senzori de presiune ptr portiere ...ceva de genul sa se poate deschide mai usor usila in cazul unui accident -oprirea motorului si a alimentarii la orice mic accident.. ++++++multe altele ... ptr. mai multe just go to www.mercedez-benz.com P.S. traiasca Dacia berlina ....hai cu loganul....jos ..cu nemtii uuuuuuuuu.....ma duc sa ma plimb cu becicleta s_classe.jpg 40,99K 628 download-uri Am editat poza atasata, din cauza dimensiunilor mari, ceea ce facea ca pagina sa se incarce greu, in mod inutil Editat de romaximusro, 23 octombrie 2005 - 19:09. |
#3
Publicat: 23 octombrie 2005 - 19:13
informatii superdetaliate despre noul s-class(in privinta dotarilor, motorizarilor etc) gasiti aici
Si cate poze de la frankfurt 01.jpg 91,15K 207 download-uri IMG_0136.jpg 85,74K 157 download-uri IMG_0138.jpg 91,72K 136 download-urihment] IMG_0139.jpg 89,04K 139 download-uri IMG_0140.jpg 100,37K 173 download-uri IMG_0141.jpg 109,54K 119 download-urihment] IMG_0142.jpg 108,57K 126 download-uri IMG_0143.jpg 97,16K 131 download-uri IMG_0144.jpg 119,4K 133 download-urihment] |
#5
Publicat: 23 octombrie 2005 - 19:21
Mosotti in primul rand datorita faptului ca tot ce este exotic acuma pe modelele astea scumpe va ajunge mai devreme sau mai tarziu ca dotare de serie si pentru masinile de masa. Ca de exemplu abs-ul, esp-ul sau airbag-urile erau la inceput doar dotari pentru modelele scumpe, urmand ca odata cu maturizarea tehnologiei si scaderii costurilor de productie(si nu numai) sa fie oferite ca optionale sau ca echipamente standard si pe modele de clasa compacta de exemplu
|
#7
Publicat: 23 octombrie 2005 - 19:27
atunci de ce trimite loganu la plimbare din moment ce peste 20 de ani un Logan va avea:
+toate sistemele de protectie cunoscute - scaunul soferului are acuma reglaje si ptr umeri !! -la impact frontal scaunele din fata sunt impise spre spate automat -senzori de presiune ptr portiere ...ceva de genul sa se poate deschide mai usor usila in cazul unui accident -oprirea motorului si a alimentarii la orice mic accident.. ++++++multe altele ... loganu e logan si mertanu e mertan. de-aia un mertan costa cit o parcare de loganuri (mare) |
#8
Publicat: 23 octombrie 2005 - 19:34
pai cine se respecta plateste pentru dotarile astea inca de cand apar. Nici nu ai vrea sa aflii cat costa la inceput sa pui abs de exemplu pe un cl.Si dotarile astea nu vor fi standard pe toate masinile, ci pe cele mai ieftine vei avea posibilitatea ca , daca le vrei sa le comanzi ca optional, la un pret rezonabil. Insa ciclul in care dotarile astea devin "populare" este destul de mare, cu amendamentul ca in ultima vreme au inceput sa scada ca si durata
|
#10
Publicat: 23 octombrie 2005 - 19:40
inseamna ca ala nu stia ce spune. Loganul e o masina mare(pt banii oferiti), cu un interior acceptabil si cu un pret corect. Cine zice ca e mai buna ca o masina germana noua .. greseste, insa nu trebuie uitata si diferenta de pret pe care o platesti pentru lucrul asta
|
|
#11
Publicat: 24 octombrie 2005 - 13:28
Mosotti, on Oct 23 2005, 20:27, said: atunci de ce trimite loganu la plimbare din moment ce peste 20 de ani un Logan va avea: +toate sistemele de protectie cunoscute - scaunul soferului are acuma reglaje si ptr umeri !! -la impact frontal scaunele din fata sunt impise spre spate automat -senzori de presiune ptr portiere ...ceva de genul sa se poate deschide mai usor usila in cazul unui accident -oprirea motorului si a alimentarii la orice mic accident.. ++++++multe altele ... loganu e logan si mertanu e mertan. de-aia un mertan costa cit o parcare de loganuri (mare) Stai tu calm ca poate peste 20 ani nici nu va mai exista Logan!!Asta in ritmul in care Dacia schimba denumirile masinilor!!! |
#12
Publicat: 25 octombrie 2005 - 01:44
Cind o sa aibe 50% din masini sisteme de vedere nocturna o sa se "orbeasca" intre ele cu farurile infra-rosu. Deocamdata cum au decit S si cadillac, poti sa vezi ceva cu acest sistem. E foarte util in republica bananiera romana unde circula carute neiluminate si sint betivi culcati in mijlocul drumului.
Mie personal cel mai util mi-ar fi un radar sa imi bipaie daca vreu sa depasesc si am pe cineva care deja ma depaseste. De abia astept sa vad pe viitorii romani posesori de s-uri cum invata nemteste ca sa intre prin meniuri sa isi regleze dezaburirea parbrizului sau alte chestii simple. O sa mearga ca deobicei cu parbrizul aburit si geamurile laterale lasate, ca nici acum nu stiu sa porneasca ventilatorul de climatizare. |
#13
Publicat: 31 octombrie 2005 - 17:35
pe mine ma incanta ca tunerii Mercedes vor avea material de lucru. Deja brabus s-a pus pe treaba si a scos
modelul S V12S Biturbo ce dezvolta 730 cp. Quote The BRABUS S V12 S Biturbo engine develops 730 hp / 537 kW at 5,100 rpm. The peak torque of 1,320 Nm is limited electronically to 1,100 Nm and is available from a low 2,100 rpm. Without sacrificing smoothness it transforms the luxury sedan into a serious challenger for the world's fastest sports cars: 0 – 100 km/h in 4.0 seconds, 200 km/h after just 11.9 seconds and a top speed of electronically limited 340 km/h make the sedan with BRABUS S V12 S Biturbo displacement engine a unique driving experience. Power is transferred to the rear wheels via a modified five-speed automatic transmission. The optionally available BRABUS locking differential optimizes traction. All BRABUS drivetrain components are operated with ARAL high-performance lubricants. brabuss06_01.jpg 92,15K 191 download-uri brabuss06_02.jpg 80,66K 161 download-uri |
#14
Publicat: 31 octombrie 2005 - 17:42
acusila, on Oct 31 2005, 17:35, said: pe mine ma incanta ca tunerii Mercedes vor avea material de lucru. Deja brabus s-a pus pe treaba si a scos modelul S V12S Biturbo ce dezvolta 730 cp. attachment attachment German muscle!!! |
#17
Publicat: 11 noiembrie 2005 - 00:12
a aparut si varianta tunata de carllson numita CK50. Superb tuning. Detalii aici
Quote Those aftermarket technologists from way down by the River Saar, Carlsson, will unveil their newest Mercedes tuning job, the CK50, based on the 2006 S-Class, at the Essen motor show next month. On the performance side, the relatively mild engine kit boosts horsepower of the stock 5.5-liter V8 to 429 US (435 metric) and 443 ft.-lbs of torque, from 382hp and 391 ft-lbs. In the jewelry department, a tasteful set of skirts and spoilers (I think we’ve been to that bar) and the company’s new 3/11 ultra-light wheels make up the outside adornments, while the interior can be done up in Alcantara and leather if Mr. Moneybags desires. s_ck50_1280_03a.jpg 92,56K 92 download-uri s_ck50_1280_02a.jpg 93,95K 107 download-uri s_ck50_1280_01a.jpg 95,51K 122 download-uri s_ck50_1280_04a.jpg 126,53K 103 download-uri Editat de romaximusro, 11 noiembrie 2005 - 00:15. |
#18
Publicat: 14 noiembrie 2005 - 04:13
inca 2 imagini
15606_1131705269078.jpg 38,53K 139 download-uri 15606_1131705468740.jpg 49,65K 241 download-uri |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi