Probleme cu contul My Vodafone
Ultima postare: iul 12 2022 19:11, Inițiat de
anelise
, sep 14 2021 13:02
·
0
#1
Publicat: 14 septembrie 2021 - 13:02
Contul pe desktop/PC nu merge. Plin de erori. Pot intra in contul meu, am asociat serviciile de fix dar nu pot vizualiza facturi. Îmi da eroare cont in permanenta.
Aplicația pe mobil merge. Dar foarte simpla. Doar pot vedea factura. Nimic in ce privește plățile. Mai are cineva probleme pe desktop? Sau o soluție? Editat de anelise, 14 septembrie 2021 - 13:03. |
#2
Publicat: 14 septembrie 2021 - 13:08
Si o colega de-a mea s-a plans azi ca nu merge site-ul lor, nu i se incarca sau se blocheaza undeva si apare un ecran rosu.
Aplicatia merge, dar site-ul pare de pe alta lume. Parca avea aceeasi problema si saptamanile trecute. Pana una-alta, poti incerca stergerea cache-ului sau a cookie-urilor, poate o fi ceva si de la ele si e o reparatie de moment. |
#4
Publicat: 14 septembrie 2021 - 13:28
anelise, on 14 septembrie 2021 - 13:02, said:
Contul pe desktop/PC nu merge. Plin de erori. Pot intra in contul meu, am asociat serviciile de fix dar nu pot vizualiza facturi. Îmi da eroare cont in permanenta. Aplicația pe mobil merge. Dar foarte simpla. Doar pot vedea factura. Nimic in ce privește plățile. Mai are cineva probleme pe desktop? Sau o soluție? Editat de stlk, 14 septembrie 2021 - 13:28. |
#8
Publicat: 14 septembrie 2021 - 13:36
Eu am facut deja o gramada de sesizari si in scris si la telefon.
Am contactat chiar o prietena care lucreza la un magazin Vodafone si mi-a zis ca toata saptamana trecuta au venit oamenii sa se planga de acelasi lucru. I-am spus sa urce mai sus informatia, dar sincer nu prea le pasa celor din centrele Vodafone. Daca pana si astia ai lor de jos nu trimit informatia mai sus, ce putere au telefoanele si mailurile noastre cu sesizari. |
#9
Publicat: 14 septembrie 2021 - 13:50
Daca aveti conturi de facebook, umpleti-le pagina cu sesizari pe aceasta tema. Cu cat sunteti mai multi cu atat ii impingeti sa rezolve problema mai rapid, daca faceti sesizari individuale o sa va spuna ca sunt cazuri izolate si ca le rezolva dar nu le va rezolva. Eu parca luna trecuta am avut problema asta, le-am facut sesizare pe facebook (pe public, nu privat) si s-a rezolvat -in momentul respectiv am avut si sustinerea altor clienti care au avut aceeasi problema- (daca le faceam sesizari private la telefon, pe site in PM pe FB etc cu siguranta nu-mi puteam descarca factura de luna trecuta nici in ziua de azi), in momentul de fata la mine functioneaza normal, insa sa vedem daca mai functioneaza peste cateva zile cand trebuie sa ma factureze (de multe ori devenea nefunctional tocmai dupa facturare, uneori scria doar totalul de plata dar descarcarea facturii era nefunctionala).
Editat de stlk, 14 septembrie 2021 - 13:56. |
#12
Publicat: 14 septembrie 2021 - 14:13
Având aceeași problema (factura servicii fixe si TV care nu putea fi achitata, nerecunoscând numărul facturii!), am insistat astăzi, după îndelungi apeluri la *222 (sau *777) - din care singurul efect este ca simți cum îți dau cu tifla; ei bine, mi s-a comunicat un număr de telefon si am putut sa discut cu un operator uman.
Deși nici aceasta persoana nu avea soluții pentru problema, la insistentele mele a întrebat pe "cineva de la tehnic". Ei bine, atunci când folosiți "factura.vodafone.ro", când se solicita numărul facturii, nu este suficient sa introduceți doar seria de 9 cifre, ci aceasta serie trebuie continuata cu -00. Astfel, am putut sa plătesc factura. |
#13
Publicat: 14 septembrie 2021 - 14:28
stlk, on 14 septembrie 2021 - 13:50, said:
Daca aveti conturi de facebook, umpleti-le pagina cu sesizari pe aceasta tema. Cu cat sunteti mai multi cu atat ii impingeti sa rezolve problema mai rapid, daca faceti sesizari individuale o sa va spuna ca sunt cazuri izolate si ca le rezolva dar nu le va rezolva. Eu parca luna trecuta am avut problema asta, le-am facut sesizare pe facebook (pe public, nu privat) si s-a rezolvat -in momentul respectiv am avut si sustinerea altor clienti care au avut aceeasi problema- (daca le faceam sesizari private la telefon, pe site in PM pe FB etc cu siguranta nu-mi puteam descarca factura de luna trecuta nici in ziua de azi), in momentul de fata la mine functioneaza normal, insa sa vedem daca mai functioneaza peste cateva zile cand trebuie sa ma factureze (de multe ori devenea nefunctional tocmai dupa facturare, uneori scria doar totalul de plata dar descarcarea facturii era nefunctionala). Nu mai merge nici pe FB. Nici prin PM prin FB. Chiar daca raspund imediat intra Tobi...si cand nu e Tobi, e Andreea... si tot asa. Scriu un mesaj, spam cu Tobi. La tine cum s-a rezolvat? horatiu81, on 14 septembrie 2021 - 14:13, said:
Având aceeași problema (factura servicii fixe si TV care nu putea fi achitata, nerecunoscând numărul facturii!), am insistat astăzi, după îndelungi apeluri la *222 (sau *777) - din care singurul efect este ca simți cum îți dau cu tifla; ei bine, mi s-a comunicat un număr de telefon si am putut sa discut cu un operator uman. Deși nici aceasta persoana nu avea soluții pentru problema, la insistentele mele a întrebat pe "cineva de la tehnic". Ei bine, atunci când folosiți "factura.vodafone.ro", când se solicita numărul facturii, nu este suficient sa introduceți doar seria de 9 cifre, ci aceasta serie trebuie continuata cu -00. Astfel, am putut sa plătesc factura. Pai si cum introducem nr facturii daca nici nu putem avea acces la ea. Uite asa ne invartim in cerc cu ei. |
#16
Publicat: 14 septembrie 2021 - 20:54
Într-un final am reușit cu un tehnician la telefon. Dar doar pe jumătate. A șters tot contul, l-am făcut din nou. Acum vad facturile, dar nu le pot descarca in format pdf.
ETA: facturile sunt ciudate. De ex...Factura din aplicație pe Iulie este pe August pe web...etc... Editat de anelise, 14 septembrie 2021 - 21:02. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi