![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault Zoe
Last Updated: Feb 01 2023 15:00, Started by
Courage
, Sep 24 2022 22:05
·
5

#37
Posted 26 September 2022 - 12:27

Ne urasc pentru ca strugurii sunt acri si invidia ca tu progresezi si ei se fosilizeaza!
|
#38
Posted 26 September 2022 - 13:24

Zoe mi se pare grozav, doar o idee prea mic, altfel m-as fi uitat si eu serios catre el.
Treaba cu "masina de oras" e cu dus si-ntors. Brasovul nu-i asa departe, de exemplu si e alt oras ![]() |
#39
Posted 27 September 2022 - 14:36

Am facut cu ZOE, de mai multe ori, drumul Bucuresti-Predeal si retur. Am ajuns acasa cu SOC intre 5-8%, fara incarcare intermediara, viteza normala a traficului pe Valea Prahovei in afara weekend-ului.
De asemenea, Olimp-Bucuresti, in noiembrie, am ajuns acasa cu 5%, dar viteza maxima pe autostrada a fost de 100km/h. Asta ca sa nu ma mai opresc la Cernavoda sa incarc. Am vazut ca au inceput sa deschida statii de incarcare pe A2. Cred ca ajungi comod si cu Spring-ul acum... Un lucru m-a iritat la Renault, dar asta n-are legatura cu masina, si anume revizia de 1 an. Am dus masina la Cobalcescu si mi-au spus ca ma va costa cca 500 lei. Cum asa? Am intrebat. Mi se pare absurd in conditiile in care nu schimbati decat filtrul de polen, am protestat eu. Tipul de acolo mi-a explicat politicos ca nu incaseaza el banii si ca asta e politica Renault pentru masinile electrice. A dat vreo 20 clic-uri in calculator, si mi-a zis ca-mi poate face un discount, iar in final m-a costat 360 lei. N-am priceput-o pe asta, dar nici nu mi-am mai batut capul. Cand am ajuns acasa am observat ca au uitat sa-mi reseteze alerta de revizie in bord. O sa caut pe YT sa vad cum o resetez eu... Masina a implinit un an si 25000km parcursi. Nu are absolut nici o problema, este foarte bine inchegata iar interiorul s-a pastrat impecabil. O incarc de 2-3 ori pe saptamana in intervalul 35-80% la statia de 7kw/h, la care incarc si Tesla. Aplicatia My Renault, pt IOS functioneaza...asa cum functioneaza. Adica prost. Nu inteleg cum in atatia ani n-au reusit s-o faca sa mearga asa cum ar trebui. |
#41
Posted 30 September 2022 - 22:54

Toate modelele incarca cu 22 Kw ?
Edited by iulian_1976, 30 September 2022 - 22:54. |
#43
Posted 17 October 2022 - 18:38

"Zoe nu va avea o nouă generație. La finalul generației actuale, modelul ZOE va fi înlocuit de modelele Renault 5 și Renault 4", a declarat Fabrice Cambolive, Directorul de Operațiuni al mărcii Renault (COO), la Salonul Auto de la Paris, în cadrul unei mese rotunde cu jurnaliști din România.
"La începuturi, prin 2012, nu știam care va fi valoarea pe piață a mașinilor electrice, cum se vor degrada bateriile în timp și nu voiam ca această povară să cadă pe clienți. Dar realitatea este că literalmente nu există mașini electrice Renault pe piața second hand, se vând imediat, chiar dacă au 5-10 ani vechime. Iar starea de sănătate a bateriilor este, în general, peste 70%. Așadar, am depășit faza în care să ne facem griji despre durabilitatea bateriilor și despre cost", a explicat Fabrice Cambolive. https://economie.hot...vor-inlocui.htm |
#45
Posted 19 October 2022 - 21:38

Niciun producator nu e interesat de prelungirea duratei de viata a unei masini vechi.
Uita de ele de indata ce ies pe poarta fabricii. |
#46
Posted 23 October 2022 - 00:15

"...Dar realitatea este că literalmente nu există mașini electrice Renault pe piața second hand, se vând imediat, chiar dacă au 5-10 ani vechime. Iar starea de sănătate a bateriilor este, în general, peste 70%. Așadar, am depășit faza în care să ne facem griji despre durabilitatea bateriilor și despre cost", a explicat Fabrice Cambolive. Minte, in Franta sunt multe ZOE sh de vanzare, cei care le-au avut la prima mana au platit acea "chirie" lunara, erai penalizat in cazul ca depaseai 7500km/an. Marea majoritate nu au achitata bateria nici in prezent. Caz practic Zoe an 2015, 59000km, s-a platit 59E/pe luna in limita a 7500km/an. Pret de vanzare 7000 de euro + trebuie achitat partea de baterie neamortizata ~2800E= 9800 E pretul adevarat. Bateria trebuie achitata catre DIAC Renault grupul financiar ce apartine de Renault&Dacia si trebuie modificat contractul initial ![]() Attached FilesEdited by iulian_1976, 23 October 2022 - 00:26. |
#47
Posted 25 November 2022 - 11:22

A venit... iarna.
Masinile electrice ieftine (Leaf/Zoe), nu au management termic cu antigel pentru baterii. Chiar si pentru cele care au, e nevoie de preconditionare termica a bateriei ca sa incarce la viteze mari. In cazul ZOE, la 6C, pe Type 2 (poate incarca cu maxim teoretic de 22kw), incarca cu 14 kW, pentru ca bateria e rece. Atasat tabel cu viteza de incarcare in fct de temperatura bateriei. Attached Files |
|
#49
Posted 25 November 2022 - 13:21

Adm, pe 25 noiembrie 2022 - 11:22, a scris:
A venit... iarna. Masinile electrice ieftine (Leaf/Zoe), nu au management termic cu antigel pentru baterii. Chiar si pentru cele care au, e nevoie de preconditionare termica a bateriei ca sa incarce la viteze mari. In cazul ZOE, la 6C, pe Type 2 (poate incarca cu maxim teoretic de 22kw), incarca cu 14 kW, pentru ca bateria e rece. Atasat tabel cu viteza de incarcare in fct de temperatura bateriei. |
#51
Posted 25 November 2022 - 14:20

#52
Posted 25 November 2022 - 17:50

#53
Posted 26 November 2022 - 00:42

Adica vrei sa spui ca ZOE are doar ventilatie.
Asta ajuta vara si cand incarca cu putere mare, dar nu ajuta daca temperatura e scazuta, adica in acest caz. Bateria e prea rece. https://www.speakev....eheating.99345/ |
|
#54
Posted 26 November 2022 - 01:11

Hyundai Ioniq "clasic" au si ele doar ventilatie. A nu se confunda cu Hyundai Ioniq 5 care e ok ![]() "Ieftin" e relativ. Nissan Leaf se vindea cam la aceiasi bani cu un ID.3, Hyundai Kona sau C4, dar performantele la incarcarea rapida (raportat la modelele astea trei) sunt ridicole din cauza lipsei managementului termic adecvat. Pe de alta parte, relevanta e temperatura bateriei, nu temperatura exterioara. E destul de greu sa ajungi cu o baterie de masina plimbata zilnic la sub 5 grade C, cat timp afara sunt temperaturi de iarna normala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users