Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme cu contul My Vodafone
Last Updated: Jul 12 2022 19:11, Started by
anelise
, Sep 14 2021 13:02
·
0
#1
Posted 14 September 2021 - 13:02
Contul pe desktop/PC nu merge. Plin de erori. Pot intra in contul meu, am asociat serviciile de fix dar nu pot vizualiza facturi. Îmi da eroare cont in permanenta.
Aplicația pe mobil merge. Dar foarte simpla. Doar pot vedea factura. Nimic in ce privește plățile. Mai are cineva probleme pe desktop? Sau o soluție? Edited by anelise, 14 September 2021 - 13:03. |
#2
Posted 14 September 2021 - 13:08
Si o colega de-a mea s-a plans azi ca nu merge site-ul lor, nu i se incarca sau se blocheaza undeva si apare un ecran rosu.
Aplicatia merge, dar site-ul pare de pe alta lume. Parca avea aceeasi problema si saptamanile trecute. Pana una-alta, poti incerca stergerea cache-ului sau a cookie-urilor, poate o fi ceva si de la ele si e o reparatie de moment. |
#3
Posted 14 September 2021 - 13:10
Buna idea. O sa incerc. Revin cu detalii.
Multam! ETA: tot nu merge. Edited by anelise, 14 September 2021 - 13:16. |
#4
Posted 14 September 2021 - 13:28
anelise, on 14 septembrie 2021 - 13:02, said:
Contul pe desktop/PC nu merge. Plin de erori. Pot intra in contul meu, am asociat serviciile de fix dar nu pot vizualiza facturi. Îmi da eroare cont in permanenta. Aplicația pe mobil merge. Dar foarte simpla. Doar pot vedea factura. Nimic in ce privește plățile. Mai are cineva probleme pe desktop? Sau o soluție? Edited by stlk, 14 September 2021 - 13:28. |
#5
Posted 14 September 2021 - 13:28
Salut
Si eu am probleme; ma conectez, dar nu reusesc sa vad / descarc nici o factura. |
#6
Posted 14 September 2021 - 13:31
Au mulți probleme. Dar dacă nimeni nu face sesizare...nu vor remedia în veci.
Sunați zilnic și sesizați. Telefoane, mailuri, etc.... |
#7
Posted 14 September 2021 - 13:36
Asa face vodafone de câteva luni de zile. Cred ca e de la gigabit 😀
|
#8
Posted 14 September 2021 - 13:36
Eu am facut deja o gramada de sesizari si in scris si la telefon.
Am contactat chiar o prietena care lucreza la un magazin Vodafone si mi-a zis ca toata saptamana trecuta au venit oamenii sa se planga de acelasi lucru. I-am spus sa urce mai sus informatia, dar sincer nu prea le pasa celor din centrele Vodafone. Daca pana si astia ai lor de jos nu trimit informatia mai sus, ce putere au telefoanele si mailurile noastre cu sesizari. |
#9
Posted 14 September 2021 - 13:50
Daca aveti conturi de facebook, umpleti-le pagina cu sesizari pe aceasta tema. Cu cat sunteti mai multi cu atat ii impingeti sa rezolve problema mai rapid, daca faceti sesizari individuale o sa va spuna ca sunt cazuri izolate si ca le rezolva dar nu le va rezolva. Eu parca luna trecuta am avut problema asta, le-am facut sesizare pe facebook (pe public, nu privat) si s-a rezolvat -in momentul respectiv am avut si sustinerea altor clienti care au avut aceeasi problema- (daca le faceam sesizari private la telefon, pe site in PM pe FB etc cu siguranta nu-mi puteam descarca factura de luna trecuta nici in ziua de azi), in momentul de fata la mine functioneaza normal, insa sa vedem daca mai functioneaza peste cateva zile cand trebuie sa ma factureze (de multe ori devenea nefunctional tocmai dupa facturare, uneori scria doar totalul de plata dar descarcarea facturii era nefunctionala).
Edited by stlk, 14 September 2021 - 13:56. |
#10
Posted 14 September 2021 - 14:03
si mie imi stau astia de la vodafone de multe ori in gat, dar mie acum imi merge tot in MyVodafone.
|
|
#11
Posted 14 September 2021 - 14:07
#12
Posted 14 September 2021 - 14:13
Având aceeași problema (factura servicii fixe si TV care nu putea fi achitata, nerecunoscând numărul facturii!), am insistat astăzi, după îndelungi apeluri la *222 (sau *777) - din care singurul efect este ca simți cum îți dau cu tifla; ei bine, mi s-a comunicat un număr de telefon si am putut sa discut cu un operator uman.
Deși nici aceasta persoana nu avea soluții pentru problema, la insistentele mele a întrebat pe "cineva de la tehnic". Ei bine, atunci când folosiți "factura.vodafone.ro", când se solicita numărul facturii, nu este suficient sa introduceți doar seria de 9 cifre, ci aceasta serie trebuie continuata cu -00. Astfel, am putut sa plătesc factura. |
#13
Posted 14 September 2021 - 14:28
stlk, on 14 septembrie 2021 - 13:50, said:
Daca aveti conturi de facebook, umpleti-le pagina cu sesizari pe aceasta tema. Cu cat sunteti mai multi cu atat ii impingeti sa rezolve problema mai rapid, daca faceti sesizari individuale o sa va spuna ca sunt cazuri izolate si ca le rezolva dar nu le va rezolva. Eu parca luna trecuta am avut problema asta, le-am facut sesizare pe facebook (pe public, nu privat) si s-a rezolvat -in momentul respectiv am avut si sustinerea altor clienti care au avut aceeasi problema- (daca le faceam sesizari private la telefon, pe site in PM pe FB etc cu siguranta nu-mi puteam descarca factura de luna trecuta nici in ziua de azi), in momentul de fata la mine functioneaza normal, insa sa vedem daca mai functioneaza peste cateva zile cand trebuie sa ma factureze (de multe ori devenea nefunctional tocmai dupa facturare, uneori scria doar totalul de plata dar descarcarea facturii era nefunctionala). Nu mai merge nici pe FB. Nici prin PM prin FB. Chiar daca raspund imediat intra Tobi...si cand nu e Tobi, e Andreea... si tot asa. Scriu un mesaj, spam cu Tobi. La tine cum s-a rezolvat? horatiu81, on 14 septembrie 2021 - 14:13, said:
Având aceeași problema (factura servicii fixe si TV care nu putea fi achitata, nerecunoscând numărul facturii!), am insistat astăzi, după îndelungi apeluri la *222 (sau *777) - din care singurul efect este ca simți cum îți dau cu tifla; ei bine, mi s-a comunicat un număr de telefon si am putut sa discut cu un operator uman. Deși nici aceasta persoana nu avea soluții pentru problema, la insistentele mele a întrebat pe "cineva de la tehnic". Ei bine, atunci când folosiți "factura.vodafone.ro", când se solicita numărul facturii, nu este suficient sa introduceți doar seria de 9 cifre, ci aceasta serie trebuie continuata cu -00. Astfel, am putut sa plătesc factura. Pai si cum introducem nr facturii daca nici nu putem avea acces la ea. Uite asa ne invartim in cerc cu ei. |
#14
Posted 14 September 2021 - 15:23
Pt serviciile fixe am primit factura pe mail si am achitat-o utilizand "achita o alta factura" . Eroarea din poza apare imediat dupa logare, dar dispare dupa ce faci un refresh la pagina .
|
#15
Posted 14 September 2021 - 17:49
V-ati trezit tarziu copii. Eu am sesizat problema prin martie (am 2 abonamente de mobil pe care le platesc accesand "achita o alta factura"), nici acum n-au rezolvat. Situl este varzafone, 200%.
Edited by strongsss, 14 September 2021 - 17:51. |
|
#16
Posted 14 September 2021 - 20:54
Într-un final am reușit cu un tehnician la telefon. Dar doar pe jumătate. A șters tot contul, l-am făcut din nou. Acum vad facturile, dar nu le pot descarca in format pdf.
ETA: facturile sunt ciudate. De ex...Factura din aplicație pe Iulie este pe August pe web...etc... Edited by anelise, 14 September 2021 - 21:02. |
#17
Posted 22 September 2021 - 18:05
Durere cu vom-afone. Zeci de sezizari,email-telefonic.
Oare cand vom putea sa avem cont pentru a vizualiza-descarca facturile??? Edited by Alexiaz, 22 September 2021 - 18:05. |
#18
Posted 22 September 2021 - 18:20
Incredibil.
Si pe mine ma termina cu myvodafone-ul lor. Nu merge sau merge pe jumatate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users