Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
In România sunt peste 10 milioane vehicule, iar peste 8 milioane de români au permis
Ultima postare: ian 06 2024 16:44, Inițiat de
trid_ovi
, ian 03 2024 10:45
·
15
#37
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:20
Face pe dracu. Probabil lucrezi la stat, altfel nu ai scoate asemenea perle.
Anul trecut am platit 30.000 taxe, anul asta am 80.000. Absolut toti pe care ii cunosc platesc taxe la greu si nu se face nimic pentru cetatean. Taxele sunt doar ca sa va ridicati voi vile si sa va cumparati masini scumpe |
#38
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:26
krtyna, on 03 ianuarie 2024 - 11:07, said:
Morti sunt doar din cauza infrastructurii. Dovada ca pe autostrazi nu prea avem accidente, fata de alte tari.. Dar nu, șoferul român nu știe să bată din picior în fața hoților care bagă banii în buzunar în loc de infrastructură. El știe doar să o ia pe calea cea mai ușoară - încalcă toate legile, inclusiv cele ale bunului simț, și dacă e prins sau pățește ceva se uită în sus și plînge "Doamne, da ce-am făcut de m-ai pedepsit?" |
#39
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:30
eiffel, on 03 ianuarie 2024 - 12:07, said: Sunt studii facute si infrastructura chriar ajuta. erau mereu 4-5 accidente cu iesire in decor sau frontale pana ajungeam acolo. Nu neg ca exista corelații, însă asta nu înseamnă cauzalitate. Când unul ajunge în decor sau în copac nu-mi poți spune că-i vina copacului ca s-a pus în calea schumacherului. Da în cazul asta particular ar fi fost mai bine sa nu fie un copac acolo ci o zona de pietriș ca pe circuitele de f1, însă dacă totuși copacul exista și accidentul s-a produs CAUZA lui nu-i existenta copacului și lipsa zonei de pietriș. Până la urmă nu putem considera oamenii niște musculite bețive lipsite de liber arbitru și responsabilitate. |
#40
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:33
Prophecy, on 03 ianuarie 2024 - 12:11, said:
Daca dadeai click pe link vedeai harta colorata, pe regiuni, ca pentru prosti, iar in afara de un albastru pal in jurul Bucurestiului, vedeai numai galben. Compara cu restul Europei ! Testicule, harta ta e aia din 2020. Daca te scremi tare, o gasesti pe aia pe 2021, si mai colorata. Si de acolo nu mai avem decat doi ani de cumparat furibund masini. |
#42
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:39
Suntem la coada Europei cand vine vorba despre numarul de vehicule raportat la numarul de locuitori.
https://longreads.cb.../car-ownership/ |
#43
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:39
Da, putem zice ca primul lucru care s-a cumparat in Romania, odata cu cresterea nivelului de trai, a fost masina. Si mereu trebuie sa aiba sotul si nevasta fiecare masina lui, pentru ca nevoile si joburile sunt diferite. Excludem fitele cu masina in liceu si facultate, eu am avut masina abia dupa facultate, in Bucuresti oricum nu am vrut si nu vreau sa fiu sofer.
|
#45
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:41
Dar asa se intampla cand ai un regim comunist de tip Coreea de Nord, apoi sari direct in capitalism american.
kopac, on 03 ianuarie 2024 - 12:40, said:
Cine te-a mintit in halul asta? Da, la tara, cred ca ar fi nevoie. In bucuresti trebuie sa fie doar o masina de apt, maxim, la aia mai instariti. Nu este loc pentru toate, sub nicio forma. |
#46
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:48
sebulbus, on 03 ianuarie 2024 - 12:33, said: Testicule, harta ta e aia din 2020. Daca te scremi tare, o gasesti pe aia pe 2021, si mai colorata. Si de acolo nu mai avem decat doi ani de cumparat furibund masini. Termina ma cu prostiile, ritmul de crestere a fost de aprox 5% pe an, ce cumparat furibund de masini vezi tu ? Presupun ca stii sa calculezi cat vine 5% aplicat anual la 396 de masini la 1000 de locuitori. Bati si campii si te mai si rupi in figuri. |
|
#47
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:49
kopac, on 03 ianuarie 2024 - 12:40, said:
Cine te-a mintit in halul asta? Da, la tara, cred ca ar fi nevoie. In bucuresti trebuie sa fie doar o masina de apt, maxim, la aia mai instariti. Nu este loc pentru toate, sub nicio forma. Editat de axxel4you, 03 ianuarie 2024 - 13:00. |
#48
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:50
kopac, on 03 ianuarie 2024 - 12:40, said:
Cine te-a mintit in halul asta? Da, la tara, cred ca ar fi nevoie. In bucuresti trebuie sa fie doar o masina de apt, maxim, la aia mai instariti. Nu este loc pentru toate, sub nicio forma. Deja a doua masina de familie devine normalitate. In Bucuresti, cel putin. Normal ar fi ca bugetarii sa fie obligati sa foloseasca transportul in comun, fara exceptie. De la ultimul functionar pana la Iohannis Editat de Moinesti72, 03 ianuarie 2024 - 12:54. |
#49
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:51
Lasati ca vor fi inlocuite cu electrice si atunci nu vor mai fi probleme , ca asa am inteles ca daca sunt electrice peste tot se rezolva toate problemele.
Asa ca aveti rabdare ca se apropie vertiginos de 0,5% , acum,acum ajung la 99% ! Eu as taxa cel putin triplu de la a doua masina detinuta pe familie iar de la a treia in sus de zece ori taxe marite, inclusiv asigurari! De sarbatori am facut un experiment, am mers pe jos in centrele comerciale mari,am facut mai putin decat as fi facut cu masina ! Cel mai mult m-au distrat cei care stateau zeci de minute la coada sa intre in parcarile cu bariera, mai ocupau si 100 de metri de banda la iesirea din giratoriu, sublim ! Nu mai vorbim de toata diaspora venita sa fluture impresii… Suntem un neam de…. |
#50
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:53
Epdm, on 03 ianuarie 2024 - 12:39, said:
Suntem la coada Europei cand vine vorba despre numarul de vehicule raportat la numarul de locuitori. https://longreads.cb.../car-ownership/ Quote Cine te-a mintit in halul asta? Da, la tara, cred ca ar fi nevoie. In bucuresti trebuie sa fie doar o masina de apt, maxim, la aia mai instariti. Nu este loc pentru toate, sub nicio forma. Eu am doi vecini cu cate 5 masini desi au 1 permis in familie |
#51
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:53
Pentru ca sunt taxate prea putin, pentru multe din ele impozitul anual e mai mare decat un plin de benzina.
Pentru ca accesul in zona centrala a orasului nu e taxata, pentru incalcarea legii, in special parcarea si stationarea in locurile nepermise nu este pedepsita. Si atunci, nu "le cere de mancare". |
|
#52
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 12:58
radunic, on 03 ianuarie 2024 - 12:26, said:
Bullshit. O știi pe aia cu adecvarea vitezei la condițiile de drum? Da, e o expresie uzată de cît de folosită a fost dar spune-mi tu aici că nu e valabilă. Dar nu, șoferul român nu știe să bată din picior în fața hoților care bagă banii în buzunar în loc de infrastructură. El știe doar să o ia pe calea cea mai ușoară - încalcă toate legile, inclusiv cele ale bunului simț, și dacă e prins sau pățește ceva se uită în sus și plînge "Doamne, da ce-am făcut de m-ai pedepsit?" Politistul trebuie sa zica "Puteti suna si pe Johannis, eu imi fac meseria-datoria". |
#54
Publicat: 03 ianuarie 2024 - 13:00
https://stirileprotv...-in-centru.html
Cam asa se face treaba. Editat de Dorel-Jefuitorul, 03 ianuarie 2024 - 13:01. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi