Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie logan nou (ce cutie, ce motor)
#127
Posted 19 August 2022 - 19:30
Honda a dat gherlă rau de tot cam cu toate motoarele. S-a dus mitul cu fiabilitatea japonezelor. Practic n-are nicio legătură cu faptul ca motorul are doar 1l, ci cu faptul ca au vrut sa le faca super eficiente si uleiul scapa printre cuzineti. Nici faptul ca folosesc 0w20 nu ajută .
Apoi, asta a patit si reno/nissan la motorul de 1.2 si au bagat-o sub preș, la cateva mii km se aprindea becul ca trebuie sa completezi cu ulei. Dacia a facut o reducere de costuri si a scos senzorul asta si au fost o grămadă de masini ajunse pe platformă avand motorul calat. |
#128
Posted 20 August 2022 - 06:30
Am vazut ca inca se reincalzeste vechea ciorba cu 1.2-ul de la Renault.
Ar fi intersant sa vedem si codul motorului, ca asa de generalitati e plin netul si din pacate a ajuns si pe grupurile restranse ale marcii. Zilele astea se arunca in Kadjar cu noroi. Eu stiu ca am cautat mai bine de 6 luni pe toate forumurile info despre probleme la motorul de 1.2 132 cp cu codul H5FT Gen2, si nu am gasit nimic. In schimb este destula beletristica despre generatia 1 a motorului, H4FT daca nu ma insel, care a echipat Nissan, Duster,Quashqai si care era de provenienta Nissan. Eu am cu 1.2-ul momentan vreo 50k, nu misca nivelul de la un schimb la altul, adica anual. Totodata pe forumul marcii nu exista nici macar un posesor cu probleme la motorul asta, si sunt cateva zeci care posteaza. Dar na, probabil vand foarte bine si au iesit prietenii nemti sa le faca reclama prin auto_latest si alte publicatii. Bonus, consum 5.2 pana in fata hotelului in Grecia, nasol, foarte nasol ! Edited by icssizero, 20 August 2022 - 06:32. |
#129
Posted 20 August 2022 - 07:48
Este vorba doar despre motoarele cu 120 si 115cai montate pe Nissan pulsar si Juke (cred), Clio, Duster si lodgy. La vremea respectivă au aparut ceva articole si in presa internațională despre chestia asta. Raspunsul reno/nissan a fost un update ecu pentru scaderea presiunii in galeria de admise care nu rezolva cine stie ce.
Apoi fiindcă au fost niste motoare exceptionale s-a renunțat complet la ele si s-a introdus cel de 1.33. |
#130
Posted 20 August 2022 - 10:26
Un pic pe dos, info luata din articole ale specialistilor auto in feeling si estetica interioara.
Da, s-a facut update insa pentru a limita DEPRESIUNEA din admisie la inchiderea clapetei in cazul frinei de motor. Aia conducea la ridicarea uleiului pe sub segmenti in camera de ardere precum si la o vibratie a segmentilor de foc care sint extrem de subtitri ca la toate motoarele noi cu eficienta energetica mare. Apare dupa asta lipsa frinei de motor, asanumitul rev hang. Daca si dupa asta raminea consum de ulei urmau alte 2 faze pe care se pare ca Nissan, de la care provenea motorul le-a cam implementat pe pietele importante, Renault nu prea, resegmentare si apoi inlocuire short block. La 1,33TCe s-au remediat problemele si e un motor considerat bun, economic si fiabil insa tot a ramas fara...frina de motor de data asta din start. Edited by Ion_Bumbu, 20 August 2022 - 10:28. |
#131
Posted 20 August 2022 - 10:56
Cum putem vorbi despre depresiune in admisie la un motor turbo?!
|
#132
Posted 20 August 2022 - 11:02
Cind se inchide clapeta de admisie apare depresiune sub clapeta spre cilindri, acolo este "robinetul" inchis.
https://www.research...th-variable.png Va las placerea sa gasiti clapeta de acceleratie, ETC, electronic throttle device si asa va explicati de ce i se rupe de turbina la motor cind aia e inchisa, inclusiv cu un alt dispozitiv...ala-l gasiti dumneavostra. Aveti aici ceva mai multe info: https://www.research...s_recirculation Edited by Ion_Bumbu, 20 August 2022 - 11:10. |
#133
Posted 20 August 2022 - 11:16
LauCalin, on 19 august 2022 - 11:47, said:
Lasa, ca nici cu ce se intampla sub 1700-1800 rpm nu ma mandresc. Asa cum am zis, motoarele astea aspitate, inainte sa te bagi la asa ceva, trebuie neaparat sa le testezi. Poti sa te “impaci cu ele sau poti sa le urasti. La Logan cea mai echilibrata motorizare mi s-a parut 1.6 16V, sprinten, consum mic daca nu dai "spritz" aiurea la acc Si Loganu nou se simte usor si sprinten, dar vorbim de alt motor evident. Unii ar spune ca e mai sprinten as ape reprize decat 1.6 16V, mie nu mi s-a parut asta, dar trage ok pe turatii mici 2-3000 rpm. Dupa 3500 rpm il mananci pe paine cu un 1.6 aspirat de moda veche. |
#134
Posted 21 August 2022 - 09:05
La cum are cuplul, nici nu cred ca e nevoie sa duci un 1.0 tce la peste3500 rpm (prea des)
|
#135
Posted 21 August 2022 - 12:19
Octavian___, on 20 august 2022 - 11:16, said:
Exemplu concret Suzuki Swift 1.2 83 cp ~sub 1000 kg, n-ai cum sa spui ca e moarta. Uite aici o comparatie cu bunicu' echipat cu motoru' M13A ... precum vezi nepotu' (cu 13.1 s) nu sta prea bine la capitolu' "0 - 100 km/h". Edited by adrian_r5, 21 August 2022 - 12:20. |
#136
Posted 21 August 2022 - 12:49
Sau la Logan 2 cu 0,9TCe si Logan 1 cu 1,6MPi, ala cu 16V e din alt banc
https://www.auto-dat...-tce-90hp-38951 https://www.auto-dat...6-8v-87hp-15893 |
|
#137
Posted 21 August 2022 - 13:03
adrian_r5, on 21 august 2022 - 12:19, said:
Uite aici o comparatie cu bunicu' echipat cu motoru' M13A ... precum vezi nepotu' (cu 13.1 s) nu sta prea bine la capitolu' "0 - 100 km/h". Cifrele de acolo sunt cele oficiale ma gandesc In teste sunt aproape la fel https://zeperfs.com/duel8314-9127.htm Vs concurenta Rio/i20 cu 1.2 aspirat sta putin mai bine nu cu mult, dar Rio e mai greu https://zeperfs.com/duel9127-8441.htm |
#138
Posted 22 August 2022 - 07:49
Ion_Bumbu, on 21 august 2022 - 12:49, said:
Sau la Logan 2 cu 0,9TCe si Logan 1 cu 1,6MPi, ala cu 16V e din alt banc https://www.auto-dat...-tce-90hp-38951 https://www.auto-dat...6-8v-87hp-15893 La Logan 0.9 tce gasim altceva https://www.auto-dat...-tce-90hp-38983 11,1 sec , eu stiam de vreo 12 sec 0-100 La un demaraj de cocosi o fi relevant, la mers de strada nu prea... Adica uitati-va la un Logan 1.5 dci de 85cp, 13 sec 0-100, cat avea si 1.4 mpi , dar la drum doar in talpa maxima sa te poti tine de dci cu 1.4 mpi, nu mai spun daca mai ai vreo 2 pers in masina. Si cu Focus-ul de 100 cp am prins un dci 85 cp pe drum (la ei erau 2 cupluri in masina ) eu doar cu nevasta, greu m-am tinut de el pe portiunile de drum cu demaraje/reprize scurte. Deci fc de motorizare nu e foarte relevant 0-100 |
#139
Posted 22 August 2022 - 08:00
"Logan 1.5 dci de 85cp"
La acest motor cu 2 modificari si rescriere soft greu te puteai tine cu masini cu sigla puternica pe ele ...foarte reusit, injectie schimbata cu bosch ce a impins mult in sus fiabilitatea motorului dar marog , e moda asta cu motorase de drujba bagate sub capota , imediat mai pun astia si al 2 lea portbagaj si roata de rezerva in fata la motor ca loc va fi berechet . |
#140
Posted 22 August 2022 - 08:10
adrian_r5, on 21 august 2022 - 12:19, said:
Depinde cu cine compari Uite aici o comparatie cu bunicu' echipat cu motoru' M13A ... precum vezi nepotu' (cu 13.1 s) nu sta prea bine la capitolu' "0 - 100 km/h". Zic numa, loganu 1.4 avea 13 sec 0-100 la o greutate de 1040 kg (unele specificatii zic 975, altele 1030...al meu cantarit avea 1070 , era fara AC ) Si atunci te uiti la Swift de 83 cp sub 1000 kg ca scoate 13,1 sec, scartaie rau. Unele masuratori arata 11,8 sec 0-100 ceea ce pare mai real La Focus 1.0 100 cp cartea spunea 12,5 sec, eu din ce am masurat ieseau cam 11,8-12 sec, lucru care e aratat si de unele publicatii (12,1 sec) ldpe, on 22 august 2022 - 08:00, said:
"Logan 1.5 dci de 85cp" La acest motor cu 2 modificari si rescriere soft greu te puteai tine cu masini cu sigla puternica pe ele ...foarte reusit, injectie schimbata cu bosch ce a impins mult in sus fiabilitatea motorului dar marog , e moda asta cu motorase de drujba bagate sub capota , imediat mai pun astia si al 2 lea portbagaj si roata de rezerva in fata la motor ca loc va fi berechet . Daa, si stock 85 cp tragea Loganu super decent, si sa nu mai spunem de consum... Eu le zic motocoase ))) Hai sa zici la una relativ mica Logan/Sandero (nu Stepway) , dar sa pui motoru asta si pe Duster...deja e prea de tot. Merge, se invarte roata (ca s-ar invarti si cu 50 cp) dar...e inuman Mi-as fi dorit foarte mult Sandero Stepway asta nou cu 1.5 dci 100 cp (cat e la Clio acum) , il comandam 100% . Initial am mers pe Duster, in primul rand pt motorizarea 1.5 dci, dar nu m-am "inteles" cu el, pozitie de conducere, aspect si finisaje la interior. |
#142
Posted 22 August 2022 - 08:32
Octavian___, on 22 august 2022 - 08:10, said:
Hai sa zici la una relativ mica Logan/Sandero (nu Stepway) , dar sa pui motoru asta si pe Duster...deja e prea de tot Am pus in comparatie si Duster 1.6 cu 1205 kg ... adica 102 CP @ 5750 rot/min si 148 Nm @ 3750 rot/min vs 91 CP @ 4600-5000 rot/min si 160 Nm @ 2100-3750 rot/min Edited by adrian_r5, 22 August 2022 - 08:33. |
#143
Posted 22 August 2022 - 08:45
Octavian___, on 22 august 2022 - 08:10, said:
Si atunci te uiti la Swift de 83 cp sub 1000 kg ca scoate 13,1 sec, scartaie rau. Edited by NikoroB, 22 August 2022 - 08:47. |
#144
Posted 22 August 2022 - 09:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users