Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

In România sunt peste 10 milioane vehicule, iar peste 8 milioane de români au permis

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#19
Neaceasca85

Neaceasca85

    Jos Ursula!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,575
  • Înscris: 14.10.2008
Destui bucuresteni nu au nevoie de masina. Dar in provincie intre oras si comunele din judet cum te misti? In microbuze ca sardelele si nici alea peste tot? Fara AC si cu destule persoane ce nu au apa calda?

View PostKiloW, on 03 ianuarie 2024 - 11:17, said:

Morții pe șosele sunt datorita faptului ca șoferii sunt idioți, asta cu infrastructura e o scuza ieftina.

Lipsa infrastructurii duce la durata mai mare a călătoriilor nu la victime. Nu poți da vina pe strada ca bonbardierul merge drogat sau ca intra în depășire in curbe fără vizibilitate, ca nu infrastructura conduce mașina.
In regula, dar si cursele lungi sunt contra cronometru, nu poti merge ca caruta cu 40-50 (ca multi merg cu 40 fiindca bordul arata 50), cand nu ai autostrada, drumurile trec prin sate si comune, pline de animale, carute, betivi, tractoare, combine, deci fie amani cat poti de mult fie risti anumite chestii.

Cine e prins beat peste 0,40 sau drogat ar trebui sa nu mai aiba permis 10 ani de zile.

Edited by Neaceasca85, 03 January 2024 - 11:20.


#20
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 08.01.2021

View Postgeorge_alexandru, on 03 ianuarie 2024 - 10:55, said:

Sunt raportare pe București și autoturismele luate în leasing indiferent de oraș, deoarece companiile de leasing (cu mici excepții) au sediul social în București iar înmatricularea mașinilor date în leasing tot aici se face.

Ar fi interesant de văzut și dacă asta nu-i compensat și de mașinile înmatriculate in alte județe care de fapt sunt non-stop în București. Ale "imigranților" care nu și-au schimbat buletinele.

Plus ca orașele mari atrag și navetiști. Statul meu e juma cat Bucureștiul și zilnic intra 350 000 mașini. Dacă și în București ai zilnic juma de milion de mașini care vin din Ilfov & Co la munca școală etc s-ar putea ca de fapt de la 9 la 6 sa ai mai multe masini decât locuitori.

Edited by KiloW, 03 January 2024 - 11:22.


#21
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,374
  • Înscris: 03.12.2005

View PostProphecy, on 03 ianuarie 2024 - 10:58, said:

Hai, lasati o moarta !
Romania e pe ultimul loc in UE la gradul de motorizare :
https://economedia.r...pe-regiuni.html

Aberezi. Asta e media pe tara cu tot cu satele alea cu o masina si doi cai frumosi. Asta nu face balamucul mai light in marile orase, ca majoritatea acolo se gasesc.
Relevant e numarul de vehicule per localitate, eventual pe zona metropolitana, ca de acolo se infiinteaza multi paraziti in fiecare dimineata.

#22
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,552
  • Înscris: 30.07.2006

View Posttrid_ovi, on 03 ianuarie 2024 - 10:45, said:

Sursa: https://www.economic...ere_715960.html

Conform oficialilor DRPCIV, parcul auto din România a depășit în anul 2023 cifra de 10 milioane de vehicule, dintre care peste un milion şi jumătate doar în București.
Potrivit datelor existente, comparativ cu anul 2013, parcul auto a crescut cu 72,6%, iar față de anul 2022 este mai mare cu 3,83 %, fapt determinat atât de înmatriculările de vehicule noi, cât și de importul de vehicule second-hand. Anul acesta au fost efectuate 578.471 operațiuni privind vehiculele înmatriculate pentru prima dată în România, 825.701 operațiuni privind vehiculele înmatriculate anterior în România și cărora le-a fost schimbat proprietarul, 243.144 operațiuni de scoatere din evidențele vehiculelor înmatriculate și au fost emise 500.452 autorizații provizorii”, notează cei de la DRPCIV.
La nivel național, există, așadar, 10.334.320 de vehicule înmatriculate, număr aproape dublu față de cel înregistrat acum zece ani, în 2013.


Si te mai miri ca ne calcam pe bombeuri in trafic si nu mai avem loc uni de altii... Oricum multi carutasi  , putini soferi...


O veste buna.
Din pacate, tot suntem la coada clasamentului in UE si la acest capitol.

Edited by Moinesti72, 03 January 2024 - 11:30.


#23
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,374
  • Înscris: 03.12.2005

View PostKiloW, on 03 ianuarie 2024 - 11:17, said:


Lipsa infrastructurii duce la durata mai mare a călătoriilor nu la victime. Nu poți da vina pe strada ca bonbardierul merge drogat sau ca intra în depășire in curbe fără vizibilitate, ca nu infrastructura conduce mașina.

Empiric, pe studiul meu, daca eliminam din calcul judetele Olt si Teleorman reducem decesele cu minim 20% si crestem IQ-ul mediu national cam cu acelasi procent.

#24
Neaceasca85

Neaceasca85

    Jos Ursula!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,575
  • Înscris: 14.10.2008
De ce sa le scoti? Toate judetele au dreptul la dezvoltare si prosperitate.

Chiar si Vaslui, unde stim meme-urile cum arata artistiin dupa 1 luna acolo. Posted Image

#25
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,982
  • Înscris: 05.07.2007

View Postsebulbus, on 03 ianuarie 2024 - 11:29, said:

Aberezi. Asta e media pe tara cu tot cu satele alea cu o masina si doi cai frumosi. Asta nu face balamucul mai light in marile orase, ca majoritatea acolo se gasesc.
Relevant e numarul de vehicule per localitate, eventual pe zona metropolitana, ca de acolo se infiinteaza multi paraziti in fiecare dimineata.
la celelalte tari cum este calculata media?

#26
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 08.01.2021

View PostMoinesti72, on 03 ianuarie 2024 - 11:30, said:




O veste buna.
Din pacate, tot suntem la coada clasamentului in UE si la acest capitol.

Luata izolat, nu-i o veste nici bună nici proasta. Depinde unde sunt mașinile alea. Dacă sunt în localități mici și relativ izolate sau medii e bine. Dacă sunt concentrate in 5 orașe mari e rău.

E ca și cum ai spune că ai ajuns la 3000 calorii pe zi. E bine sau rău?
Răspunsul e același: depinde.  


#27
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,583
  • Înscris: 20.02.2008

View PostP-I-G, on 03 ianuarie 2024 - 11:15, said:

As vrea ca astia de se tot incurca in masini sa renunte ei primi la masina, sa faca aici un jurnal zilnic si dupa un an de folosit DOAR mijloacele de transport in comun sa fie un exemplu de asa DA si sa ne convinga si pe noi, arhaicii care inca nu vor sa renunte la masina paersonala, ca totul e bine si ca viata e minunata fara masina personala!
Eu as vrea sa existe educatie.
Ca educatia iti spune cand si daca iti poti permite o masina.
Fara sa ste plangi ca e scump de intretinut si alimentat. Ca atunci orice posesor de masina plangacios pare putin dereglat mental.

#28
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,552
  • Înscris: 30.07.2006

View PostNeaceasca85, on 03 ianuarie 2024 - 11:20, said:

Destui bucuresteni nu au nevoie de masina.

Toti avem nevoie de masina

View Postkrtyna, on 03 ianuarie 2024 - 11:07, said:

Morti sunt doar din cauza infrastructurii. Dovada ca pe autostrazi nu prea avem accidente, fata de alte tari..

Corect

View PostKiloW, on 03 ianuarie 2024 - 11:41, said:

Luata izolat, nu-i o veste nici bună nici proasta. Depinde unde sunt mașinile alea.

Peste tot.
Si in orasele mari , si in cele mici, pana si in cele mai amarate catune

#29
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,583
  • Înscris: 20.02.2008

View PostMoinesti72, on 03 ianuarie 2024 - 11:46, said:

Corect

Nu e corect.
Morti avem doar pentru ca nu exista POLITIE in statul acesta mizer. Nu are cine sa aplice legea - chiar si asa proasta de multe ori.
Morti avem deoarece nivelul de educatie e precar. Soferii romani sunt majoritar analfabeti functionali. Multi de-a dreptul retardati. Cu probleme mentale, oftalmologice sau care nu stiu sa citeasca. Care merg cu luminile stinse oriunde si oricand. Cu jioarse de masini trecute la ITP cu spaga (nu avem politie).
Pe la locul 3 in jos vine partea de infrastructura.

#30
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 08.01.2021
Infrastructura e de vina doar dacă ai mine pe sosea. Ascunse sub asfalt, ca dacă sunt vizibile e tot vina șoferilor dacă se înfig în ele.

Edited by KiloW, 03 January 2024 - 11:58.


#31
futurist

futurist

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,040
  • Înscris: 09.05.2008

View PostNeaceasca85, on 03 ianuarie 2024 - 11:14, said:

Si joburile de azi care fie cer sa mergi in mai multe locuri deodata, fie au dress code cu tinuta impecabila pe care nu o poti sifona in autobuz ori sa o transpiri vara in tramvaie fara AC.
Ceva exemple ai?

View PostNeaceasca85, on 03 ianuarie 2024 - 11:20, said:

Dar in provincie intre oras si comunele din judet cum te misti? In microbuze ca sardelele si nici alea peste tot? Fara AC si cu destule persoane ce nu au apa calda?
Ai ghicit din prima!

#32
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,908
  • Înscris: 15.06.2004

View PostKiloW, on 03 ianuarie 2024 - 11:17, said:

Morții pe șosele sunt datorita faptului ca șoferii sunt idioți, asta cu infrastructura e o scuza ieftina.

Lipsa infrastructurii duce la durata mai mare a călătoriilor nu la victime. Nu poți da vina pe strada ca bonbardierul merge drogat sau ca intra în depășire in curbe fără vizibilitate, ca nu infrastructura conduce mașina.

Pai infrastructura ajuta cu soferii idioti.

Una e cand mergi pe un drum normal unde orice idiot care intra in depasire poate intra in tine frontal ( de exemplu ) si alta e pe autostrada sau drumuri express, unde e parapet pe mijloc si in cel mai rau caz drogatul intra in parapet si nu pe sensul opus sa intre in tine.

Sunt studii facute si infrastructura chriar ajuta.

Si la noi se poate vedea ca au scazut destul de mult accidentele in drum spre mare de cand cu autostrada.
Cand eram copil - prin anii 70 si plecam la mare erau mereu 4-5 accidente cu iesire in decor sau frontale pana ajungeam acolo. Si atunci nu erau nici de departe atatea masini ca azi si nici atatia nebuni cu sau fara permis.

#33
Neaceasca85

Neaceasca85

    Jos Ursula!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,575
  • Înscris: 14.10.2008
BMW negru, fara lumini, care depaseste cum il taie capul, reteta dezastrului.

#34
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,626
  • Înscris: 01.08.2006
Clar ajuta infrastructura. Dar pana acolo, pana o sa ne dam jos din pat si direct pe autostrada, trebuie sa te feresti de idioti pe drumuri. OK, e doar drum judetean, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fii idiot.

#35
Prophecy

Prophecy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 863
  • Înscris: 29.07.2023

View Postsebulbus, on 03 ianuarie 2024 - 11:29, said:

Aberezi. Asta e media pe tara cu tot cu satele alea cu o masina si doi cai frumosi. Asta nu face balamucul mai light in marile orase, ca majoritatea acolo se gasesc.
Relevant e numarul de vehicule per localitate, eventual pe zona metropolitana, ca de acolo se infiinteaza multi paraziti in fiecare dimineata.

Daca dadeai click pe link vedeai harta colorata, pe regiuni, ca pentru prosti, iar in afara de un albastru pal in jurul Bucurestiului, vedeai numai galben.  Compara cu restul Europei !

View Postsebulbus, on 03 ianuarie 2024 - 11:32, said:

Empiric, pe studiul meu, daca eliminam din calcul judetele Olt si Teleorman reducem decesele cu minim 20% si crestem IQ-ul mediu national cam cu acelasi procent.

Tot cu desene colorate, studiul tau e de rahat, Oltul si Teleormanul, adunate, sunt cat Suceava.  Plimba ursul nenea si mai documenteaza te inainte sa postezi tampenii.

#36
GaSar

GaSar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 11.10.2016
Da, infrastructura e buna , dar costa bani , pe care romanul cand aude ca trebuie sa ii dea (prin taxe ) sare de fund in sus ca e rupt in cur si nu mai are bani de tigari,b ere si hamburgeri la Mac. Dupa care tipa ca "statu' nu face"! Statu' face, dar pe banii taiPosted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate