Extraoptiuni cartela Cosmote
Ultima postare: sep 20 2015 15:07, Inițiat de
csachiri
, feb 24 2009 11:55
·
0
#2488
Publicat: 27 martie 2015 - 16:07
Cartela mea este mai veche, dar nu am primit niciun mesaj legat de acest bonus. Cartela se afla in perioada de valabilitate si nu am nicio extraoptiune activa pe moment.
Cum se pot verifica aceste resurse? La *134# si *134*10# nu apar... Editat de _-_, 27 martie 2015 - 16:07. |
#2489
Publicat: 27 martie 2015 - 16:17
Cartela este a mamei mele, nu are vreo extraopțiune activă dar e în perioada de grație. Minutele și sms-urile primite ca bonus aniversar îi apar la *134*10#. Astăzi a primit sms-ul acesta
uploadfromtaptalk1427465821858.png 160,31K 16 download-uri |
#2492
Publicat: 27 martie 2015 - 16:43
Vechimea unui numar stiu ca se calculeaza din momentul activarii numarului pe cartela sau al activarii pentru prima oara a numarului pe abonament sau al migrarii de la abonament la cartela ori invers. Trecerea la cartela a fost efectuata cu mai mult sau cu mai putin de 3 ani in urma (daca iti mai amintesti)?
(Sunt curios daca nu cumva au acordat, totusi, bonusul inainte de implinirea a 3 ani pe cartela.) Editat de _-_, 27 martie 2015 - 16:46. |
#2496
Publicat: 27 martie 2015 - 16:50
#2497
Publicat: 27 martie 2015 - 16:53
Nu. Eram doar curios...
Daca primeam si eu minutele, atunci sunam pe cineva care imi cunoaste doar numarul respectiv si care nu raspunde decat la numere din agenda. Momentan nu mai am minute disponibile pe aceasta cartela. Am deschis un abonament nou cu alt numar (in alta retea). Editat de _-_, 27 martie 2015 - 16:54. |
#2500
Publicat: 28 martie 2015 - 13:07
#2502
Publicat: 28 martie 2015 - 14:08
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi