Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

WizzAir Refuz la imbarcare !

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#19
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Wizz mi-a tras si mie o mare teapa, in felul urmator.

Acum doi ani, iau bilet (gasit prin nu mai stiu ce site) dinspre Portugalia, cu cateva saptamani inainte; biletul cu intrerupere undeva (nu mai stiu unde). Al doilea transportator era Wizz.
Checkin online, cica.

Cu vreo 20 de ore inainte (se facea doar in termen de 24 de ore inainte de plecare,clar specificat),

L.E. Ca sa nu apara controverse ref la aceasta chestiune, precizez ca nu mai tin minte daca era inainte de 24 de ore, sau cu mai putin de 24 de ore inainte. A trecut ceva timp de atunci...

dau sa fac checkin-ul. Nu mergea site-ul. Mai incerc de cateva ori; sufletu' de fiecare data redirectiona spre o pagina de "help". Incerc si de pe telefon, la fel...
Nu am reusit cu nici un chip.

Scria clar pe site la ei ca daca nu faci checkin online, cel din aeroport costa vreo 50-60 de euro. Hotie curata.
Ajung si la terminal la ei, le arat si le demonstrez ca nu le merge site-ul, "ii doare la basca".
Find intr-o tara straina si aproape lipsit de resurse alternative, pana la urma (nu mai erau decat vreo 20 de minute pana se inchidea imbarcarea) cedez; platesc marsavia dumnealor si inghit galusca.

Feriti-va de WizzAir.

Edited by addysoftware, 30 October 2019 - 00:20.


#20
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,147
  • Înscris: 19.05.2005
Pe principiul asta te feresti de toti, la blueair am avut bagaj de cala platit, ajung la aeroport ma pune sa platesc 50EUR ca nu apare platit, am aratat email, hartii... degeaba. Am platit si am recuperat dupa, inclusiv reclamatie la ANPC care din pacate nu poate sa faca prea multe.

Cu Wizz am avut intarzieri dar nu destul de mari incat sa pot obtine desbagubiri.

Cu Tarom mi-au pus bagajul de cala doar pana la escala si a trebuit sa iau viza pe aeroport sa fac din nou check in la bagaj, bine ca era o tara unde puteam sa fac asta!

Pana la urma "shit happens", trebuie sa fii pregatit sa faci fata situatiei si vezi dupa ce si cum, nu e bine dar din pacate autoritatile nu fac mai multe in directia asta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate