Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Digi Mobil - Serviciu USSD
Ultima postare: oct 08 2015 06:40, Inițiat de
Ciubex
, nov 08 2010 23:55
·
0
#19
Publicat: 17 februarie 2014 - 21:18
atahi, on 15 februarie 2014 - 15:11, said:
Salut, noutate de la Digi pentru abonamente. "Acum poti trece la noile abonamente de telefonie mobila printr-o simpla comanda telefonica! Economisesti timp! Tasteaza *111# si urmareste pasii comenzii" 0314004414 Salut! Intrebare: Trecerea la noile abonamente... prin simpla comanda telefonica, va aduce si o noua prelungire de contract de 12 sau 24 luni? Eu stiu ca cei ce au fost la sedile RDS pt. a trece la noile abonamente Optim au semnat un nou contract! |
#21
Publicat: 18 martie 2014 - 16:14
A revenit serviciu, insa pe partea de date "consum Internet", nu merge
Oricum, cred ca tot in teste e, pentru ca "oficial" nu am gasit nimic. Numarul pentru USSD, e tot *110# Insa pentru moment Cost controlul, ramane la varianta prin SMS, la numarul 700 pentru abonamentele persoanelor fizice. Din joaca, am "descoperit" ca exista ceva meniul la *117#, la cum arata, probabil ca nu va fi mult timp disponibil, pana se prind ca au fost "descoperiti si deconspirati" PS: Rog ca un moderator sa mute topicul pe Aria: Digi Mobil Fișiere atașateEditat de Ciubex, 18 martie 2014 - 16:21. |
#27
Publicat: 09 aprilie 2014 - 09:44
SMS-urile la 700 costa, parca pretul unui SMS in retea e 1 cent / mesaj.
Dar daca ai abonament la care apelurile si SMS-urile in retea sunt gratuite, atunci nu mai platesti nimic. Eu nu am platit nimic pentru DigiMobil Smart si DigiMobil Optim. Am platit doar la DigiMobil Share, cel de 0 lei / luna. |
#32
Publicat: 12 aprilie 2014 - 16:15
Deocamdata acest serviciu e in teste, nu a fost anuntat/lansat oficial. Desigur, ar fi ideal sa uneasca cost convorbiri si consum internet intr-un singur serviciu, asemanator cu mesajul la 700.
Sper intr-un final sa lanseze serviciul, nu as vrea sa dispara. Mi se pare mai convenabila apelarea unui numar decat trimiterea unui mesaj. Editat de deathnite, 12 aprilie 2014 - 16:26. |
#36
Publicat: 12 aprilie 2014 - 21:21
alexa32, on 12 aprilie 2014 - 14:50, said:
Adica n-ai cost suplimentar fata de abonament. Nu, nu ai înțeles. Mesajul de răspuns pe care-l primesc eu, este cel de pe platforma prepaid, deși eu sunt pe postpaid. "Creditul dvs este de 0.00 euro. Mulțumim!" Nici prin absurd să zicem că apare așa în loc de "cost suplimentar", pentru că nu am 0.00 euro cost în plus față de abonament, ci cu câțiva cenți mai mult. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi