Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#4051
Posted 28 December 2014 - 12:42
Multumesc pentru urari si pentru sfaturi .
Desi este criticat net'ul , ma face sa fiu si eu membrul mai mic, in familia Taietorilor de lemne . Revenind , ma deranjaza ,uleiul scurs care murdareste scula nu risipa in sine . Dar nu obisnuiesc sa o las aiurea la relanti si sa pompeze ulei pe langa . Aaa si totusi cum se poate scoate melcul pentru a schimba semering-ul ? Edited by Bingo, 28 December 2014 - 12:49. |
#4052
Posted 28 December 2014 - 14:00
Asta se intampla la toate casele. Pe sina trebuie sa mai ramana ceva ulei care o parte o sa se scurga dupa oprire.
|
#4053
Posted 28 December 2014 - 23:14
Pentru ca nu am studiat existenta unor solutii diferite pentru ca ungerea sa se produca non stop sau doar cand turezi si pentru ca ma confrunt cu o oarecare problema intreb:
Exista drujbe care dau ulei pe lama doar cand se invarte lantul si altele care dau non-stop? Daca da, e posibil ca al doilea tip sa aiba pierderi de ulei chiar si in repaos, cand drujba sta in magazie? Eu am doua probleme: 1. pica ulei din drujba si trebuie sa o depozitez cumva cu ambreiajul in sus sa nu mai pice. 2. consuma uleiul putin mai repede decat benzina, drept urmare cand fac plinul pun doar 2/3 in rezervorul de benzina. Nu m-am uitat atent sa vad daca are reglaj de debit al uleiului. A, si problema 3. se tot deregleaza carburatorul, noroc ca acum am posibilitatea sa-l reglez cu surubelnita. |
#4054
Posted 30 December 2014 - 09:40
Ulei da (sau asa ar trebui) numai cind se invirte lantul. Cind este oprita e normal sa gasesti o pata de ulei sub ea deoarece lantul opreste ulei pe el care datorita fortei gravitationale cade.. Daca, dupa utilizare, cureti bine motoferastraul si stergi lama cu o cirpa nu vei avea acea scurgere de ulei. Referitor la consumul mare de ulei vs benzina vezi ca poti regla debitul. Dar totusi, despre ce motoferastrau vorbim?
|
#4055
Posted 30 December 2014 - 11:41
Ii zice Ruris Expert 350. Un model de acum vreo 3 ani, care imi pare mai bine facut decat modelul actual, dar tot o rabla ieftina se cheama. Poza aici: http://forum.softped...0#entry14328267
Uleiul curge constant, cred; zic asta pentru ca gasesc pata mare sub drujba daca o las cateva zile la orizontala. Ori are un buffer mai mare de cateva picaturi intre pompita si lama, ori pica din rezervor constant. Cand o las cu lama/ambreiajul in sus nu mai pica deloc. |
#4056
Posted 30 December 2014 - 11:57
Aceeasi problema la Stihl 211cbe, cauza un furtun de ulei ce face legatura intre rezervorul de ulei si pompa de ulei, solutia inlocuit furtunul. deci si la case mari exista probleme dupa cate am inteles este o problema de constructie a rezevorului si furtunului. Poate este o problema asemanatoare.
|
#4057
Posted 30 December 2014 - 13:47
til, on 30 decembrie 2014 - 11:41, said:
Ii zice Ruris Expert 350. Un model de acum vreo 3 ani, care imi pare mai bine facut decat modelul actual, dar tot o rabla ieftina se cheama. Poza aici: http://forum.softped...0#entry14328267 Uleiul curge constant, cred; zic asta pentru ca gasesc pata mare sub drujba daca o las cateva zile la orizontala. Ori are un buffer mai mare de cateva picaturi intre pompita si lama, ori pica din rezervor constant. Cand o las cu lama/ambreiajul in sus nu mai pica deloc. Debitul de ulei se regleaza iar cat priveste pata de ulei scoate lama , sterge bine drujba si dupa vezi daca mai curge. Daca tot cuge vezi sa nu ai un furtun fisurat . |
#4058
Posted 30 December 2014 - 16:55
Bun, deci am de cautat surubul de reglaj debit si furtunul buclucas.
|
#4059
Posted 30 December 2014 - 19:24
Salutare!
M-a lasat si pe mine scula.. de taiat lemne . Stihl 180, din 2007. Utilizata doar casnic, 3-4-5 carute de lemne/an. Defect: bobina de inductie, care costa.. 500 ron Am renuntat la ideea de reparatie, la pretul asta o sa iau una noua, de la alta firma! Intrebarea este doar una retorica: cum naiba sa coste o bobina 500 roni?!?!? daca (,) crapa motorul, as fi dat banii astia, in ideea ca o sa ma tina inca 7 ani, dar asa, am mai invatat o lectie legata de lucrurile de ,,firma" .. Un an mai bun va doresc tuturor! |
#4060
Posted 30 December 2014 - 19:31
Til problema ta o am si eu la chinezoaica mea......si ca sa rezolvi problema e simplu sunt doua variante )
Golesti rez de ulei sau inchizi debitul Eu asa fac........ |
|
#4061
Posted 30 December 2014 - 19:54
richi_e, on 30 decembrie 2014 - 19:24, said:
Salutare! M-a lasat si pe mine scula.. de taiat lemne . Stihl 180, din 2007. Utilizata doar casnic, 3-4-5 carute de lemne/an. Defect: bobina de inductie, care costa.. 500 ron Am renuntat la ideea de reparatie, la pretul asta o sa iau una noua, de la alta firma! Intrebarea este doar una retorica: cum naiba sa coste o bobina 500 roni?!?!? daca (,) crapa motorul, as fi dat banii astia, in ideea ca o sa ma tina inca 7 ani, dar asa, am mai invatat o lectie legata de lucrurile de ,,firma" .. Un an mai bun va doresc tuturor! poti rezolva aprinderea si cu 20-30 lei daca chiar vrei, dar se pare ca vrei neaparat o rapciuga noua PS mai intai verifica butonul si cablurile sa nu fie de acolo buba. |
#4062
Posted 30 December 2014 - 21:21
mettre, on 30 decembrie 2014 - 19:31, said:
Til problema ta o am si eu la chinezoaica mea......si ca sa rezolvi problema e simplu sunt doua variante ) Golesti rez de ulei sau inchizi debitul Eu asa fac........ Richi, trebuie sa fie solutii mai simple. Nu exista bobine compatibile? |
#4063
Posted 30 December 2014 - 22:16
#4064
Posted 31 December 2014 - 07:19
Aprinderi compatibile Sthil 180
http://www.piese-dru...HL-MS-181---211 http://www.piese-dru..._MS_171_181_211 |
#4065
Posted 31 December 2014 - 08:50
Toate drujbele , ca sunt de firma sau nu dau ulei si cand se invarte lantul si cand sunt la relanti . De cele de firma pot spune ca dau foarte putin la relanti . Sunt totusi sunt unele modele din gama profi de la firme cu nume care nu dau ulei decat daca se invarte lantul . Dar nu e o tragedie deloc ca da ceva ulei si la relanti . Problema e sa nu ti se goleasca rezervorul stand scula pe raft ,,dar asta nu se intampla la drujbele de firma ...poate doar pe la cele no name ,gen ruris , straus , betowen etc . Colegul Til a avut ghinion cu aprinderea de la sthil 180 . Chiar daca e scula hobby ,totusi nu cad aprinderile asa usor ,,,ghinion . Ascultal pe Dolmarfan si ia o aprindere chinezeasca , chiar si una pe an . Aprinderea de la sthil e nesimtit de mare ca pret ,,,nici aprinderea la al meu husky 365 sp nu costa decat vreo 400 lei . Dar e stiut ca sthil sunt cam nesimtiti din toate punctele de vedere fara a avea scule mai bune ca alte cateva firme de top . Asta e . La multi ani tuturor si Doamne ajuta in noul an .
|
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users