Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Părere Golf 6 1.4 MPI 80CP
Ultima postare: dec 12 2022 14:57, Inițiat de
Eusebyu23
, ian 16 2022 19:58
·
0
#20
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 10:08
Am avut 1.4 80 CP pe Octavia 2, cod motor BUD. Motorul foarte fiabil, fara consum de ulei, pornea la prima cheie in orice anotimp. Am fost multumit de masina inclusiv de consum - undeva la 10% in oras.
Mi-am facut treaba si in concedii cu ea, nu depasesti prea des dar macar ajungi la destinatie. Contrar la ce zic colegii mai sus, cu tot felul de calcule si comparatii de cai putere la anumita viteze/turatii - masina era foarte dar FOARTE chinuita pe autostrada la 130 km/h. In largul ei era la 110-115 km/h. Tot la aceasta viteze te puteai intelege cu cei din masina. Editat de paul_kelso, 17 ianuarie 2022 - 10:09. |
#21
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 10:20
Eusebyu23, on 16 ianuarie 2022 - 19:58, said:
Ce părere aveți de Golf 6 1.4 80CP? Sunt fiabile ? La ce probleme as putea sa mă aș putea să mă aștept ? Dar ai acceleratie si demaraj foarte slow - nu te poti grabi niciunde (poate asta e o chestie buna pentru anumiti soferi :-) Consuma destul de mult 9-10% in oras. In comparatie un 1.6 MPI este mult mai vioi si consuma cu doar 1l in plus mai mult. Daca vrei sa ii pui GPL la fel ar fi mai recomandat 1.6 MPI Dar in acelasi timp: daca ai gasit o masina ok, care sa nu fie samsarita, care sa fi fost intretinuta ok k=> eu as lua masina! Genul asta de masini (Golf 5-6) sunt foarte populare si mai ales au umblat samsarii la km pentru ca toti romanii vor masini sub 120k km ;-) paul_kelso, on 17 ianuarie 2022 - 10:08, said:
Contrar la ce zic colegii mai sus, cu tot felul de calcule si comparatii de cai putere la anumita viteze/turatii - masina era foarte dar FOARTE chinuita pe autostrada la 130 km/h. In largul ei era la 110-115 km/h. Tot la aceasta viteze te puteai intelege cu cei din masina. MembruAnonim, on 17 ianuarie 2022 - 08:56, said:
Ca si probleme la 1.4 benzina sunt alea comune: sonda lambda, bobine, diode + alternator, alimentarea combustibil (cateodata porneste greu), debitmetru, cel mai naspa e lantul care se mai alungeste, trebuie intins sau schimbat/ dar poate nu. vede mecanicul ! Iar sonda lambda, bobine, etc sunt consumabile. Apropos: bobinele sunt individuale asa ca daca se duce o bobina o schimbi pe aia cu 120 lei si gata. Eu am una de rezerva in portbagaj, dar inca nu a cazut niciuna. |
#22
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 11:29
paul_kelso, on 17 ianuarie 2022 - 10:08, said:
Am avut 1.4 80 CP pe Octavia 2, cod motor BUD. Motorul foarte fiabil, fara consum de ulei, pornea la prima cheie in orice anotimp. Am fost multumit de masina inclusiv de consum - undeva la 10% in oras. Mi-am facut treaba si in concedii cu ea, nu depasesti prea des dar macar ajungi la destinatie. Contrar la ce zic colegii mai sus, cu tot felul de calcule si comparatii de cai putere la anumita viteze/turatii - masina era foarte dar FOARTE chinuita pe autostrada la 130 km/h. In largul ei era la 110-115 km/h. Tot la aceasta viteze te puteai intelege cu cei din masina. Pai fara comparatii n-ai context. Daca prin chinuita te referi la turatie si zgomot, 1.6 mpi are aceleasi rapoarte ca 1.4. Tot ~3000 la 100 la ora ai deci ~4000 la 130. Din fericire Golgul 6 e mai bine antifonat decat Octi. |
#23
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 11:44
Pai asta e ideea, ca am avut si Opel Astra 1.4 90 CP, despre care ai mentionat si tu mai sus. Probabil din cauza modului in care este etajata cutia, masina se simte in largul ei la 140 km/h spre exemplu.
Eu ziceam strict de 1.4 80 CP cod motor BUD si experienta mea cu el in decurs de 3 ani (urban/extraurban). |
#24
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 12:07
Cutia este etajata la fel. Toate europenele compacte de 1.4 si de 1.6 in 5 trepte din anii aia au cutia la fel. Aprox 3000rpm in tr5 la 100kmph.
Si toate motoarele de 1.4 16V dezvolta cam aceeasi putere pana pe la 4500rpm. Nu avea de ce ala de la VAG sa fie chinuit la 4000 iar ala de la Opel sa nu fie. Abia dupa 5000rpm incepe sa se simta faptul ca unul are 80 si altul 90 sau 100cp. Probabil problema la Octavie era antifonarea dar nu e cazul de asta la Golf6. |
#25
Publicat: 17 ianuarie 2022 - 13:17
DeliriumSilence, on 17 ianuarie 2022 - 09:59, said:
E slab, eu mi-am luat golf 6 diesel 2.0 TDI, 110 cai, trage foarte bine, consuma foarte putin. Dar m-a costat peste 6k euro, deci nu e pe degeaba. El a intrebat de Benzina. La diesel apar pe langa problemele enumerate de mine, si altele : injectoare,... / ... /... etc ! Bine ca tu ai avut noroc, ne bucuram pentru tine ! Editat de MembruAnonim, 17 ianuarie 2022 - 13:18. |
#33
Publicat: 23 ianuarie 2022 - 21:56
220v, on 23 ianuarie 2022 - 21:31, said:
E foarte bun motorul 1,4 16v 80cp de pe Golf 5, Fabia,Octavia,Seat.Nu mananca ulei. Pentru masina de naveta e ce trebuie,economic. De luat in calcul. |
|
#34
Publicat: 23 ianuarie 2022 - 23:10
Corect.Rca mai ieftin,consum mai mic de benzina
Tine cu casa. Ii schimbi doar consumabilele filtre + ulei si nu ai treaba. Trebuie doar sa iei mecanic auto bun ,cand mergi sa cumperi masina cu tine,sa nimeresti una buna nesamsarita,cu km reali. Editat de 220v, 23 ianuarie 2022 - 23:12. |
#35
Publicat: 23 ianuarie 2022 - 23:14
220v, on 23 ianuarie 2022 - 23:10, said:
Corect.Rca mai ieftin,consum mai mic de benzina Tine cu casa. Ii schimbi doar consumabilele filtre + ulei si nu ai treaba. Trebuie doar sa iei mecanic auto bun ,cand mergi sa cumperi masina cu tine,sa nimeresti una buna nesamsarita,cu km reali. Da da ! 220V - da ! numa sa gasesti una buna intre toate SH astea ! |
#36
Publicat: 23 ianuarie 2022 - 23:23
Asta e clar că trebuie verificată, să fie în parametri motorul, verificarea părții mecanice, posibil realizat și un test de noxe etc, sunt multe de discutat despre verificarea mașini, iau și diagnoza cu mine să vad dacă are erori și să verific parametri din ecu și restul modulelor.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi