Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Probleme display

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
OveR7RucK

OveR7RucK

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.07.2020
Salut,
Am cumpărat recent un iPhone 7 Plus cu un defect la display sau la placa de baza, nu știu.
Când aprind ecranul prima oară funcționează perfect, dacă îl sting și-l aprind iarăși ecranul este negru dar iluminat iar touch-ul funcționează perfect (problema nu se rezolva cu un restart).
Am deschis telefonul și m-am uitat la display, nu are niciun logo Apple nicăieri. Am pus un iPhone 6s Plus lângă el și se vede o diferența de culori, pe iPhone 7 Plus culorile sunt mai “șterse” (evident folosind aceleași setări ca la iPhone 6s Plus) făcându-mă sa cred ca nu este display-ul original.
Am făcut doua filmulețe.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xUE8FW4hJ5?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/S_kpRwHYurE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
E simplu.
Te duci la un service GSM și îi rogi să îți pună un display de probă.
Așa afli dacă este displayul sau placa de bază.

#3
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.02.2011
Da, dar omul vrea gratis, nu sa plateasca pentru constatare la service.

#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Dacă îi rogi frumos te ajută.
Doar ce am făcut asta la un Iphone 6s ...

Dai și tu o cafea acolo.
Așa remote nu-și poate da nimeni seama ce e...

Oricum trebuie să cumperi ecran... în varianta în care e doar ecranul, tot ajungi la service, e prețul cam ca pe net și e mai sigur cu garanția.

Te duci îl arăți ce face și întrebi cost.

Ăia îți vor spune singuri...e displayul și costă x sau e placa.

Eu înțeleg ce zice și colegul, să mai aibă răbdare poate apare un coleg care știe precis ce are... și rezolvă așa.

Edited by waterman, 11 July 2020 - 13:54.


#5
OveR7RucK

OveR7RucK

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.07.2020

 modoran, on 11 iulie 2020 - 13:39, said:

Da, dar omul vrea gratis, nu sa plateasca pentru constatare la service.
Știi cum e, poate a mai pățit cineva așa și știe care este buba.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate