Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba
 Facultate

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 

Renault Zoe

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
216 răspunsuri în acest subiect

#73
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
Exact, acelasi brand, reduci si pretul adaptorului, cu totul ~200 lei mai putin.

#74
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.757
  • Înscris: 30.01.2008

View Postrobertcb, on 07 februarie 2023 - 06:21, said:

Permanent cand masina e pornita, in rest dupa un soft viclean gandit astfel incat durata ei de viata sa nu fie prea mare. Chiar in caietul de service este impusa schimbarea la 2-3 ani. Daca tot nu mai schimbi ulei si filtre.. schimbi bateria de 12V, doar nu vrei sa dispara service-urile, au si ei calculele lor facute si bine implementate in calculatoarele masinilor.
'Bacteria' de 12V tine absolut totul: radio, climatizare, lumini, senzori etc. De aia masina devine 'lemn' daca bateria de 12V e descarcata complet, indiferent cata sarcina ar fi in cea de tractiune. Chiar si cand sistemul de tractiune e pornit, circuitul e de asa natura incat bateria de 12V tot e solicitata. Acum, trebuie tinut cont de faptul ca circuitul electric din ZOE are un deceniu, d.p.d.v. conceptual. Suspectez ca modelele mai recente nu solicita bateria de 12V asa mult.

La a mea, mi-a inflorit in bord avertizarea de circuit electric la o idee sub 2 ani dupa ce am luat-o. Anul trecut in toamna ar fi trebuit sa o schimb pe aia de 12V, conform listei lor de operatiuni, insa au amanat lucrarea, dat fiind ca am inlocuit-o in primavara 2021.

#75
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
Tine tot, nimic de zis, dar oricum durata de viata e mult redusa, am avut baterie care si-a facut treaba 7 ani si jumatate pe diesel din 2004, acum la ev ar fi mult mai simplu s-o mentii cat mai corect incarcata.. daca s-ar dori.

#76
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.901
  • Înscris: 22.12.2005
da, asa e.
nu e bai - bateria e consumabila doar ca ma asteptam sa tina nitel mai mult (oricum e neglijabil costul, dar ca idee- sper ca nu "moare si te lasa in drum".

#77
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
Teoretic ar fi trebuit sa fie mult mai fiabile fata de ice, dar daca producatorul pune niste limite prea stricte de exemplu pe tensiunea bateriei de 12V apar probleme des.

#78
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.689
  • Înscris: 26.11.2001
Am scos bornele si am incarcat bateria pe timpul noptii (reconditionare).
Am testat
430 A en -> 313 A en acum = Replace Battery.
Dau comanda de C22 de la Vrum Auto.

#79
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.901
  • Înscris: 22.12.2005
dupa ce ai scos-o ce s-a resetat la masina? ( e ca la cele "clasice" cod navigatie. etc)? sau ai pus in paralel alta bat sa tina memoriile intre timp?

#80
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
Asta e calitatea produselor moderne pentru ca de, involutie.

#81
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.901
  • Înscris: 22.12.2005

View Postrobertcb, on 07 februarie 2023 - 09:25, said:

Exact, acelasi brand, reduci si pretul adaptorului, cu totul ~200 lei mai putin.

gata. comandat. :) 680 ron aprox
multumesc

#82
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
Cu placere, pe la noi nici gand sa gasesti la asa pret.

#83
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.901
  • Înscris: 22.12.2005
638, scuze :).
partea grea am rezolvat-o, mai ramane doar sa vina si partea care este in continurea cablului:))

#84
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
In care parte a cablului :D

#85
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.901
  • Înscris: 22.12.2005
vad ca pe topicul de spring se plange lumea de cum fu azi de frig si de incalzirea deficitara.
la ZOE cum ii ? azi se plimba lumea cu el si merse bine incalzirea?

#86
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
Daca ai 350 de zile pe an ger da, inteleg sa-ti faci griji.

#87
radu90

radu90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 193
  • Înscris: 07.06.2005
Zoe are pompa de caldura, nu comparam cu o rezistența electrică. Face foarte cald, indiferent de temperaturile negative de la noi.

Acum 2 zile, fiind soare in toată splendoarea lui, am lăsat Zoe-le la încărcat acasă și am plecat amândoi cu mașina mea. Aveam de gând sa opresc încărcarea pe la 70%. N-am putut sub nici o forma sa opresc încărcarea din aplicație . Am înjurat reno, cu toți programatorii lor de kkt și cu aplicația mă-sii. Nu e prima data când se intampla sa nu ma pot conecta la mașina. Am găsit-o, evident, la 100%, din care vreo 30% a tras din rețea ca a apus soarele. Nu exista posibilitatea programării opririi încărcării la un anumit procent, doar a timpului de încărcare.
Nu înțeleg cum e posibil ca in atâția ani sa nu fii in stare sa faci o aplicație sa funcționeze corect.

Revenind la pompa de caldura, face foarte cald/frig (dacă nu e pe ECO), in schimb nu precondiționează bateria înaintea plecarii (cum face cealaltă electrică a mea), motiv pentru care consumul la temperaturi negative ajunge ușor la 18kw/100km, la o viteza de trafic de 50km/h.
Are funcția de preconditionare in aplicație (de care te cam rogi sa si funcționeze), însă încălzește doar habitaclul.

#88
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.689
  • Înscris: 26.11.2001
EVCC e o solutie dc incarxi din surplus PV.
Citeste Soc ZOE si poate opri incarcarea la % setat, daca merg serverele Renault.

Mai exista pt Ios si app Zoe status.
Ea merge mai repede.

Zoe din ce stiu eu, nu are decat ventilatie pt managementul termic al bateriei, adica bateria la a tatalui meu acum, raporteaza -1C.
Nu are cum sa incalzeasca bateria…

Editat de Courage, 10 februarie 2023 - 07:49.


#89
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.901
  • Înscris: 22.12.2005
ca idee dupa niste documentare pe grupuri "de afara"
probleme generale ( procent marisor de aparitie)

- incalzirea - se pare ca e cam "bug"uita la modelele anterioare (chiar si la cele din 2019). nu s-a gasit o cauza concreta, pe garantie s-au tot schimbat piese ( calculatoare, etc) fara mare succes.
- masina este foarte sensibila la incarare (impamantare). probleme la incarcarea "acasa"(majoritar), PV
- bateria auxiliara - s-au raportat destule cazuri de fault nerezolvabile dupa schimbarea ei - a fost nevoie de dus pe platforma la service  pentru tratarea problemelor aparute de la V mic
- bucse fata - desi costa ~ 20 ron una (2 bucati) nu se gasesc si este nevoie de inlocuirea intregului subansamblu
- R135 - ceva motoare cazute (la cei norocosi s-au schimbat in garantie).
- discurile spate  - se pare ca e boala comuna la electrice - e nevoie sa mai franezi" din cand in cand" mai sanatos incat sa nu se orxideze(necesita inlocuire la km f putini altfel)
- ceva pe partea de incarcare (modulul mare care este pe baterie )- si costa cateva mii de iepuroi. (nu se repara sau nu se repara acum cativa ani) . Renault nu repara ci inlocuieste tot, no matter what.


cam astea asa la repezeala.

#90
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.497
  • Înscris: 04.12.2012
Cu cat te documentezi mai mult, cu atat intelegi mai bine ca inafara de strictul necesar, fiecare euro cheltuit in plus pe o masina reprezinta o risipa de bani. Si cazurile izolate nu intra la strict necesar, de exemplu: "Imi iau 4x4 pentru ca acum 2 ani, intr-o marti, nu am putut merge cu masina la job deoarece era zapada mare!"

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate