Noul camion Tesla Semi urmeaza sa scoata de pe piata Renault Trucks, Volvo Trucks, Scania, Mercedes Trucks sau Iveco Trucks
#37
Posted 19 September 2023 - 14:42
Se fura marfa din camioane cand soferul doarme in cabina. Dapoi cand nu o sa fie sofer.
|
#38
Posted 19 September 2023 - 16:15
relu11051, on 19 septembrie 2023 - 13:41, said:
Se vede ca nu locuiesti in Romania, filtrul meu de polen arata groaznic dupa 6 luni si masina nu circula pe drumuri neasfaltate. Aceeasi proportie e si la camioane. Diferența in valoare absoluta e uriasa insa. Edited by ro_explorer, 19 September 2023 - 16:16. |
#39
Posted 19 September 2023 - 16:46
slai, on 19 septembrie 2023 - 13:08, said:
Aici e vorba de camioane de 42 de tone, nu despre o tigaie de asta mica. Si care merg pe zi probabil cat mergi tu intr-o luna. Nu m-aș baza pe frâna regenerativă la tonaje din alea. Alea sigur vor consuma în draci plăcuțe și discuri, nu cum spune colegul de mașinuța lui. Mai ales că muscul laudă performanțele sportive ale camionului |
#40
Posted 19 September 2023 - 16:55
Franarea regenerativa nu foloseste placute/discuri (altfel energia din franare s-ar transforma in caldura) iar la tonajul ala e chiar indicata franarea regenerativa pentru ca energia cinetica este direct proportionala cu masa.
Edited by george_alexandru, 19 September 2023 - 16:57. |
#41
Posted 19 September 2023 - 17:37
#42
Posted 19 September 2023 - 18:01
andreyvsjoker, on 19 septembrie 2023 - 10:45, said:
Dar voi realizati ca un AI recunoaste obstacole si reactioneaza mai repede decat un om nu? Sau....? george_alexandru, on 19 septembrie 2023 - 16:55, said:
Franarea regenerativa nu foloseste placute/discuri (altfel energia din franare s-ar transforma in caldura) iar la tonajul ala e chiar indicata franarea regenerativa pentru ca energia cinetica este direct proportionala cu masa. Absolut orice masina electrica are frane clasice. |
#43
Posted 19 September 2023 - 18:06
florinellll, on 19 septembrie 2023 - 18:01, said:
Corect ,e plin internetu' de tesle busite cu cruze control activat si sofer ..............ocupat Franarea regenerativa,face o economie de MAXIMUM 1%,foarte important,este un sistem SECUNDAR Absolut orice masina electrica are frane clasice. Daca e sa scot statistici din dos pot si eu. Franarea regenerativa face defapt o economie de 99% Posibila ca FSD Tesla sa nici nu fie varianta castigatore pentru viitor. Se discuta in principiu de AI si cred ca e destul de evitent ca avansam in directia aia. Din cate am inteles din anumite articole si Tesla a schimbat modalitatea de training al AI-ului. |
#44
Posted 19 September 2023 - 18:14
business11, on 19 septembrie 2023 - 13:50, said:
Idea este geniala si cu siguranta in 5 ani de zile revolutionara pe piata mondiala. Sa nu uitam ca in California s-au testat tiruri pe autostrada, care era conectate la curent non-stop (ca si troleibuzele) si testul a functionat foarte bine. Pe langa asta Tesla are peste 2200 de superchargere si statul american a inceput din februarie 2023 implementarea a inca 3500 de superchargere. Planul lor este o statie supercharger odata la 50 de mile. Deci in 5 ani de zile infrastructura o sa fie mai mult decat existenta. Tirul circula pe autostrada cam 800km, adica mai mult decat permis prin lege (din punct de vedere al timpului). Iar in pauze se poate reincarca. Cel mai avantajos este clar mentenanta mult mai scazut, dar exista in acelasi timp si multe dezavantaje (greutate, loc mai putin in cabina, etc.) Am auzit ca sunt in SUA peste 5 milioane de camioane de mare capacitate,deci se vor incarca o data de 3luni andreyvsjoker, on 19 septembrie 2023 - 18:06, said:
Asta e din strafundurile cunostintelor tale? Daca e sa scot statistici din dos pot si eu. Franarea regenerativa face defapt o economie de 99% Posibila ca FSD Tesla sa nici nu fie varianta castigatore pentru viitor. Se discuta in principiu de AI si cred ca e destul de evitent ca avansam in directia aia. Din cate am inteles din anumite articole si Tesla a schimbat modalitatea de training al AI-ului. AI exista de peste 20 de ani,acum a fost ""explodat""conceptul de presa care nu mai are subiecte Edited by florinellll, 19 September 2023 - 18:17. |
#45
Posted 19 September 2023 - 18:16
Frânarea regenerativa presupune transformarea energiei cinetice în energie electrică cu ajutorul motorului. Cu cât masa mai mare, cu atât energia cinetica e mai mare la o viteza dată, deci și energia cinetica.
Habar n-am cât % recuperează, oricum în practica implici și frânele clasice, deci în medie vei fi clar sub 100%. Sunt reticent la valorile de costuri anunțate, dar vedem, dacă transportatorii vor asalta Tesla cu comenzi, înseamnă că aceste camioane sunt rentabile. Edited by george_alexandru, 19 September 2023 - 18:19. |
#46
Posted 19 September 2023 - 18:24
[font=comic sans ms", cursive"img src="https://forum.softpe...ault/smile.png] [/font]
"""""Durata de viață a unei mașini electrice este data de durata de viață a bateriei. Bateriile pentru vehicule electrice sunt integrate. Schimbarea bateriilor nu are sens financiar, deoarece costul bateriei și manopera este mare pentru a instala o baterie nouă în multe din mașinile electrice.""""" Edited by florinellll, 19 September 2023 - 18:27. |
|
#47
Posted 19 September 2023 - 18:42
Altul care pune botul la prostiile lui Elon Musk.
Care camion ala ce la promis în 2017 ca il vedem din 2018 pe sosele? Ce ai consumat de l-ai văzut? Sau nu still ce ce la corporate BS? Nu o sa il vada nimeni nici in 10 ani de acum incolo. Si dacă careva fraieri o sa îl comande o sa renunțe repede la el. Uite aici de ce [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o3dCDNIRM34?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa se zicea și de Tesla ce mașină revoluționară este când colo e un "piece of junk" Tesla e in cadere libera - calitate atroce - tehnologie înapoiată - iar acum marii producători o sa inunde piața cu EV. Plus ca vin chinezii tare. Toate mașinile electrice sunt predispuse sa i-a foc subit - de 30 000 de ori (trei zeci de mii - ati citit bine) mai predispuse decât cele pe combustibil. Dar este o vorba - nimic nu se aprinde mai ușor și arde mai bine decât o Tesla. Probabil astfel se explica și prețul SH derizoriu. Vizionare placuta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/agpEr8GTGQo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#48
Posted 19 September 2023 - 18:50
Daca ar stii " occidentu' " cati intelijenti, cati specialisti avem aici pe forum nu l-ar mai baga nimeni in seama pe Musk si altii ca el.
Pacat ca nu aveti vizibilitate... |
#49
Posted 19 September 2023 - 19:06
Eu cred că e vorba despre eficiența frânării.
Deseori e vorba de distanțe de frânare mici și e clar că nu te poți baza pe așa ceva, cu semnale luminoase și dă-te bă din cale, fă loc că eu frânez regenerativ La frăna de motor, de exemplu, nu mai accelerezi iar roțile mașinii rămân cuplate și compresia motorului conduce la frânare. Numai că la astea electrice au un dinam care transformă lucrul mecanic (energia cinetică) în curent electric pentru acumulatori. |
#50
Posted 19 September 2023 - 19:08
adrian_r5, on 19 septembrie 2023 - 11:12, said:
exact [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/q-_iXaXrUtM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#51
Posted 19 September 2023 - 19:12
ro_explorer, on 19 septembrie 2023 - 16:15, said:
Na, tu schimbi 4 filtre de aer in aceeasi perioada. Doar 4 filtre de aer care costa 30 euro setul.... in 30 de luni (si 60k km). Fata de cate chestii la un ICE in aceeasi perioada si distanta? Aceeasi proportie e si la camioane. Diferența in valoare absoluta e uriasa insa. Daca in continuare locuiam in Bucuresti ceea ce nu mai este cazul era jale, schimbam filtrul de polen poate la 7.5k km. Tu acolo unde esti fiind aerul mai rece si mult mai curat, departe de desertul African iti permiti poate sa inlocuiesti filtrul de polen la 60k km si 2 ani. |
|
#52
Posted 19 September 2023 - 19:25
AztecWarrior, on 19 septembrie 2023 - 18:42, said:
Nu o sa il vada nimeni nici in 10 ani de acum incolo. Si dacă careva fraieri o sa îl comande o sa renunțe repede la el. Asa se zicea și de Tesla ce mașină revoluționară este când colo e un "piece of junk" Tesla e in cadere libera - calitate atroce - tehnologie înapoiată - iar acum marii producători o sa inunde piața cu EV. Plus ca vin chinezii tare. Tesla: 53 miliarde dolari venituri, 5 mld profit pe 2021, 81 mld venituri, 13 mld profit pe 2022...afacerea merge iar banii astia vin din vanzari, ca n-au de unde altundeva. Si se tot extind, deschid fabrici auto, deschid fabrici de baterii...n-or livra ei cand zic, dar concurenta e si mai in urma. Edited by george_alexandru, 19 September 2023 - 19:25. |
#53
Posted 19 September 2023 - 21:10
george_alexandru, on 19 septembrie 2023 - 19:25, said:
Tesla: 53 miliarde dolari venituri, 5 mld profit pe 2021, 81 mld venituri, 13 mld profit pe 2022...afacerea merge iar banii astia vin din vanzari, ca n-au de unde altundeva. Si se tot extind, deschid fabrici auto, deschid fabrici de baterii...n-or livra ei cand zic, dar concurenta e si mai in urma. Edited by cotizo_dacul, 19 September 2023 - 21:12. |
#54
Posted 19 September 2023 - 21:11
george_alexandru, on 19 septembrie 2023 - 14:23, said: Despre ce camion Tesla este vorba - Cybertruck sau Semi ? Ca pe cel de la Volvo l-ai văzut pe strada ...dar cel de la Tesla l-ai văzut ? PS: Elon e un geniu in business si marketing, nu un vizionar si nici un sclipitor inventator in domeniul tehnic ! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users