Hyundai Ioniq 5
Ultima postare: nov 22 2022 08:55, Inițiat de
AlexAnnecy
, feb 10 2021 21:21
·
0
#379
Publicat: 23 octombrie 2021 - 11:40
As indrazni sa spun ca dealerii tuturor firmelor te bat la cap cu oferte de fosile sau phev cand mergi sa testezi un ev. Insa cine-i asculta, daca ai condus fie si doar cativa metri un ev, garantat nu mai vrei altceva. Eu unul fix asa am patit.
Ioniq 5 este absolut superba, tehnologie de top, insa capacitatea bateriei este inacceptabil de mica. Macar 90kWh utili si ar fi fost fascinatia momentului. Nu mai spun ca orice peste 100kWh deja era extaz. Ampatament enorm, asadar loc suficient pentru o baterie zdravana, nu prea au scuze. Iar daca nu vor, nici mie nu-mi sunt suficiente doar frumusetea si tehnologia. Vorba unui coleg mai sus care zicea ca mai scapa talpa grea in acceleratie, neputandu-se abtine, e si normal, daca tot dau niste bani multi pe o masina potenta, nu ma limita sa utilizez doar 50 de cai putere in modul eco+++ din cauza capacitatii mici a bateriei! |
#381
Publicat: 23 octombrie 2021 - 11:51
Nu vorbesc de uriasa, dar sa-mi dea totusi libertatea de aputea rula cateva sute de km fara a sta cu gura cascata dupa chargere. Vorbesc de Ro, tu parca esti in Es, alta infrastructura, alta discutie. Si daca vrei sa jonglezi doar cu 20-80%, nu prea e suficienta bateria, vorbesc in numele meu, calculand drumurile pe care ar trebui sa le acopar zilnic, in RO.
Editat de robertcb, 23 octombrie 2021 - 11:53. |
#383
Publicat: 23 octombrie 2021 - 21:54
In afara de Tesla si producatorii chinezi care si-au asigurat baterii de la top trei producatori (LG, CATL, Panasonic), restul productorilor de masini se bat la coada pentru baterii. . Pentru Ioniq 5 am inteles ca ar fi luat doar de la SK International ca cu LGul au avut probleme cu incendiile. SK aia sunt mici comparativ cu LG Chem sau CATL, de unde limitarea imediata ca sa poata vinde masini destule probabil a trebuit sa tina cont ca furnizorul de baterii nu are posibilitatea sa scaleze productia ca aia din top 3 care au capacitate de productie de 5-6 ori mai mare decat SK. GM are fabrica de baterii aproape gata, Ford au zis ca fac si ei vreo 3 fabrici si Tesla cred ca are 2 pe teava la Berlin si Texas deci mie imi e clar ca inca nu se pot pune baterii cat ar fi nevoie si cat o cere piata.
P.S. Pentru cine nu intelege de ce vrea dealerul sa NU vanda electrice, imi pare ca uitati ca ei castiga ENORM din service si piese. Pai cine dracu mai vine la ei sa lase cate 400E la o revizie de rahat unde de multe ori mai si "uita" sa schimbe anumite piese ca la electrica pe perioada garantiei nici placutele nu le schimbi daca stii sa mergi cu ea. Editat de filipxxx, 23 octombrie 2021 - 22:02. |
#385
Publicat: 24 octombrie 2021 - 08:50
De curiozitate, cât costa în România o revizie la Tesla vs una la Passat de exemplu?
Nu de alta dar la mine reviziile la Tesla sunt mai scumpe decât la Audi fosil și nu înțeleg de ce, mai ales ținând cont de întreaga teorie cu întreținerea mai simpla. Adică hoțiile făcute cu reviziile la termice par pistol cu apa fata de hoțiile făcute cu reviziile la electrice. Ce "revizeaza" tesla de aprox 700e/an?? Editat de KiloW, 24 octombrie 2021 - 08:51. |
#387
Publicat: 24 octombrie 2021 - 16:16
KiloW, on 24 octombrie 2021 - 08:50, said:
De curiozitate, cât costa în România o revizie la Tesla vs una la Passat de exemplu? Nu de alta dar la mine reviziile la Tesla sunt mai scumpe decât la Audi fosil și nu înțeleg de ce, mai ales ținând cont de întreaga teorie cu întreținerea mai simpla. Adică hoțiile făcute cu reviziile la termice par pistol cu apa fata de hoțiile făcute cu reviziile la electrice. Ce "revizeaza" tesla de aprox 700e/an?? Tesla nu serviseaza nimic obligatoriu din ce stiu, filtrele, lichid de frana si altele sunt "recomandari" deci nu pierzi grantia cum e la producatorii clasici ca ai intarziat o luna cu uleiul. Cu ce te poate arde la revizie sunt operatiunile clasice de japca, gen verificare sistem franare, directie o geometrie, ca astea sunt boli vechi si in majoritatea timpului le platesti degeaba ca oricum nu verifica nimeni decat daca te plangi de ele. Am citit pe net la unii in America de le-au recomandat schimbarea cauciucurilor la sub 20.000 mile si setul era vreo 1600 USD, dar cine cumpara masina de 100k probabil nu sta sa caute pe Amazon sau cine stie unde cauciucuri la jumatate de pret. Editat de filipxxx, 24 octombrie 2021 - 16:20. |
#388
Publicat: 25 octombrie 2021 - 01:01
Dacă la Tesla nu exista revizii obligatorii anuale sau la 15000 km necesare pentru pastrarea garanției, e un punct foarte bun.
In România oricum nu exista service Tesla (încă) așa încât nici nu se puteau face revizii. Pentru orice problema trebuie mers la Viena. |
|
#389
Publicat: 25 octombrie 2021 - 14:24
Ai dreptate, eu am scris asta sa exemplific ca dealerilor le arde buza cand stiu ca le pleaca vreo 20% din venituri pe care le luau doar din service. Daca Tesla la masina de aproape 500 de cai considera ca nu ai treaba cu reviziile, nu cred ca Hyundai, VW sau altii ar trebui sa conditioneze garantia de schimbarea filtrelor de aer.
Editat de filipxxx, 25 octombrie 2021 - 14:25. |
#391
Publicat: 03 decembrie 2021 - 13:13
O chestie care mi-a plăcut din prima din poze și acum și în RL: forma e "simplă", curată, fără fantezii inutile. Era lângă mine la semafor și comparam aripa față cu a mea, (Suzuki S-Cross facelift 2017) dpdv al reparabilități. La a mea a trebuit schimbată după o avarie relativ minoră pentru că nu mai reușeau s-o aducă la forma inițială, dublă curbură etc.
Asta e cvasi-plană, zici că-i riglată. |
#393
Publicat: 14 februarie 2022 - 11:44
Fujitsu, on 25 octombrie 2021 - 01:01, said:
Dacă la Tesla nu exista revizii obligatorii anuale sau la 15000 km necesare pentru pastrarea garanției, e un punct foarte bun. La mine întreținerea la Tesla pe 4 ani costa 2800e (e practic dubla fata de o fosila cu revizia la doi ani, sau de fosila mea japoneza cu revizie anuala). În România n-au revizii deloc? Interesant. |
|
#395
Publicat: 14 februarie 2022 - 14:19
SnakeByte13 said: 1644830715[/url]' post='28796707'] La reprezentanta am primit informația că nu se mai pot prelua comenzi pentru anul acesta. Si la VW e la fel, dureaza minimum un an de la lansarea comenzii pana vine masina. Planurile (de schimbare a masinii) trebuie facute din timp … Editat de Fujitsu, 14 februarie 2022 - 14:20. |
#396
Publicat: 15 februarie 2022 - 16:16
Fujitsu, on 14 februarie 2022 - 14:19, said:
Comanda pentru anul viitor. Si la VW e la fel, dureaza minimum un an de la lansarea comenzii pana vine masina. Planurile (de schimbare a masinii) trebuie facute din timp … Imi vine masina peste un 1 an ....lol expira si modelul pana le aduc astia.Deja se exagereaza cu asa zisa criza de semiconductori,eu zic sa dau comanda peste 5 ani ca poate atunci imi vor aduce modelul de atunci )))) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi