Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

Probleme cu contul My Vodafone

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 13.05.2003
Contul pe desktop/PC nu merge. Plin de erori. Pot intra in contul meu, am asociat serviciile de fix dar nu pot vizualiza facturi. Îmi da eroare cont in permanenta.

Aplicația pe mobil merge. Dar foarte simpla. Doar pot vedea factura. Nimic in ce privește plățile.

Mai are cineva probleme pe desktop? Sau o soluție?

Edited by anelise, 14 September 2021 - 13:03.


#2
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,463
  • Înscris: 01.08.2006
Si o colega de-a mea s-a plans azi ca nu merge site-ul lor, nu i se incarca sau se blocheaza undeva si apare un ecran rosu.
Aplicatia merge, dar site-ul pare de pe alta lume. Parca avea aceeasi problema si saptamanile trecute.
Pana una-alta, poti incerca stergerea cache-ului sau a cookie-urilor, poate o fi ceva si de la ele si e o reparatie de moment.

#3
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 13.05.2003
Buna idea. O sa incerc. Revin cu detalii.

Multam!

ETA: tot nu merge.

Edited by anelise, 14 September 2021 - 13:16.


#4
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,434
  • Înscris: 15.07.2008

 anelise, on 14 septembrie 2021 - 13:02, said:

Contul pe desktop/PC nu merge. Plin de erori. Pot intra in contul meu, am asociat serviciile de fix dar nu pot vizualiza facturi. Îmi da eroare cont in permanenta.
Aplicația pe mobil merge. Dar foarte simpla. Doar pot vedea factura. Nimic in ce privește plățile.
Mai are cineva probleme pe desktop? Sau o soluție?
Nu este prima oara cand functioneaza defectuos, legat de acelasi aspect le-am facut si eu sesizari, de asemenea le-am cerut si sa faca o interfata unitara pentru versiunea My Vodafone pentru PC (ca acum unele pagini sunt pentru PC, altele pentru mobil). Rezultatul?  iata ca nu au rezolvat nimic! Chiar in acest moment tocmai le-am adus aminte ca le-am facut o sesizare (pentru o alta problema) in 2019 si a ramas inca nerezolvata. Ei merg pe sloganul (invers): "Vorbe, nu fapte!"

Edited by stlk, 14 September 2021 - 13:28.


#5
crios339

crios339

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 27.01.2007
Salut
Si eu am probleme; ma conectez, dar nu reusesc sa vad / descarc nici o factura.

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,062
  • Înscris: 01.12.2001
Au mulți probleme. Dar dacă nimeni nu face sesizare...nu vor remedia în veci.
Sunați zilnic și sesizați. Telefoane, mailuri, etc....

#7
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Asa face vodafone de câteva luni de zile. Cred ca e de la gigabit 😀

#8
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 13.05.2003
Eu am facut deja o gramada de sesizari si in scris si la telefon.

Am contactat chiar o prietena care lucreza la un magazin Vodafone si mi-a zis ca toata saptamana trecuta au venit oamenii sa se planga de acelasi lucru. I-am spus sa urce mai sus informatia, dar sincer nu prea le pasa celor din centrele Vodafone. Daca pana si astia ai lor de jos nu trimit informatia mai sus, ce putere au telefoanele si mailurile noastre cu sesizari.

#9
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,434
  • Înscris: 15.07.2008
Daca aveti conturi de facebook, umpleti-le pagina cu sesizari pe aceasta tema. Cu cat sunteti mai multi cu atat ii impingeti sa rezolve problema mai rapid, daca faceti sesizari individuale o sa va  spuna ca  sunt cazuri izolate si ca le rezolva dar nu le va rezolva. Eu parca luna trecuta am avut problema asta, le-am facut sesizare pe facebook (pe public, nu privat) si s-a rezolvat -in momentul respectiv am avut si sustinerea altor clienti care au avut aceeasi problema- (daca le faceam sesizari private la  telefon, pe site in PM pe FB etc cu siguranta nu-mi puteam descarca factura de luna trecuta  nici in ziua de azi), in momentul de fata la mine functioneaza normal, insa sa vedem daca mai functioneaza peste cateva zile cand trebuie sa ma factureze (de multe ori devenea nefunctional tocmai dupa facturare, uneori  scria doar totalul de plata dar descarcarea facturii era nefunctionala).

Edited by stlk, 14 September 2021 - 13:56.


#10
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 20.08.2004
si mie imi stau astia de la vodafone de multe ori in gat, dar mie acum imi merge tot in MyVodafone.

#11
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016

 anelise, on 14 septembrie 2021 - 13:10, said:


ETA: tot nu merge.
Problema este veche la vodafone. Este o chestie aleatorie sa deschizi aplicatia, fie ea pe tel sau web.
Nu inteleg de ce nu isi remediaza problema asta.

#12
horatiu81

horatiu81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 29.07.2009
Având aceeași problema (factura servicii fixe si TV care nu putea fi achitata, nerecunoscând numărul facturii!), am insistat astăzi, după îndelungi apeluri la *222 (sau *777) - din care singurul efect este ca simți cum îți dau cu tifla; ei bine, mi s-a comunicat un număr de telefon si am putut sa discut cu un operator uman.
Deși nici aceasta persoana nu avea soluții pentru problema, la insistentele mele a întrebat pe "cineva de la tehnic".
Ei bine, atunci când folosiți "factura.vodafone.ro", când se solicita numărul facturii, nu este suficient sa introduceți doar seria de 9 cifre, ci aceasta serie trebuie continuata cu -00. Astfel, am putut sa plătesc factura.

#13
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 13.05.2003

 stlk, on 14 septembrie 2021 - 13:50, said:

Daca aveti conturi de facebook, umpleti-le pagina cu sesizari pe aceasta tema. Cu cat sunteti mai multi cu atat ii impingeti sa rezolve problema mai rapid, daca faceti sesizari individuale o sa va  spuna ca  sunt cazuri izolate si ca le rezolva dar nu le va rezolva. Eu parca luna trecuta am avut problema asta, le-am facut sesizare pe facebook (pe public, nu privat) si s-a rezolvat -in momentul respectiv am avut si sustinerea altor clienti care au avut aceeasi problema- (daca le faceam sesizari private la  telefon, pe site in PM pe FB etc cu siguranta nu-mi puteam descarca factura de luna trecuta  nici in ziua de azi), in momentul de fata la mine functioneaza normal, insa sa vedem daca mai functioneaza peste cateva zile cand trebuie sa ma factureze (de multe ori devenea nefunctional tocmai dupa facturare, uneori  scria doar totalul de plata dar descarcarea facturii era nefunctionala).

Nu mai merge nici pe FB. Nici prin PM prin FB. Chiar daca raspund imediat intra Tobi...si cand nu e Tobi, e Andreea... si tot asa. Scriu un mesaj, spam cu Tobi.
La tine cum s-a rezolvat?

 horatiu81, on 14 septembrie 2021 - 14:13, said:

Având aceeași problema (factura servicii fixe si TV care nu putea fi achitata, nerecunoscând numărul facturii!), am insistat astăzi, după îndelungi apeluri la *222 (sau *777) - din care singurul efect este ca simți cum îți dau cu tifla; ei bine, mi s-a comunicat un număr de telefon si am putut sa discut cu un operator uman.
Deși nici aceasta persoana nu avea soluții pentru problema, la insistentele mele a întrebat pe "cineva de la tehnic".
Ei bine, atunci când folosiți "factura.vodafone.ro", când se solicita numărul facturii, nu este suficient sa introduceți doar seria de 9 cifre, ci aceasta serie trebuie continuata cu -00. Astfel, am putut sa plătesc factura.

Pai si cum introducem nr facturii daca nici nu putem avea acces la ea. Uite asa ne invartim in cerc cu ei. Posted Image

#14
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 20.05.2013
Pt serviciile fixe am primit factura pe mail si am achitat-o utilizand "achita o alta factura" . Eroarea din poza apare imediat dupa logare, dar dispare dupa ce faci un refresh la pagina .

#15
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,154
  • Înscris: 27.10.2007
V-ati trezit tarziu copii. Eu am sesizat problema prin martie (am 2 abonamente de mobil pe care le platesc accesand "achita o alta factura"), nici acum n-au rezolvat. Situl este varzafone, 200%.

Edited by strongsss, 14 September 2021 - 17:51.


#16
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 13.05.2003
Într-un final am reușit cu un tehnician la telefon. Dar doar pe jumătate. A șters tot contul, l-am făcut din nou. Acum vad facturile, dar nu le pot descarca in format pdf.

ETA: facturile sunt ciudate. De ex...Factura din aplicație pe Iulie este pe August pe web...etc...

Edited by anelise, 14 September 2021 - 21:02.


#17
Alexiaz

Alexiaz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 02.07.2019
Durere cu vom-afone. Zeci de sezizari,email-telefonic.
Oare cand vom putea sa avem cont pentru a vizualiza-descarca facturile???

Edited by Alexiaz, 22 September 2021 - 18:05.


#18
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Incredibil.
Si pe mine ma termina cu myvodafone-ul lor. Nu merge sau merge pe jumatate.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate