Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Anomalie electrica/Interferenta

ZVON: Mihai Bendeac a semnat cu P...

Prea multi bani bagați in ma...

Usa garaj Nice Spin se deschide p...
 Recomandare TV 2500-3000 lei

Sala de sport pentru baschet?

HP Pavilion 14-ec1008nq Ryzen 5 5...

Mai am nevoie de antivirus?
 Viata de noapte Asia

Distribuția si vanzarea presei pe...

Traseu electric din perete peste ...

Revuenon 1:4,5 / 240 mm din piata...
 ACEA solicita UE scoaterea din tr...

Sistem home cinema samsung ht x20

Dinar sarbesc

USSD prin IMS la Digi
 

Renault Zoe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#37
diaconuserban58

diaconuserban58

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 04.04.2014
Ne urasc pentru ca strugurii sunt acri si invidia ca tu progresezi si ei se fosilizeaza!

#38
costini

costini

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 18.05.2019
Zoe mi se pare grozav, doar o idee prea mic, altfel m-as fi uitat si eu serios catre el.

Treaba cu "masina de oras" e cu dus si-ntors. Brasovul nu-i asa departe, de exemplu si e alt oras :). E mai tricky la drum lung unde trebuie sa incarci mai mult de o singura data, dar daca as avea de ales intre un ICE care ma duce dintr-o bucata la cele 1-2-5 drumuri "lungi" pe an vs. ZOE care ma duce peste tot zilnic incarcat de la Hidroelectrica sau fotovoltaice sau EnelX, as lua Zoe oricand.

#39
radu90

radu90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 07.06.2005
Am facut cu ZOE, de mai multe ori, drumul Bucuresti-Predeal si retur. Am ajuns acasa cu SOC intre 5-8%, fara incarcare intermediara, viteza normala a traficului pe Valea Prahovei in afara weekend-ului.
De asemenea, Olimp-Bucuresti, in noiembrie, am ajuns acasa cu 5%, dar viteza maxima pe autostrada a fost de 100km/h. Asta ca sa nu ma mai opresc la Cernavoda sa incarc. Am vazut ca au inceput sa deschida statii de incarcare pe A2. Cred ca ajungi comod si cu Spring-ul acum...

Un lucru m-a iritat la Renault, dar asta n-are legatura cu masina, si anume revizia de 1 an. Am dus masina la Cobalcescu si mi-au spus ca ma va costa cca 500 lei. Cum asa? Am intrebat. Mi se pare absurd in conditiile in care nu schimbati decat filtrul de polen, am protestat eu. Tipul de acolo mi-a explicat politicos ca nu incaseaza el banii si ca asta e politica Renault pentru masinile electrice. A dat vreo 20 clic-uri in calculator, si mi-a zis ca-mi poate face un discount, iar in final m-a costat 360 lei. N-am priceput-o pe asta, dar nici nu mi-am mai batut capul.
Cand am ajuns acasa am observat ca au uitat sa-mi reseteze alerta de revizie in bord. O sa caut pe YT sa vad cum o resetez eu...

Masina a implinit un an si 25000km parcursi. Nu are absolut nici o problema, este foarte bine inchegata iar interiorul s-a pastrat impecabil.
O incarc de 2-3 ori pe saptamana in intervalul 35-80% la statia de 7kw/h, la care incarc si Tesla.
Aplicatia My Renault, pt IOS functioneaza...asa cum functioneaza. Adica prost. Nu inteleg cum in atatia ani n-au reusit s-o faca sa mearga asa cum ar trebui.

#40
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,015
  • Înscris: 06.08.2006
Principalul avantaj la ZOE este ca încarca cu 22 kW AC. Folosește integral puterea stațiilor AC - e mare lucru, având in vedere ca găsești mai ușor stații AC decât rapide DC.

#41
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,183
  • Înscris: 10.05.2008
Toate modelele incarca cu 22 Kw ?

Edited by iulian_1976, 30 September 2022 - 22:54.


#42
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,535
  • Înscris: 30.01.2008

 iulian_1976, pe 30 septembrie 2022 - 22:54, a scris:

Toate modelele incarca cu 22 Kw ?

Da, asta e smecherezu' la ZOE, 'stie' nativ 22 kW.

#43
oxbridge

oxbridge

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 22.10.2011
"Zoe nu va avea o nouă generație. La finalul generației actuale, modelul ZOE va fi înlocuit de modelele Renault 5 și Renault 4", a declarat Fabrice Cambolive, Directorul de Operațiuni al mărcii Renault (COO), la Salonul Auto de la Paris, în cadrul unei mese rotunde cu jurnaliști din România.

"La începuturi, prin 2012, nu știam care va fi valoarea pe piață a mașinilor electrice, cum se vor degrada bateriile în timp și nu voiam ca această povară să cadă pe clienți. Dar realitatea este că literalmente nu există mașini electrice Renault pe piața second hand, se vând imediat, chiar dacă au 5-10 ani vechime. Iar starea de sănătate a bateriilor este, în general, peste 70%. Așadar, am depășit faza în care să ne facem griji despre durabilitatea bateriilor și despre cost", a explicat Fabrice Cambolive.

https://economie.hot...vor-inlocui.htm

#44
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,535
  • Înscris: 30.01.2008
Daca vor sa fie corecti pana la capat, ar trebui sa ofere un pachet de upgrade ieftin pentru ZOE alea cu bateria de 22 kW, macar pana la 41 kW. Si sa reduca pretul achizitionarii bateriei pentru masinile care inca au contract de inchiriere.

#45
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,948
  • Înscris: 22.05.2003
Niciun producator nu e interesat de prelungirea duratei de viata a unei masini vechi.
Uita de ele de indata ce ies pe poarta fabricii.

#46
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,183
  • Înscris: 10.05.2008

View Postoxbridge, on 17 octombrie 2022 - 18:38, said:

"...Dar realitatea este că literalmente nu există mașini electrice Renault pe piața second hand, se vând imediat, chiar dacă au 5-10 ani vechime. Iar starea de sănătate a bateriilor este, în general, peste 70%. Așadar, am depășit faza în care să ne facem griji despre durabilitatea bateriilor și despre cost", a explicat Fabrice Cambolive.

Minte, in Franta sunt multe ZOE sh de vanzare, cei care le-au avut la prima mana au platit acea "chirie" lunara, erai penalizat in cazul ca depaseai 7500km/an.
Marea majoritate nu au achitata bateria nici in prezent.

Caz practic Zoe an 2015, 59000km, s-a platit 59E/pe luna in limita a 7500km/an. Pret de vanzare  7000 de euro + trebuie achitat partea de baterie neamortizata ~2800E= 9800 E pretul adevarat.

Bateria trebuie achitata catre DIAC Renault grupul financiar ce apartine de Renault&Dacia si trebuie modificat contractul initial Posted Image

Attached Files


Edited by iulian_1976, 23 October 2022 - 00:26.


#47
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,948
  • Înscris: 22.05.2003
A venit... iarna.

Masinile electrice ieftine (Leaf/Zoe), nu au management termic cu antigel pentru baterii.
Chiar si pentru cele care au, e nevoie de preconditionare termica a bateriei ca sa incarce la viteze mari.

In cazul ZOE, la 6C, pe Type 2 (poate incarca cu maxim teoretic de 22kw), incarca cu 14 kW, pentru ca bateria e rece.

Atasat tabel cu viteza de incarcare in fct de temperatura bateriei.

Attached Files



#48
wld

wld

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 09.04.2006
Tabelul de mai sus e pt Spring, incarcare DC

#49
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 30.01.2008

 Adm, pe 25 noiembrie 2022 - 11:22, a scris:

A venit... iarna.

Masinile electrice ieftine (Leaf/Zoe), nu au management termic cu antigel pentru baterii.
Chiar si pentru cele care au, e nevoie de preconditionare termica a bateriei ca sa incarce la viteze mari.

In cazul ZOE, la 6C, pe Type 2 (poate incarca cu maxim teoretic de 22kw), incarca cu 14 kW, pentru ca bateria e rece.

Atasat tabel cu viteza de incarcare in fct de temperatura bateriei.
Știi cumva care sunt mașinile care nu au management termic al bateriei? Eu știu de Spring,Renault Zoe, VW E-up, VW E-Golf, Nissan Leaf. Mai sunt altele ?

#50
relu11051

relu11051

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,389
  • Înscris: 02.05.2008
Nu stiu de ce dar am o banuiala ca nici Megane E-tech cu bateria de 40kwh nu are management al bateriei, informatia este oricum un fel de "clasificata".

#51
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,948
  • Înscris: 22.05.2003

View Postdanfizesan, on 25 noiembrie 2022 - 13:21, said:

Știi cumva care sunt mașinile care nu au management termic al bateriei? Eu știu de Spring,Renault ZOE, VW E-up, VW E-Golf, Nissan Leaf. Mai sunt altele ?
Cred ca astea sunt, adica cele "ieftine".
Cand e vorba sa complice situatia cu tuburi si pompe de caldura, deja pretul sare.

Megane E-Tech arata fb in poze (mai mare decat e in realitate), dar nu am idee despre acest aspect.

#52
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,535
  • Înscris: 30.01.2008

View Postdanfizesan, on 25 noiembrie 2022 - 13:21, said:

Știi cumva care sunt mașinile care nu au management termic al bateriei? Eu știu de Spring,Renault ZOE, VW E-up, VW E-Golf, Nissan Leaf. Mai sunt altele ?

Zoe are management termic, insa ce-i drept e destul de rudimentar, deoarece e doar pe aer, nu pe lichid. Si activarea preconditionarii e intrucatva butucanoasa.

#53
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,948
  • Înscris: 22.05.2003
Adica vrei sa spui ca ZOE are doar ventilatie.
Asta ajuta vara si cand incarca cu putere mare, dar nu ajuta daca temperatura e scazuta, adica in acest caz.
Bateria e prea rece.

https://www.speakev....eheating.99345/

#54
costini

costini

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 18.05.2019

View Postdanfizesan, on 25 noiembrie 2022 - 13:21, said:

Știi cumva care sunt mașinile care nu au management termic al bateriei? Eu știu de Spring,Renault ZOE, VW E-up, VW E-Golf, Nissan Leaf. Mai sunt altele ?
Hyundai Ioniq "clasic" au si ele doar ventilatie. A nu se confunda cu Hyundai Ioniq 5 care e ok :).

"Ieftin" e relativ. Nissan Leaf se vindea cam la aceiasi bani cu un ID.3, Hyundai Kona sau C4, dar performantele la incarcarea rapida (raportat la modelele astea trei) sunt ridicole din cauza lipsei managementului termic adecvat.

Pe de alta parte, relevanta e temperatura bateriei, nu temperatura exterioara. E destul de greu sa ajungi cu o baterie de masina plimbata zilnic la sub 5 grade C, cat timp afara sunt temperaturi de iarna normala.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate