Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault Zoe
Ultima postare: mai 09 2024 00:12, Inițiat de
Courage
, sep 24 2022 22:05
·
8
#74
Publicat: 07 februarie 2023 - 09:39
robertcb, on 07 februarie 2023 - 06:21, said:
Permanent cand masina e pornita, in rest dupa un soft viclean gandit astfel incat durata ei de viata sa nu fie prea mare. Chiar in caietul de service este impusa schimbarea la 2-3 ani. Daca tot nu mai schimbi ulei si filtre.. schimbi bateria de 12V, doar nu vrei sa dispara service-urile, au si ei calculele lor facute si bine implementate in calculatoarele masinilor. La a mea, mi-a inflorit in bord avertizarea de circuit electric la o idee sub 2 ani dupa ce am luat-o. Anul trecut in toamna ar fi trebuit sa o schimb pe aia de 12V, conform listei lor de operatiuni, insa au amanat lucrarea, dat fiind ca am inlocuit-o in primavara 2021. |
#87
Publicat: 10 februarie 2023 - 07:32
Zoe are pompa de caldura, nu comparam cu o rezistența electrică. Face foarte cald, indiferent de temperaturile negative de la noi.
Acum 2 zile, fiind soare in toată splendoarea lui, am lăsat Zoe-le la încărcat acasă și am plecat amândoi cu mașina mea. Aveam de gând sa opresc încărcarea pe la 70%. N-am putut sub nici o forma sa opresc încărcarea din aplicație . Am înjurat reno, cu toți programatorii lor de kkt și cu aplicația mă-sii. Nu e prima data când se intampla sa nu ma pot conecta la mașina. Am găsit-o, evident, la 100%, din care vreo 30% a tras din rețea ca a apus soarele. Nu exista posibilitatea programării opririi încărcării la un anumit procent, doar a timpului de încărcare. Nu înțeleg cum e posibil ca in atâția ani sa nu fii in stare sa faci o aplicație sa funcționeze corect. Revenind la pompa de caldura, face foarte cald/frig (dacă nu e pe ECO), in schimb nu precondiționează bateria înaintea plecarii (cum face cealaltă electrică a mea), motiv pentru care consumul la temperaturi negative ajunge ușor la 18kw/100km, la o viteza de trafic de 50km/h. Are funcția de preconditionare in aplicație (de care te cam rogi sa si funcționeze), însă încălzește doar habitaclul. |
|
#88
Publicat: 10 februarie 2023 - 07:47
EVCC e o solutie dc incarxi din surplus PV.
Citeste Soc ZOE si poate opri incarcarea la % setat, daca merg serverele Renault. Mai exista pt Ios si app Zoe status. Ea merge mai repede. Zoe din ce stiu eu, nu are decat ventilatie pt managementul termic al bateriei, adica bateria la a tatalui meu acum, raporteaza -1C. Nu are cum sa incalzeasca bateria… Editat de Courage, 10 februarie 2023 - 07:49. |
#89
Publicat: 11 februarie 2023 - 08:41
ca idee dupa niste documentare pe grupuri "de afara"
probleme generale ( procent marisor de aparitie) - incalzirea - se pare ca e cam "bug"uita la modelele anterioare (chiar si la cele din 2019). nu s-a gasit o cauza concreta, pe garantie s-au tot schimbat piese ( calculatoare, etc) fara mare succes. - masina este foarte sensibila la incarare (impamantare). probleme la incarcarea "acasa"(majoritar), PV - bateria auxiliara - s-au raportat destule cazuri de fault nerezolvabile dupa schimbarea ei - a fost nevoie de dus pe platforma la service pentru tratarea problemelor aparute de la V mic - bucse fata - desi costa ~ 20 ron una (2 bucati) nu se gasesc si este nevoie de inlocuirea intregului subansamblu - R135 - ceva motoare cazute (la cei norocosi s-au schimbat in garantie). - discurile spate - se pare ca e boala comuna la electrice - e nevoie sa mai franezi" din cand in cand" mai sanatos incat sa nu se orxideze(necesita inlocuire la km f putini altfel) - ceva pe partea de incarcare (modulul mare care este pe baterie )- si costa cateva mii de iepuroi. (nu se repara sau nu se repara acum cativa ani) . Renault nu repara ci inlocuieste tot, no matter what. cam astea asa la repezeala. |
#90
Publicat: 11 februarie 2023 - 09:43
Cu cat te documentezi mai mult, cu atat intelegi mai bine ca inafara de strictul necesar, fiecare euro cheltuit in plus pe o masina reprezinta o risipa de bani. Si cazurile izolate nu intra la strict necesar, de exemplu: "Imi iau 4x4 pentru ca acum 2 ani, intr-o marti, nu am putut merge cu masina la job deoarece era zapada mare!"
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi