Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Starcraft II
Ultima postare: ian 28 2012 12:34, Inițiat de
SeMeSeu
, mai 19 2007 11:07
·
0
#20
Publicat: 23 mai 2007 - 22:07
Starcraft 1 este intradevar foarte echilibrat, si nu cred ca nu va fi asa si in Starcraft 2. Daca nu de la v1.0, va fi de la 1.x.x
Ce mi-a placut iar foarte mult a fost muzica ce rula in timpul bataliei de la sfarsitul demo-ului dintre Protos si Terran. Absolut magnifica Am toata increderea ca BLIZZARD nu va dezamagi pe nimeni. Doar sunt BLIZZARD |
#21
Publicat: 23 mai 2007 - 22:18
Nenea Zap, on May 22 2007, 10:12, said: Daca va avea [ si trebuie sa aiba :) ] video options sa dai disable la shadere ar trebui sa ti mearga pe un low. I hope so...........upgrade cu rami si placa video nu pre are rost sa fac, si nu planuiesc sa-mi cumpar un calculator in curand. Intradevar, nu am ce sa ma plang la BLIZZARD, ce jocuri am jucat(mult si cu obsesie) Starcraft, Diablo 2 si Warcraft 3 Warcraft 3 a evoluat in World of Warcraft (si nu am cum sa ma joc pt ca nu am internet calumea) Starcraft 2 si Diablo 3 sunt asteptate (numai sa mearga pe configuratii slabe ca a mea) de ceva anisori Editat de raduni131, 23 mai 2007 - 22:32. |
#22
Publicat: 24 mai 2007 - 00:04
sunt curios cat psi este in total la unitati...am vazut din demo play ca este peste 140...si ce unitati invizibile sunt in joc...si daca mai sunt doctorite ...si as vrea sa vad daca unitatile de la zerg vorbesc ceva ...tare mult imi mai plac replicile de la unitati cand le stresezi cu prea multe clik-uri
Editat de BlueSoul, 24 mai 2007 - 00:07. |
#23
Publicat: 24 mai 2007 - 14:20
http://starcraft.wik...ki/StarCraft_II
O pagina wiki pt starcraftII cu toate informatiile la zi. Protosii par de pe acum dati dracului cu ai lor Mothership si piloni mobili. |
#24
Publicat: 24 mai 2007 - 18:53
Din cate am inteles n-o sa aiba eroi, trolli si alte chestii de genul asta
Ar fi cazul sa mai scoata cineva un joc de strategie, in ultima vreme doar Company of heroes a meritat, restul gen Age of imperius III si Tiberium Wars au fost mai slabe ca predecesorii lor. |
#25
Publicat: 27 mai 2007 - 13:53
Imi e greu sa cred ca il vor face la fel de echilibrat ca SC I . e mult mai complex SC II si cu cat complexitatea creste cu atat e mai greu de echilibrat . SC I e perfect dpdv al raselor ... chiar nu cred ca se poate mai bine ... era pur si simplu o chestie de gust ce rasa alegeai .
|
#29
Publicat: 03 iunie 2007 - 20:03
sa stiti ca rasele totusi nu sunt echilibrate si asta mai ales la inceput si mai ales cand joci pe timp
la protos construiesti imediat,la teran dureaza ceva si sa nu mai zic la zerg ca pierzi toata unitatea astea in timp ce unitatea de la protos poate lucra in continuare...am zis valabil cand joci pe timp...in rest din scoala generala si pana la facultate nu m-am lasat de starcraft asa ca starcraft 2 esti binevenit! |
#30
Publicat: 04 iunie 2007 - 02:26
Legat de S1 mi s-a parut cel mai greu de jucat cu terranii, prea multe chesti speciale si vraji...numai computerul le controla foarte bine. Daca te pricepeai sa le controlezi erai tare, dar parca tot protosull rula, numai prin faptul ca era foarte simplu de jucat cu el. Iar zergul era bun doar de rush...dupa, pierdea din putere...
Oricum Starcraft 2 arata superb, efectele grafice de genul asta nu existau in W3 deci e clar o imbunatatire. Tare mothershipul si probabil ca au scos bateriile de la protosi ca altfel era imposibil sa distrugi un mothership. (frumos cum se opreau rachetele si picau jos, nu? ). Viitorul suna bine. |
#31
Publicat: 04 iunie 2007 - 03:20
radiohead, on Jun 3 2007, 11:03, said: sa stiti ca rasele totusi nu sunt echilibrate si asta mai ales la inceput si mai ales cand joci pe timp la protos construiesti imediat,la teran dureaza ceva si sa nu mai zic la zerg ca pierzi toata unitatea astea in timp ce unitatea de la protos poate lucra in continuare...am zis valabil cand joci pe timp.. Evident pentru diverse stagii ale jocului unele rase sunt mai avantajate ca altele. De exemplu pentru incepatori protosul este foarte tare, pentru ca "construiesti imediat", canoanele trag si in aer, au dark archons, si carierele sunt imbatabile Evident constructiile se fac simultan si echivalent daca cunosti build-orderul de start pentru fiecare rasa (si strategie particulara). |
#32
Publicat: 05 iunie 2007 - 22:28
Toate rasele, pe cat de diverse, sunt inredibil de echilibrate. Asta e cel mai uimotor lucru la sc1.
Va dati seama ce fenomen este (a fost) sc1. Jucatori care parca si-au dedicat viata jocului, ca sa ajunga cei mai buni. Am vazut replayuri cu jucatori cu apm (actions per minute) >> 400. Te sochezi ce vezi acolo, 400 apm adica 7-8 actiuni pe secunda, pe durata intregului joc ! fiecare gandita si in relatie cu urmatoarea. Eu am incercat odata sa clickai aiurea pe unitati cat de repede pot da nu am ajuns nici la 300 . Sunt jucatori care castiga zeci de mii de euro din contracte de publicitate (traiesc din starcraft ). Va dati seama cum se simt ei acuma ? Oricum, va fi un joc superr, conceperea cica a inceput imediat dupa lansarea war3, adica din 2003 ! Uimitor ca au tinut totul la nivel de zvonuri pana acuma. Va fi super ca doar e un joc Blizzard |
#35
Publicat: 06 august 2007 - 11:53
Au scos content nou pentru terran. Ati vazut vikingu? Cred ca s-au inspirat din Transformers . Atata tot ca mi se pare putin cam butucanos, goliathu era parca mai bine desenat, mai subtirel asa. Oricum arata bine, cad pana si cartusele din gatling cand trage.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi