Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
In România sunt peste 10 milioane vehicule, iar peste 8 milioane de români au permis
Last Updated: Jan 06 2024 16:44, Started by
trid_ovi
, Jan 03 2024 10:45
·
15
#1
Posted 03 January 2024 - 10:45
Sursa: https://www.economic...ere_715960.html
Conform oficialilor DRPCIV, parcul auto din România a depășit în anul 2023 cifra de 10 milioane de vehicule, dintre care peste un milion şi jumătate doar în București. Potrivit datelor existente, comparativ cu anul 2013, parcul auto a crescut cu 72,6%, iar față de anul 2022 este mai mare cu 3,83 %, fapt determinat atât de înmatriculările de vehicule noi, cât și de importul de vehicule second-hand. Anul acesta au fost efectuate 578.471 operațiuni privind vehiculele înmatriculate pentru prima dată în România, 825.701 operațiuni privind vehiculele înmatriculate anterior în România și cărora le-a fost schimbat proprietarul, 243.144 operațiuni de scoatere din evidențele vehiculelor înmatriculate și au fost emise 500.452 autorizații provizorii”, notează cei de la DRPCIV. La nivel național, există, așadar, 10.334.320 de vehicule înmatriculate, număr aproape dublu față de cel înregistrat acum zece ani, în 2013. Si te mai miri ca ne calcam pe bombeuri in trafic si nu mai avem loc uni de altii... Oricum multi carutasi , putini soferi... Edited by trid_ovi, 03 January 2024 - 10:52. |
#2
Posted 03 January 2024 - 10:51
Pe o infrastructura, mai ales urbana, complet negandita pentru masini. Nici in afara oraselor nu e foarte bine, autostrazile se fac cu viteza melcului turbo.
|
#3
Posted 03 January 2024 - 10:53
1.5 milioane de mașini la 1.8 milioane de locuitori în zona metropolitana a Bucureștiului? Cool, ne apropiem de Beirut, unde au mai multe masini decât locuitori pentru ca nu exista servicii publice.
#civilizațiesibunastare Edited by KiloW, 03 January 2024 - 10:54. |
#4
Posted 03 January 2024 - 10:55
Sunt raportare pe București și autoturismele luate în leasing indiferent de oraș, deoarece companiile de leasing (cu mici excepții) au sediul social în București iar înmatricularea mașinilor date în leasing tot aici se face.
Edited by george_alexandru, 03 January 2024 - 10:57. |
#5
Posted 03 January 2024 - 10:58
Hai, lasati o moarta !
Romania e pe ultimul loc in UE la gradul de motorizare : https://economedia.r...pe-regiuni.html |
#6
Posted 03 January 2024 - 11:00
Orasele clar nu au fost gandite pentru atatea masini. Cand au fost gandite, nu erau atatea masini, lumea se baza pe transportul in comun, se mergea la scoala aproape, poate si locul de munca era aproape. Adica nu era nevoie sa mergi atata drum in fiecare zi.
Acum stai intr-un loc, muncesti intr-un loc, copilul e cine stie unde la scoala. Pe termen lung, va trebui sa acceptam situatia, si anume ca transportul in comun va trebui sa devina ceva obisnuit. Dar si mai performant, eficient. Hai ca mai largesti o strada, mai faci un pasaj, dar nu se pot darama toate cladirile ca sa se faca loc pentru drumuri mai largi si mai multe. Sau masini zburatoare. Edited by bai3tzash, 03 January 2024 - 11:01. |
#7
Posted 03 January 2024 - 11:00
Esecul poporului nostru in materie de transport public. Multi care nu isi permit, nu folosesc masina la maxima sunt nevoiti sa cumpere una datorita transportului public, pe alocuri dezastruos. Speram sa se schimbe curand situatia asta.
|
#8
Posted 03 January 2024 - 11:00
Prophecy, on 03 ianuarie 2024 - 10:58, said:
Hai, lasati o moarta ! Romania e pe ultimul loc in UE la gradul de motorizare : https://economedia.r...pe-regiuni.html Edited by vestale, 03 January 2024 - 11:01. |
#9
Posted 03 January 2024 - 11:05
Morti pe sosele din cauza infrastructurii dar si a lipsei de educatie rutiera. Soferi slabi care se cred zmei si depasesc tot ce misca. Pe autostrada se merge cu 180-200 si tot prea aproape de cei din fata.
bai3tzash, on 03 ianuarie 2024 - 11:00, said:
Orasele clar nu au fost gandite pentru atatea masini. Cand au fost gandite, nu erau atatea masini, lumea se baza pe transportul in comun, se mergea la scoala aproape, poate si locul de munca era aproape. Adica nu era nevoie sa mergi atata drum in fiecare zi. Acum stai intr-un loc, muncesti intr-un loc, copilul e cine stie unde la scoala. Pe termen lung, va trebui sa acceptam situatia, si anume ca transportul in comun va trebui sa devina ceva obisnuit. Dar si mai performant, eficient. Hai ca mai largesti o strada, mai faci un pasaj, dar nu se pot darama toate cladirile ca sa se faca loc pentru drumuri mai largi si mai multe. Sau masini zburatoare. In Bucuresti cea mai misto chestie e metroul. Oricum si metroul si STB sunt full, nu poti zice ca transportul public someaza. Mai e chestia ca prea multi s-au mutat in orasele mari si le-au aglomerat. Nu-i bai, s-a aglomerat si Slatina. Apoi cei care s-au mutat langa Bucuresti si fac naveta. |
#10
Posted 03 January 2024 - 11:07
|
#11
Posted 03 January 2024 - 11:07
Morti sunt doar din cauza infrastructurii. Dovada ca pe autostrazi nu prea avem accidente, fata de alte tari..
|
#12
Posted 03 January 2024 - 11:07
sunt 2 aspecte:
1. in oras, e vorba de un amestec de comoditate+prostie! vedeam colegii de serviciu care faceau 5 minute cu masina pana la munca, pe jos ar fi facut maxim 15 minute.. iarna tineau masina pornita 10 minute inainte de a pleca la drum... 2. in mediul rural: masina e modul prin care oamenii au acces la un serviciu mai bine platit. chiar daca mai exista mijloace de transport in comun, multe firme activeaza in asanumitele parcuri industriale, care sunt in afara orasului. iar cei care asigura transport, platesc cu minimul pe economie... |
#13
Posted 03 January 2024 - 11:14
Si joburile de azi care fie cer sa mergi in mai multe locuri deodata, fie au dress code cu tinuta impecabila pe care nu o poti sifona in autobuz ori sa o transpiri vara in tramvaie fara AC.
|
#14
Posted 03 January 2024 - 11:14
krtyna, on 03 ianuarie 2024 - 11:07, said:
Morti sunt doar din cauza infrastructurii. Dovada ca pe autostrazi nu prea avem accidente, fata de alte tari.. Cei care intra si merg pe contrasens, cei care pun frana la 50km sau merg cu utilajele agricole, cei care au viteze pentru decolare ii uitam rapid? Legea nu se aplica! |
#15
Posted 03 January 2024 - 11:14
Legatura intre orase si parcurile industriale trebuie asigurate cu trenuri ale operatorului de transport al orasului, la fel si cu comunele din apropiere folosite pe post de dormitor de cei care lucreaza in oras.
|
|
#16
Posted 03 January 2024 - 11:15
Apoi hypermarketurile au monopolizat magazinele si ele de regula sunt la marginea orasului, cum cari cumparaturile daca nu cu masina? Iei si tu mai multe sa nu mergi prea des.
|
#17
Posted 03 January 2024 - 11:15
Asa, si?
25% din cele imatriculate nu prea circula pe sosele. Din totalul asta as fi curios cate sunt detinute de persoane juridice ( parcuri auto detinute de mari firme si companii). Aglomeratia de pe sosele este pricinuita de proasta administrare in primul rand, de nepasarea administratiei, de incompetenta si de alinierea la standardele europene ( vezi pistele entru biciclete/trotinete care au impanzit tara fara sa fi fost un referendum in care sa ne intrebe cineva daca pe asta vrem noi sa cheltuim zeci de milioane de euro). O alta sursa de aglomerare sunt tiruruile si masinile din Ucraina si Moldova care au nenorocit toata infrastructura. As vrea ca astia de se tot incurca in masini sa renunte ei primi la masina, sa faca aici un jurnal zilnic si dupa un an de folosit DOAR mijloacele de transport in comun sa fie un exemplu de asa DA si sa ne convinga si pe noi, arhaicii care inca nu vor sa renunte la masina paersonala, ca totul e bine si ca viata e minunata fara masina personala! |
#18
Posted 03 January 2024 - 11:17
Morții pe șosele sunt datorita faptului ca șoferii sunt idioți, asta cu infrastructura e o scuza ieftina.
Lipsa infrastructurii duce la durata mai mare a călătoriilor nu la victime. Nu poți da vina pe strada ca bonbardierul merge drogat sau ca intra în depășire in curbe fără vizibilitate, ca nu infrastructura conduce mașina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users