Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Noul Ford Focus - MK3

- - - - -
  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#1
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/thy399HeVjI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pozne:

http://www.autoevolu...oute-15262.html

[ http://www.autoevolution.com/images/news/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-15262_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.autoevolution.com/images/news/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-15262_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-medium_20.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/naias-2011-ford-focus-ev-version-on-route-medium_6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Motorizarile nu sunt inca oficial definitivate - in sensul de comunicate - insa se pare ca vor fi toate turbo, s-a tot speculat de 1.0 T 90-110 CP insa s-ar putea sa fie 1.2T si cred ca e mai potrivit decat 1.0T cel putin pt focus, de asemenea 1.6T de 150 si/sau 170/180 CP, 2.0T de 200-230-250CP. La diesel 1.6 de pana in 130-140 CP, si 2.0 de 170 si chiar 200 CP (asta din urma biturbo?). De asemenea cutia Powershift (un fel de DSG) va fi mult mai disponibila in gama de motorizari.

Va fi si o varianta electrica, insa se pare destul de limitata ca lot.

Edited by cornel001, 11 January 2010 - 11:34.


#2
Marius995

Marius995

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 542
  • Înscris: 15.11.2009
Arata super , mai ales interioarul este foarte sport .

#3
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Bordul cam "lung" si cel putin din spate arata ca un Renault Fluence, in rest misto masina!

#4
HLG

HLG

    Like a baws!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,100
  • Înscris: 08.07.2007
Hatchback-ul din lateral arata a Fiesta iar berlina arata a Mondeo din laterala si Renault Fluence din spate.
Interiorul arata bine, overall este o masina reusita.

#5
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
Urat rau spatele la Hatch. In rest e foarte promitator. E o Fiesta putin mai mare.
Detalii tehnice (lungime, greutate etc) nu au aparut?

Later edit: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XWlX7_HCmy8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
un fimultet de la lansare.

Edited by batman, 11 January 2010 - 12:07.


#6
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
inca n-am detalii tehnice, exceptand niste chestii care par mai interesante, revin putin mai incolo.
ma uitam la niste comentarii din afara, se pare ca americanii au orgasm cand l-au vazut, pt noi europenii nu e cine stie ce dar saracii de ei de cand saliveaza dupa design european :P

PS ala e filmuletul pe care l-am pus in primul post.

insa uite altul , la lucru unde se simt cel mai bine (cel putin predecesorii sai) : pe viraje
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QvHj-vfg0rs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by cornel001, 11 January 2010 - 12:24.


#7
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

 cornel001, on 11th January 2010, 12:21, said:

...
ma uitam la niste comentarii din afara, se pare ca americanii au orgasm cand l-au vazut, pt noi europenii nu e cine stie ce dar saracii de ei de cand saliveaza dupa design european :P
...

Probabil s-au saturat si ei de cutiile alea da paine cu roti.

Masina e frumoasa, interiorul, seamana cu cel de la Fiesta, motoarele sunt interesante, dar asteptam sa o anunte oficial sa vedem ce ramane si ce nu.
Grila fata nu ma atrage, seamana cu una de masina low-cost, in rest e mai "fluida" decat actualul Focus.

#8
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
imi place masina, mai ales interiorul. Astept sa o vad live, mai ales spatele. Motorul ala de 1 litru, chiar si turbo, nu stiu cat de eficient va fi, ca daca se pastreaza trendul actual, masina probabil a mai crescut in dimensiuni.

#9
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
cf autoblog.com, a scazut cam 1 inch inaltimea, a crescut ceva mai putin de 1 inch latimea, si lungimea si greutatea cica la fel. desi la greutate e cam variabil.
de remarcat ca, cf specificatii oficiale, masina era deja destul de lata pt clasa compacta, poate cea mai lata din clasa.

Edited by cornel001, 11 January 2010 - 15:13.


#10
RoX93

RoX93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 16.12.2009
din cate am citit cel mai bine sta la capitolul gadget ...control vocal al comenzilor, sistem semi-automat pentru parcarea laterală,camera pt vederea inapoi si un nou sistem "MyFord"(sistem avansat de asistenta a soferului) . Abia astept sa vad medelul pe viu.

#11
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
@cornel001: nu credeam sa spun asa ceva, dar masina camuflata arata mai bine decat in pozele de prezentare. Probabil in realitate arata mai bine de atat. Daca si motorizarile sunt la nivel inalt (consum vs performante) probabil va fi un best buy in clasa.

#12
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

 RoX93, on 11th January 2010, 15:21, said:

din cate am citit cel mai bine sta la capitolul gadget ...control vocal al comenzilor, sistem semi-automat pentru parcarea laterală,camera pt vederea inapoi si un nou sistem "MyFord"(sistem avansat de asistenta a soferului) . Abia astept sa vad medelul pe viu.

Mare lucru nu face MyFord, au discutat despre el, pe engadget, sistemele celalte vor fi optionale cu preturi piperate.

Sistemul semi-automat de parcare a fost implementat de Toyota & Lexus si Volkswagen, pe anumite modele, este ideal, dar la cat costa te lasi pagubas.

#13
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006
La modul subiectiv:
Uratica. De fapt urata. Daca focusul vechi era mai masculin, mai angular, mai violent, asta nou arata ca o Kia proCee'd. L-au rotunjit prea mult. Era mai demult un topic cu un posibil MK3 in care arata mult mult mai bine.
Singurul lucru fain mi se pare interiorul.

Edited by Rapier, 11 January 2010 - 15:53.


#14
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
La dracu' cu interiorul ala. Ori gandesc eu prea batraneste, dar mi se pare demn de copiii amatori de NFS. Si stopurile alea de la hatch... man, that's too much for me. :)

#15
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
misto masina, dar cam mult plastic la interior si lucios.

#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Mult prea incarcata la interior, cel putin pentru gustul meu. Parca e o sorcova.

#17
Tomkaten

Tomkaten

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 27.06.2006
Parerea mea... Sedanul e dragutz din anumite unghiuri, dar, intr-adevar, spatele e cam Fluence. Hatch-ul e foarte urit in spate. Fata la ambele e asa si-asa. Bordul mi se pare ok, nu stiu ce vedeti asa incarcat. Adica e relativ incarcat, dar astea sint comenzile din ziua de azi.

Asta e parerea formata din masina high-end din poze. Sa vedem in realitate...

Oricum, pe mine cel mai mult ma intereseaza motorizarile. Ford are nevoie disperata de niste benzinare noi turbo, Euro 5. Au goluri foarte mari in motorizarile pe benzina. Sint curios si la diesel daca baga ceva nou sau ramin cu 1,6 PSA in 2 variante de putere si cu 2 litri, tot PSA. Banuiesc ca la 1,8-ul lor vechi o sa renunte, ca nu cred ca au sanse sa-l faca Euro 5.

#18
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Pot sa zic ca inca nu m-am hotarit daca imi place sau nu   :D ?

Sunt si lucruri care imi plac si care nu imi plac, trebuie sa vad masina live ca sa ma hotarasc  :rolleyes: !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate