Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
WizzAir Refuz la imbarcare !
Last Updated: Oct 30 2019 09:30, Started by
deedutzu
, Oct 29 2019 17:19
·
0
#1
Posted 29 October 2019 - 17:19
Va salut 👋. Scriu pt ca am speranta ca cineva a mai trecut prin asta si ma poate ajuta cu un sfat. Trebuia sa zbor in data de 13 sept pe ruta Cluj-Londra(Luton) . Nu am achizitionat loc pe scaun pt ca imi este indiferent unde stau . Am ajuns la aeroport si mi s-a refuzat accesul in avion pe motiv de ,,overbooking". Am inteles situatia ,am fost redirectionat la sectiunea de bilete unde doamna de acolo mi-a dat alt bilet cu 3 zile intarziere ,mi-a oferit cazare care am refuzat-o pt ca stau in oras si nu aveam nevoie si am inteles ca pot primi o compensatie de 400 euro .Doamna a spus ca dureaza 30 zile lucratoare si ca plata se face pe cardul de pe care am achizitionat biletul . Acum am asteptat sa treaca cele 30 de zile si nu am primit nimic .Le-am trimis si un email si mi-au raspuns si mi-au cerut detaliile contului, am trimis si tot nimic plus ca acum nu mai raspunde nimeni la email. A mai trecut cineva prin asta sa imi spuna cat a mai durat sau cum a procedat ? Ma gandesc sa apelez la o firma specializata dar vreau sa mai aud o parere de la cineva care a patit la fel .
P.S Am toate documentele de atunci bilet ,hartie de compensatie . Multumesc anticipat!😉 |
#2
Posted 29 October 2019 - 17:33
E cu dus si intors
La regulament scrie cam asa - compania aeriană este obligată să găsească locuri disponibile pasagerilor suplimentari la bordul altei aeronave SAU să plătească despăgubiri. In cazul tau s-a oferit un alt bilet pe care l-ai refuzat asa ca ... e mai complicat Ai refuzat si cazarea oferita - si mai complicat Nu stiu ce sa zic in cazul asta Daca va fi sa obtii ceva bani de la ei va fi doar dupa lupte indelungate Merita ? Tu decizi |
#3
Posted 29 October 2019 - 17:33
eu am apelat la o firma (pentru o intarziere de 6 ore cu taromul), am primit banii dupa vreo 2 luni.
|
#4
Posted 29 October 2019 - 17:48
Am avut o intarziere de 6 ore pe un aeroport + intarzierile de rigoare pentru celalalt zbor. Si asa m-am trezit in preajma Craciunului, blocat in Copenhaga pentru 24 de ore. Un zbor de 6 ore s-a transformat in peste 30. A urmat chestia cu reclamatia si nu stiu ce sute de euro despagubire, pana cand smecherii de la SAS (scandinavii aia cinstiti si cu ochi albastri) mi-au spus ca ''o pasare a intrat in turbina nemuririi si nu au nicio vina in situatia asta ! Vrajeala 1-0, dar nu mai merg cu ei nici daca imi trimit aeroplan deasupra acoperisului.
|
#5
Posted 29 October 2019 - 18:01
deedutzu, on 29 octombrie 2019 - 17:19, said:
Va salut 👋. Scriu pt ca am speranta ca cineva a mai trecut prin asta si ma poate ajuta cu un sfat. Trebuia sa zbor in data de 13 sept pe ruta Cluj-Londra(Luton) . Nu am achizitionat loc pe scaun pt ca imi este indiferent unde stau . Am ajuns la aeroport si mi s-a refuzat accesul in avion pe motiv de ,,overbooking". Nici eu nu aleg de obicei loc preferential pe zborurile sub 2 ore, dar niciodata nu am avut probleme cu alocareaunui loc la check-in online. |
#6
Posted 29 October 2019 - 18:24
Pai puii mei...compania aeriana a gasit un loc liber in sistem, nealocat, l-a vandut la pret dublu, cu cateva zile inainte, apoi "hai sa vedem care e fraierul care a optat pentru loc in picioare, jucand la barbut gradul de ocupare al aeronavei?"
Trebuie sa intelegi @initiator, ca daca toata lumea ar juca la pariuri locurile din avion, capitalistii din transportul aerian de persoane ar da faliment in secunda doi. La avion, nu e ca la tren in studentie, cand cautam locuri prin vagoane dupa ce-l "omeneam" pe nash. Edited by Kres, 29 October 2019 - 18:26. |
#7
Posted 29 October 2019 - 18:47
La capitolul asta, m-a refer la despăgubiri, Ryanair este super ok. Mi-au virat banii pt o întârziere de 3 ore, in 2 săptămâni de la data cererii.
|
#8
Posted 29 October 2019 - 18:51
Scuze pt. Off Topic.
@Kres, poti sa "traduci" ce ai zis ? Kres, on 29 octombrie 2019 - 18:24, said: Trebuie sa intelegi @initiator, daca toata lumea ar juca la pariuri locurile din avion, capitalistii din transportul aerian de persoane ar da faliment in secunda doi. |
#9
Posted 29 October 2019 - 18:51
kres, presupun ca nu ai mers in viata ta cu avionul. probabil esti obisnuit ca la autobuz.
daca 50 de pasageri nu aleg locul, sistemul cand s-a rezervat capacitatea avionului minus 50 locuri nu mai vinde locuri. cine are loc, sta pe locul ales, cine nu, primeste aleatoriu unul din locurile nealese. |
#10
Posted 29 October 2019 - 19:23
|
#11
Posted 29 October 2019 - 19:25
slai, on 29 octombrie 2019 - 18:51, said:
sistemul cand s-a rezervat capacitatea avionului minus 50 locuri nu mai vinde locuri. asta crezi tu, in naivitatea ta "overbooking" exact asta inseamna, sistemul mai vinde locuri si dupa ce s-a atins capacitatea avionului. se bazeaza pe modele si predictii matematice care spun ca un procent mic din pasageri nu ajunge la imbarcare din diverse motive daca acele modele dau gres (sunt doar predictii after all) si TOTI pasagerii se prezinta, surpriza. sunt mai multi decat locuri asa ca unii fraieri trebuie dati jos, trimisi la plimbare, mutati la alte zboruri |
#12
Posted 29 October 2019 - 19:50
Kres, on 29 octombrie 2019 - 18:24, said:
Pai puii mei...compania aeriana a gasit un loc liber in sistem, nealocat, l-a vandut la pret dublu, cu cateva zile inainte, apoi "hai sa vedem care e fraierul care a optat pentru loc in picioare, jucand la barbut gradul de ocupare al aeronavei?" Am patit si eu o data o chestie de-asta, au zis "ne scuzati dar nu avem centuri de siguranta pentru locurile in picioare" si mi-au oferit locul copilotului fiindca era bolnav si n-a mai venit in ziua aia. |
#13
Posted 29 October 2019 - 20:32
Naijax, on 29 octombrie 2019 - 17:33, said:
E cu dus si intors La regulament scrie cam asa - compania aeriană este obligată să găsească locuri disponibile pasagerilor suplimentari la bordul altei aeronave SAU să plătească despăgubiri. In cazul tau s-a oferit un alt bilet pe care l-ai refuzat asa ca ... e mai complicat Ai refuzat si cazarea oferita - si mai complicat Nu stiu ce sa zic in cazul asta Daca va fi sa obtii ceva bani de la ei va fi doar dupa lupte indelungate Merita ? Tu decizi born2lose, on 29 octombrie 2019 - 17:33, said:
eu am apelat la o firma (pentru o intarziere de 6 ore cu taromul), am primit banii dupa vreo 2 luni. smylle2u, on 29 octombrie 2019 - 18:01, said:
Nu ai achizitionat loc, dar nu ai facut nici checkinul gratuit online in care ti se aloca un loc la intamplare? Nici eu nu aleg de obicei loc preferential pe zborurile sub 2 ore, dar niciodata nu am avut probleme cu alocareaunui loc la check-in online. |
#14
Posted 29 October 2019 - 20:42
slai, on 29 octombrie 2019 - 18:51, said:
kres, presupun ca nu ai mers in viata ta cu avionul. probabil esti obisnuit ca la autobuz. Traiesti intr-o bula. Sistemul trece pe overbooked si ofera 5%-10% din locurile deja rezervate la preturi foarte mari, pentru cei care au urgente. Apoi, daca lumea rezerva la preturi f mari, companiile mari serioase contacteaza clientul pacalit, la poarta de imbarcare si ii ofera alternative, plus un bonus sau bani inapoi pe bilet iar cele tzepare lasa omul in aeroprt sa se agite singur. Edited by Kres, 29 October 2019 - 20:43. |
#15
Posted 29 October 2019 - 20:55
Cred ca ai vazut prea multe filme. Asa ceva nu se intampla la companiile low cost din Romania.
Overbookingul este la moda in State si a aparut doar din vara la Wizzair pana acum. Nu am auzit sa fie practicat de Ryanair, dar daca la Wizz se practica va aparea si la Ryanair cu siguranta. |
|
#16
Posted 29 October 2019 - 21:32
"overbooking": o nouă modalitate de a mai scoate un mic profit in plus (oarecum legal). Numai că "Inteligența Artificială" implementată în sistemele de la Wizz nu prea are setările potrivite. Din vară, de când s-a băgat această regulă, am cel puțin 3 prieteni care au trecut prin această situație (zic cel puțin 3, daoarece al patrulea a facut gât si nu a plecat de la poartă până nu s-a suit in avion - înr-adevăr, avea și o urgență). Și cercul meu de priteteni nu e mare. Așa ca dacă e să extrapolăm, e nasol ce se întâmplă.
Ideea e că procedura aceasta funcționează perfect la companii de linie unde te redirecționează către alte zboruri de la alte companii, pentru ca au contracte înte ele (eu am pățit cu AirFrance, unde m-au rezolvat în aceeași zi, doar vreo 7 ore pierdute prin aeroport). Dar Wizz? Unde vrei sa te redirecționeze? La RyanAir? Nu, nu e combinație. Singura modalitate e sa te trimită acasă, sau la hotel, dacă nu ești din orașul de unde e zborul și să aștepți alte zboruri. |
#17
Posted 29 October 2019 - 21:38
Si totusi cei 3 prieteni au primit ceva compensatie de la WizzAir?
|
#18
Posted 29 October 2019 - 22:16
La compania Delta, daca ai loc de sarac-economy luat cu 7 luni inainte cu 650 de USD si il revand cei de la Delta cu 3000 de USD cu 3 zile inainte de decolare unui disperat care are o inmormantare in UE, iti da compania banii inapoi sau loc in urmatoarea cursa + 150 USD bonus ca ai fost baiat bun si ai dormit in aeroport.
Edited by Kres, 29 October 2019 - 22:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users