Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Achizitie logan nou (ce cutie, ce motor)
Ultima postare: sep 06 2022 06:38, Inițiat de
djhappy89
, aug 08 2022 23:19
·
0
#146
Publicat: 22 august 2022 - 09:15
Octavian___, on 22 august 2022 - 07:49, said:
MCV care ii da alte valori La Logan 0.9 tce gasim altceva https://www.auto-dat...-tce-90hp-38983 11,1 sec , eu stiam de vreo 12 sec 0-100 Sint cutii diferite dar si rapoarte diferite in functie de masina precum si alta mapare a motoarelor, cu cit creste EURO X cu atit scade acceleratia la acelasi motor. Am avut Suzuki cu G13BB prin 2002 luat de nou, superb motorul, vioi, tragea bine, consuma putin insa masina un jaf, cutia la fel! Editat de Ion_Bumbu, 22 august 2022 - 09:22. |
#147
Publicat: 22 august 2022 - 09:27
NikoroB, on 22 august 2022 - 08:45, said:
la drum lung nu prea putea sa mentina viteza (vorbim de 100-120, nu vmax) daca dadea de un pic de rampa. NikoroB, on 22 august 2022 - 09:05, said:
dar pe A2 era foarte nasol pe portiunea dintre Medgdia si Cernavoda. Editat de adrian_r5, 22 august 2022 - 09:28. |
#149
Publicat: 22 august 2022 - 10:00
Verificat de mine in zona deluroasa de pe A2 cu 0.9 TCe, 2 persoane si ceva bagaje.
Cu CC si Eco activate, maneta in D, pana in 110-115 km/h urca in treapta a V-a fara a fi nevoie de retrogradare. Cam de pe la 120 km/h, pe cele mai lungi urcari retrogradeaza singura o treapta. Cu mai mult de 130 km/h nu am urcat. Cu Eco activat schimba crescator cam de pe la 2500 rot/min iar descrescator chiar si la 1150 rot/min. Cu Eco dezactivat nu-mi place sa merg pentru ca schimba vitezele mai des. Daca la un moment dat consider eu ca turatia in a 5-a este prea mica pot ciupi pedala de acceleratie si schimba imediat a 4-a dar in imensa majoritate a timpului o las pe ea sa faca cum "o taie capul". Daca vreau sa preiau controlul schimb in M si imi fac de cap asa cum imi place mie. Era sa uit. In toate situatiile, clima este setata undeva la 23 grade la Celsius. In 41.000 km niciodata nu a fost nevoie sa inchid clima pentru ca "vezi Doamne", motorasul asta pe care unii il au la stergatorul de parbriz nu mai vrea sa traga la deal. Exclus, cu cat e la altitudine mai mare cu atat se simte mai bine. Editat de gabrieln2016, 22 august 2022 - 10:14. |
#150
Publicat: 23 august 2022 - 11:17
Prea mult dati importanta unor cifre, de parca am vorbi de masini sport gandite pentru asa ceva.
Orice masina care ajunge la 100 km/h in mai mult de 11,12 secunde , nu merita sa o iei “la puricat” in privinta dinamicii ei. Dpmdv e clar ca nu pentru asta a fost gandita si nu pentru asta exista pe piata. |
#151
Publicat: 06 septembrie 2022 - 06:38
adrian_r5, on 22 august 2022 - 08:32, said:
Simplist privind ... ar fi Duster cu 1189 kg vs Sandero Stepway cu 1096 kg. Am pus in comparatie si Duster 1.6 cu 1205 kg ... adica 102 CP @ 5750 rot/min si 148 Nm @ 3750 rot/min vs 91 CP @ 4600-5000 rot/min si 160 Nm @ 2100-3750 rot/min Pe site-ul oficial Duster 1.0 eco-g are 1289 kg , deci ~1300 kg daca mai pui o geanta cu varza. Aceeasi greutate o mai dau si alte site-uri https://www.auto-dat...o-g-101hp-44412 Dar gasesti si la 1200 kg...eu tind sa cred ca are la 1300 kg Dusteru 1.0 Sandero Stepway pe site-ul Dacia are 1154 kg . Sunt vreo 150 kg diferenta, nu e mult, nu e putin. Stepway-ul il vad la limita decentei ca putere (extraurban) |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi