Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Passat 2001 se activează singur ESP-ul
Ultima postare: aug 24 2022 14:30, Inițiat de
PNX
, aug 15 2022 13:19
·
0
#37
Publicat: 16 august 2022 - 21:29
O sa merg la un service autorizat sa vedem ce zice.
Apoi va spun și vouă. Nu puneam întrebarea aici, dar cum spunea un coleg mai sus, mecanicii dau cu presupusul ca ar trebui schimbat aia, sau aialaltă și nu prea sunt dispus sa cheltuiesc în plus pentru o mașină din 2001. Si am alte priorități acuma. Fain ar fii sa știu exact ce are și sa merg la mecanic și sa vadă ca am ceva habar. Asa poate să-mi spună ca trebuie schimbat parbrizului, ca eu nu știu. |
#40
Publicat: 17 august 2022 - 12:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jAKjThGpTRc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#41
Publicat: 17 august 2022 - 16:18
HAL9000, on 17 august 2022 - 12:01, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jAKjThGpTRc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am avut probleme cu ele, era tare pedala de frână la apăsare, în bord arata martorul cu frână, mecanicul a rezolvat problema, dar martorul în bord cu frână a rămas. Ar trebui o resetare, sa dispară, dar nu știu cum. Am văzut un tutorial și am făcut, dar tot nu a dispărut. |
#42
Publicat: 17 august 2022 - 17:34
PNX, on 17 august 2022 - 16:18, said:
Sa știi ca s-ar putea sa fie de la frânare. Am avut probleme cu ele, era tare pedala de frână la apăsare, în bord arata martorul cu frână, mecanicul a rezolvat problema, dar martorul în bord cu frână a rămas. Ar trebui o resetare, sa dispară, dar nu știu cum. Am văzut un tutorial și am făcut, dar tot nu a dispărut. ai vazut ce a facut tipul din videoclip: diagnoza si analiza amanuntita a senzorului ABS din roata cu pricina, iar pana la urma era de vina inelul magnetic de pe butuc care era distrus. Tot ce tine de ESP are legatura cu sistemul de franare, masina are anisorii ei si asta este. Eu unu as proceda la fel ca tipul din video, numai dupa ce s-a eliminat orice suspiciune asupra sistemului de franare si senzorii ABS as trece mai departe |
#43
Publicat: 17 august 2022 - 19:07
HAL9000, on 16 august 2022 - 20:46, said:
imi pare rau sa-ti zic dar aberezi total HAL9000, on 17 august 2022 - 12:01, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jAKjThGpTRc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cristobob, on 17 august 2022 - 06:27, said:
Ti-ai găsit sa-i spui asta CHIAR lui @al bundy ! Și chiar referitor la gama vw ! |
#44
Publicat: 17 august 2022 - 20:36
stiu ca masina din videoclip e din 2008, din nefericire nu am gasit un video dedicat special pt modelul din 2001, ideea este ca in principiu ESP-ul lucreaza la fel la toate, nu am auzit niciodata de asa zise cerinte pe care ABS/ESP le ar avea de la motor.
al bundy ro, on 16 august 2022 - 16:28, said:
Are, in momentul cand motorul nu merge corect, nu poate raspunde corect la cerintele ABS/ESp. Cu siguranta daca ai zis asta ai motive bine intemeiate si chiar te rog sa ne detaliezi putin sa intelegem si noi ce si cum. Ce modul/componenta/senzor mai exact face legatura intre motor si ABS/ESP? PNX, on 15 august 2022 - 13:19, said:
După ce se încălzește motorul, la turația de 2000+ începe sa dardaie motorul și în final se aprinde ESP în bord. |
#47
Publicat: 18 august 2022 - 07:39
Problema asta cu tremurici si ESP luand-o razna, plus becul de check engine aprins, am avut-o la Opel pe benzina. Testerul imi spunea ca am misfire pe cilindrul 3. Dupa n-spe mii de teorii, bobina de inductie si bujii schimbate, am constatat ca totul mi se tragea de la scurgerile de sub parbriz infundate. Apa statea bine mersi in jgeab si afecta computerul masinii. Poate n-ar strica o verificare pe linia asta, apa pe unde nu ar trebui sa fie.
Editat de wolfmanro, 18 august 2022 - 07:39. |
#48
Publicat: 18 august 2022 - 08:35
PNX, on 18 august 2022 - 06:02, said:
Deci, asta se întâmplă în timpul mersului, nu pe loc cu motorul turat. S-ar putea sa ai mai multi senzori ABS defecti (sau inelele magnetice respective distruse care nu-si mai fac treaba corespunzatoare) si cine stie cum interpreteaza ESP-ul informatiile primite, de aici poate iti taie alimentarea in timpul mersului si respectiv apar trepidatiile de care spui |
#49
Publicat: 18 august 2022 - 08:40
Am înțeles. Săptămâna asta e prinsa full vcu treaba, dar cred ca săptămâna viitoare o sa merg la un mecanic și o sa îl direcționez spre problema asta.
Dar totuși, am o nedumerire. De ce se întâmplă de la 2000 de turații în sus și de ce după ce se încălzește motorul? |
#50
Publicat: 18 august 2022 - 08:57
Vin și eu cu o idee... am folosit o mașină împrumutată... în câteva situații, în mers mi s-a aprins martorul ESP... la momentul respectiv nu foloseam frână, din contra, acceleram. După câteva zile m-am prins ca se întâmpla în rampa... apoi mi-am dat seama ca ambreiajul r pe ducă, am avut doua situații în care cu accelerația la podea, masina pierdea viteza. Am tras concluzia ca se aprindea pentru ca motorul ii spunea ceva, iar rotile spuneau altceva. Poate te ajuta.
|
#51
Publicat: 18 august 2022 - 15:54
HAL9000, on 17 august 2022 - 20:36, said:
stiu ca masina din videoclip e din 2008, din nefericire nu am gasit un video dedicat special pt modelul din 2001, ideea este ca in principiu ESP-ul lucreaza la fel la toate, nu am auzit niciodata de asa zise cerinte pe care ABS/ESP le ar avea de la motor. Cu siguranta daca ai zis asta ai motive bine intemeiate si chiar te rog sa ne detaliezi putin sa intelegem si noi ce si cum. Ce modul/componenta/senzor mai exact face legatura intre motor si ABS/ESP? Initiatorul, in ce conditii mai exact face asta? doar in mers sau si daca stai pe loc cu motorul turat? ABS nu are cerinte de la motor si nici invers. ASR are cerince catre motor, ii spune sa taie din putere cand o roata patineaza cand tu esti in accelerare. ABS care este peste ASR dar inglobeaza asr, cere sa taie din putere si atunci cand simte ca masina derapeaza , derapaj lateral, longitudinal sau rotire in jurul axei sale, sau si atunci cand, la inscrierea in curba traiectoria masinii nu este cea dictata de senzorul de rotatie al volanului, indiferent ca tu esti in franare sau accelerare. Lamurit ? Editat de al bundy ro, 18 august 2022 - 15:55. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi