Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Achizitie logan nou (ce cutie, ce motor)

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#109
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 29.10.2017

 mistique, on 14 august 2022 - 07:55, said:

Strict la topic, daca  nu esti din ala cu fumuri in cap si sa faci liniute la semafor cu alte cotete, optim este de departe motorizarea ECO-g -100.

Asa e, e o optiune buna cu care poti economisi niste bani pe carburant, plus autonomia mai mare si cei 10 cai si 10 nm in plus. Poate ca ar fi trebuit sa puna un rezervor gpl putin mai mare. Cineva a scris insa ca nu se mai poate comanda temporar motorul cu GPL la Dacia, la Renault l-au scos din configurator la Clio si captur

Dar, referitor la achizitie...daca te uiti mai sus am pus un review la renault arkana si desi e o masina mai scumpa in familia dacia-renault tot are niste parti negative, cele mai rele fiind scaunele care nu sunt ergonomice, au sezutul mic si sunt dintr-un textil foarte tare..iar celalalt fiind suspensiile tari neconfortabile.

De asta cel mai bun sfat la achizitie e sa analizeze in detaliu masinile fix in echiparea care doreste sa o achizitioneze si test drive neaparat.

#110
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Se poate comanda cu gpl.
Doar ca la Logan pe varianta comfort vine cu 5 rapoarte cutia de viteze.
Doar in varianta de top Prestige iti da gpl si cutie in 6 rapoarte.
Gunoaie, cel putin cf site-ului oficial.

#111
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 29.10.2017

 djhappy89, on 13 august 2022 - 00:09, said:

Stalker2142 mersi mult pentru info! Imi place elantra.

Inca un detaliu la Megane 1.3 tce 140 vs elantra 1.6 aspirat 123 in echiparile de baza, masini similare un pret apropiat

La elantra mi-a placut interiorul, scaunele, bordul..la megane nu asa mult
Megane am condus si mi-a placut la schimbul vitezelor ca pleci fin de pe loc si schimburile au loc fin fara tremurat, fara suturi
Elantra nu am condus in schimb am mai citit pe la comentarii pe youtube, ziceau ca nu ar fi asa fine schimburile de viteza, plecatul de pe loc
Detaliul asta e foarte important la o masina cu cutie manuala

#112
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008

 djhappy89, on 09 august 2022 - 10:58, said:


Corect !!! decembrie 2022 sau ianuarie 2023. Multumesc pentru observatie.

Asta ar putea fi un argument destul de important in alegerea a ceva ce e pe stoc (nu neaparat la Dacia) sau un sh serios in stare f buna, de 2,3 ani si 50-60000 de km.
Mi se pare o jignire, pe langa preturile destul de mari raportat la ce primesti, sa mai stai dupa masina atat de mult, de parca ai comandat Porsche 911.
PS: personal prefer un Hyundai i30 de baza, in loc de Logan mai dotat. Sigur, nu e la fel de spatios, nu la fel de dotat si nici la fel de economic (mai ales daca e vorba de logan pe gpl). Insa avantajele clar (CLAR) compenseaza aceste puncte negative (siguranta, tinuta de drum, confort, fiabilitate generala). Plus ca vorbim de o masina compacta gandita sa se “bata cu greii” segmentului, nu de o masina gandita, in primul rand, sa fie ieftina si cat mai dotata.

Edited by LauCalin, 18 August 2022 - 13:06.


#113
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,396
  • Înscris: 26.05.2022
Problema e ca si sh-urile de 2-3 ani au preturi nesimtite. Practic dupa 2-3 ani si ceva rulaj, cineva vinde masina cu un pret comparabil (sau mai mare) cu pretul de achizitie. Traim o perioada tare nasoala. Apoi cu i30 vs logan: da, e total altceva, dar si un pic mai scump. Din cate vad un i30 e cam 16-17k in versiunea cea mai slaba, in schimb ce un Logan mai dotat 14700-15200.

#114
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 Octavian___, on 14 august 2022 - 10:58, said:

Se poate comanda cu gpl.
Doar ca la Logan pe varianta comfort vine cu 5 rapoarte cutia de viteze.
Doar in varianta de top Prestige iti da gpl si cutie in 6 rapoarte.
Gunoaie, cel putin cf site-ului oficial.
Nu mai bine un CVT ? Chiar daca e de proveniențã Nissan, care nu au fost chiar niște campioni la CVT-uri, poate si-or fi rezolvat problemele între timp...

Edited by curentelectric, 19 August 2022 - 08:01.


#115
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 29.10.2017

 LauCalin, on 18 august 2022 - 13:04, said:

PS: personal prefer un Hyundai i30 de baza

Cu motorizarea 1.5 dpi accelereaza greu pe autostrada, din cate vad e mai slab decat Kia ceed 2008 1.4 aspirat 109 si Logan 1.0 gpl 100
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qYDJb1nI_aY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/W4grTOhmd1s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#116
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008
Mare branza! :))
Asemenea diferente un sofer normal nici nu le simte. Sau daca le simte, nu i se vor parea atat de mari.
Pentru mine asta ar fi ultima problema, ca ajunge la 100 km/h in 12 secunde. Sau 13. Atata timp cat masina e placuta la condus, nu iti face probleme si se duce binisor spre 110-120-130 km/h, pentru mine e arhisuficient. Asta adaugand faptul ca daca mergi mai tare nu inseamna ca vei ajunge la destinatie mai rapid si ca vei avea si consum mai bun. In plus, daca faci asa ceva cu un i30 cu motor de 1.5 aspirat, dezamagirea va fi cam mare. Dar depinde cum privesti lucrurile. Eu cred ca la 110-120 km/h ai si viteza buna, si consum bun (cred ca undeva in jur de 6%), nici nu incurci traficul si se “simte bine” si motorul.

Edited by LauCalin, 19 August 2022 - 09:26.


#117
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 29.10.2017
Se simt diferentele clar, eu am Kia ceed din clipul de mai sus 2008 1.4 109 137nm si am tot regretat ca nu am luat atunci motorizarea urmatoare de 1.6 122 cu 154nm
Eu nu as lua asa ceva 1.5dpi, in schimb elantra 1.6 e ok

#118
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 16.02.2013

 pasilla, on 08 august 2022 - 23:42, said:


Nu toti apreciaza amestectul in mamaliga, in timp ce conduc.

Daca manevrarea unui levier cv este la fel ca amestecatul unei mamaligi inseamna ca nu stii sa faci o mamaliga buna si nici sa (mai) conduci o masina la adevaratul ei potential.

#119
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 curentelectric, on 19 august 2022 - 08:00, said:


Nu mai bine un CVT ? Chiar daca e de proveniență Nissan, care nu au fost chiar niște campioni la CVT-uri, poate si-or fi rezolvat problemele între timp...
Pt mine nu. E slabut si cu manuala, cu CVT e si mai slab la tractiune

#120
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008

 stalker2142, on 19 august 2022 - 10:11, said:

Se simt diferentele clar, eu am Kia ceed din clipul de mai sus 2008 1.4 109 137nm si am tot regretat ca nu am luat atunci motorizarea urmatoare de 1.6 122 cu 154nm
Eu nu as lua asa ceva 1.5dpi, in schimb elantra 1.6 e ok

Ma rog. Parerile sunt impartite. Nu am o masina asa puternica nici acum. Insa inaintea ei am avut ceva de clasa mica si 75 CP. Nu rupeam asfaltul. Insa nu am avut nici un fel de emotie, fie ca am mers pe Transalpina, fie ca a trebuit sa merg pe autostrada, fie ca era plina ochi”, fie toate la un loc. E drept insa ca o masina ceva mai puternica inseamna un condus mai relaxat. Nu trebuie sa ai grija reprizelor de exemplu. Nu e nevoie mereu sau mai mereu sa ii dai o treapta inferioara pentru o depasire ceva mai rapida. Insa chiar si asa, daca stii ce ai sub capota si tii cont de asta, eu zic ca te vei descurca fara eforturi (prea mari).

#121
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 LauCalin, on 18 august 2022 - 13:04, said:



Asta ar putea fi un argument destul de important in alegerea a ceva ce e pe stoc (nu neaparat la Dacia) sau un sh serios in stare f buna, de 2,3 ani si 50-60000 de km.
Mi se pare o jignire, pe langa preturile destul de mari raportat la ce primesti, sa mai stai dupa masina atat de mult, de parca ai comandat Porsche 911.
PS: personal prefer un Hyundai i30 de baza, in loc de Logan mai dotat. Sigur, nu e la fel de spatios, nu la fel de dotat si nici la fel de economic (mai ales daca e vorba de logan pe gpl). Insa avantajele clar (CLAR) compenseaza aceste puncte negative (siguranta, tinuta de drum, confort, fiabilitate generala). Plus ca vorbim de o masina compacta gandita sa se “bata cu greii” segmentului, nu de o masina gandita, in primul rand, sa fie ieftina si cat mai dotata.
Jignire si nesimtire e si la sh! Te-ai uitat sa vezi ce preturi au sh-urile cu km putini?

Preferintele tin de fiecare (I30 chiar are un pret ok) dar cu timpul de livrare sa nu crezi ca stau mai bine.
Sau vezi la altii  skoda, VW, etc  ce timpi inumani de livrare au

#122
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008

 Octavian___, on 19 august 2022 - 11:33, said:


Jignire si nesimtire e si la sh! Te-ai uitat sa vezi ce preturi au sh-urile cu km putini?

E adevarat si asta. Una peste alta, nu cred ca e momentul potrivit sa iti cumperi acum masina. Doar daca nu ai incotro.


#123
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 LauCalin, on 19 august 2022 - 11:28, said:



Ma rog. Parerile sunt impartite. Nu am o masina asa puternica nici acum. Insa...
....
...
Cum nu ai? Focusu tau diesel are un cuplu mult mai mare decat aspiratele astea 1.6 benzina.
Fa un drive test  e primul lucru pe care il vei simti, lesinatura in reprize la aspirat vs turbo motorina.
Nici nu conteaza timpii 0-100 pt ca nu stai in 6000 rpm toata ziua. Conteaza ce reprize ai, cum te duce de la 80 la 120/h
Degeaba merge mai tare in forje 4000-6000 rom daca la un condus de om nornal il simti lesinat.
I30 e o masina grea in raport cu puterea

#124
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008
Lasa, ca nici cu ce se intampla sub 1700-1800 rpm nu ma mandresc😂.
Asa cum am zis, motoarele astea aspitate, inainte sa te bagi la asa ceva, trebuie neaparat sa le testezi. Poti sa te “impaci cu ele sau poti sa le urasti.

#125
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,396
  • Înscris: 26.05.2022
Eu cand zic ca nu mai are niciun sens sa cauti cu disperare sa iei un motor aspirat imi sare toata lumea in cap! Chiar si la puteri mici, un motor turbo are foarte multe avantaje. D'asta stramosilor li se parea racheta 1.5dci cu 65cai fata de aspiratele vremii (desi real, pe hartie era mai prost).

Edited by NikoroB, 19 August 2022 - 11:49.


#126
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008
Nu stiu cum sa spun, dar am un prieten f suparat ca a lui minunata Honda Civic 1.0 turbo 130 CP , intretinuta la reprezentanta si cu aprox 45000 de km, a ramas brusc fara ulei. 0, nada, empty, fara nici un simptom. S-a aprins martorul de ulei in bord si aia a fost. Joja mai avea cam o jum de centimetru ulei. Honda nu stie ce are, pe tester nu da eroare, au zis ca vor desface motorul si spera (?) sa o rezolve. De probleme asemanatoare am mai auzit la Ford, Renault, Fiat… Ma rog, nu generalizez. Insa cand citesti pe net despre problemele altora, ramai pe ganduri daca sa cumperi asa ceva sau nu. Ori cand vezi cu ochii tai cazuri concrete cu probleme de genul asta, te cam sperii.
Motiv pentru care eu nici nu stiu care va fi urmatoarea mea masina. Motoarele mici si “turbate”… am spus mai sus, nu m-as baga, hibridele in banii mei, ar fi rulate “in draci”, dieselurile vor fi privite nu cu ochi buni de autoritati, iar benzinarele aspirate sunt pe cale de disparitie… Norocul meu ca nu am bani sa imi schimb masina. 😂😂

Edited by LauCalin, 19 August 2022 - 12:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate