Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

“Self Charging” de la Toyota e o minciuna se pare in Norvegia

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Se pare ca norvegienii au interzis reclama Toyota cu “self charging” ca e mincinoasa.

Avand in vedere ca ei cam sunt considerati lideri pe piata de EV, oare vor fi si alte tari care vor urma?

https://electrek.co/...ned-norway-lie/

#2
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Las c vine tare din urma Mazda cu poveștile lor cu hibrid Skyactiv X care consuma mai mult ca un benzina clasic și toți mrcile care ncearc s vnd mizeria aia cu mild hibrid.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

Quote

Self-charging hybrid is a marketing term that Lexus and Toyota are really going to town on. It is heavily used in advertising and is being used to differentiate between plug-in hybrids and those that don't have the option to plug them in.
In reality, a self-charging hybrid is a normal hybrid. In the advert below Lexus seems to boast "no plugs" as a benefit, but in reality, all hybrids are self-charging (as are electric vehicles) to a degree.
Adica este un hibrid obisnuit care nu are plug in... este doar un termen de marketing aparut pentru a se diferentia de modelele cu plugin PHEV. Toyota are si ea hibride plug in...
mai avem si MEHV dar acela este un hibrid fake dupa parerea mea...nu recupereaza energia de fapt

https://www.pocket-l...-cars-explained

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai na, eu zic sa discutam de Toyota aici.
Stim deja ca rapid arunci in atii cand e vorba de Toyota.

#5
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,031
  • Înscris: 16.07.2008
Toyota este lider in ce priveste hybridele, nu EV-rile (Electric Vehicles). Nu stiu daca are un model full-electric in acest moment.

#6
Paz

Paz

    Kitzbhel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Ce e “self charging” ? Se incarca la franare, in coborare sau ce ?

#7
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
E doar o reclama pt sistemul lor, ala vechi pe care il stiu toti iar aia din Norvegia au avut o problema cu faptul ca in reclama nu au zis ca trebuie sa alimentezi cu benzina.
Nu e mare lucru de discutat.

#8
CovertTwo

CovertTwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,057
  • Înscris: 16.09.2019

View PostPaz, on 24 ianuarie 2020 - 19:49, said:

Ce e “self charging” ? Se incarca la franare, in coborare sau ce ?

Exact. Nu e chiar minciun, dar nici chiar treab serioas nu e.

#9
Paz

Paz

    Kitzbhel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Stiu ca e un procent care se recupereaza. Eu cred ca aspectul cel mai important e reducerea de microparticule care se produc la franare. Recuperarea de energie la franare au si pe formula 1.

#10
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View PostPaz, on 24 ianuarie 2020 - 19:49, said:

Ce e “self charging” ? Se incarca la franare, in coborare sau ce ?

Se incarca bateria in timp ce motorul cu combustie interna papa combustibil la greu. Adica in loc sa iei corent din hidrocentrala/termocentrala, ti-l faci tu, ca tiganul cu gaterul Posted Image

#11
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postcorina_geo, on 24 ianuarie 2020 - 20:11, said:

Se incarca bateria in timp ce motorul cu combustie interna papa combustibil la greu.
Ce nsemna la greu? Am 39k km cu un hibrid Auris, consum mediu 5,3%, și al meu nu papa ,, la greu". O fi defect ?
Știi cumva cum se incarca acumulatorii ?

Edited by cata, 24 January 2020 - 20:16.


#12
Paz

Paz

    Kitzbhel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Postcorina_geo, on 24 ianuarie 2020 - 20:11, said:


Se incarca bateria in timp ce motorul cu combustie interna papa combustibil la greu. Adica in loc sa iei corent din hidrocentrala/termocentrala, ti-l faci tu, ca tiganul cu gaterul Posted Image

Exagerezi, depinde de situatie. Am fost acum pe situl Toyota si am gasit. Cand esti in trafic si astepti la cozi si semafoare in oras e utila. Bineinteles, ca daca esti in afara oraselor sau in autostrada, tehnologia asta nu-ti foloseste la nimic. Si TFSI consuma 5 si un pic %.

#13
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View Postcata, on 24 ianuarie 2020 - 20:15, said:

Ce însemna la greu? Am 39k km cu un hibrid Auris, consum mediu 5,3%, și al meu nu papa ,, la greu". O fi defect ?
Știi cumva cum se incarca acumulatorii ?

Laguna noastra, motor mare, masina greuta, diesel ce-i drept, are consum mediu (cel istoric pe ceas), de 6.4, si mers destul de mult prin oras, adica peste jumatate din km. astia, ce-i drept Praga nu e chiar Bucuresti in ceea ce priveste traficul si nici nu mergem la serviciu niciunul cu ea in timpii de ambuteiaj ci mai mult seara sau in weekend (mai ceva shopping, la padurile din imprejurimi, etc.).

Adica ce vreau sa spun e ca tu cu super-hibridul ala, nu salvezi planeta intr-un ritm mult mai rapid decat un diesel...cele de generatie mai noua, mai ales de talia Auris consuma 3-4/100, si probabil si pe benzina doar nu ar fi vreo diferenta uriasa.

Deci in concluzie hibridele astea sunt asa de feel-good, sa simti tu ca "faci o diferenta", cand de fapt e fix plisc-pleoșc, solutia adevarata e sa iei metroul si bicicleta ori de cate ori poti, nu sa te "dai" cu hibridu'

View PostPaz, on 24 ianuarie 2020 - 20:20, said:

Exagerezi, depinde de situatie. Am fost acum pe situl Toyota si am gasit. Cand esti in trafic si astepti la cozi si semafoare in oras e utila. Bineinteles, ca daca esti in afara oraselor sau in autostrada, tehnologia asta nu-ti foloseste la nimic. Si TFSI consuma 5 si un pic %.
Stiu, normal ca eram sarcastica si exageram, ceva-ceva salveaza pe ici pe colo, dar in esenta nu e decat o struto-camila, asa cum si cum ar fi sa ai flota 100% Tesla intr-o tara unde curentul ar veni din centrale pe carbuni.

Odata ce, speram, vom avea driverless cars, si se vor putea elimina de pe sosele majoritatea masinilor (care stau degeaba 90-95% din timp sau mai mult chiar) atunci vom vedea intr-adevar o diferenta mare, in primul rand in eficientizarea transportului si mai ales in risipa imensa necesara pentru a face o masina noua la fiecare X ani pentru domnul consumator-model, capitalist.

Construirea unei masini are amprenta de consum resurse/poluarea, la fel de mare, uneori chiar mai mare , decat utilizarea ei (adica poluarea ce iese pe teava) in timpul mediu de folosire a ei. Asa ca e foarte posibil sa fii mai "eco" daca mergi si cumperi o masina de 10 ani vechime, o intretii bine si mai mergi si tu cu ea inca 10 ani, decat sa fi luat una noua....la asta incerc eu sa bat.

#14
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,924
  • Înscris: 02.02.2007
scuzati de offtopic, dar in afara de gpl/cng nu prea exista solutii eco reale!
exceptand mersul pe jos, fireste!
eu am avut un consum de 4,3 E6, (medie pe cca 9000km) fara sa am hibrid!.. ma astept ca un hibrid sa nu sara de 4l/100km, si sa fie motor cu benzina+gpl.
altfel vindem si mai ales cumparam iluzii si marketing. mult marketing!

#15
Paz

Paz

    Kitzbhel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Postcorina_geo, on 24 ianuarie 2020 - 20:38, said:

....

De acord dar iti repet. Pt cine face cozi lungi si nu are unde s-o incarce noaptea e mai buna decat o normala cu motor termic. E valabil si pt Richi.

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postcorina_geo, on 24 ianuarie 2020 - 20:38, said:



Laguna noastra, motor mare, masina greuta, diesel ce-i drept, are consum mediu (cel istoric pe ceas), de 6.4, si mers destul de mult prin oras, adica peste jumatate din km. astia, ce-i drept Praga nu e chiar Bucuresti in ceea ce priveste traficul si nici nu mergem la serviciu niciunul cu ea in timpii de ambuteiaj ci mai mult seara sau in weekend (mai ceva shopping, la padurile din imprejurimi, etc.).

Adica ce vreau sa spun e ca tu cu super-hibridul ala, nu salvezi planeta intr-un ritm mult mai rapid decat un diesel...cele de generatie mai noua, mai ales de talia Auris consuma 3-4/100, si probabil si pe benzina doar nu ar fi vreo diferenta uriasa.

Deci in concluzie hibridele astea sunt asa de feel-good, sa simti tu ca "faci o diferenta", cand de fapt e fix plisc-pleoșc, solutia adevarata e sa iei metroul si bicicleta ori de cate ori poti, nu sa te "dai" cu hibridu'


Stiu, normal ca eram sarcastica si exageram, ceva-ceva salveaza pe ici pe colo, dar in esenta nu e decat o struto-camila, asa cum si cum ar fi sa ai flota 100% Tesla intr-o tara unde curentul ar veni din centrale pe carbuni.

Odata ce, speram, vom avea driverless cars, si se vor putea elimina de pe sosele majoritatea masinilor (care stau degeaba 90-95% din timp sau mai mult chiar) atunci vom vedea intr-adevar o diferenta mare, in primul rand in eficientizarea transportului si mai ales in risipa imensa necesara pentru a face o masina noua la fiecare X ani pentru domnul consumator-model, capitalist.

Construirea unei masini are amprenta de consum resurse/poluarea, la fel de mare, uneori chiar mai mare , decat utilizarea ei (adica poluarea ce iese pe teava) in timpul mediu de folosire a ei. Asa ca e foarte posibil sa fii mai "eco" daca mergi si cumperi o masina de 10 ani vechime, o intretii bine si mai mergi si tu cu ea inca 10 ani, decat sa fi luat una noua....la asta incerc eu sa bat.
Ai reușit sa te contrazici n orice.
Folosește tu acel diesel n traficul din București sa vedem ce consum ai.

#17
autocargo

autocargo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 01.03.2015

View Postcorina_geo, on 24 ianuarie 2020 - 20:38, said:



Construirea unei masini are amprenta de consum resurse/poluarea, la fel de mare, uneori chiar mai mare , decat utilizarea ei (adica poluarea ce iese pe teava) in timpul mediu de folosire a ei. Asa ca e foarte posibil sa fii mai "eco" daca mergi si cumperi o masina de 10 ani vechime, o intretii bine si mai mergi si tu cu ea inca 10 ani, decat sa fi luat una noua....la asta incerc eu sa bat.

   Exact asa este, total de acord, dar consumatorii sunt imbatati cu apa rece, au impresia ca au devenit foarte ''verzi''  la cumpararea unei masini noi (hibride,electrice sau cum o fi ea..). Este pur consumerism, asta doresc marii producatorii si actionarii lor...sa vanda cat mai mult.
  Pentru masina lor veche care au schimbat-o, la fabricarea ei, deja s-a emis o cantitate mare de poluanti, schimband-o inainte de vreme cu alta noua nu facem decat sa marim din nou poluarea. Utilizand masina veche cat mai multi ani posibil se polueaza mai putin decat schimband-o tot la 6-9 ani (cum ar vrea producatorii)  Sa nu mai vorbim de cele cu baterii care ne sunt bagate pe gat mai nou... Nimeni nu zice ce se intampla cu litiul din bateriile uzate care nu au o viata foarte lunga...Apoi la extragerea si prelucrarea litiumului cata poluare se face (vez iimagini pe net de prin china cu zonele acelea de exploatare si impactul pe care il are asupra imprejurimilor exploatarii si al locuitorilor din zona)
    Chiar si inlocuind piesele defecte cu unele provenite din dezmembrari vom produce mai putina poluare, recicland piese perfect functionale. Mersul pe jos si cu bicleta la fel...
   Reciclarea unei masini uzate polueaza, nu se poate recicla 100% oricum. Extinzand la maxim perioada de exploatare a unei masini vechi (in limite rezonabile tehnice) amprenta ei de carbon scade.

#18
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008

View PostMicroEdge, on 24 ianuarie 2020 - 21:10, said:

Ai reușit sa te contrazici în orice.
Folosește tu acel diesel în traficul din București sa vedem ce consum ai.

Pai nu stau in Bucuresti...asa ca nu se aplica. Si nu vorba de contrazis, nu-mi place sa ma contrazic pana in panzele albe, tocmai de-asta am subliniat ca nu e nici prea alba nici prea neagra, toate povestile astea cu mugurii verzi care ies de pe tevile de esapament de la hibride in loc de norii negrii de rautate de la un diesel ,sunt niste prostii, vazute din perspectiva mai mare. Ca sa construiesti o masina, inainte de a fi mers macar un 1km pe sosea, ai consumat deja zeci de milioane de CO2, vreo 150 000 litri de apa dulce (sa vezi cum o fi cateva generatii mai incolo cand apa o sa devina un bun de pret, nu cel risipit cum e acum. Daca mai adaugam si chestiile "conexe", adica industria pieselor auto, plus sa luam in considerare si amprenta tuturor celor implicati la fiecare pas pana ce o masina ajunge la REMAT, practic te apuca plansul sau durerea de cap. E o risipa imensa, si singura cale e promovarea masiva a transportului (automatizat) in comun, si eliminarea, prin taxare la sange a oricarei forma de transport "privat", adica cel extrem de ineficient asa cum e acum.

Nu zic ca eu sunt mai breaza, ca si noi avem o masina. Deciziile astea ar trebuie luate la nivel inalt, si ziua in care or sa imi ceara XXX taxe pe masina personala si o sa-mi ofere in schimb o solutie "publica" la fel de buna ca transportul privat dar mult mai eco, am sa renunt cu cel mai mare drag!! Am incercat aici in Praga vreun an de zile aproape dupa ce ne-am mutat chestiile astea de rideshare, dar stand undeva mai in afara centrului orasului, erau greu de gasit cand ne trebuiau noua, plus sunt inca destul de scumpe si inflexibile. Coroborat cu banii pe care ii dadeam pe Bolt/Uber ocazional, era mai scump decat sa avem masina proprie. Cand am stat in Copenhaga aproape 1 an nu ne-a batut gandul sa luam masina, pentru ca transportul in comun era excelent ca si aici, iar in plus orasul/zonele unde aveam nevoie sa merg erau relativ aproape, foloseam si bicicleta, iar masinile extrem de scumpe de cumparat si de mentinut (asigurarea, taxele sunt atroce acolo) mi-au luat gandul de la asa ceva.

Abia astept ziua cand o sa "chem" masina de pe telefon sau telepatic cumva si o sa vina singurica, fara sofer, iar eu am sa citesc o carte sau in ziar in timp ce ma duce de colo-colo, asa cum fac azi in metrou...

Edited by corina_geo, 24 January 2020 - 22:43.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate