Opel Corsa 1.3CDTi
Last Updated: Mar 20 2019 13:59, Started by
Meli
, May 08 2007 18:11
·
0
#1
Posted 08 May 2007 - 18:11
Salut,
Sunt pentru prima oara pe forum, asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine...In plus sunt blonda ! Oricum, ideea este ca am reusit sa-mi conving sotul sa ne cumparam o Opel Corsa 1.3 CDTi pentru ca eu sunt cea care circul cu masina 80% din timp si 90% din timp in oras aglomerat. Nu am fost la reprezentanta, dar nu as vrea sa merg inainte de a avea cateva lamuriri de la voi. Asa ca... 1) Are intradevar in dotarile standard ABS, inchidere centralizata(fara telecomanda), airbaguri frontale(2) si aer conditionat - pentru motorizarea de 51 kW(75CP) si modelul cu 5 usi? 2) Merita sa risc si sa ne-o aduca sora mea din strainatate, mai precis de la AAA auto?(am citit tot felul despre cei de la AAA)? 3) Ce ziceti de alegerea mea, tinand cont ca vrem o masina second hand, usor de intretinut, cu consum mic (o sa luam si un credit pentru ea) si avem si o fetita mica (deci nu putem sa alegem o masina cu portbagaj prea mic) ? In plus stilul meu de condus este unul destul de prudent, la viteze sub 80 km/ora, cu ambreiajul tinut calcat poate prea mult timp si frane puse cu mult inainte de semafor. 4) Ce rol poate avea sistemul de iluminare "follow me home"? 5) Tinand cont de faptul ca nu cred ca o sa depasim 10 000 km/an ar fi mai bine sa ne orientam spre o Opel Corsa 1.0 cu Euro 4 si pe benzina? Multumesc anticipat pentru rabdare! |
#3
Posted 09 May 2007 - 18:13
nu am corsa D insa am o corsa C cu aceiasi motorizare
sistemul follow me home este folositor in cazul in care stai la curte si nu ai lumina ; farurile raman aprinse 5 minute ... nu ma intreba exact cum se face treaba asta ca eu stau la bloc asa ca nu m-a interesat referitor la motorizare iti recomand 1.3 cdti pt siguranta in depasiri .. in comparatie cu 1.0 are cuplu muuuult mai mare si chiar daca are numai cu 10 sau 15 CP in plus , avand in vedere stiulul tau de conducere , iti va da impresia ca este cu mult mai puternica .. totul e sa nu te jenezi sa mergi cu ea mai turat , adica s-o tii constant peste 2000 de ture deoarece motorasul este foarte mic asa ca toata treaba este facuta de turbina care isi intra in drepturi incepand cu 2000 de ture PS strict pt oras parca este mai relaxant un motor pe benzina deoarece nu are turbina si pare ceva mai elastic ... nu-ti mai faci griji ca-l subturezi si lasi dara de fum in spate Edited by axel_1, 09 May 2007 - 18:20. |
#4
Posted 10 May 2007 - 23:41
2. Eu zic sa te feresti de AAAaauuutoo. Dar nu inteleg cum adica din strainatate, de la AAAuto. Adica locuiesti in afara si sa iti trimiti sora sa cumpere de aici din Romania de la AAAuto? Ca eu asa inteleg
3. Modelul in 5 usi e destul de mare - adica mai mare decat ma asteptam, dar nu am stat in inauntru. Am apreciat masina doar din exterior. Edited by El_Cid, 10 May 2007 - 23:43. |
#5
Posted 11 May 2007 - 00:03
Meli, on May 8 2007, 19:11, said: Salut, Sunt pentru prima oara pe forum, asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine...In plus sunt blonda ! Oricum, ideea este ca am reusit sa-mi conving sotul sa ne cumparam o Opel Corsa 1.3 CDTi pentru ca eu sunt cea care circul cu masina 80% din timp si 90% din timp in oras aglomerat. Nu am fost la reprezentanta, dar nu as vrea sa merg inainte de a avea cateva lamuriri de la voi. Asa ca... 1) Are intradevar in dotarile standard ABS, inchidere centralizata(fara telecomanda), airbaguri frontale(2) si aer conditionat - pentru motorizarea de 51 kW(75CP) si modelul cu 5 usi? 2) Merita sa risc si sa ne-o aduca sora mea din strainatate, mai precis de la AAA auto?(am citit tot felul despre cei de la AAA)? 3) Ce ziceti de alegerea mea, tinand cont ca vrem o masina second hand, usor de intretinut, cu consum mic (o sa luam si un credit pentru ea) si avem si o fetita mica (deci nu putem sa alegem o masina cu portbagaj prea mic) ? In plus stilul meu de condus este unul destul de prudent, la viteze sub 80 km/ora, cu ambreiajul tinut calcat poate prea mult timp si frane puse cu mult inainte de semafor. 4) Ce rol poate avea sistemul de iluminare "follow me home"? 5) Tinand cont de faptul ca nu cred ca o sa depasim 10 000 km/an ar fi mai bine sa ne orientam spre o Opel Corsa 1.0 cu Euro 4 si pe benzina? Multumesc anticipat pentru rabdare! 1. Habar nu am. Vezi la dealer sau pe site-ul lui. 2. NU. 3. Daca ai bani ia cutie automata. 4. S'a explicat. 5. Daca promiti ca nu o sa incurci traficul mergand mai incet cu ea decat daca ti'ai luat un 1,3 CTDi, da. |
#6
Posted 11 May 2007 - 03:18
Masinile cu motoare diesel mi se par mai usor de condus si mai iertatoare, plus ca sunt mai economice si mai rationale dpdv. al unui cumparator care e familist.
Femeile de obicei vor o masina simpla si usor de condus, care sa le departeze cat mai mult de "tainele sofatului".Un diesel te poate ierta de-o treapta gresita a cutiei, nu trebuie sa ai piciorul sensibil cand te joci cu ambreiajul pentru ca exista destul cuplu, si dupa cum spui il calci cam mult.In general un diesel te scuteste de mult stres. Nu ai mentionat preturi si alte detalii! |
#7
Posted 11 May 2007 - 07:57
Meli, on May 8 2007, 19:11, said: Salut, Sunt pentru prima oara pe forum, asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine...In plus sunt blonda ! Oricum, ideea este ca am reusit sa-mi conving sotul sa ne cumparam o Opel Corsa 1.3 CDTi pentru ca eu sunt cea care circul cu masina 80% din timp si 90% din timp in oras aglomerat. Nu am fost la reprezentanta, dar nu as vrea sa merg inainte de a avea cateva lamuriri de la voi. Asa ca... 1) Are intradevar in dotarile standard ABS, inchidere centralizata(fara telecomanda), airbaguri frontale(2) si aer conditionat - pentru motorizarea de 51 kW(75CP) si modelul cu 5 usi? 2) Merita sa risc si sa ne-o aduca sora mea din strainatate, mai precis de la AAA auto?(am citit tot felul despre cei de la AAA)? 3) Ce ziceti de alegerea mea, tinand cont ca vrem o masina second hand, usor de intretinut, cu consum mic (o sa luam si un credit pentru ea) si avem si o fetita mica (deci nu putem sa alegem o masina cu portbagaj prea mic) ? In plus stilul meu de condus este unul destul de prudent, la viteze sub 80 km/ora, cu ambreiajul tinut calcat poate prea mult timp si frane puse cu mult inainte de semafor. 4) Ce rol poate avea sistemul de iluminare "follow me home"? 5) Tinand cont de faptul ca nu cred ca o sa depasim 10 000 km/an ar fi mai bine sa ne orientam spre o Opel Corsa 1.0 cu Euro 4 si pe benzina? Multumesc anticipat pentru rabdare! Indiferent daca e noua sau SH, daca nu ai de gand sa mergi 25-30.000 km pe an, nu cred ca se justifica motorul diesel, care e mai costisitor atat la cumparare, cat si la intretinere. Consumul mai redus la diesel nu ajunge sa acopere diferenta de cheltuieli daca mergi sub 10.000 de km/an asa cum spui. Pe de alta parte o masina diesel cu cutie automata (scuzati cacofonia) e masina de vis a oricarei femei. Plus ca intr-un oras de rahat ca Bucurestiul, o cutie automata este o comoara. Parerea mea, daca aveti banii necesari, motorul ideal pt. voi ar fi 1,2 80 Cp twinport (adica o masina de prin 2004). |
#9
Posted 13 May 2007 - 10:33
Cred ca ne vom opri la motorizarea de 1.0 pe benzina tinand cont ca:
-circulam cel mai mult in oras semiaglomerat (Targu- Mures), dar sub 10.000km/an -am condus pana acum o Dacie din 1988 si cred ca nu o sa am probleme la condus cu o masina de acest gen... oricum o sa mi se para avion dupa batranica mea!--- de aici si stilul de condus cu ambreiaj calcat prea mult dar oricum fara mania vitezei sau accelararilor bruste si a depasirilor. Oricum, sunt convinsa ca aveti dreptate in legatura cu cutia automata, dar este mult mai scumpa, nu?! -este mai ieftina si consuma putin chiar si in oras Totusi mai am cateva intrebari! Are aceasta motorizare ABS si Euro 4in dotarea standard (an de fabricatie 2003-2004 in sus)? Si asta pentru ca dispunem de maxim 6000 euro si conteaza cuantumul taxei de inmatriculare, dar pentru ca ne-o poate aduce sora mea din strainatate nu trebuie sa luam in calcul cei 600-800 euro (sau chiar mai mult), care reprezinta comisionul celor care aduc masini din strainatate. Iar daca va fi motor pe benzina trebuie sa fie minim 2003, ideal 2004 cu maxim 75000 km reali! Si apropo de asta: cei de la AAA aranjeaza kilometraje, sunt toate lovite in antecedente sau ceee? Aveti alte idei mai bune pentru mine? Multumesc din nou anticipat pt raspunsuri! |
#10
Posted 14 May 2007 - 02:11
Meli, on May 13 2007, 11:33, said: Cred ca ne vom opri la motorizarea de 1.0 pe benzina tinand cont ca: -circulam cel mai mult in oras semiaglomerat (Targu- Mures), dar sub 10.000km/an -am condus pana acum o Dacie din 1988 si cred ca nu o sa am probleme la condus cu o masina de acest gen... oricum o sa mi se para avion dupa batranica mea!--- de aici si stilul de condus cu ambreiaj calcat prea mult dar oricum fara mania vitezei sau accelararilor bruste si a depasirilor. Oricum, sunt convinsa ca aveti dreptate in legatura cu cutia automata, dar este mult mai scumpa, nu?! -este mai ieftina si consuma putin chiar si in oras Totusi mai am cateva intrebari! Are aceasta motorizare ABS si Euro 4in dotarea standard (an de fabricatie 2003-2004 in sus)? Si asta pentru ca dispunem de maxim 6000 euro si conteaza cuantumul taxei de inmatriculare, dar pentru ca ne-o poate aduce sora mea din strainatate nu trebuie sa luam in calcul cei 600-800 euro (sau chiar mai mult), care reprezinta comisionul celor care aduc masini din strainatate. Iar daca va fi motor pe benzina trebuie sa fie minim 2003, ideal 2004 cu maxim 75000 km reali! Si apropo de asta: cei de la AAA aranjeaza kilometraje, sunt toate lovite in antecedente sau ceee? Aveti alte idei mai bune pentru mine? Multumesc din nou anticipat pt raspunsuri! Mult succes! P.S. Are si ABS, nu cred ca sunt modele fara dupa 2001. Edited by Brahman, 14 May 2007 - 02:13. |
|
#12
Posted 17 May 2007 - 11:54
Meli, on May 14 2007, 23:57, said: Mersi Brahman! Nu sti nimic de AAA auto? VEzi si tu, te orientezi. O zi buna. P.S. Eu personal mi-as lua masina singur din Germania |
#13
Posted 19 May 2007 - 14:19
Salutare "CORSARILOR"
De 2 zile sunt si eu posesor de Opel corsa 1.3 cdti din 2004 cu 72300km la bord (reali sau nu nu stiu), sunt super incantat de ea, de la cluj la constanta mi-a consumat sub 4l/100km . Cand am ajuns pe valea prahovei intr-o curba in ac de par urmata de o rampa am apasat ceva mai tare pe acceleratie si am observat ceva ciudat ceva ca si cum ar patina ambreaiajul ( turatia a crescut pe la 3000rpm si apoi a inceput sa-i creasca si viteza) daca apas cu blandete pe acceleratie creste viteza masinii fara acest fenomen aici in c-ta observ acest fenomen numai in treptele 4 si a 5 "daca ma d-au la ea" . Cum s-ar explica acest fenomen? ambreiaj pe duca sau din cauza volantei duble? La un santa-fe am mai observat asa ceva desi era noua , avea numai 17000 la bord , dar parca nu urca asa mult rpm. La testul facut la reprezentanta la cluj ( deoarece se aprinde in mers becul galben cu o cheie ) a iesit ca o electrovalva EGP sau EGR nu functioneaza corect, ce pret ar avea si unde s-ar gasi deoarece n-as vrea sa apelez la reprez. ca aici in c-ta sunt cam banditi. Vreau ajutor si sfaturi: -care uleiuri sunt recomandate? motor si cutie? -filtre ? are filtru dde polen? -as vrea carti de exploatare si manuale de reparatii in format electronic cine are? chiar si contra cost. -cine are interfata am soft opel tech si opel-km, am carte de vectra a si astra numai bine si la multi km ..... |
#14
Posted 19 May 2007 - 15:31
filtru de polen are ca mie mi l-au pus pe factura la revizie si este in jur de 75 RON la service autorizat
uleiul pt motor este de tipul 5W30 |
#15
Posted 05 July 2007 - 11:33
ogabriel, on May 19 2007, 15:19, said: Salutare "CORSARILOR" De 2 zile sunt si eu posesor de Opel corsa 1.3 cdti din 2004 cu 72300km la bord (reali sau nu nu stiu), sunt super incantat de ea, de la cluj la constanta mi-a consumat sub 4l/100km . [...] Cat ai dat pe ea ? intreb pt ca si eu sunt pe cale sa ma fac corsar. tocmai sunt in cautari. desi e posibil s-o si fi vandut deja - s-o stapanesti sanatos ! |
|
#16
Posted 10 July 2016 - 20:45
ecoflex 1.3 dizăl 2008
4.6% mixt cu clima şi pilot la 110 înafara localităţilor super la condus pentru începători 3200 ioro adusă şi 2900 lei toate actele 240 lei ulei 5w30 şi filtru mann 1oo lei plăcuţe frînă faţă 70 lei filtru aer motor o maşinuţă ideală pentru oraş. supapa egr se demontează şi se curăţă părerile suprimării egr sunt împărţite. Indiferent cum, fără ea motorul merge mai bine....e la mintea cocoşului. Edited by sarac.lipit, 10 July 2016 - 20:52. |
#17
Posted 10 July 2016 - 20:51
Am cochetat si eu cu ideea de a cumpara o Corsa Cdti, dar m-a dat inapoi costul de reparatie al ambreiajului, gasisem una care era aproape gata, proprietarul m-a avertizat, a fost dragut, si am zis pas, in rest este o masina foarte buna si economica
|
#18
Posted 26 October 2016 - 22:54
Buna! Detin o corsa 1.3 cdti din 2006, primul proprietar. La 70000 km se rupe lantul fara nici un semn prevestitor! Se schimba distributia si motorul merge parca e tractor, neregulat si cu lovituri si scoate f mult fum. Am fost la reprezentanta Opel si m-au trimis la injectoare. Acolo mi le-au verificat, au reparat un injector si pompa de injectie, dar problema nu s-a rezolvat. Am facut apoi si chiulasa, ca cica e posibil sa faca de la supape. Degeaba! Am segmentat motorul...degeaba. Motorul merge la fel de prost. Am schimbat din nou distributia dupa 3 ani de la incidentul cu lantul rupt si putin s-a mai ameliorat, insa la rece motorul merge tot neregulat si cu sunturi, pana se incalzeste, apoi isi revine. Mecanicul mi-a spus ca totusi el crede ca injectoarele sunt hiba. Am fost din nou si le-am verificat, reglat, insa nu au putut sa le calibreze pe masina! Mi-au zis sa cumpar un set de injectoare SH, ca ale mele sunt defecte, desi la teste au iesit ok. Ciudat! Puteti va rog sa imi spuneti daca ati patit ceva similar sau daca stiti care ar mai putea fi cauza? Sincer, nu stiu ce sa ii mai fac, ca sa mearga ca la inceput. Va multumesc pt ajutor anticipat si scuze pt post-ul lung!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users