Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motorul diesel se reinventează: fără supape, electrificat și cu 1.000 CP
Ultima postare: ian 06 2021 19:46, Inițiat de
max_01
, dec 31 2020 19:48
·
0
#1
Publicat: 31 decembrie 2020 - 19:48
Motorul diesel se reinventează, cel puțin în versiunea dezvoltată de Cummins: fără supape, electrificat și cu 1.000 CP, este perfect pentru tancul aflat pe lista lui moș Crăciun.
Noul motor diesel este dezvoltat de Cummins în parteneriat cu Achates Power și, cel puțin deocamdată, este destinat aplicațiilor militare. De altfel, denumirea este sugestivă Advanced Combat Engine (ACE). Dacă va fi scalat pentru aplicații comerciale, acesta ar crește semnificativ eficiența și bilanțul emisiilor prin comparație cu un diesel clasic. Date tehnice despre acest motor în linkul de mai jos. https://www.promotor...000-cp-18802839 Acest motor ar putea fi folosit, pe lângă vehiculele militare și la nave, locomotive, camioane, autobuze,utilaje în genul buldozerului și escavatorului. Pentru propulsia autoturismelor se va merge probabil, doar pe hibride și electrice. Editat de max_01, 31 decembrie 2020 - 19:57. |
#3
Publicat: 31 decembrie 2020 - 20:02
Nu se reinventeaza nimic, este un motor vechi din 1900 toamna doar ca acuma am auzit noi de el...
https://achatespower...engine-history/ Cautati si Deltic engine, cam aceeasi Marie dar cu tripla palarie! Editat de Ion_Bumbu, 31 decembrie 2020 - 20:04. |
#7
Publicat: 31 decembrie 2020 - 20:51
[ https://achatespower.com/wp-content/uploads/2019/12/Achates-Power-2.7L-OP-Engine-Airflow.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://achatespower.com/wp-content/uploads/2019/12/Achates-Power-2.7L-OP-Engine-Cutaway.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#11
Publicat: 31 decembrie 2020 - 21:55
sandu222, on 31 decembrie 2020 - 21:48, said:
Concluzia este ca deocamdata utilajele, vapoarele, camioanele, armata, industria tot pe diesel se bazeaza. Inca nu a devenit benzina, energia solara sau electrica mai ieftina decat motorina. |
#13
Publicat: 31 decembrie 2020 - 22:18
Pentru aplicații comerciale vor trebui adoptate noi reguli referitoare la cilindree, așa cum a fost cazul motorului Wankel.
Cu toate astea, o crestere de 25 % a randamentului față de un diesel clasic din care s a cam stors tot ce se putea, e ceva enorm. Nu mi dau seama cum au reusit asta la un motor in 2 timpi, care din principiu are evacuare deficitară. |
#14
Publicat: 31 decembrie 2020 - 22:36
sandu222, on 31 decembrie 2020 - 21:48, said:
Concluzia este ca deocamdata utilajele, vapoarele, camioanele, armata, industria tot pe diesel se bazeaza. Inca nu a devenit benzina, energia solara sau electrica mai ieftina decat motorina. |
#17
Publicat: 31 decembrie 2020 - 23:27
CovertTwo, on 31 decembrie 2020 - 22:18, said: Ai CNG si LNG, am vazut niste Scania P/G la Romprest care functioneaza cu asa ceva si sunt de vis, mult mai silentioase si curate, desi nici modelele standard nu emit fumul negru de odinioara. Da, un deltic mai modern si mai hibridizat. Sper sa nu-l vedem pe chestii mai mici de un camion de 7.5t. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi