Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
“Self Charging” de la Toyota e o minciuna se pare in Norvegia
#73
Posted 17 March 2020 - 11:18
#74
Posted 17 March 2020 - 12:53
Am nevoie de o firma de avocatura care sa-mi recompuna mesajele, sau discut cu oameni rezonabili, care incearca sa inteleaga ceea ce zic?
Reformulez: consumul nu este implicit direct proportional cu poluarea. Mai ales cand includem combustibili diferiti. |
#75
Posted 17 March 2020 - 18:25
TS030, on 17 martie 2020 - 12:53, said:
consumul nu este implicit direct proportional cu poluarea. Cand vorbesti de benzina si motorina este cam direct proportional si aproximativ egal. Ia uita-te la cat CO2 iese per unitatea de volum arsa. Revenind: masinile hibrid sunt OK, dar nu sunt cele mai OK, asa cum lasa Toyota sa se inteleaga. Mai mult, sunt depasite ca eficienta si "curatenie" de pluginuri si electrice ... la distanta mare chiar cand vorbim de regim urban. |
#76
Posted 17 March 2020 - 19:15
ro_explorer, on 17 martie 2020 - 18:25, said: Cand vorbesti de benzina si motorina este cam direct proportional si aproximativ egal. Ia uita-te la cat CO2 iese per unitatea de volum arsa. ro_explorer, on 17 martie 2020 - 18:25, said: Revenind: masinile hibrid sunt OK, dar nu sunt cele mai OK, asa cum lasa Toyota sa se inteleaga. Si-n continuare ignori ditamai elefantul - lipsa, pentru o mare parte a populatiei, a prizelor de incarcare pentru plug-in-uri si electrice. Dar nu lasa realitatea sa-ti stea in fata incrancenarii asteia stupide. |
#77
Posted 17 March 2020 - 21:36
Poluarea ce mai mare este CO2, fie ca iti place, fie ca nu. Exista si componente aditionale care contriobuie extra la poluare dar asta nu inseamna ca co2 nu e poluare, sa avem pardon.
Cat despre lipsa sau nu a prizelor nu face phev-ul sau electrica mai putin eficiente comparativ cu o hibrida clasica ... asadar, #nuseincarcalapriza, desi este un hashtag genial de campanie, este extrem de mincinos si Toyota ar trebui sa sufere consecinte pentru inselaciune ... dar asta e parerea mea, ma doare drept in cot daca esti de acord sau nu cu mine. |
#78
Posted 17 March 2020 - 23:50
Si pentru ca nu-ti convin acele "componente aditionale" le ignori? Uite, asta e o chestie extrem de mincinoasa - si iarasi ma repet, exact chestia extrem de mincinoasa a producatorilor de diesel.
Urmeaza-ti sfatul cu privitul in oglinda... si-o sa vezi minciuna. Nu comparam surprize turbo aici; hibridele rezolva o problema practica - reducerea poluarii in contextul lipsei infrastructurii si a resurselor pentru electrificarea completa, nu concureaza intr-un top teoretic al "eficientei". Problema e ca n-a iesit "cine trebuie", oricat de putin sens ar avea acest lucru. Un semn al fanboyismului este incapacitatea de a accepta coexistenta mai multor solutii, uneori chiar toate optime dar pentru probleme usor diferite, si insistarea pe "clasamente" teoretice in care aia care trebuie iese cel mai bine. Si, desigur, durerea in cot de orice contraargument, oricat de solid si evident. Dezamagitor. |
#79
Posted 18 March 2020 - 00:14
Nu sunt fanboy al nici unui brand, al nici unei tehnologii ... vezi ca ai gresit tinta. Eu ma orientez in functie de ce e pe piata si obiectivul meu este bunastarea mea proprie si personala ... ma doare drept in cot de parerile si opiniile celor din jurul meu ... nu stiu daca pricepi tipul asta de pozitie.
Din punctul meu de vedere, hibridele clasice si-au indeplinit scopul pe planeta si rolul lor a devenit depasit in clipa cand au parut pluginurile pe piata. Asa cum exista carute, dieseluri, benzine contemporane cu hibridele, la fel vor fi si hibridele contemporane cu phev-urile si bev-urile inca multa vreme .. dar asta nu le face superioare. In istoria tehnologiei tot ce a aparut nou a detronat dpdv al utilitatii si eficientei ceea ce a fost in trecut .. e in legea firii. Sa vii in 2020 si sa incerci sa impingi HEV-urile ca fiind "viitorul" si "superioare" este la fel de mincinos ca si dieselul curat de la VW ... desi acum intr-adevar au facut si dieseluri curate, prea tarziu insa si cu costuri enorme ... vremea lor a trecut. HEV-urile sunt de abia pe locul 3 ... dupa PHEV (2) si BEV (1) ... Repet pentru tine ca vad ca nu intelegi .. asta este clasamentul meu si in functie de asta imi cumpar eu masini ... tu poti merge si cu calul ... e problema ta. #nuseincarcalapriza ... P.S.: Eu nu am spus vreodata ca as fi detinatorul adevarului absolut ... spre deosebire de altii de pe acest topic |
#81
Posted 18 March 2020 - 00:43
ro_explorer, on 17 martie 2020 - 21:36, said:
Poluarea ce mai mare este CO2, fie ca iti place, fie ca nu. Exista si componente aditionale care contriobuie extra la poluare dar asta nu inseamna ca co2 nu e poluare, sa avem pardon. Cred ca in cazul tau daca bei o picatura de cianura intr-un pahar cu apa, te va omora apa ca aia e cea mai multa ! |
#82
Posted 18 March 2020 - 01:07
ro_explorer, on 18 martie 2020 - 00:14, said:
Nu sunt fanboy al nici unui brand, al nici unei tehnologii ... vezi ca ai gresit tinta. Eu ma orientez in functie de ce e pe piata si obiectivul meu este bunastarea mea proprie si personala ... ma doare drept in cot de parerile si opiniile celor din jurul meu ... nu stiu daca pricepi tipul asta de pozitie. Da, te doare-n cot de parerile si opiniile celor din jurul tau, si-n acelasi timp incerci sa-ti impui parerea ta. ro_explorer, on 18 martie 2020 - 00:14, said: Din punctul meu de vedere, hibridele clasice si-au indeplinit scopul pe planeta si rolul lor a devenit depasit in clipa cand au parut pluginurile pe piata. ro_explorer, on 18 martie 2020 - 00:14, said: Repet pentru tine ca vad ca nu intelegi .. asta este clasamentul meu si in functie de asta imi cumpar eu masini ... tu poti merge si cu calul ... e problema ta. Asta nu e clasamentul tau dupa care tu iti cumperi masini; astea-s niste criterii dupa care vrei sa cenzurezi marketingul companiilor, iar cele "neconforme" sa sufere consecinte "pentru inselaciune". Pozitia ta nu e "mie mi s-a potrivit mai bine un plug-in, reclama Toyota nu mi se adreseaza", ci aruncat cu rahat e.g. "extrem de mincinosi". Pentru ca, de fapt, hibridele clasice Toyota se incarca la priza ro_explorer, on 18 martie 2020 - 00:14, said: P.S.: Eu nu am spus vreodata ca as fi detinatorul adevarului absolut ... spre deosebire de altii de pe acest topic |
|
#83
Posted 18 March 2020 - 09:14
Mie îmi place cum te aprinzi tu aici dar nu ai nici un contra-argument tehnic. Singura chestie valida a fost aia cu faptul ca nu sunt prize pentru toată lumea și o pot înțelege. Dar în rest m-ai ataca pe mi e personal pentru ca eu cred altceva decât tine?
Este puțin trist și puțin hilar în același omp. Înseamnă că practic tu nu combați minciuna (sau, în cazul tău, nu argumentezi pro #nuseincarcalapriza ci pur și simplu ma ataci pe mine). E ok... carry on. Dar facă te-ai transformat în apărătorul #nuseincarcalapriza, adu te rog niște argumente tehnice prin care hibridul asta cu 2 baterii AA este superior unui plugin sau unui bev din orice punct de vedere, asa cum ne învață reclama mincinoasa de la Toyota. Paz, on 18 martie 2020 - 00:27, said:
Fa o paranteza si spune-mi si mie ce dieseluri curate au facut VW ca m-ai facut curios. Dacă ții morțiș stau sa sap sa îți dau motor exact, precis... dat ju cred ca e cazul în contextul de fata. Aici vorbim despre mașini care se încarcă singure și merg infinit... Nu ca ceilalți amarati care trebuie sa încarce la priza sau sa pună carburant la stație sau, vai, ambele. |
#84
Posted 18 March 2020 - 09:16
#85
Posted 18 March 2020 - 09:20
Pe la 4.7 consum general pe 25000 km, fără a putea incarca acasă. Tu?
Edited by ro_explorer, 18 March 2020 - 09:20. |
#86
Posted 18 March 2020 - 09:25
ro_explorer, on 18 martie 2020 - 09:20, said:
Pe la 4.7 consum general pe 25000 km, fără a putea incarca acasă. Tu? Ce vroiam sa spun este ca tehnologia hibrid, #nuseincarcalapriza, inca nu-i depasita. Parerea mea este ca se perfectioneaza . Edited by cata, 18 March 2020 - 09:26. |
#87
Posted 18 March 2020 - 09:38
Sa vorbim și de puteri te rog. Ca asa îmi iau microcar și consum 2.
Toyota tine cu dinții de tehnologia hibrida la fel cum tine industria germana de cea diesel. Atat știu sa facă. Au investit masiv în ea și acum nu sunt dispuși la eforturi financiare uriașe în același timp cu abandonarea pieței fosile. |
|
#88
Posted 18 March 2020 - 09:38
cata, on 18 martie 2020 - 09:25, said:
5.1% pe aproape 42k de km, incarc pe unde pot cu motorul termic. Ce vroiam sa spun este ca tehnologia hibrid, #nuseincarcalapriza, inca nu-i depasita. Parerea mea este ca se perfectioneaza . intreaba-l pe raven ce consum are cu al lui Ioniq plug-in incarca mereu, am vazut consumuri de 1l/100 km |
#89
Posted 18 March 2020 - 10:02
ro_explorer, on 18 martie 2020 - 09:38, said:
Sa vorbim și de puteri te rog. Ca asa îmi iau microcar și consum 2. Toyota tine cu dinții de tehnologia hibrida la fel cum tine industria germana de cea diesel. Atat știu sa facă. Au investit masiv în ea și acum nu sunt dispuși la eforturi financiare uriașe în același timp cu abandonarea pieței fosile. Nu era un reprosi la adresa meciului cu @TS030, dar atata timp cat hibridul se vinde bine nu are cum sa fie depasit. Eu am studiat bine plug in urile cand am ales Aurisul, dar fata de azi oferta era tare saraca. Am citit putin dialogul cu @TS030, dar sa stii ca iti dau dreptate ca Toyota este in urma, nu ma bag in recuperat banii, ca trag tare de tehnologia hibrid #nuseincarcalapriza. Eu asteptam electrice si ffff multe plug in, cat de greu era sa faca un Auris/Corolla plug in? zippo123, on 18 martie 2020 - 09:38, said: intreaba-l pe raven ce consum are cu al lui Ioniq plug-in incarca mereu, am vazut consumuri de 1l/100 km ro_explorer, on 18 martie 2020 - 09:14, said:
#nuseincarcalapriza, adu te rog niște argumente tehnice prin care hibridul asta cu 2 baterii AA este superior unui plugin sau unui bev din orice punct de vedere, ro_explorer, on 18 martie 2020 - 09:38, said:
Sa vorbim și de puteri te rog. Ca asa îmi iau microcar și consum 2. |
#90
Posted 18 March 2020 - 10:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users