Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Jocuri virtuale extinse in realitate: brainstorming pentru Bucuresti
Ultima postare: apr 12 2004 19:09, Inițiat de
stilnox
, apr 04 2004 02:13
·
0
#1
Publicat: 04 aprilie 2004 - 02:13
E vorba de un joc oarecum popular in Japonia in care pionii lui sunt chiar jucatorii ce folosesc GPS-ul de pe telefoanele mobile ca sa se integreze harta jocului, de unde pot primi instructiuni.
http://www.thefeatur...0501&ref=775270 Acum, intrebarea e asa: cum va tenteaza sa facem si noi asa ceva aici? Of course, nu avem GPS, dar macar avem telefoane cu care putem comunica sincron (convorbire) sau asincron (SMS, MMS). Harta se poate simplifica luand repere (gen: Piata Univ este (0,0) sau punctul AB, Piata Romana este (-1,0) sau AA, etc) Acum vine marea intrebare: despre ce e jocul si cum se integreaza cu comandarea de pe web? Interested in some brainstorming? |
#4
Publicat: 04 aprilie 2004 - 11:08
M-am uitat peste articol si pare foarte interesant.
O idee ce as dezvolta-o eu peste acest joc este urmatoarea. 2 echipe formate din mai multi membrii. Fiecare om "impuscat" inseamna un punct in plus pentru echipa. A impusca = distanta minima dintre cei doi sa fie mai mica decat X (= 10) metri. Un fel de CS live :) |
#5
Publicat: 04 aprilie 2004 - 16:27
Din cauza arhitecturii frugale, nu cred ca putem face ceva care sa fie "real-time fight" (din cauza lipsei GPS) cat mai degraba ceva de gen token-based, mai comun cu board-games (gen Monopoly, adica) decat cu Counter-S.
Pe de alta parte dorim ca si "pionii" sa influenteze jocul prin skillul lor (deci nu numai sa primeasca indicatii de la centru prin SMS). Momentan sunt in "writer's block" in legatura cu ideea asta, nu stiu cum sa incepem game-designul :confused: |
#6
Publicat: 04 aprilie 2004 - 19:19
/me fredoneaza o piesa mai veche ... "vine politzia ... imi ia toata marfa ... ascund dolarii ... " :)
Connex Busola? ... asta ar putea ajuta. Nu stiu daca ai observat, dar aia din Japonia au aplicatii care ruleaza pe smartphone-uri ca sa poata juca acest joc. Hai sa itzi dau niste "free game design consulting". Fiecare echipa primeste o harta cu punctele in care trebuie sa ajunga. Din fiecare punct trebuie sa culeaga o foaia/orice pe care este trecut un cod care confirma trecerea prin acel punct. Care echipa aduna mai repede punctele. Poti pune 50 de puncte. Faza faina ii ca odata un punct luat, echipa adversa nu il mai poate lua. Deci cine se organizeaza mai bine si aduna cele mai multe foi ... castiga. |
#7
Publicat: 04 aprilie 2004 - 20:35
E o disciplina numita "orientare...nu stiu cum" care merge pe linia pe care ai indicat-o. Good start.
Apoi: daca ar fi sa se faca ceva nu putem impune aplicatie smartphone (majoritatea nu au inca) si deci nici Busola Connex nu se poate folosi. Ar trebui facut ceva care sa mearga *numai cu SMS* la pioni iar centralizarea sa mearga pe u server normal cu control de web. Ideea cu codul e also cool. Trebuie continuat tinand cont de constrangerile SMS. |
#8
Publicat: 04 aprilie 2004 - 21:14
Nu promit multe ca sunt cam ocupat, dar o sa acord interes subiectului si am sa contribui cu un pic de brainstorming la acest proiect.
Sa nu uitam ca jocuri bazate pe SMS sau facut ... si au avut success. Se poate face un backend pe un server si cu un serviciu de SMS cumparat din afara ... se pot cumpara SMS-uri cu 2centi / mesaj. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi