Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Starcraft II

- - - - -
  • Please log in to reply
546 replies to this topic

#19
irutehe

irutehe

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.04.2007
Si eu asteptam de mult SC2 si sunt bucuros ca apare. Dar grafica invechita(proabil engine-ul de Warcarft 3) este mult prea depasita pentru ce apare acum. Sper totusi sa fie interesanta povestea ca si in primul.

#20
Blitzkrieg

Blitzkrieg

    SIR

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,050
  • Înscris: 13.02.2005
Starcraft 1 este intradevar foarte echilibrat, si nu cred ca nu va fi asa si in Starcraft 2. Daca nu de la v1.0, va fi de la 1.x.x
Ce mi-a placut iar foarte mult a fost muzica ce rula in timpul bataliei de la sfarsitul demo-ului dintre Protos si Terran. Absolut magnifica
Am toata increderea ca BLIZZARD nu va dezamagi pe nimeni. Doar sunt BLIZZARD  :kisstogether:

#21
raduni131

raduni131

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 13.08.2006

View PostNenea Zap, on May 22 2007, 10:12, said:

Daca va avea [ si trebuie sa aiba :) ] video options sa dai disable la shadere ar trebui sa ti mearga pe un low.


I hope so...........upgrade cu rami si placa video nu pre are rost sa fac, si nu planuiesc sa-mi cumpar un calculator in curand.

Intradevar, nu am ce sa ma plang la BLIZZARD, ce jocuri am jucat(mult si cu obsesie) Starcraft, Diablo 2 si Warcraft 3

Warcraft 3 a evoluat in World of Warcraft (si nu am cum sa ma joc pt ca nu am internet calumea)
Starcraft 2 si Diablo 3 sunt asteptate  (numai sa mearga pe configuratii slabe ca a mea) de ceva anisori

Edited by raduni131, 23 May 2007 - 22:32.


#22
BlueSoul

BlueSoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,077
  • Înscris: 18.06.2006
sunt curios cat psi este in total la unitati...am vazut din demo play ca este peste 140...si ce unitati invizibile sunt in joc...si daca mai sunt doctorite  :D ...si as vrea sa vad daca unitatile de la zerg vorbesc ceva  :rolleyes: ...tare mult imi mai plac replicile de la unitati cand le stresezi cu prea multe clik-uri  :P

Edited by BlueSoul, 24 May 2007 - 00:07.


#23
illidan

illidan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 18.10.2004
http://starcraft.wik...ki/StarCraft_II

O pagina wiki pt starcraftII cu toate informatiile la zi.
Protosii par de pe acum dati dracului cu ai lor Mothership si piloni mobili.

#24
Lemmy

Lemmy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 03.05.2004
Din cate am inteles n-o sa aiba eroi, trolli si alte chestii de genul asta :)

Ar fi cazul sa mai scoata cineva un joc de strategie, in ultima vreme doar Company of heroes a meritat, restul gen Age of imperius III si Tiberium Wars au fost mai slabe ca predecesorii lor.

#25
Lup

Lup

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 923
  • Înscris: 11.05.2004
Imi e greu sa cred ca il vor face la fel de echilibrat ca SC I . e mult mai complex SC II si cu cat complexitatea creste cu atat e mai greu de echilibrat . SC I e perfect dpdv al raselor ... chiar nu cred ca se poate mai bine ... era pur si simplu o chestie de gust ce rasa alegeai .

#26
Blitzkrieg

Blitzkrieg

    SIR

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,050
  • Înscris: 13.02.2005
mie nu mi se pare ca e mult mai complex . sunt cateva unitati diferite si alte cateva mici noutati, dar nivelul de complexitate e la fel. E o chestiune de obisnuita.

#27
woulfy

woulfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 11.12.2003
Eu zic ca nu are cum sa fie mai bun decat s1, pt ca pur si simplu s1 a fost prea bun. Pana si bug-urile parca erau super reusite :D

#28
Blitzkrieg

Blitzkrieg

    SIR

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,050
  • Înscris: 13.02.2005
astea sunt deja idei preconcepute. o sa vedem. eu am incredere in BLIZZARD

#29
radiohead

radiohead

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.05.2007
sa stiti ca rasele totusi nu sunt echilibrate si asta mai ales la inceput si mai ales cand joci pe timp
la protos construiesti imediat,la teran dureaza ceva si sa nu mai zic la zerg ca pierzi toata unitatea astea in timp ce unitatea de la protos poate lucra in continuare...am zis valabil cand joci pe timp...in rest din scoala generala si pana la facultate nu m-am lasat de starcraft asa ca starcraft 2 esti binevenit!

#30
raz_md

raz_md

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 27.09.2006
Legat de S1 mi s-a parut cel mai greu de jucat cu terranii, prea multe chesti speciale si vraji...numai computerul le controla foarte bine. :lol: Daca te pricepeai sa le controlezi erai tare, dar parca tot protosull rula, numai prin faptul ca era foarte simplu de jucat cu el. Iar zergul era bun doar de rush...dupa, pierdea din putere...

Oricum Starcraft 2 arata superb, efectele grafice de genul asta nu existau in W3 deci e clar o imbunatatire. Tare mothershipul si probabil ca au scos bateriile de la protosi ca altfel era imposibil sa distrugi un mothership. :lol: (frumos cum se opreau rachetele si picau jos, nu? ;) ). Viitorul suna bine. :)

#31
Valentine

Valentine

    Un Mosotti mai serios.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,279
  • Înscris: 30.11.2003

View Postradiohead, on Jun 3 2007, 11:03, said:

sa stiti ca rasele totusi nu sunt echilibrate si asta mai ales la inceput si mai ales cand joci pe timp
la protos construiesti imediat,la teran dureaza ceva si sa nu mai zic la zerg ca pierzi toata unitatea astea in timp ce unitatea de la protos poate lucra in continuare...am zis valabil cand joci pe timp..
Cum adica "cand joci pe timp"? E o prostie ceea ce spui tu. Rasele au fost facute foarte echilibrate si cand s-au descoperit vulnerabilitati sau strategii imbatabile cu o rasa s-au lansat patchuri (vezi patchurile care au schimbat costul la spaning pool de la 150->200 pentru o harta de 1-1 ladder, etc.). Eu am jucat numai pana la versiunea 1.10, dar am jucat foarte mult (si pe battlenet, si pe ladder-urile romanesti, si mai la toate concursurile din Bucuresti intre 1999-2000) si iti pot spune ca jocul a fost foarte foarte echilibrat (si este in continuare din ceea ce vad la replay-urile WCG de azi).

Evident pentru diverse stagii ale jocului unele rase sunt mai avantajate ca altele. De exemplu pentru incepatori protosul este foarte tare, pentru ca "construiesti imediat", canoanele trag si in aer, au dark archons, si carierele sunt imbatabile :) Evident constructiile se fac simultan si echivalent daca cunosti build-orderul de start pentru fiecare rasa (si strategie particulara).

#32
Raynor152

Raynor152

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 04.01.2007
Toate rasele, pe cat de diverse, sunt inredibil de echilibrate. Asta e cel mai uimotor lucru la sc1.

Va dati seama ce fenomen este (a fost) sc1. Jucatori care parca si-au dedicat viata jocului, ca sa ajunga cei mai buni. Am vazut replayuri cu jucatori cu apm (actions per minute) >> 400. Te sochezi ce vezi acolo, 400 apm adica 7-8 actiuni pe secunda, pe durata intregului joc ! fiecare gandita si in relatie cu urmatoarea. Eu am incercat odata sa clickai aiurea pe unitati cat de repede pot :P da nu am ajuns nici la 300 :(. Sunt jucatori care castiga zeci de mii de euro din contracte de publicitate (traiesc din starcraft :o ).   Va dati seama cum se simt ei acuma ? :roflmaofast:  :roflmaofast:  :roflmaofast:

Oricum, va fi un joc superr, conceperea cica a inceput imediat dupa lansarea war3, adica din 2003 ! Uimitor ca au tinut totul la nivel de zvonuri pana acuma. Va fi super ca doar e un joc Blizzard :first:

#33
Am3oo

Am3oo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.06.2007
demo la sf lui 2007, pt. a vedea reactia jucatorilor de starcraft I

#34
ImDrunk

ImDrunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 04.08.2006
:wub:  starcfrat rullz :) o fost primu joc pe care l-am jucat pe PC :wub: chiar nu credeam ca o sa apara starcraft 2 :) intreba un tip pe dc++ si asa m-am pus sa caut pe google si minune apare starcraft 2 :) problema ii ca nu am rabdare pana il scot astia de la blizzard :(

#35
Weaponspervert

Weaponspervert

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 19.01.2007
Au scos content nou pentru terran. Ati vazut vikingu? Cred ca s-au inspirat din Transformers  :P . Atata tot ca mi se pare putin cam butucanos, goliathu era parca mai bine desenat, mai subtirel asa. Oricum arata bine, cad pana si cartusele din gatling cand trage.

#36
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007
Am vazut si filmuletu....i-a linistit pe protosi la sfarsit cu 3 nucleare.Dupa care a venit zerg-ul si le-a tras-l la toti =))

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate