Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
“Self Charging” de la Toyota e o minciuna se pare in Norvegia
Last Updated: Apr 06 2020 16:09, Started by
MembruAnonim
, Jan 24 2020 18:29
·
0
#37
Posted 25 January 2020 - 21:03
Corina, un sfat : daca nu te pricepi mai bine sa nu te faci de ras...
|
#38
Posted 25 January 2020 - 22:54
Când am fost sa fac ITP-ul (la o firma de renume) cei 2 angajați de acolo afirmau ca știu ei ca hibridele consuma mult și ca dieselul merita (în special dci-ul de 1.5). Le-am arătat consumul mediu (am 4.7 iarna) și le-am închis gura. Cam atât despre hibridele adtea care consuma mult. Vara media este 4.2. La Rx450h am 9.1, consum pe care nu îl are nici un diesel de 300 CP in viata reala.
Edited by edi10000, 25 January 2020 - 22:58. |
#39
Posted 25 January 2020 - 23:39
C8H11NO2, on 25 ianuarie 2020 - 14:00, said:
depinde… DOAR pe baterii nu au. insa au full electric pe hydrogen. si e mult mai efficient. se incarca in acelasi timp ca o masina pe petrol. deci nu mai stai sa incarci ore in sir. - stii cumva cat costa o statie de incarcare pt hidrogen? - dar ce tip de instalatie pentru masina care sa contina hidrogenul (presiunea extrem de mare)? - dar faptul ca hidrogenul scapa prin cei mai mici pori, arde cu flacara invizibila, nu are miros si deci nu ti dai seama cand scapa ? - stiai ca hidrogenul altereaza structura metalelor si le face casante si pline de crapaturi microscopice si de aceea motorul necesita aliaje speciale, deci automat devine foarte scump ? - plus faptul ca hidrogenul sub presiune explodeaza extrem de violent? nu mai pun ca hidrogenul trebuie PRODUS + TRANSPORTAT + RETINUT in rezervoare + TRANSFERAT in rezervorul masinii Unde vezi dumneata viitorul hidrogenului in viitorul transportului de persoane? Eu cred ca viitorul hidrogenului a apus inainte ca tehnologia sa ajunga la maturitate. Edited by Ford4, 25 January 2020 - 23:44. |
#40
Posted 25 January 2020 - 23:49
Stai asa... motorul necesita ce?
Mirai nu are motor pe hidrogen, ci electric. |
#41
Posted 26 January 2020 - 00:08
#42
Posted 26 January 2020 - 03:58
Actuala Toyota Mirai mi se pare oribila dar urmatoarea Toyota Mirai care probabil o sa apara candva anul asta e cam singura masina de la Toyota care imi place ca si design atat exterior cat si interior; ba chiar si platforma imi place ca e RWD.
Poate scot si o varianta electrica sau hibrida ca n-am nicio statie cu hidrogen in statul in care sunt. Oribilitatea de Mirai actual e cam $60k si asta noua cred ca o sa inceapa pe la $70k (zic eu, dupa cum arata la exterior, interior si platforma RWD) si ajunge mai scump ca un Model3 Performance. Edited by MembruAnonim, 26 January 2020 - 04:07. |
#43
Posted 26 January 2020 - 12:29
Pai actuala are autonomie 650 de km și se aude ca următoarea între 800-1000 km. Ce alta electrica are autonomia aceasta?
|
#44
Posted 26 January 2020 - 15:02
Actuala are 312 mile (sub Tesla) si noua va avea cu 30% mai mult.
Iarasi e de mentionat ca actuala Mirai accelereaza cam de 3 ori mai incet ca Model3 iar la $60k e mai scumpa, mult mai inceata si cu autonomie mai mica decat Model3. https://www.toyota.com/mirai/fcv.html Edited by MembruAnonim, 26 January 2020 - 15:07. |
#45
Posted 26 January 2020 - 20:33
#46
Posted 26 January 2020 - 22:22
|
#47
Posted 26 January 2020 - 22:26
#49
Posted 26 January 2020 - 23:15
#50
Posted 27 January 2020 - 00:16
Ford4, on 26 ianuarie 2020 - 22:36, said:
Pai ai intrebat de motoare care merg pe hydrogen. e spus indirect... gen masina pe hydrogen... desi poti sa mergi cu hydrogen si pe masina cu benzina. nush diesel.. insa aia de la mythbusters au testat… probabil nu e efficient , insa e posibil... masinile astea de vb noi de ele au gandit ca e mai efficient sa faci current electric din hydrogen decat sa il arzi in combustie… |
#51
Posted 27 January 2020 - 00:45
eu zic sa lasam hidrogenul cand la noi inca nu se intelege nici notiunea de hibrid!
|
|
#52
Posted 27 January 2020 - 01:51
Copil nascut prea devreme sau deja mort.
Hidrogenul este inca departe de a fi “verde”, atata vreme cat se obtine industrial din combustibili fosili iar producerea lui emite mult bioxid de carbon. Incercarile de a obtine hidrogen prin alte metode sunt fie la inceput, pe scara foarte mica fie sunt prea costisitosre ca sa aiba vreo valoare practica acum sau viitorul apropiat. Cat despre hidrogen ars in motoare, adio implementare pe scara larga, finito. Toyota vinde Mirai in pierdere mai mare ca valoarea masinii, o face pentru propaganda si sondarea pietei. Pana cand nu se rezolva problema producerii rentabile a hidrogenului pe scara mai larga, a transportului, stocarii si de ce nu, cresterea eficientei pilelor cu combustie, masina cu hidrogen ramane doar distractie pentru unii care vor sa iasa in evidenta cu ceva. |
#53
Posted 27 January 2020 - 10:33
C8H11NO2, on 27 ianuarie 2020 - 00:16, said: e spus indirect... gen masina pe hydrogen... desi poti sa mergi cu hydrogen si pe masina cu benzina. nush diesel.. insa aia de la mythbusters au testat… probabil nu e efficient , insa e posibil... masinile astea de vb noi de ele au gandit ca e mai efficient sa faci current electric din hydrogen decat sa il arzi in combustie… Si nu, nu se subintelege prezenta unui motor termic. |
#54
Posted 27 January 2020 - 21:16
TS030, on 27 ianuarie 2020 - 10:33, said:
In limba romana ii spunem hidrogen. Si nu, nu se subintelege prezenta unui motor termic. tot ce scriu e corectat in engleza. nush de ce.. nush cum. Rosebud09, on 27 ianuarie 2020 - 01:51, said:
Copil nascut prea devreme sau deja mort. Hidrogenul este inca departe de a fi “verde”, atata vreme cat se obtine industrial din combustibili fosili iar producerea lui emite mult bioxid de carbon. Incercarile de a obtine hidrogen prin alte metode sunt fie la inceput, pe scara foarte mica fie sunt prea costisitosre ca sa aiba vreo valoare practica acum sau viitorul apropiat. Cat despre hidrogen ars in motoare, adio implementare pe scara larga, finito. Toyota vinde Mirai in pierdere mai mare ca valoarea masinii, o face pentru propaganda si sondarea pietei. Pana cand nu se rezolva problema producerii rentabile a hidrogenului pe scara mai larga, a transportului, stocarii si de ce nu, cresterea eficientei pilelor cu combustie, masina cu hidrogen ramane doar distractie pentru unii care vor sa iasa in evidenta cu ceva. cred ca tehnologia poate fi folosita cu success , dar pentru chestii speciale. gen... esti la polu nord , ai nevoie de transport. poti sa faci hydrogen din apa pt utilajul tau. nu depinzi de motorina care vine cu avionul. de multe ori tre sa astepte luni de zile pt combustibil. current poti sa iei de la soare… deci ar exista utilizari pt o asemenea tehnologie. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users