Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme cu contul My Vodafone
Last Updated: Jul 12 2022 19:11, Started by
anelise
, Sep 14 2021 13:02
·
0
#19
Posted 22 September 2021 - 20:12
#20
Posted 23 September 2021 - 12:58
Se pare ca au inceput sa faca lucrari pe tehnic. Facturile din contul My V pot fi descarcate dar pe V TV sunt probleme mari cu jumatate din grila ce nu poate fi vizionata. Aseara mergeau toate canalele azi nu.
|
#21
Posted 29 September 2021 - 22:22
Se pare ca Vodafone a facut o romaneasca si cu UPC. Adica au demolat repede tot ce era al UPC fara a avea constructia lor terminata. Au renuntat la Horizon Go si la My UPC inainte de a avea aplicatiile lor(Votafone TV respectiv My Vodafone) perfect functionale.
Edited by Getodacul, 29 September 2021 - 22:23. |
#22
Posted 02 October 2021 - 15:38
Getodacul, on 29 septembrie 2021 - 22:22, said:
Se pare ca Vodafone a facut o romaneasca si cu UPC. Adica au demolat repede tot ce era al UPC fara a avea constructia lor terminata. Au renuntat la Horizon Go si la My UPC inainte de a avea aplicatiile lor(Votafone TV respectiv My Vodafone) perfect functionale. horatiu81, on 14 septembrie 2021 - 14:13, said:
Având aceeași problema (factura servicii fixe si TV care nu putea fi achitata, nerecunoscând numărul facturii!), am insistat astăzi, după îndelungi apeluri la *222 (sau *777) - din care singurul efect este ca simți cum îți dau cu tifla; ei bine, mi s-a comunicat un număr de telefon si am putut sa discut cu un operator uman. Deși nici aceasta persoana nu avea soluții pentru problema, la insistentele mele a întrebat pe "cineva de la tehnic". Ei bine, atunci când folosiți "factura.vodafone.ro", când se solicita numărul facturii, nu este suficient sa introduceți doar seria de 9 cifre, ci aceasta serie trebuie continuata cu -00. Astfel, am putut sa plătesc factura. |
#23
Posted 04 October 2021 - 19:22
Si eu sunt client Vodafone, servicii fixe din septembrie.
Bloc nou, fără posibilitate de alegere (parca ar fi o tema pentru Protecția consumatorilor) Nu pot sa fac cont la ei, imi tot cer sa confirm adresa de email, deși am primit trei mesaje de la ei. Dar cel mai mult ma deranjează sistemul lor TV. Nu am semnal tv (Samsung serie 8) daca introduc cablul direct in tv, sunt obligat sa intru in receiver. Asta nu ar fi nimic, dar de la ei nu am culorile corecte, imaginea HD este falsa, si trebuie sa folosesc o telecomanda în plus. Pe Netflix e totul ok. Sunt dezamagit! Are cineva idei in ajutor? Multumesc! |
#24
Posted 05 October 2021 - 12:42
trebuie sa confirmi si un numar de mobil, pe langa email. primesti un cod prin sms fara de care contul My V nu merge.
eu a trebuit sa ma milogesc prin familie pentru un numar de mobil, pentru ca nu am de RO. aberant pentru un serviciu de fix. asta numai pentru interfata deskop pentru ca la aplicatie merge si fara. in legatura cu restul, alea sunt probleme tehnice. numai V le poate rezolva. |
#25
Posted 06 October 2021 - 17:22
vis_constructiv, on 04 octombrie 2021 - 19:22, said:
Nu am semnal tv (Samsung serie 8) daca introduc cablul direct in tv, sunt obligat sa intru in receiver. Asta nu ar fi nimic, dar de la ei nu am culorile corecte, imaginea HD este falsa, si trebuie sa folosesc o telecomanda în plus. Pe Netflix e totul ok. Trebuie sa introduci codul de retea corect si sa alegi UPC din lista operatorilor de cablu. Obligatoriu scanare digitala pe cablu, nu antena sau satelit |
#26
Posted 06 October 2021 - 20:11
@vis-constructiv: mufa direct in tv, scanare CABLU-Digital
Operator: Altii Tip: Completa Si astfel o sa poti si aranja programele cum vrei |
#27
Posted 07 July 2022 - 21:14
Voua va mai functioneaza din browser my vodafone?
Incerc de cateva zile fara succes sa intru in cont, asta dupa mega update-ul facut Multumesc! |
#28
Posted 08 July 2022 - 13:33
Mie nu, raman blocat la autentificarea in 2 pasi. Nu primesc PIN-ul pe telefon.
|
|
#31
Posted 09 July 2022 - 17:03
Se poate dezactiva tampenia cu autentificarea in 2 pasi? De cele mai multe ori nu vin SMS-urile care contin codul.
Edited by macette, 09 July 2022 - 17:03. |
#32
Posted 11 July 2022 - 15:54
#33
Posted 11 July 2022 - 16:14
Doar facturile se platesc acolo? N-ar putea, de exemplu, sa intre in myvdf sa iti realoce abonamentul pe un alt sim blank care ii apartine?
Edited by MembruAnonim, 11 July 2022 - 16:14. |
|
#34
Posted 11 July 2022 - 16:18
Si ce obtine cu asta?
Ca lucrurile critice gen adresa, optiuni, etc nu pot fi schimbate online. Aaaa, te referi la abonamentul de telefonie mobila. Nu stiu, desi nu cred ca au fost cazuri. Ies mai multi bani din atacuri de pishing de pe la banci, etc. Edited by Ninja, 11 July 2022 - 16:20. |
#35
Posted 11 July 2022 - 17:14
daca scot si dansii +4 din fata numarului eu cred ca poti primi sms... am dat " am uitat utilizatorul" am primit SMS deoarece am pus doar numarul fara +4...
"ie multi destepti" |
#36
Posted 11 July 2022 - 17:26
Acum enșpe mii de ani, vodafone a fost primul operator care a limitat numărul de interogări a serviciului cost control prin ussd la 10 parca la abonament si nu știu câte la cartela. Acu' cu 2 steps ăștia poate descurajează voalat frecatul serverelor. Ca se știe doar ca orice click are o amprenta asupra mediului... Și asa susțineau intr-un timp ca e "verji", ca pădurea etc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users