Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Ford Focus - MK3
Ultima postare: iun 04 2011 10:39, Inițiat de
cornel001
, ian 11 2010 11:32
·
0
#1
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 11:32
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/thy399HeVjI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Pozne: http://www.autoevolu...oute-15262.html [ http://www.autoevolution.com/images/news/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-15262_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.autoevolution.com/images/news/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-15262_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-medium_20.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-medium_6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Motorizarile nu sunt inca oficial definitivate - in sensul de comunicate - insa se pare ca vor fi toate turbo, s-a tot speculat de 1.0 T 90-110 CP insa s-ar putea sa fie 1.2T si cred ca e mai potrivit decat 1.0T cel putin pt focus, de asemenea 1.6T de 150 si/sau 170/180 CP, 2.0T de 200-230-250CP. La diesel 1.6 de pana in 130-140 CP, si 2.0 de 170 si chiar 200 CP (asta din urma biturbo?). De asemenea cutia Powershift (un fel de DSG) va fi mult mai disponibila in gama de motorizari. Va fi si o varianta electrica, insa se pare destul de limitata ca lot. Editat de cornel001, 11 ianuarie 2010 - 11:34. |
#5
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 11:58
Urat rau spatele la Hatch. In rest e foarte promitator. E o Fiesta putin mai mare.
Detalii tehnice (lungime, greutate etc) nu au aparut? Later edit: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XWlX7_HCmy8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] un fimultet de la lansare. Editat de batman, 11 ianuarie 2010 - 12:07. |
#6
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 12:21
inca n-am detalii tehnice, exceptand niste chestii care par mai interesante, revin putin mai incolo.
ma uitam la niste comentarii din afara, se pare ca americanii au orgasm cand l-au vazut, pt noi europenii nu e cine stie ce dar saracii de ei de cand saliveaza dupa design european PS ala e filmuletul pe care l-am pus in primul post. insa uite altul , la lucru unde se simt cel mai bine (cel putin predecesorii sai) : pe viraje [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QvHj-vfg0rs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de cornel001, 11 ianuarie 2010 - 12:24. |
#7
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 14:07
cornel001, on 11th January 2010, 12:21, said: ... ma uitam la niste comentarii din afara, se pare ca americanii au orgasm cand l-au vazut, pt noi europenii nu e cine stie ce dar saracii de ei de cand saliveaza dupa design european ... Probabil s-au saturat si ei de cutiile alea da paine cu roti. Masina e frumoasa, interiorul, seamana cu cel de la Fiesta, motoarele sunt interesante, dar asteptam sa o anunte oficial sa vedem ce ramane si ce nu. Grila fata nu ma atrage, seamana cu una de masina low-cost, in rest e mai "fluida" decat actualul Focus. |
#9
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 15:13
cf autoblog.com, a scazut cam 1 inch inaltimea, a crescut ceva mai putin de 1 inch latimea, si lungimea si greutatea cica la fel. desi la greutate e cam variabil.
de remarcat ca, cf specificatii oficiale, masina era deja destul de lata pt clasa compacta, poate cea mai lata din clasa. Editat de cornel001, 11 ianuarie 2010 - 15:13. |
#10
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 15:21
din cate am citit cel mai bine sta la capitolul gadget ...control vocal al comenzilor, sistem semi-automat pentru parcarea laterală,camera pt vederea inapoi si un nou sistem "MyFord"(sistem avansat de asistenta a soferului) . Abia astept sa vad medelul pe viu.
|
|
#12
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 15:25
RoX93, on 11th January 2010, 15:21, said: din cate am citit cel mai bine sta la capitolul gadget ...control vocal al comenzilor, sistem semi-automat pentru parcarea laterală,camera pt vederea inapoi si un nou sistem "MyFord"(sistem avansat de asistenta a soferului) . Abia astept sa vad medelul pe viu. Mare lucru nu face MyFord, au discutat despre el, pe engadget, sistemele celalte vor fi optionale cu preturi piperate. Sistemul semi-automat de parcare a fost implementat de Toyota & Lexus si Volkswagen, pe anumite modele, este ideal, dar la cat costa te lasi pagubas. |
#13
Publicat: 11 ianuarie 2010 - 15:53
La modul subiectiv:
Uratica. De fapt urata. Daca focusul vechi era mai masculin, mai angular, mai violent, asta nou arata ca o Kia proCee'd. L-au rotunjit prea mult. Era mai demult un topic cu un posibil MK3 in care arata mult mult mai bine. Singurul lucru fain mi se pare interiorul. Editat de Rapier, 11 ianuarie 2010 - 15:53. |
#17
Publicat: 12 ianuarie 2010 - 13:15
Parerea mea... Sedanul e dragutz din anumite unghiuri, dar, intr-adevar, spatele e cam Fluence. Hatch-ul e foarte urit in spate. Fata la ambele e asa si-asa. Bordul mi se pare ok, nu stiu ce vedeti asa incarcat. Adica e relativ incarcat, dar astea sint comenzile din ziua de azi.
Asta e parerea formata din masina high-end din poze. Sa vedem in realitate... Oricum, pe mine cel mai mult ma intereseaza motorizarile. Ford are nevoie disperata de niste benzinare noi turbo, Euro 5. Au goluri foarte mari in motorizarile pe benzina. Sint curios si la diesel daca baga ceva nou sau ramin cu 1,6 PSA in 2 variante de putere si cu 2 litri, tot PSA. Banuiesc ca la 1,8-ul lor vechi o sa renunte, ca nu cred ca au sanse sa-l faca Euro 5. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi